بازدید 44333
دو هزار و هشتصد و بیست و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

چرا گرانی‌های افسارگسیخته دیگر رسانه‌ای نمی‌شود؟ / روح الامینی: مسئولان بهتر است خودشان را امر به معروف و نهی از منکر کنند نه مردم را / طائب: اگر در مذاکرات حق ما را با صحبت ندهند، آن را با قدرت می‌گیریم

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: رضایت روزنامه کیهان از عملکرد دولت رئیسی در ۱۰۰ روز نخست! / برخی مسئولان از سر شکم سیری به اتفاقات جامعه می‌نگرند/ اقدام توهین‌آمیز فدراسیون فوتبال اردن علیه تیم ملی بانوان ایران و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۸۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲ 14 November 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

رئیس سازمان بسیج: ۹۸۲ گردان سایبری شهرستانی و ۲۵۰۰ گردان سایبری حوزه‌محور راه‌اندازی شده

سردار سلیمانی اضافه کرد: بسیجیان در فضای مجازی نیز حضوری فعال دارند، به نحوی‌ که تاکنون ۹۸۲ گردان سایبری شهرستانی و دو هزار و ۵۰۰ گردان سایبری حوزه‌محور راه‌اندازی شده است؛ علاوه بر این در «جهاد تبیین» نیز نیروهای بسیجی در فضای مجازی نقش‌آفرینی می‌کنند، به نحوی که بیش از چهار میلیون در «شبکه ثامن» عضو هستند.

 

«دی ان ای» از خانواده غلامرضا منصوری و دخترخوانده وی اخذ شد

وکیل خانواده منصوری گفت: چون پرونده شاکی ندارد، فعلاً رسیدگی متوقف شده است و اگر ثابت شد که ورثه دختر آقای منصوری نیست، خواهر و برادر غلامرضا منصوری اولیای دم خواهند شد و قضیه را پیگیری خواهند کرد. وکیل خانواده منصوری از اخذ DNA از خانواده غلامرضا منصوری و دخترخوانده وی خبر داد. سید محمود علیزاده طباطبایی در خصوص آخرین وضعیت پرونده قاضی منصوری، اظهار کرد: جلسه رسیدگی به دادخواست نفی نسب برگزار شد و دادگاه تصمیم گرفت که از همسر، خواهر و برادر قاضی منصوری و دخترخوانده DNA گرفته شود. منتظریم تا مشخص شود، ورثه دختر واقعی آقای منصوری هست یا خیر. وی افزود: چون پرونده شاکی ندارد، فعلاً رسیدگی متوقف شده است و اگر ثابت شد که ورثه دختر آقای منصوری نیست، خواهر و برادر غلامرضا منصوری اولیای دم خواهند شد و قضیه را پیگیری خواهند کرد. علیزاده طباطبایی در خصوص شایعه همراهی یک خانم با قاضی منصوری نیز گفت: اولیای دم باید مشخص شوند تا از خانمی که همراه قاضی منصوری بوده نیز شکایت کنند.

پلیس: ممنوعیت تردد شبانه دیگر تأثیر ندارد، راه فرار آن را پیدا کرده‌اند

سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران درباره طرح ممنوعیت تردد شبانه نیز گفت: اصالت طرح ممنوعیت تردد شبانه به دوره شیوع و پیک کرونا برمی‌گردد، دروهمی‌های خانوادگی و تراکم جمعیت در حمل و نقل عمومی بیشترین سرایت کرونا را داشت لذا کارشناسان حوزه بهداشت و درمان طرح مذکور را پیشنهاد داده و این طرح نیز در ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب شد، اکنون محدودیت شبانه در حوزه ترافیک آسیب ایجاد کرده و مردم نیز از این طرح ناراضی هستند؛ اما ما منتظریم دوستان در شبکه بهداشت و درمان درباره تأثیر این محدودیت بر سرایت کرونا اظهار نظر شفافی داشته باشند و این موضوع در ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم‌گیری شود. این مقام انتظامی با بیان اینکه طرح ممنوعیت تردد شبانه دیگر تأثیرگذار نیست، گفت: این طرح اثر خودش را در مقطعی گذاشت، اکنون ترددهای شبانه خیلی کم نشده، راه فرار آن را پیدا کردند، مجوزهایی اخذ شده، خیلی‌ها به راحتی 10 شب به بعد تردد می‌کنند همچنین نواقصی نیز در سیستم‌ها و سامانه‌ها وجود دارد و تردد شبانه در مقطعی از جغرافیای تهران کنترل می‌شود.

قوه قضائیه: فروش کیلویی موبایل، تبلت و لپ تاپ متوقف شد

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: روز پنجشنبه نشست تخصصی بررسی وضعیت و مشکلات فرایند مبارزه با قاچاق کالا و مسائل مربوط به اموال تملیکی با حضور رئیس دستگاه قضا و مسئولان ذیربط برگزار شد. در بخشی از این نشست، عباس پوریانی «حاکم شرع» سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، از یک اتفاق عجیب در امور اداری این سازمان خبر داد. به گفته پوریانی، واحد تحویل گیری در اموال تملیکی به کیلو است و حتی تلفن همراه هم کیلویی تحویل داده می‌شود. پوریانی گفت: وقتی کالایی به اموال تملیکی تحویل داده می‌شود، واحد تحویل گیری به کیلو است، مثلا ۱۰۰ کیلو موبایل تحویل گرفتیم. ۴۸ ساعت بعد و در اولین روز کاری پس از جلسه مذکور، حاکم شرع اموال تملیکی، دستور توقف فروش کیلویی کالاهایی مانند تلفن همراه را صادر کرد. در نامه ای که منتشر شده است، پوریانی با صدور دستوری، درخواست فروش ۸۳ کیلوگرم تلفن همراه را ملغی کرده و به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده، درخواست مورد اشاره را جهت اصلاح رویه و رفع نواقص اعاده می کند. در این دستور مقام قضایی، تاکید شده است، "برای مواردی نظیر تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و ...، نوع، مدل، سریال و نیز تعداد آنها باید بصورت واضح مشخص شود”. بدین ترتیب، با ورود دستگاه قضایی، فروش کیلویی و غیرحرفه‌ای کالایی مانند تلفن همراه که هر دستگاه آن با توجه به مشخصات و ویژگی‌هایش، ارزش مالی جداگانه‌ای دارد، در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی متوقف شد.

اقدام توهین‌آمیز فدراسیون فوتبال اردن علیه تیم ملی بانوان ایران

فدراسیون فوتبال اردن بعد از شکست تیم ملی فوتبال بانوان این کشور برابر تیم ملی بانوان ایران تحقیق درباره جنیست بازیکن ایرانی را خواستار شده است. به گزارش rumonline، تیم ملی فوتبال بانوان اردن در مقدماتی جام ملت های آسیا به مصاف ایران رفت که این بازی بعد از تساوی در وقت‌های اصلی و اضافی به ضربات پنالتی کشیده شد که در آن ایران با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کرد تا جواز حضور در جام ملت های آسیا را کسب کند. اکنون خبر رسیده که فدراسیون فوتبال اردن در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا، تحقیق درباره جنسیت حداقل یکی از بازیکنان ایرانی را خواستار شده است. شاهزاده علی بن حسین رئیس فدراسیون فوتبال اردن در توییتی در این باره نوشت: «کنفدراسیون فوتبال آسیا باید در این زمینه تحقیق و تفحص کند. ما از کمیته پزشکان مستقل AFC می خواهیم که تحقیق شفاف و واضحی درباره این بازیکن ایران و دیگر بازیکنان این تیم داشته باشد؛ به ویژه اینکه تیم ملی فوتبال بانوان ایران سابقه چنین رفتارهای را دارد».

کیهان: اگر رئیسی رئیس جمهور نبود، در حمله سایبری به پمپ بنزین ها، مملکت دچار فاجعه و بلوا می شد

کیهان نوشت: اگر رئیسی رئیس جمهور نبود، هرگز در ۱۰۰ روز ۹ سفر استانی انجام نمی‌شد و محرومین خوزستانی و سیستانی و خراسان جنوبی نمی‌توانستند بی‌واسطه گلایه‌ها و درددل‌هایشان را با رئیس‌جمهور در میان بگذارند.اگر مدیریت پشت میزنشینی در این دولت استمرار داشت، به احتمال قوی در ماجرای حمله سایبری سه هفته پیش به سامانه سوخت، کشور دچار فاجعه و بلوایی می‌شد که نتایجش نامعلوم بود.در حالی که مدیریت میدانی دولت سیزدهم سبب شد این حمله در همان ساعات اولیه از دستیابی به اهدافش ناکام مانده و جریان سوخت رسانی پس از مدت کوتاهی به روند عادی‌اش بازگردد. در این حادثه هم نقش رئیسی و مدیریت میدانی او همچون حضور سرزده در وزارت نفت و مشاهده از نزدیک مدیریت امور و نیز حضور بی‌واسطه در یکی از جایگاه‌های سوخت تهران و گفتگو با مردم تأثیر بسزایی در آرامش‌بخشی به جامعه داشت و افکار عمومی دیدند، مسئول ارشد مملکت چقدر ساده و بی‌ریا در میانشان می‌آید و دغدغه رفع مشکل را دارد.

واکنش نوروزی، نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس به برگزاری دادگاه آبان در انگلیس

دیده بان ایران: نماینده رباط کریم در مجلس یازدهم گفت: یکی از آن‌هایی که به مردم شلیک کرد من بودم، ما کُشتیم. حالا چه کسی می‌خواهد ما را محاکمه کند؟! طرف آمده بانک را آتش زده است و ما هم او را کُشتیم. چه کسی را می‌خواهید محاکمه کنید؟

حسن نوروزی، نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس یازدهم اظهاراتی را مطرح کرده است که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید.

*آقای نوروزی! این روز‌ها در انگلیس دادگاهی برای اعتراضات آبا‌ن‌ماه ۹۸ در حال برگزاری است، آیا بهتر نبود در ایران هم چنین دادگاهی برگزار می‌شد؟

یعنی چی؟ دادگاه چی برگزار شود؟

*دادگاهی در خصوص بی تدبیری‌های صورت گرفته و کشته‌شده‌های آبان ۹۸

بعد در این دادگاه کُشته‌شده‌ها را باید محکوم کنند یا قاتلین را؟

*قطعا منظور محاکمه قاتلین و بی تدبیری‌های مسئولان است؛ کسانی‌که به مردم شلیک کردند.

یکی از آن‌هایی که به مردم شلیک کرد من بودم، ما کُشتیم. حالا چه کسی می‌خواهد ما را محاکمه کند؟! طرف آمده بانک را آتش زده است و ما هم او را کُشتیم. چه کسی را می‌خواهید محاکمه کنید؟

هر چند ذکر این مطلب ضروری است که نوروزی در پایان صحبت‌هایشان عنوان کردند که «شوخی کردم» و بعد تماس را قطع می‌کند.

طائب: اگر در مذاکرات حق ما را با صحبت ندهند، آن را با قدرت می‌گیریم

رئیس شورای‌ قرارگاه راهبردی عمار تصریح کرد: مذاکره کنندگان باید به طرفین مذاکرات گوشزد کنند که اگر در مذاکره حق ما را ندهند ما این قدرت را داریم که با زبان زور حق مان را بگیریم و در آن صورت برای آنها خیلی گران تمام می‌شود.حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر اهمیت اقتدار موشکی کشور و تاثیر آن در مذاکرات بین‌المللی گفت: حتی مذاکره کنندگان قبلی نیز در مذاکرات خود با کشورهای دیگر به نقاطی می‌رسیدند که اگر قدرت موشکی ایجاد شده توسط سردار طهرانی مقدم‌ها نبود، به همان اندازه هم به آنها چیزی نمی‌دادند.وی با بیان اینکه «ظالم زیانی جز زور نمی‌فهمد چون در ذات ظالم زور است»، اظهار کرد: مذاکره کنندگان ما الان باید خط قدرت را حفظ کنند یعنی در مذاکرات به دشمن تفهیم کنند که اگر حق ما را به صحبت و عدالت ندهند، حق را با قدرت از او خواهیم گرفت. باید شرکت کنندگان در جلسات مذاکره این موضوع را بدانند؛ امروز آمریکایی ها این را فهمیدند، چون وقتی با زور به میدان آمد تا نفت نفت کش ما را بدزدد، ما با زور نفت را از آن‌ها پس گرفتیم.رئیس شورای‌ قرارگاه راهبردی عمار تاکید کرد: مذاکره کنندگان باید به طرفین مذاکرات گوشزد کنند که اگر در مذاکره حق ما را ندهند ما این قدرت را داریم که با زبان زور حق مان را بگیریم و در آن صورت برای آنها خیلی گران تمام می‌شود.

نماینده مجلس: برخی مسئولان از سر شکم سیری به اتفاقات جامعه می‌نگرند/چرا گرانی های افسارگسیخته دیگر رسانه ای نمی شود؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی مسئولین از سر شکم سیری اتفاقات را نگریسته و لذا کم کاری و شرمساری عاید مردم نموده اند.روح الله حضرت پور در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: فریاد برمی‌آورم باید به مردم برگردیم، طبق خواست ها و انتظارات مردم عمل کنیم، متاسفانه بسیاری از مواضع، رفتارها، اعمال و تصمیماتمان با اراده مردم متغایر و حتی متضاد شده است.وی افزود: برخی از مسئولین از سر شکم سیری اتفاقات را نگریسته و لذا کم کاری و شرمساری عاید مردم نموده اند. باید از این ملت عذرخواهی کنیم، دیگر آرا و نظرات مردم در کشور به طور واقعی شنیده نمی شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: مردم از افزایش روزافزن تنش ها در روابط با جهان ناراحت هستند، یک عقیده و تفکر همیشه تبلیغ و ترویج می شود که هر کسی هم که خلاف آن را بگوید مورد بی‌احترامی و هجمه قرار گرفته و به طور طبیعی این وضع مردم را خشمگین ساخته است. حتی مراجع عالیقدر هم وقتی حرف مردم را می‌زنند مورد هجمه قرار می گیرند. مردم می خواهند از حق زندگی بهره برده و عدالت را تجربه کنند. حضرت پور با طرح اعتقاد که «گویا خیلی از استانداردهای سیاسی کشور عوض شده است» این سوالات را مطرح کرد: چرا صداوسیما از دلار ۲۸ هزار تومانی حرفی به میان نیاورد؟ نمی دانم چرا گرانی های افسارگسیخته دیگر رسانه ای نمی شود؟ نمی دانم چرا دیگر بورس دغدغه ملی نیست؟ چه شد که دامادسالاری و خویشاوندسالاری که تقبیح می شد باز توسط تقبیح گرایان احیا شده است.وی افزود: مذاکره با جهان که از نگاه برخی امری ضد ملی بود، حالا با جدیت دنبال می شود. باز هم خداراشکر ما هم راضی هستیم. هر کسی می تواند مشکلات را حل کند ما هم در کنار او هستیم، البته دیگر هیچ یک از این سوال و جواب ها برای این ملت رنج کشیده ارزشی ندارد. اگر می توانید در عمل به داد مردم برسید، وگرنه تحولات اساسی در سیستم کشورداری را آغاز کنید.نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی آمار مهاجرت را فاجعه دانست و اظهار کرد: چه کرده‌ایم که مردم سرمایه های خود را صرف خرید خانه و ملک در سایر کشورها می کنند؟

نماینده مجلس: ما مسئولان بهتر است بیشتر خودمان را امر به معروف و نهی از منکر کنیم تا مردم را

عبدالحسین روح الامینی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به مسئولان اجرایی کشور اظهار داشت: بهتر است ما مسئولان در شرایط کنونی کشور در رفتار و گفتار، دقت دوچندانی داشته باشیم و بیشتر خودمان را امر به معروف و نهی از منکر کنیم تا مردم را.نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بهتر است به جای نمک به زخم مردم پاشیدن از طریق حرف‌ها، با آنها همدردی کنیم و بهتر است تریبون‌های مهمی مثل نماز جمعه و رسانه ملی، پناهگاه مردم و محل وحدت مردم و مسئولان باشد. ما وکیل ملت هستیم و همه مسئولان قوا در یک کشتی نشسته‌ایم و بی شک افراط و تفریط در ارتباط دولت و مجلس شایسته نیست.وی افزود: نه رأی همگانی به همه کابینه و نه رد دوفوریت لایحه درخواستی امروز دولت، هیچ یک طبیعی نیست. دولت باید شرایط حمایتی آحاد نظام از دولت را ارج بنهد و از آن استفاده کند.روح الامینی در پایان با بیان اینکه شایسته سالاری از نسبت های نسبی و سببی متفاوت است، گفت: بی شک توجه به شایستگی افراد با نسبت‌های سببی، نسبی، باندی و گروهی تفاوت دارد و باید جوانان انقلابی را امیدوار کرد و به انقلابیون در جای جای کشور بیشتر باید ارج و قرب نهاد و نگذاریم، آنها به گوشه‌ بی تفاوتی بروند. به مردم بازگشت کنیم و شرایط بهتری برای مردم رقم بزنیم.

رضایت روزنامه کیهان از عملکرد دولت رئیسی در ۱۰۰ روز نخست!

روزنامه کیهان با تیتر «توجه ویژه به معیشت مردم در ۱۰۰ روز نخست دولت سیزدهم» از عملکرد دولت رئیسی در ۱۰۰ روز نخست تلویحا حمایت کرد!

چرا گرانی های افسارگسیخته دیگر رسانه ای نمی شود؟ / روح الامینی: مسئولان بهتر است خودشان را امر به معروف و نهی از منکر کنند نه مردم را / طائب: اگر در مذاکرات حق ما را با صحبت ندهند، آن را با قدرت می‌گیریم

 

 

دولت ۱۸ میلیارد دلار ارز نیاز دارد

مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۳ آبان) مجلس شورای اسلامی در جریان تقاضای بررسی این لایحه گفت: «خشکسالی باعث شد میزان برداشت کالا‌های اساسی مثل گندم و دانه‌های روغنی و همچنین نهاده‌های دامی مانند جو، ذرت و ... به شدت کاهش یابد.»او با بیان اینکه نیاز به واردات بیشتری نسبت به آنچه در بودجه آمده بود داریم، عنوان کرد: "قرار بود ۱۱.۵ میلیون تن گندم از داخل خریداری شود، اما از این میزان تنها ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تن تأمین شد و لازم است ۸ میلیون تن دیگر وارد شود تا در پایان سال با ذخیره احتیاطی به سال ۱۴۰۱ منتقل شویم."رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به افزایش قیمت جهانی در این محصولات و کسری مضاعف در این حوزه، به برخی از این افزایش قیمت‌ها اشاره و عنوان کرد: «دانه‌های روغنی در سال ۹۹، ۴۳۲ دلار در تن بود که در سال جاری به ۶۹۷ دلار در تن رسیده است، همچنین قیمت کنجاله از ۳۷۱ دلار در تن به ۵۳۵ دلار رسیده، همچنین روغن خام از ۷۴۶ دلار در تن به ۱۴۵۰ دلار و قیمت ذرت از ۲۲۰ دلار در تن به ۳۵۰ دلار، قیمت جو از ۲۱۷ دلار در تن به ۳۳۰ دلار و نیز قیمت گندم از ۲۰۶ دلار در تن به ۳۴۰ دلار در تن رسیده است.»

میرکاظمی با اشاره به برآوردی که برای وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، بهداشت و صمت صورت گرفته بود، نیاز به ۱۸ میلیارد دلار داریم، اظهار کرد: «اگر بخواهیم مأموریتی که در بودجه به میزان ۸ میلیارد دلار دیده شده را انجام دهیم، به حدود ۱۸ میلیارد دلار ارز نیاز داریم که برای دولت امکان‌پذیر نبوده است.» رئیس سازمان برنامه و بودجه در ادامه با اشاره به پیشنهاد دولت برای حل این مشکل گفت: "ما از مجلس اجازه می‌خواهیم میزان یارانه از حالتی که در حال حاضر به آن واقف هستید و بی‌اثر است به گونه‌ای باشد که مستقیم به مردم پرداخت شود، چرا که با مشاهده قیمت کالا‌ها متوجه می‌شویم، کالا‌هایی که ارز ترجیحی دریافت کرده‌اند، مثل لبنیات، مرغ و تخم‌مرغ در مهر ماه امسال نسبت به سال گذشته بیش از ۱۵۰ درصد رشد داشته است یعنی اثربخشی این موضوع در زندگی مردم دیده نشده و کمرنگ‌تر نیز شده است."

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت شد

در نشست امروز هیات دولت، علی بهادری جهرمی سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت شد. وی پیش از این ریاست مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضاییه را بر عهده داشته است.در نشست امروز هیات دولت، علی بهادری جهرمی سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت شد.وی دانش آموخته حقوق دانشگاه تهران، عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس است که پیش از این ریاست مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضاییه را بر عهده داشته است.

یازده چهره سرشناسی که از شورای عالی انقلاب فرهنگی رفتند؛ از عارف تا ولایتی

بر اساس حکم امروز رهبر انقلاب ماموریت محمدرضا عارف، رضا داوری اردکانی، حجت‌الاسلام سید علیرضا صدرحسینی، محمد علی کی‌نژاد، مهدی گلشنی، علی اکبر ولایتی، حجت‌الاسلام محسن قمی، حسین کچویان، عبدالله جاسبی، عزت‌الله ضرغامی و محمد محمدیان در شورای عالی انقلاب فرهنگی به پایان رسید.حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی با انتصاب اعضاء شورای‌عالی انقلاب فرهنگی برای یک دوره جدید و چهار ساله، ضمن تشکر از زحمات اعضای سابق بویژه دانشمندان و اساتیدی که در دوره جدید حضور نخواهند داشت، شاکله و آرایش عمومی فرهنگ بر اساس نظم و محتوای انقلابی را یگانه وسیله مصون‌سازی در برابر هجوم فرهنگی و رسانه‌ای بیگانگان دانستند.طبق حکم صادره از سوی رهبر انقلاب علاوه بر روسای قوا و شخصیت‌های حقوقی این شورا برخی از چهره‌های جدید جایگزین برخی از چهره‌های سرشناس حقیقی این شورا شدند.بر این اساس ماموریت محمدرضا عارف، رضا داوری اردکانی، حجت‌الاسلام سید علیرضا صدرحسینی، محمد علی کی‌نژاد، مهدی گلشنی، علی اکبر ولایتی، حجت‌الاسلام محسن قمی، حسین کچویان، عبدالله جاسبی، عزت‌الله ضرغامی و محمد محمدیان در شورای عالی انقلاب فرهنگی به پایان رسید و ایمان افتخاری، امیرحسین بانکی‌پور فرد، عادل پیغامی، حسین ساعی، ابراهیم سوزنچی، مرتضی میرباقری و احمد واعظی به عنوان چهره‌های جدید جایگزین آنها شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۴
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۷۸
گران تمام می‌شود یعنی تمام می‌شود ولی گران!!!!!
از جیب و با جون کی!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
من بعد از ۳۰ سال کارکردن اسفند ۹۹ درخواست بازنشستگی دادم از اونموقع تابحال هنوز یک ریال حقوق نگرفتم و کارم همچنان درشعبه های مختلف تامین اجتماعی گیر کردههیچکس هم جوابگونیست تازه اگر بعداز اینهمه مدت کارم سوابقم تایید بشه قراره ۹ میلیون حقوق بازنشستگی بگیرم یعنی سه میلیون زیر خط فقر !!!!
تاج
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
آقا یکی پیدا نمیشه به طایب بگه شده تا حالا اجازه خونه آن عقب افتاده باشه و صاحب خانه بهت هرچی بار کنه جلوی زن و بچه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
پس رییس قدیم یا جدید هلال احمر کجاست که هرمزگان نیست؟ اطاله دادرسی داشتیم اطاله انتصابات هم به مشکلات اضافه شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
خطاب به دوست بازنشسته
منهم در در اسفند 98 بازنشسته شدم و تا اذر 99 بدون حقوق بین شعبه های 18 و 22 پاسکاری میشدم و در نهایت پیش رییس منطقه غرب تهران رفتم و با پیگیری ایشون و در عرض نصف روز کارم کامل انجام شد و البته قبل از انجام کامل گوش ان کسی که مرا میپیچاند را جلوی همه گرفتم و اگر همکارانش به دادش نمیرسیدند و یا خودش عذرخواهی نمیکرد،حقیقتا بخاطر 9 ماه بی حقوقی و سرگردانی کار دستش میدادم.
توجه ویژه به معیشت مردم، گرانی برنج، مرغ تخم مرغ، انواع دارو، قیمت خودرو، و سایر اجناس ضروری مردم در طول این صد روز
کیهان یادش رفته در جریان قییمت بنزین در دولت قبل این روزنامه در منار برخی نمایندگان در تحربک مردم نقش داشتند اما این دفعه حمایت کردند پس ربطی به مدیریت دولت ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
صد روزه اول روحانی از لحاظ شاخص های اقتصادی بسیار بهتر و اصلا قابل قیاس باصد روزه رئیسی نیست اما کیهان عادت داره همه چی را برعکس ببینه
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
صد روز اول روحانی 0.1 درصد الان تحریم بودیم.
کیهان تو خوبی!!!!!
یعنی تا الان نفهمیدی که با صحبت نمیدهند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
هر کی نگیره
مگر گرانی هم داریم 100روز است که همه چیز بسیار ارزان شده و ملت از خوشی و خوشحالی دارند ذوق مرگ می شوند.
میگم خوب مشد اگه آقای طائب رییس جمهور می شد مرگ ی بار شیون هم ی بار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
الان هم خیلی ساله که در حقیقت طائب و طایب ها ،

همه کاره هستند !!!؟

این حجم از گرفتاری و فقر و بیکاری و تورم و گرانی و

نگرانی ، پس از کجاست ؟
چون چاقو دسته خودش را که نمی برد ، تمام مصیبت گرفتاری مملکت و ملت را باید به سر دولت می انداختند در حالی که همه می‌دانند دولت کاره ای نیست در این ملک ، شما هم انعکاس نده خودت بخوانی کافی است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
مگر نگفتند وزارت امور خارجه کارایی نیست!!؟ اجرا کننده دستورات است!! تو خود حدیث مفصل بخوان
طائب: اگر در مذاکرات حق ما را با صحبت ندهند، آن را با قدرت می‌گیریم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!با قدرت اقتصادیتان یا با پشتوانه مردمیتان؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
طائب اصولا در داستانسرایی ید طولایی دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
آقای طائب ممکن است با این شعارهای پوچ بتواند پادوهای خود را فریب بدهد ولی غربیها مدتهاست فهمیده اند که ایران به بن بست رسیده است و لذا شک نکنید که عبداللهیان امتیاز فراوان به طرف مقابل خواهد داد تا لااقل بخشی از تحریم ها مرتفع گردند . این خط ، این هم نشان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
نه با زور ، شعار و مرگ بر امریکا !!!؟؟

و هزینه هایش را هم مردم میدهند و کشور !!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
والله اگر ما در کف جامعه هستیم پشتیبانی از این مردم نمی بینیم همش نگرانی و استرس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
فقط از ملت به زور می گیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
باید به آقای طائب گفت: هنوز انتقام خون شهید سلیمانی را نگرفتید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
با نمایش ندادن سریالهای کره ای حقمان را بزور از حلقومشان بیرون میکشیم
در طی ۱۰۰ روز مرغ ۲۰ دزصد و دلار ۲۵ درصد گران شده
به طبع ان همه چیز در طی ۱۰۰ روز حداقل ۲۰ درصد گران شده .با این فرمان اگه بره تا یکسال میشه ۶۰ درصد
حالا به کیهان بفرمایید کجای کار ریسی خوب بوده تا ما هم بدانیم
تبلیغات چندش آور و تهوع آور کاشت مو رو تموم کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
تا کی باید تبلیغات اجباری رو تو سایتها ببینیم؟؟؟
جناب نوروزی اینقدر تند نرو
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
مزاح میفرمایید!! تند کجا بود!؟ فرمایش به این زیبایی
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
آقای نوروزی اونی که بانک آتش میزنه ، از مردم عادی نیست ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
شاید بزودی باید پاسخگو بشوید !!؟؟

انشاالله
آقای کیهان! مردی که در 100روز 9سفر استانی نمی رفت، رفته است، ولی تورم و گرانی بیداد می کند ، کمر مردم زیر بار هزینه های اجاره مسکن،دارد و درمان، سد جوع و . . . شکسته است، لطفاً از خوبان خواهش کنید از هزار وعده حداقل یکی را وفا کنند.
مردش هستید برید حقتان را به زور بگیرید ولی روی حمایت اکثریت مردم حساب نکنید ...چون این تحریم ها نتیجه رفتارهای خودتان است نه مردم عادی....
کشور جالبی داریم . اقازادها اختلاس میکنند و در امریکا با پول بیت المال 1000 کار منکر میکنند . مردم نجیب ایران به خاطر اختلاس ها دچار فقر و سختی قرار میگیرند بعد امامان جمعه به جای اینکه از مسولین گله کنند به مردم میتازند که شما ها گناه کردید و داریدتقاص گناهانتان را میدهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
الان با این گرونی دلار فقط آغازاده ها میتونن ویزا بگیرن و برن خارج و آینده خودشونو بسازن نه ملت بدبخت معمولی
صحبت های نوروزی و شریعتمداری کیهان که پشت سرهم جاپ شده دیگه جایی برای اظهار نظر و کامنت مردم نمیذاره.کلا ول معطلیم!!
رئیس سازمان بسیج: ۹۸۲ گردان سایبری شهرستانی و ۲۵۰۰ گردان سایبری حوزه‌محور راه‌اندازی شده) کاملا در موقع انتخابات و دوره برجام و مذاکرات و تخریب و این ان حضورشان مشهود بود و هست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
همینهایی که می آیند در همین تابناک و زیر کامنتهای مردم کامنتهای عجیب و غریب می‌گذارند مگر چه کسانی هستند!! لشکر سایبری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
کلا چنین گردان هایی در مواقع انتخابات موضوعیت داره و در مقابل گرانی و فروپاشی اقتصادی کنونی کاربردی ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
چه پول های که خرج نمیشود.
اقای. طائب،پس چرا اینهمه ملت را درتگنا قرار داده اید
خدايا ما را نجات بده از اين وضعيت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
خود کرده را تدبیر نیست
تمام هم و غم صدا و سیما ناامید کردن مردم و کاهش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری بود تا در عدم حضور مردم همفکران خودشان به قدرت برسن، الانم همه چی آرومه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
هر کی میشد برای مردم ایران فایده ای نداشت آخر نمی خواهند کاری کنند بهانه هم دارند تحریم های آمریکا
کیهان: اگر رئیسی رئیس جمهور نبود در حمله سایبری به پمپ بنزینها مملکت دچار فاجعه و بلوا می شد) فعلا که مملکت دچار فاجعه است شما حالیت نیست مردم حالیشونه
اقای طاٸب حرفی را بزن که بتوانی اگر نتوانی دیکر بهش حرف نمی گویند؟......!!
نوروزی لمپن :یکی از آن‌هایی که به مردم شلیک کرد من بودم، ما کُشتیم. حالا چه کسی می‌خواهد ما را محاکمه کند؟! طرف آمده بانک را آتش زده است و ما هم او را کُشتیم. چه کسی را می‌خواهید محاکمه کنید؟«شوخی کردم» و بعد تماس را قطع می‌کند.) خودش هم از وحشت جرات نداره رو حرفش وایسه !!!! میگه شوخی کردم
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
این به ظاهر نماینده شوخی کرد... ولی جوانها جدی جدی پر پر شدن
وای بر ما که تو نماینده ای
نماینده رباط کریم در مجلس یازدهم گفت: یکی از آن‌هایی که به مردم شلیک کرد من بودم، ما کُشتیم.) مردم دیدید نماینده با نماینده فرق میکنه !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
ایشان نماینده واقعی کیهان است.
طائب پاشو برو بگیر ، هر کی نره !!
آقای طائب میگن مذاکره نگفتن جنگ که شما می خواهی چنگ و دندون نشون بدی
وانگهی شما به مردم ثابت کردین خیلی قدرت دارید
اقای نوروزی حافظ می فرماید:
گر مسلمانی از این است که حافظ دارد وای اگر از پس امروز بود فردایی
می اید روزی که گریه کنی و ابزاز ندامت
سیاست سرکوب ارزی دولت هم بورس رو نابود کرد و هم ملت پولشون رو تبدیل به ارز کردن و تو ترکیه رفتند خونه خریدن ؟؟؟؟! دولت بجای کنترل قیمت کالاهای داخلی متاسفانه رفت دنبال ارز پاشی ولی غافل از اینکه دیر یا زود خواهد فهمید اشتباه کرد . تمام کالاها با ارز بالای ۴۰ هزار تومان به دست مردم میرسه دولت باید قیمت کالاه رو کاهش بده ،، قرار بود لبنیات ۱۰ درصد کاهش پیدا کنه دوباره ۲۰ درصد زیاد شد سید ؟؟
کیهان با گفتار درمانی چیزی حل نمیشود سیر از شکم گرسنه خبر ندارد
خاک بر سر ما با این نماینده ،میگه ما کشتیم ؟؟بله کسیذشما رو محاکمه نمی کنه درست میگید
خوشم اومد بالاخره یک دولت سر کار اومد که کیهان، شریعتمداری از اون خوشش اومد ، در ضمن آقای شریعتمداری هروقت این دولت توانست درد و بدبختی و گرانی را درست کنه بعد بیا و پشت هم تیتر بزن
خوش بحالت چقدر تو حالت خوبه
اصولاً حق را باید به زور گرفت. واسه همینه که حق ما رو‌ با زبون خوش نمیدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
ای شیطون سانسور کردی؟
جناب طائب ، اتفاقا یکی از دلایل اصلی گرفتاری های ما ، این

نگرش و ادبیات و طرز برخورد شما و امثال شما است .
خداییش آقای رییسی بابت بزرگنمایی کارهای نکرده اش، چقدر خدم و حشم و پاچه خوار داره
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
معمولا آدمهای افتاده!!!!!!! همینجورند
ممنون از رهبری عزیز
بی حجابی داره توی مملکت به فرهنگ رایج در میاد
کی قراره امر به معروف کنید ؟
وقتی روسری از مد افتاد و زنان بی عفت و بی حیا همه جا پر شدند ؟
جوای خدا و پیغمبر و شهدا را چه کسی می ده ؟
باید چادر اجباری بشه که اقلا به روسری رضایت بدهند و با پوشیدن روسری خوشحال هم باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
برو بابا رد دادی
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
شما خدا وکیلی کجا زندگی میکنی!؟ وضع مملکت را نمیبینی طرف مثل ژان واژان سه تا بسته بادم زمینی دزدیده!!! به سه سال زندان محکوم شده!؟ در حالی که یک عده ای با پول همین بدبخت دارند حال می‌کنند!! صداتون در نمیاد و هیچی را نمیبینید، صدها هزار نفر بابت یک واکسن ناقابل تلف شدن صداتون در نیومد!؟ بخاطر گران کردن بنزین آن اتفاقات افتاد انگار نه انگار!! بعد فقط گرفتاری ما الان اجباری کردن چادر است!!!! واقعا جای تاسف دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
تو فکر کردی در مورد کی حرف میزنی؟ کی بهت گفته برای مردم باید و نباید تایین کنی؟؟
جواب پیامبر و شهدا را خیلی وقته نمیتونی بدی وقتی اجازه دادب ظلم همه جارو بگیره . نگران نباش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
تو حالت خوبه؟
ناشناس
| Canada |
۰۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
باید حجاب اختیاری باشه اگر قرار بود به اجبار چیزی درست بشه تا الان شده بود نه اینکه هر روز بدتر از قبل باشه؛ انشالا که خدا حجاب از عقل مون برداره و چشم و دل مون رو پاک کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
شما فعلا در مورد اختلاس ها و رانت و رشوه و گرانی و

بیکاری و فقر و فحشا و اعتباد و محاصره شدن کشور

و تحریم هایی که زمانی کاغذ پاره بودند سکوت کنید

اسلام فقط حجاب چادر است و بس !!!؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
با سلام و احترام
دوست خوبم، شما میتوانید با یک جستجوی ساده در اینترنت، بهترین و خبره ترین روانشناسان ایران را بیابید.
امیدوارم هرچه سریعتر بهبودی خود را بدست بیاورید.
سعیدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
خدایی شماها خیلی شکم سیرید!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
لااکراه فی الدین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
دوست نداری جمع کن برو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
خیلی بدبختی!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
گفتم که دولت مسائل مهمتر از اقتصاد زیاد دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
هر کی دوست نداره جمع کنه بره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
بیایید
یکی از ۹۸۲ گردان سایبری شهرستانی و ۲۵۰۰ گردان سایبری حوزه‌محور رو پیدا کردم
ناشناس
| France |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
پنج تا از این بدحجاب ها وکسانی که علنا کشف حجاب میکنند و ارزش‌ها را به مسخره گرفته اند را شلاق بزنند حساب کار دست همه میاد و این بساط جمع میشود متاسفانه دو نفر مسوول پیدا نمیشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
تو داری مسخره میکنی؟؟؟؟؟؟؟
مردم باید تو دهن نماینده قلابی بزنن که با گستاخی میگه من مردم را که به گرانی اعتراض کردن را کشتم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
مشکل مردم فقط گرانی نبود! مشکل را به گرانی بنزین کاهش ندهید!!!
شوخی کردی؟ با کی؟
کیهان! ما هم‌از شما به خاطر ماست مالی تشکر می کنیم.
ا خوشبختانه یک نماینده مجلس اولین اقرار صریح را نیز خودش انجام داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
احسنت
تا قانون اساسی و اختیارات فراوان نهادها و افراد خاص محدود و انها جوابگوی اشتباهات خود نشوند مملکت رو به نابودی خواهد رفت
از جناح چپ و راست و ولایی ریس جمهور آمده اما همچنان مردم فقیرتر میشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
مشکل دقیقا همین است که شما میگویید! یک سری افراد ونهادهای که به هیچ جایی پاسخگو نیستند و همین موجب شده که هر کاری خواستند میکنند و از عواقبش هم ترسی ندارند حتی اگر صد در صد اشتباه باشد نمونه اش همین مورد اخیر بیماری کرونا نگاه کنید با جان مردم چطور بازی شد الان هم هیچ کس پاسخگو نیست و به روی خودشان هم نمی‌آورند خنده دارتر اینکه طلبکار مردم هم هستند
قرارداد صادرات گاز آذربایجان به ترکیه امضا شد
برای شنیدن مشکلات مردم لازم نیست رئیس جمهور سفر کنه. مشکلات مردم مشخصه: بیکاری، عدم رونق کسب و کار، تورم افسار گسیخته، فساد فراگیر و ... و مردم منتظر نتیجه هستن.
طائب چجوری میخواد بزور حقمون رو بگیره؟؟! اگر میتونه پس معطل چیه؟ مگه قرار نشد مملکت معطل برجام نمونه؟!!
بطور مشخص کیهان بگه چه گشایشهایی در زندگی مردم اتفاق افتاده در این سه ماه؟!!! انتظار معجزه نداریم ولی مجیزگویی هم حدی داره!!
طائب چکاره است که نظر پرت کرده!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
قدرت اصلی دست امثال طایب ست بقیه ویترین هستند
آقای نوروزی!!!! حاجی!!! کار خیر که فریاد نمی‌زنند!!!! یک وقت ریا میشه و از ثوابش کم میشه!!!! اونوقت خدایی نکرده نمیری بهشت!!
اقای کیهان
خود گویی خود رقصی عجب مرد هنرمندی.اره به فکر معیشت هست برج ۵۰درصد گران شد
تجربه ثابت کرده که سفرهای استانی رییس جمهور جنبه تفریح داره و هیچ . بنظرم روزنامه کیهان سعی داره با این حواشی و نظرات اخیر در جامعه تنش و تشویش عموم ایجاد کنه. دلیلش رو فقط خدا میدونه.
حاجی با توام!!!!! شده یک بار پیش خودتان فکر کنید جمله ای که می‌خواهید بگویید یک کم بالا و پایین بکنید بعد حرف بزنید!!! یا این چیزها تو مرامت نیست!!!
من یک پیشنهادی دارم کلا کار را بدهند دست طایب مذاکرات را خوب در میاره از وجناتش معلومه!!!!! اگر بر آنجا دوتا تشر بزنه مشکل حله!!!
مملکت اگر مملکت بود، مسولان اگر دلسوز اسلام و مسلمین و مردم و شیعیان مولا علی ع بودند
حق داشت که بلافاصله این آقای نوروزی خلع لباس شود و از مجلس اخراج شود

اسلحه کشیدن و کشتن مسلمین مساوی است با حرب علیه اسلام

بقول مولا علی ع : اگر از پای دخترک یهودی خلخال به ظلم و جنایت بگیرند، حق است که انسان از غصه از این حادثه بمیرد


حالا عده ای قدرت و ثروت چنان مست شان کرده که به جان مردم شوخی میکنند و با خنده های مستانه میگویند من کشتم... حالا چه کسی میخواهد مرا محاکمه کند

محاکمه عدل الهی نزدیک است

پل صراط الهی منتظرتان هستیم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
باید در این دنیا تاوان بدهند نه سر یک پل ...
چشم در چشم مردم میدوزد و میگوید من سر و سینه جوان مردم شلیک کردم

و مست از قدرت و شهوت و ثروت سینه ستبر میکند و میگوید چه کسی مرا میخواهد محاکمه کند

وای بر این مملکت

وای بر اسلام

اسلام رفت...
تابناک بن نظر میاد اخبار کیهان را ده این خاطر منتشر می کنید که مردم را عصبی کنید و هر چی ناسزا در طول عمرشون یاد کرفتند نصیب مسیولان کیهان و .. بکنند
وضع اقتصاد را که می‌بینید!! در امر سیاست هم که با مردم خودمان صادق نیستیم!!؟ بله آقای حضرت پور!!! خودتان که شاهد بودید برای واکسن چه مشکلاتی برای مردم ایجاد شود!! از شما میپرسم چقدر انسان مفت از بین رفتند!؟ شده ایم بزرگترین خریدار ملکهای خارجی در منطقه!؟ به نظر شما عجیب است که آمار مهاجرت بیداد کند!؟
خبرهای کیهان برای ما مردم نون و اب نمیشه ولی انتشار خبرهاش مثل اینکه برای دیگر روزنامه ها خوب منبع درآمد و سودی داره.
پیشنهادی دارم برای آقای طائب!!آقا یک بزرگی بکن برای اینکه حساب کار دست این غربی‌ها و مزدورانشان!!! در داخل بیاد و یک بار برای همیشه ماست را کیسه کنند قبل از عزیمت هیئت ایرانی آنها را فلک کنید تا طرف خارجی هم حساب گار دستش بیاید و بداند ما حتی با خودمان هم شوخی نداریم!!!! مطمین باشید جواب می‌دهد!
دولت به جای هشت میلیارد دلار 4200 تومانی ،خواهان دوازده میلیارد دلار شده است آن وقت مینویسند مجلس با حذف دلار 4200 تومانی دولت مخالفت کرد!
به بهانه برجام ۸ سال اقتصاد مملکت رو به گند کشیدن ،
لطفا بهدفکر مقاوم سازی اقتصاد باشید
نفت در برابر خدمات و کالا در دوران تحریم باید در اولویت باشه
بازگشت به شرایط ۲۰۱۵ برای ایران غیر ممکن است
کشور بخاطر خیانت انریکا و اروپا نباید ساده لوحانه با قضیه برخورد کنه ،،
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
ساده لوح‌تو هستی که بدون خواندن متن برجام مشکل را میاندازی گردن برجام اگر تندروها ی انحصار طلب چوب لای چرخش نگذاشته بودن الان داشتیم ‌مثل آدم زندگی میکردین!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
دوست قشنگم
میشه بگی قبل از برجام چه وضعی داشتیم؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
مگر تازه از غارنشینی دراومدی که پیشنهاد نفت در برابر غذا در مملکتی که سرشار از ثروت است را می دهی؟!!!!!!!!1
حاج حسین آقا میشه یه مدت حرف نزنی؟ خواهش میکنم. التماس میکنم. من غلامتم یه مدت حرف نزن.
ممنون از لطفت
آقای رییسی این کشور کمبودی از لحاظ مواد غذایی و مایحتاج ملت نداره ، فقط رهاسازی اقتصاد و بازار از اواخر دولت روحانی باعث این وضعیت شده ، به طور مثال همین شرکت نان رضوی که زیر نظر استان قدس هست کیک رضوی رو از ۲۵۰۰ تومان طی همین سه ماه کرده ۵۰۰۰ تومان ؟؟؟ ولله دلار فقط بهونه است برای یه عده ؟؟
اینکه اقای شریعتمداری میتونن پیش بینی کنن که اگر اقای رییسی نبود در جریان بنزین بلوا میشد هم به نوبه خودش عجیبتر از بقیه رفتارهاشونه.
جناب، پمپ بنزین آخرین حلقه این حمله بود. شما بفرمایید حضور جناب رییسی تو پمپ بنزین چه تأثیری در حل داشته ما ممنون میشیم.
مثه این میمونه که پمپ اب چاه بسوزه بریم تو خونه افرادی که اب ندارن دنبال حل مشکل باشیم
کیهان عزیزم.
اینکه رییس جمهور برای اطلاع از اوضاع حضورا برن به مناطق اصلا اتفاق خوبی نیست. یعنی ایشون از اوضاع بیخبرن؟ یا مدیرای ایشون اخبار درست رو بهشون نمیدن؟ که اگه نمیدن با ادعاها و وعده های انتخابی و انتصاب افراد صالح مغایره.
ضمنا کیهان عزیزم وضعیت معاش و تغییراتش رو مردم با گوشت و پوست و استخوان لمس میکنن نه با تیتر شما.
مردم سالهاست با صدا و سیما قهر کردن. درسته که مسئولین برای شعور ما احترام قائل نیستن اما متاسفانه ما هنوز میفهمیم.
خیلی وقته ما اخبار رو از صدا و سیما پی نمیگیریم برامون فرقی نداره قیمت دلار رو اعلام کنن یا نه؟ برجام خوب باشه یا نه؟ رییس جمهور مردمی باشه یا نه؟ از تو ماشین از وضع مردم با خبر بشه یا خودش پشت فرمون بشینه؟
خبر تو سفره هامونه، تو جیبهای خالیمون، تو فیش حقوقمون
صدا و سیما و مدیرا و روساش هم انشالله آماده جواب دادن به خدا باشن
آقای نوروزی از ما به تو وصیت

دیگه بی محافظ حتی تو خونه ات هم نرو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
درود بر شما
باز یک پیرمرد پرحاشیه یک حرفی زد

مگه مردم با تو شوخی دارند که تو شوخی میکنی؟/

زندگی مردم شوخی نیست ها
حسن نوروزی تو خراسان بدنیا اومده چرا باید نماینده رباط کریم بشه؟؟؟

کی به این رای داده خدایی؟؟
این مملکت با امثال طائـــــــــب و حســـــــن نوروزی هیچ گاه درست نخواهد شد

تامام
نماینده رباط کریم در مجلس یازدهم گفت: یکی از آن‌هایی که به مردم شلیک کرد من بودم، ما کُشتیم. حالا چه کسی می‌خواهد ما را محاکمه کند؟! طرف آمده بانک را آتش زده است و ما هم او را کُشتیم. چه کسی را می‌خواهید محاکمه کنید؟
همین یک جمله بس که نوروزی را نماینده مردم مینامند در حالی که خودش اعتراف میکنه که بروی مردم شلیک کردم!!! در کجا چنین وقاحتی یافت میشه؟؟!!!
کیهان: اگر رئیسی رئیس جمهور نبود در حمله سایبری به پمپ بنزینها
جناب کیهان کسانیکه مردم را به گلوله بستند و هنوز هم با قلدری از عملکرد خود خشنودند آیا تحت نظر و فرمان دولت بودند ؟
«کیهان: اگر رئیسی رئیس جمهور نبود در حمله سایبری به پمپ بنزینها مملکت دچار فاجعه و بلوا می شد»
اوووه
رضایت روزنامه کیهان از عملکرد دولت رئیسی در ۱۰۰ روز نخست!
خود گویم خود خندم به به چه هنرمندم
نماینده مجلس: برخی مسئولان از سر شکم سیری به اتفاقات جامعه می‌نگرند/چرا گرانی های افسارگسیخته دیگر رسانه ای نمی شود؟
چون این دولت جز خودی های اصولگراست
طائب: اگر در مذاکرات حق ما را با صحبت ندهند، آن را با قدرت می‌گیریم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!با قدرت اقتصادیتان یا با پشتوانه مردمیتان
صدا و سیما چرا باید حنجره پاره کنه می خواستن جبهه پایداری ها بیان سرکار همه جا رو بگیرن که الحمدالله با تخریب دولت قبل و مذاکرات برجام کاملا موفق شدن الان همه چی ارومه من چقدر خوشحالم!!!
برای علمای حوزه امر به معروف یعنی حجاب زن و دوچرخه سواری زن بقیه مسائل حله اگه مشکلی ام هست نه به روحانيت ربط داره نه به حکومت تقصير مردمه برند خوب بشند
مگه اون موقع که بودجه را تصویب کردند و دولت قبلی با قوانین خود ساخته با افزایش حقوق بی رویه و خرجهای اضافی داشت کار می کرد، نگفتند تورم ۶۰ درصد می شود. حالا چی شده این تورم گردن رییسیه؟ واضح است مادام که مالیات ۳۰ درصدی از همگان اخذ نشود و معافیتهای مالیاتی برداشته نشود، مالیات زورکی از همه مردم در هزینه گرفته می شود در حالیکه باید از درآمد مالیات گرفته شود. زیرا پولدارها با درآمد بالا اقدام به خرید و احتکار کالا و فروش گرانقیمت کالا می کنند و فقط با مالیات می توان جلوی اینها را گرفت
خداییش آقای رییسی بابت بزرگنمایی کارهای نکرده اش، چقدر خدم و حشم داره،
خوش بحالش، توی ایران هر کس قدرت داشته باشه چابلوس زیاد است البته تا زمانی که منافعی داشته باشند.
اگر به نوسان قیمت ها نگاه کنید که چگونه در جهت عکس اظهارات مقامات حرکت می کنند عمق رضایت کیهان را در می یابید.
اقای طائب فکر کردی همه جا مثل ایران هست که بخوای حرفت رو به کرسی بنشونی، وکسی رو هم مانع کارهات نبینی ؟! برو جلو ما هم خوشحال میشیم هم از رو سکو نظاره گرت میشیم!
طائب و کیهان و.... پول حرفهاشون را می خورن هرز گاهی میان یه چیزی پس از کجا نون بخورند فکر می کنی کشاورز و یا دامدار و یا کارمند ساده است که بر اثر بی لیاقتی مسئولان به حاک سیاه ننشستند.
همین امثال نوروزی برای کشته شدن پورن استار امریکایی ،عزای عمومی گرفته بودن
خدا رو شکر که این رئیس جمهور سفرهای استانی میره و کاری به وضع اقتصادی مردم نداره . والا الان قیمت ها از این هم بدتر شده بود .
جناب طائب لطفا كمى يواش ، اين قدر تن ديگران را نلرزانيد ، خدا را خوش نمياد !!!، اخه با اين تهديد شما تن همه مذاكره كنندگان مثل بيد داره مى لرزد ؟
ذو صد گفته چون نیم کردار نیست
ذو صد گفته چون نیم کردار نیست
جناب طائب
در جان برکفی نیروهای نظامی ایران هیچ شکی نیست
ولی عاقلانه تر این است که دنیا را بر علیه ایران تحریک نکنید نگاه به شکم سیر خود نکن اشک مستمندان را هم ببین که دارند له میشوند و کمک به فشار جهانی علیه این بیچاره ها که قرار بود یاورشان باشید نکن
طائب: اگر در مذاکرات حق ما را با صحبت ندهند، آن را با قدرت می‌گیریم!!!!!!!!!!خود طائب را بفرستید تا با صحبت حق را بگیرد
توانایی کشورداری که ندارید، حداقل سکوت کنید و مردم را متهم نکنید
(کیهان: اگر رئیسی رئیس جمهور نبود، در حمله سایبری به پمپ بنزین ها، مملکت دچار فاجعه و بلوا می شد)

واقعا ؟!
کیهان در ... ( ببخشید خیلی سعی کردم کلمه دیگری که همین مفهوم را برساند ولی پیدا نکردم ) رو دست ندارد. نقاط ضعف عملکرد رییس جمهوری را بر عکس نقاط قوت نشان میدهد و به آن اصرار هم دارد. رفتن به پمپ بنزین چه سودی برای مردم و اداره کشور داشته است ؟ مراجعه و حضور در وزارت نفت همینطور. مثلاً اگر توضیحات فنی چرایی هک را به ایشان توضیح دهند ایشان اصلاً درک فنی در این مورد دارند تا بخواهند راه حل بدهند ؟ ریاست جمهوری کردن با نقش آن را بازی کردن دو موضوع متفاوت است که برای اولی دچار کنی وقت هستی و‌در دومی برای پر کردن وقت باید به پمپ بنزین تعطیل مراجعه کنی.
آن آقای محترمی که در نماز جمعه عامل مشکلات معیشتی را بی دینی مردم عنوان میکند، راجع به داماد محترمشان که نماینده مجلس بودند و در قضیه کارچاق کنی 5 هزار خودرو سایپا در دادگاه خود جمهوری اسلامی محکوم شدند، چه نظری دارند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
ایول
یکی از 32 تا شغل آقای ولایتی کم شد. چند روز پیش ایشان را در تلویزیون دیدم که بنده خدا گردنش را نمیتوانست راست نگهدارد، چطور از پس 32 تا شغل مدیریتی کلان بر می آید؟ بعد میگن چرا وضع مملکت این شده و آخرش هم مردم مقصرند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
شما هم ۳۲ تا حقوق بگیری بیشتر از اون فعالیت مبکنی تا موجه جلوه بدهی!
چرا؟ چون به فرموده کیهان در دولت هماهنگ همه چیز باید گل و بلبل باشد.
کیهان اینو نگه چی بگه ؟! تا دیروز معیشت مردم با دلار 30 تومنی بد بود الان با دلار 30 تومنی گل و بلبل شده .
راستی از دکتر محسن رضایی چه خبر؟ منتظریم در منطقه قوی ترین پول بعد از یورو و دلار بشیم.
کیهان ثابت کرد که فقط بدرد پاک کردن شیشه می خوره
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
به در اونم نمی خوره کیهان نه روزنامه است نه رسانه ، کیهان نماینده و سخنگوی اقلیتی است که سالهاست پست و مقام دارند و ریشه همه مشکلات به همین اقلیت بر می گرده
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
به اون درد هم دیگه نمیخوره مگر اینکه خود کیهان ( وووو) باید شیشه هامون رو پاک کنه
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
مگه شک داشتین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
شیشه را کثیف می کنه
سلام ازآنجا که دولت ومدیریت صداوسیما هم جناحی هستند لذا افزایش قیمتها رسانه ای نمی شود .
الان این آدم که اعتراف به قتل کرده چرا محاکمه نمی شه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
مگر انهایی که هزاران نفر را اعدام کردن محاکمه شده اند؟
باسلام، این چن سالی که گرانی بیداد میکرد به قول شما اعلام کردن چی عاید مردم شد... مردم ازمسئولین بهتردرجریان گرانی ها هستند...وقتی گوش شنوایی نیست ... روزنامه نگاران... صداوسیما...اربابان رسانه... همه میدانند اعلام کنند که چی بشه...چه فرجی حاصل میشه... خدایا خودت به داد ملت برس...
اون بنده خدا مدافع چادر چی گفته که بهش حمله کردین ؟
تابناک تو کدام طرفی هستی ؟
مشکلات اقتصادی چه ربطی به حیا و عفت و پاکدامنی داره ؟
وقتی پول و کار و امکانات نیست که جوانان ازدواج کنند باید زنها را مهار زد که فساد و کثافتکاری زیاد نشود
نمی شه جوانان تحت فشار نیاز شدید و کشنده جنسی باشند و زنها هم اطرافشان خود نمایی کنند
اگر پسر نوجوان ن به یکی از این بی عفت ها حمله کند کل همین فمنیست ها دادو هوارشان به آسمان می رسد
در حالی که پسر من گناهکار نیست و او مطایق طبیعت و ذات خود رفتار کرده بلکه اون زن بدکاره و بی عفت مقصر است که خود را در معرض دید قرار داده
اخیرا چشم همه روشن مردان جوان برای پول تن فروشی می کنند و در دام زنان شهوت پرست و حیوان صفت می افتند
حال آدم از این زنان شهوت پرست به هم می خورد
زنی که پول می دهد و مردان را به فشاد می کشد باید اغدام شود ولی دریغ از اقدام
از مدافعان زنان بی عفت و بی حجاب باید پرسید اگر پسر جوان و نوجوان شما یا حتی خود شما در دام شهوت پرستی و ولنگاری این زنان گرفتار شوید چه کسی مقصر است ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
شما سریعاً به روان پزشک مراجعه کن چون نه خودت و نه اقازاده یاد نگرفتین اسیر شهوت نشین. خودت رو کنترل کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
غلط اضافه کرده در مورد پوشش بانوان نجیب نظر داده و تو هم بیشتر از اون غلط کردی که زنان را متهم به فساد میکنی.
با این فرمونی که اقایان می روند خدا به ما ملت رحم کند
جناب طائب بهتر است در محدوده وظایف خود سخن بگویید این حرف شما برای ملت بدبخت گران تمام میشود جنابعالی در میز ریاست راحت نشستید و سردی حالیتون میشه نه گرمی و این مردم هستند که با انواع و اقسام مشکلات از جمله تورم دست و پنجه نرم میکنند وقتی دشمن به هر دلیلی قصد زدن ندارد لازم نیست او را تحریک کنید برای زدن . دنیا الان بدنبال ایجاد روابط و یارگیری میباشد حداقل اگر تحرکات اخیر رژیم صهیونیستی و آمریکا را رصد کنید میفهمید که در کشورهای اطراف ما دیگر دوستی برایمان نمانده و همه آنها با دشمنانمان عقد اخوت بسته اند خلاصه اینکه در صحبتهای خود حد و اندازه خود را نگهدارید اینگونه صحبتها در صلاحیت رهبر معظم و ریاست جمهوری و نهاد وزارت امور خارجه میباشد ولا غیر .
منظور آقای طائب حق رفاه از مردم بوده که الحمدالله با قدرت از مردم گرفتن.
عمانی ها با فقط ۲۵ ریال قادر به گردش ۸ روزه در شمال ایران هستند !تبلیغی در عمان برای سفر به شمال ایران آن هم فقط با ۲۵ ریال عمانی در فضای مجازی منتشر شده که با توجه به اینکه حداقل دستمزد شهروند عمانی ۳۵۰ ریال است با کمتر از ده درصد حقوق ماهانه می‌توانند ۸ روز در شمال ایران گردش کنند !وطنم پاره تنم..
شوخی شوخی خودت رالودادی حاجی
تملق عجیب کیهان ؟

اخر در این صدروز اول چه مشکلی از معیشت مردم حل شده ؟

که اینطور متملقانه سخن می گویید .

نام 5 قلم کالا را بنویسید که در این صدروز دچار گرانی ونوسان شدید نشده است ؟ لطفا
بعد ۹ روز بحران پمپ بنزین ها و تحمیل بنزین سه هزار تومانی به مردم بیچاره اسمش را می گذارید مدیریت....!!!!
دولت قبل بود که بلوا می کردید و صدا و سیما تو هر بخش خبری می گفت و با مردم علیه شوراندن بر ضد دولت مصاحبه می کرد !!!
الان اصول گرایان و تندروها و کاسبان جنگ و تحریم و صدا و سیما و ائمه با این همه گرانی کالا و ارز و نابسامانی و ناراحتی مردم و..... کلا لال شدند !!
ما بیشتر از این هم انتظار نداشتیم
حمایت از گرانی
طائب جو گیر نشو دشمن خیلی قدرتر از آنچه فکر می کنی هست آنها برای ویرانی و کشتار در کشور دشمنشان حداقل پنج سال برنامه ریزی می کنند ضمن اینکه آنها اصلا ایران را دشمن درجه سه و یاچهار در نظر دارند
آقای طائب شمازورتان فقط به مردم بی دفاع ودست خالی ایران میرسه واگرجرات زورآزمایی بااونطرفیهاراداشتید چندین سال مذاکره ویکبارهم نرمش قهرمانانه نمیکردید!
گرانیها رسانه‌ای نمی‌شود چون در دولت سابق روحانی مسئول گرانیها بود ولی در این دولت به قول حجت الاسلام رییسی مردم هستند که از خدا و دین غافل شده‌اند
ماست بدید کیهان کم نیاره
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر