بازدید 12971
۶

شلاق، مجازات ارتباط پنهانی

کد خبر: ۱۰۸۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹ 14 November 2021

همسر مرد سرایدار که با شکایت شوهرش متهم به ارتباط پنهانی با یک مرد بود پس از محاکمه به همراه مرد غریبه به شلاق محکوم شدند.

به گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده با شکایت مرد سرایدار از همسر 37 ساله‌اش به نام سوسن آغاز شد و در توضیح ماجرا گفت: پس از جدایی از همسر اولم با سوسن ازدواج کردم. با اینکه وضع مالی خوبی ندارم اما همیشه در تلاش بودم تا زندگی مناسبی برای همسرم فراهم کنم.

مدتی بود به رابطه همسرم و یک مرد غریبه مشکوک شده بودم. تا اینکه از همسرم خواستم تا واقعیت را بگوید که او هم گفت فردی به نام سهراب با تهیه عکس و فیلم از من وادارم کرده که به خواسته‌های نامشروعش تن بدهم.

پس از آن زن جوان مورد بازجویی قرار گرفت و گفت: چند ماه پیش برای رفتن به خانه مادرم سوار خودروی این مرد شدم. بین راه سر حرف باز شد و با او درددل کردم. سهراب گفت که همسر و فرزندش در شهرستان زندگی می‌کنند و او در تهران تنهاست.

در نهایت شماره‌ام را گرفت و باهم تماس تلفنی داشتیم که همسرم به من مشکوک شد و تصمیم گرفتم رابطه‌ام را با سهراب تمام کنم. اما او قبول نمی‌کرد و می‌گفت از من عکس و فیلم گرفته و اگر به خواسته‌هایش تن ندهم آبرویم را می‌برد. حالا هم از سهراب شاکی هستم. با اظهارات سوسن، سهراب دستگیر شد اما منکر رابطه پنهانی با سوسن شد.

با این حال پرونده آنها به شعبه نهم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهمان به صورت غیرعلنی محاکمه شدند.

در ابتدای این جلسه سوسن بار دیگر اظهاراتش را تکرار کرد ولی سهراب گفت که سوسن با میل خودش با او وارد رابطه شده و حالا از ترس همسرش چنین ادعایی را مطرح کرده است.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده زن و مرد جوان را از اتهام زنای به عنف تبرئه و هر دو را به ۹۹ ضربه شلاق محکوم کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
چقدرراحت تارابطه نامشروع نبوده عکس وفیلم ازکجاتهیه شده؟؟؟؟؟
اگر رابطه داشتند که زنای محصنه شده و باید سنگسار شوند.
با سلام و ادب

سوالی که دارم مگر خود زن شوهر دار اعتراف به زنا نکرده؟ خب در این مواقع مگر حکم زنی که شوهر دار هست و محرز هست زنا کرده سنگسار نیست یعنی فقط به یک شلاق اکتفا شده؟
اولا جناب تابناک
اتهام زنای به عنف چه زبطی به این داستان داره. اگه رابطه ای وجود داشته باشه اسمش زنای محسنه هست.
ثانیا: این افراد میتونستن با ابراز ندامت یا توبه قبل از شکایت خود مرد رو بکشن دادگاه و 90 ضربه شلاق تحویلش بدن
ثالثا: کشف و جستجو درباره وجود رابطه ای از نظر اسلام حرامه. اگه این مرد میتونست خودش صحنه وقوع جرم رو با کیفیت از نزدیک ببینه خودش میتونست همونجا حکم جاری کنه در غیر اینصورت شاهد لازمه به تعداد سه نفر که همه چی رو ببینن. اگه نبود یا نتونت پیدا کنه جستجوی مموری کارت یا هر چیزی و بازیابی فایلهایی که پاک شده (به احتمال زیاد از ترس یا ندامت) کاری بسیار مجرمانه تر و سخیف تره

به نظرم داستانت ساختگیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
منظورت محصنه است دیگه آره؟
مجازات زنای محصنه مگر سنگسار نیست؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها