بازدید 18432

همسر مهناز افشار تبرئه شد

پرونده شکایت سازمان تدارکات هلال احمر از یاسین رامین، همسر مهناز افشار که- در دادگاه بدوی به ۱۷ سال زندان و رد مال ۲ میلیون یورویی محکوم شده بود- در دادگاه تجدید نظر با تبرئه رامین خاتمه یافت.
کد خبر: ۱۰۸۸۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۳ 18 November 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، در سال ۹۳ سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین (معاون مطبوعاتی دولت دهم) به اتهام اختلاس شکایت کرد.

پس از آن با صدور کیفرخواست و برگزاری جلسات متعدد دادگاه، قوه قضاییه از این پرونده تحت عنوان "اختلاف حساب مالی" یاد کرد.

در ۲۵ اردیبهشت ماه سال ۹۸، رأی بدوی پرونده مبتنی بر حبس و رد مال توسط شعبه ۱۰۵۸ دادگاه کیفری دو_ مجتمع رسیدگی به جرایم کارکنان دولت تهران_ صادر شد.

پس از آن با اعتراض به رای صادره و تجدیدنظر خواهی یاسین رامین، رای در دادگاه تجدید نظر باطل شد.

این پرونده در برخی رسانه‌ها و افکار عمومی تحت عنوان "اتهام واردات شیرخشک فاسد" مطرح شده است، در حالی که رییس سازمان تدارکات در مصاحبه‌ای رسماً موضوع شیرخشک‌های فاسد را تکذیب کرده بود.

یاسین رامین در واکنش به رای صادره در دادگاه تجدید نظر گفت: بار‌ها خواستار برگزاری جلسات علنی دادگاه شده بودم. می‌خواستم برای همه کسانی که دچار سوءتفاهم شده بودند مشخص شود محتوای این پرونده ربطی به شیرخشک فاسد و اختلاس و حتی تخلف مالی ندارد.

پیش از این وکیل‌مدافع یاسین رامین درباره موضوع اصلی پرونده موکلش گفته بود: «موضوع این پرونده اختلاف حساب مالی بین شرکت موکلم و هلال احمر است و قرار بوده اسناد و مدارکی از آلمان ارسال شود که برخی از این مدارک از آلمان واصل شده، ولی ناقص است و قرار است نماینده هلال احمر به آلمان برود؛ یکسری مدارک هم کارشناس پرونده می‌خواهد که باید تکمیل شود و پرونده در حال بررسی و تکمیل است.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۴
ماست مالی شد رفت.
مثل همیشه ....
اشتباه شده بوده. الکی یه آدم بیگناه پاک رو ۱۷ سال زندان محکوم کرده بودن طفلکو. حالا باید از دلش در بیارن طفلکو
و این هم یکی از مزایای آقا زاده بودن که بعد از چند سال تبرئه میشود ولی گفته نشد چگونه چرا تجارت شیر حشگ باید به کسا نی سپرده شود که هیچ تجربه و امتیازی در این رابطه نداشته و ندارد بجز اینگه فرزند دلبند پدرش بوده است . وا مصیبتا
فرزند حاج آقا رامین؟ اینکه طلاق گرفتن
دوستان اومدن سر کار حلش کردن خوش به حالشون کاش ما هم یه همچین دوستانی داشتیم
اول ببين باباش كيه بعد انتظار محكوم شدنشو داشته باش
از همون اول نتیجه دادگاه فرمالیته معلوم بود
به سلامتی و میمنت . اگه این نمی شد عجیب بود!!!!!!!
چه اختلاف رایی واقعا باید بین نظر دو قاضی این همه اختلاف باشد
به تفاوتها دقت کنید اگر شما از اکیپ احمدنژاد باشید ( محمدعلی رامین نبدیل به همسر مهناز افشار میشه نه پسر معاون احمدنژاد) اگر از اکیپ روحانی باشی ( در تمام اخبار شبنم نعمت زاده را دختر نعمت زاده وزیر نام می برند ) به این میگن چی ؟!! حالا کاری به محتوای پرونده نداریم
چاقو هرگز دسته خودش را نمی بوره
یکی از دست اورده های مهم در 100 روز اول دولت
یاسین رامین. مگر خودش هویت نداره که همسر مهناز افشار ؟!!!!!!!!!!!!!!!!
مگه میشه یک دادگاه ایشون رو به هفده سال حبس محکوم کنه و دادگاه دیگه ایشون رو تبرئه کنه؟!!!!! اینهمه اختلاف بین دو دادگاه از کجا میاد؟ غیر ممکنه ، با عقل جور در نمیاد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر