بازدید 4533
۲

نظارت‌های سازمان بازرسی باید هدفمند باشد

یک کارشناس مسایل حقوقی گفت: باید در سازمان بازرسی، بازرسی‌ها هدفمند انجام شود؛ در این صورت سازمان به هدفش می رسد و گرنه با مچ گیری سازمان بازرسی به اهدافش نمی رسد.
کد خبر: ۱۰۸۷۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 14 November 2021

به گزارش «تابناک»، سیدمحمود علیزاده طباطبایی در گفت وگو با ایسنا درباره وظایف سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه سازمان بازرسی نباید یک سازمان مچ بگیر باشد، گفت: سازمان بازرسی باید براساس اهدافش بصورت سیستماتیک بازرسی را انجام دهد.

وی یادآور شد: سازمان بازرسی از زمانی که آقای رییسی رییس سازمان بازرسی بود، هماهنگی هایی با سازمان برنامه و بودجه داشت و این کار را شروع کرد که بازرسی براساس اهدافش، برنامه ها را انجام دهد. یعنی به جای اینکه دنبال این باشید که گزارشی بدهد و مچ کسی را بگیرد باید بررسی شود که اهداف برنامه و منابع چه بوده است. متاسفانه در حال حاضر این روند تعطیل شده است.

وی در پایان تاکید کرد: آقای خداییان با توجه به تجربه خوبی که در سازمان ثبت داشته و در طرح کاداستر جزو یکی از موفق ترین روسا بوده است، باید در سازمان بازرسی، بازرسی ها را هدفمند انجام دهد؛ در این صورت به نتیجه می رسند وگرنه با مچ گیری سازمان بازرسی به اهدافش نمی رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بازرسی عزیز خودت را خسته نکن آقای صدیقی گفت تمام مشکلات ماله گناه کاری مردم است
دکتر برای خودش این صحبت ها را کرده است فضای سازمان بازرسی با این حرف ها متفاوت است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل