بازدید 34091
نجات اسکوچیچ با عملیات غیرممکن در ساحل صیدا

لبنان یک - ایران دو: کامبک معجزه‌آسا در وقت‌های اضافه / سفارش بلیت جام‌جهانی در خانه حریف چغر

تیم ملی فوتبال که در لبنان به شدت جای خالی طارمی را احساس می‌کرد، با دو گل معجزه‌وار در وقت های تلف شده از شکست فرار کرد و البته اسکوچیچ نیز از خطر اخراج، نجات یافت و صدر را از کره‌جنوبی پس گرفت.
کد خبر: ۱۰۸۷۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶ 11 November 2021

تیم ملی فوتبال ایران با کسب پیروزی جادویی در زمین لبنان ۱۳ امتیازی شد و صدر جدول گروه را حفظ کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی که در این بازي با تصمیم اسکوچیچ بدون مهدی طارمی، آماده ترین بازیکن و ستاره اصلی‌اش به میدان رفته بود، تا دقیقه ۹۲ بازنده مسابقه بود؛ اما درسه دقیقه وقت‌های تلف شده دو بار با حملات پیاپی حریف را تسلیم و هر سه امتیاز این مصاف حساس را کسب کرد.

لبنان یک - ایران ۲ : کامبک معجزه‌آسا در وقت‌های اضافه / سفارش بلیت جام‌جهانی در خانه حریف چغر

ترکیب لبنان: مصطفی مطر، قاسم الزین، عباس عاصی (۴۶ - حسین الزین)، جورج ملکی، روبر ملکی، نادر مطر، محمد الدهینی، محمد حیدر (۷۵ - هلال الحلوه)، سونی سعد (۸۲ - حسین الدور)، محمد قدوح و باسل جرادی.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، صادق محرمی، سعید عزت‌اللهی (۷۰ - اللهیار صیادمنش)، احمد نوراللهی، سامان قدوس (۶۰ - میلاد محمدی)، علیرضا جهانبخش (۸۵ - کریم انصاری‌فرد)، علی قلی‌زاده و سردار آزمون.

داور: عبدالرحمان ابراهیم الجاسم

تیم ملی در این بازی، جای خالی طارمی را به شدت احساس کرد و اگر شانس و تلاش بازیکنان با تیم ایران همراه نبود، ثبت نخستین باخت چندان دور از انتظار نبود. نقش سردار آزمون و تیزهوشی مثال‌زدنی او در غیاب زوج همیشگی اش در این بازی خارج خانه در باز کردن گره بازی بارز بود.

وحید امیری بار دیگر یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم ملی بود. او نیمه اول را در پست دفاع چپ بازی کرد و نیمه دوم را در پست هافبک پشت مهاجم و وینگر چپ. او در این مسابقه توانست روی هر دو گل مستقیم اثر بگذارد تا نقش بسیار مهمی در کامبک رویایی تیم ملی داشته باشد. 

به این ترتیب، تیم ایران که در آخرین دیدار خود در دور رفت مرحله گروهی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه صیدا شهر بیروت به مصاف لبنان رفته بود، با نتیجه دو بر یک پیروز شد و صدر جدول را از رقیب مستقیم خود کره جنوبی پس گرفت.

سونی سعد در دقیقه ۳۷ تنها گل لبنان را وارد دروازه ایران کرد و سردار آزمون در دقیقه ۱+۹۰ و احمد نوراللهی ۵+۹۰ موفق شدند برای تیم ملی گلزنی کنند.

 

لبنان یک - ایران ۲ : کامبک معجزه‌آسا در وقت‌های اضافه / سفارش بلیت جام‌جهانی در خانه حریف چغر

 

لحظات حساس 
دقیقه 3:
 تیم ایران حمله‌ای را از سمت راست به سمت دروازه لبنان ترتیب داد که ارسال روی دروازه برای سردار آزمون، به این بازیکن نرسید، اما برای خط دفاعی لبنان خطرساز شد.

دقیقه 4: این بار نوبت به وحید امیری رسید که از سمت چپ وارد محوطه جریمه لبنان شود. در ادامه پاس رو به بیرون او به سامان قدوس رسید و این بازیکن هم توپ را مقابل احمد نوراللهی قرار داد که شوت این بازیکن پس از برخورد به مدافعان لبنان به کرنر رفت.

دقیقه 13: ارسالی از میانه میدان به روی دروازه لبنان انجام شد که در ادامه ضربه سر علیرضا جهانبخش در چارچوب دروازه قرار نگرفت.

دقیقه 28: علیرضا جهانبخش این بار از پشت محوطه جریمه شوتی را به سمت دروازه لبنان روانه کرد که مصطفی مطر تن به کرنر داد.

دقیقه 40: ارسال وحید امیری روی دروازه لبنان با ضربه سر سعید عزت‌اللهی راهی اوت شد.

دقیقه 2+45: تیم ایران در آخرین لحظات نیمه نخست وارد محوطه جریمه لبنان شد که علی قلی‌زاده، پاسی را به دهانه دروازه این تیم ارسال کرد، اما کسی نتوانست از این موقعیت استفاده کند تا لبنانی‌ها توپ را دور کنند.

نیمه دوم


دقیقه 49:
 سامان قدوس با خطا در میانه زمین از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 52: علیرضا جهانبخش برای تصاحب توپ با بازیکن لبنان مرتکب خطا شد و از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 54: ارسالی از سمت راست محوطه جریمه لبنان به سامان قدوس رسید که ضربه چکشی این بازیکن راهی اوت شد.

دقیقه 66: پاس علی قلی‌زاده از سمت راست با جای خالی علیرضا جهانبخش برای سردار آزمون همراه بود که شوت سنگین آزمون را مطر به کرنر فرستاد.

دقیقه 78: ارسال وحید امیری از سمت چپ به سردار آزمون رسید که موقعیتی خوب برای گلزنی ایران بود. در ادامه پاس آزمون به علی قلی‌زاده و در نهایت تعلل این بازیکن در زدن ضربه، این موقعیت را از ایران گرفت و توپ قلی‌زاده راهی اوت شد.

دقیقه 80: ارسال روی دروازه لبنان به سردار آزمون رسید که ضربه نه چندان با دقت او، به اوت رفت.

دقیقه 84: صادق محرمی با اعتراض به داور مسابقه، با کارت زرد جریمه شد.

 

لبنان یک - ایران ۲ : کامبک معجزه‌آسا در وقت‌های اضافه / سفارش بلیت جام‌جهانی در خانه حریف چغر

شرح گل‌ها

دقیقه 37- گل لبنان: توپ ارسالی بلند لبنان روی دروازه ایران راهی اوت می‌شد و علیرضا بیرانوند به تصور عبور توپ از خط عرضی زمین در زاویه‌بندی درست تعلل کرد و مدافعان هم به همین دلیل ایستادند؛ اما جریان باد توپ را به زمین برگرداند تا سونی سعد دروازه ایران را در غفلت تیم ما باز کند. 

دقیقه 1+90 - گل تساوی ایران: توپی که وحید امیری برای کریم انصاری‌فرد ارسال کرده بود، با قطع توپ مدافع لبنان به سردار آزمون رسید تا این بازیکن فرصت طلب، توپ را با نیش پا بدزدد و بلافاصله با یک ضربه حرفه‌ای و آرام، دروازه لبنان را باز کند.

دقیقه 5+90 - گل برتری ایران: وحید امیری با نفوذ سریع از سمت چپ توپی را از درون محوطه جریمه به پشت محوطه شش قدم پاس داد که سردار آزمون ضربه اول را به سمت دروازه لبنان زد، اما مدافعان لبنان توپ را برگشت دادند تا احمد نوراللهی روی توپ برگشتی دروازه لبنان را با شوتی زیبا و سنگین باز کرد.

کارت های عجیب و آماتوری سرمربی و کاپیتان اول ایران بعداز گل‌های تیم ملی!

دقیقه 2+90: دراگان اسکوچیچ پس از گل ایران و رفتن به سمت نیمکت لبنان، از زمین اخراج شد.

دقیقه 5+90: احسان حاج‌صفی هم پس از گل دوم ایران از روی نیمکت مسابقه کارت زرد گرفت.

لبنان یک - ایران ۲ : کامبک معجزه‌آسا در وقت‌های اضافه / سفارش بلیت جام‌جهانی در خانه حریف چغر

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۶
متاسفانه نبود طارمی بسیار به چشم میخورد. تنها با ورود کریم انصاری فرد بود که به پیروزی رسیدیم. اسکوچیچ متاسفانه اصلا ارنج خوبی نچیده بود و عیرت بچه ها بود که ما را به نتیجه رسوند
پاسخ ها
حق بین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
دقیقاً! همون نیمه اول اگه طارمی بود دو تا گل زده بودیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
تیمی که به امثال طارمی بند باشد را باید درش را بست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
این بازی نشون داد که اسکوچیچ تاکتیک خاصی نداره، و فقط این تکنیک فردی بازیکنان بود که پیروز شدیم، آینده نشون خواهد داد که این مربی در حد تیم ایران نیست.
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
گل لبنان نشان از اوج عمل غیر خرفه ای دروازه بان ایران بود.
بازیکن باید تا لحظه ای که توپ تو بازی هست جدی بازی کنه نه توپ رو ول کنه و منتظر داور باشه.
تا کی باید تاوان اعتراض های بچه گانه بازیکنان ایران به
داوری رو بدیم؟
تو بازی با ژاپن همین شد.
بازیکن کناری ما در نیمه دوم بسمت داور میره و بچه گانه کارت میگیره؟؟؟؟؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
با همین بازیکنان بعلاوه طارمی به بحرین وعراق باختیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
گل لبنان مردود بود .توپ ارسال شده از زمین خارج شد و سپس وارد زمین شد.
متاسفانه عدم دعوت از طارمی و ارنج بسیار بد این سرمربی داشت کار دستمون می داد که با تعویض دقایق پایانی کریم خان انصاری فرد و با غیرت بازیکنان تونستیم ببریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
تقصیر خود طارمی بود
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
وحید امیری برگه برنده ما بود.
بازی لبنان واقعا ضد فوتبال و غیر اخلاقی بود، هر چند دقیقه یک نفر مجروح می‌شد. چقدر وقت تلف کردن. چقدر داوری ضعیف بود و به هر خطای ساده‌ای یک کارت زرد داد. اگه داورها در لیگ اروپا اینطور کارت بدن که اصلا بازی به پایان نمی‌رسه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
بازی بالبنان عربی نباید داور عربی انتخاب میشد نهایت ضعف فدراسیون فوتبال ایران مشهود است
بازی که با گلی عجیب بازنده بودیم، به صورت عجیب تر برنده شدیم.
متاسفانه آقای اسکوچیچ خیلی مبتدیانه رفتار کرد. آخه یک مربی بجای روحیه دادن میاد میگه بازیکنانم تاکتیک بلد نیستند؟ اونهم وقتی بازیکنان ایران جزو برترین بازیکنان آسیا هستند؟ حالا بهتره یکی بره بین آقای طارمی و اسکوچیچ آشتی برقرار کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
نه
ویلموتس خوب بود که با همین بازیکنان می‌باخت

با یه اشتباه زحمات افراد رو نادیده نگیریم

آقا اصلا فرض کنید مهدی طارمی مصدوم بود! آیا واقعا در نبودش ما بازنده‌ایم؟
این مربی در اندازه تیم قدرتمند ایران نیست ومیبایست هرچه زودتر کنار گذاسته شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
شما دیگه خیلی بی انصافی.از اون بدبختی رسیدیم به صدر جدول بازم دوقورت و نیم شما باقیه؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
اگر یک مربی اسم و رسم دار میاوردیم و بازیهایمان را می باختیم همه از او تعریف می کردند.. چرا نمی گذارید مربی بی ادعا کارش را بکند حسود ها
تیم ما از نظر تاکتیکی و برنامه حرفی برای گفتن نداشت و تعویض های درست در پایان بازی به داد تیم رسید و باعث شد بازی باخته را ببریم. تیم لبنان هم با خوابیدن و به کمک باد یک گل به ما زد. حداقل این تعویض ها باید زودتر انجام میشد حتی نیمه اول.
روی برنامه در زمین و بازی خوانی و استفاده از نقاط ضعف تیم حریف باید کار شود.
چرا صورت مساله را فراموش می کنیم. فکر کنید اگر مهدی طارمی خدای نکرده مصدوم بشه ایا تیم با اینهمه ستاره باید بازنده باشه؟ باید کارشناسان روی ضعفهای تاکتیکی و همچنین روانی تیم کار کنند. دو اشتباه فاحش بیرانوند بعنوان دروازه بان کهنه کار ایا مصداق مشکل روحی و روانی نیست که تیم را تا مرز باخت می بره یا عدم موفقیت در ضربات اخر در یک بازی کاملا یکطرفه و برتر؟
تیم ملی دقیقا برای گلزنی برنامه نداشت علاوه بر این داور هم قضاوت بسیار بدی داشت و رو اعصاب بازیکنان تیم ملی بود و اجازه نمی داد بازیکنان ایران کار پرس را انجام بدهند و فوری کارت میداد عملا داور یار دوازدهم لبنانی ها بود
این وسط شانس عجیب غریب اسکوچیچ بود که اورا از یک اخراج حتمی نجات داد
تابناک بی طرف بنویس گیریم ایران می باخت آیا مربی رو باید اخراج میکردن !! با این کارنامه. اینقدر تفکر ورزشی عربی رو رواج ندید که با یه باخت مربی در خطر اخراج قرار میگیره
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
آفرین.مگه همین کی‌روش که به لبنان باخت اخراج شد؟ اسکوچیچ به تیم ایران شخصیت یک تیم برنده را القا کرده تا دقیقه آخر برای برد تلاش کنند و باا تغییر تاکتیک و بردن امیری به یک خط جلوتر و استفاده از قابلیتهای این بازیکن تیم را برنده کنه.حال اگر مربیان دیگر بودند بجای اینکار تمام مهاجمان را وارد زمین میکردند غافل از اینکه بودن مهاجم در زمین صرفا به معنای پیروزی نیست.در ضمن بنظر من غیبت طارمی هم آنچنان که بزرگنمایی میشود تاثیری نداشت.در بازیهای قبلی همه اعتراض به استفاده از قدوس در ترکیب تیم داشتند و ادعا میکردند که اگر این بازیکن در زمین باشد چنین میشود و چنان اما برعکس قدوس در این بازی یکی از ضعیف ترین بازیکنان تیم بود.البته باید به کیفیت بد زمین و گل شانسی که به کمک باد و اشتباه فاحش بیرانوند نصیب حریف شد و ضد فوتبال تیم لبنان هم اشاره کرد که با تعویض های مربی با دانش تیم ورق برگشت و ایران نتیجه گرفت
مهم برد تیم ملی بود. بدخواهان تیم ملی به آرزویشان نرسیدند. آنهایی که دو روز مانده به مسابقه برای تیم حاشیه سازی و علیه مربی مصاحبه کردند. ۱۱ برد و تنها یک مساوی بهترین نتیجه ای هست که یک مربی تاکنون در ایران گرفته حالا میخواهید به اسم بازیکنان یا هر کس دیگری بزنید. این تیم وابسته به بازیکن خاصی نیست
هیچ کس اشتباهات دروازه بان رو ندید هم گل لبنان که وایستاد و نگاه کرد هم اشتباه دومش که میخواست فورواردشون و دریبل بده پاس داد به حریف ، بازی بعد اگر بهش بازی بدن ظلم کردن به بقیه دروازه بانهای ذخیره
فرض کنین طارمی مصدوم یا دو کارته بود، تیم باید داغون بازی کنه؟ وقتی دروازه بان اول تیم ملی با این همه ادعا، هنوز معلوم نیست توپ توو زمین هست یا رفته بیرون، پشتش رو میکنه به بازیکن حریف که به داور اعتراض کنه، بفهمین اینا بازیکن حرفه ای نیستن. تو توپ رو بگیر فوقش بعد داور میگه رفته بود بیرون. تاکتیک تیمی هم صفر. هزار بار سانتر کردن و هزار بار مدافعای لبنان سر اول رو زدن.
برد بود ولی ضعیف و ترسان
برد ایران در برابر لبنان را به آقای شریعتمداری تسلیت میگیم، ببخشید!!!
یک بار جستی ملخک دو بار جستی ملخک سوم به دستی ملخک . بعد از کره این دومین بار بود از شکست گریختیم. عدم دعوت از طارمی درست نبود این تیم ملی است نه تیم اقای اسکویج و باید از همه ظرفیت کشو استفاده شود. با یک اظهار نظر که نباید یک نفر را از فهرست خارج کرد
حالا باید چند تا کشتی بنزین بدیم بهشون تا از دلشون دربیاریم.
پاسخ ها
ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
ایران خداروشکر هنوز انقدر بد بخت نشده به اونا هم باج بده
اصلاً به نظر من باخت اونا یک باخت سیاسی بود ترسیدن بلای افغانستان سرشون دربیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
خیلی بی مزه ای... به جای تشکر از خرید بنزین ایران تو این اوضاع تحریمی این حرف رو زدن اوج ناسپاسی است
دقیقا اشتباه بازی برابر ژاپن توسط مدافعین و دروازه تیم ملی تکرار شد ولی ژاپن یک تیم حرفه ای بود و کامبکی رخ نداد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
واسه همینه که اسکوچیچ میگه بازیکنان ایران تاکتیک پذیر نیستند و احساسی عمل میکنند.بعد بعضی ها به تریش قباشون بر میخوره و به سرمربی و کادر فنی توهین میکنن.کغدرفنی که بهترین نتایج تاریخ فوتبال ایران را تاکنون کسب کرده.همین تیم ایران با مربی میلیون دلاری به لبنان و بحرین و عراق با همین بازیکنان و حتی بهتر از اینها باخته بود اما مربی چند صد هزار دلاری فعلی همه این تیمها را برده.اونی که فوتبال فهم باشه به اسم مربی نگاه نمیکنه بلکه به نتایجش نگاه میکنه
این برد رو مدیون وحید امیری هستیم همیشه با جون ودل بازی میکنه هیچ وقتم برا تیمش تاقچه بالا نمیزاره درود بر غیرتش
طارمی تا وقتی عذر خواهی رسمی نکرده نباید دیگه دعوت بشه. گنده تر ار بنزما و کانتونا و ژینولا که نیست. مربی هر وقت وا داده همین بازیکن ها کله پاش کرده اند. برانکو را کریمی نابود کرد ، بلاژویچ را خداد عزیزی ، ایویچ را علی دایی و افشین قطبی. تنها در دوران کیروش بود که تیم ملی سر و صاحب گرفته بود. هی هم نگین اسکوچیچ مربی بزرگی نیست ، ۱۲ بازی بدون باخت ، ۱۱ برد ، دیگه باید چکار می کرد ؟ حضرت خداد عزیزی که هر چی تیم گرفته بک دسته پایین تر تحویل داده ، جناب دایی هم فکر نکنم هنوز شعار حیا و رها را وقتی مربی تیم ملی بود فراموش کرده باشه
بابا همش کلید کردین روی طارمی فرض کنید دو اخطاره بوده به جای این حرفها بیرانوند را بچسبد که تو کل بازیها سه تا توپ طرفش اومده که دوتاش گل شده و چهارمیش که گل نشد شانس آوردیم که اگر گل شده بود نابود میشدیم !
اماده شدیم که به برادران لبنانی تبریک بگیم ببخشید بچه ها اشتباهی گل زدند
نوراللهی و جانبخش پر اشتباه نرین بازیکنان بودند تیم تاکتیک برای رسیدن به دراوزه حریف نداشت ضربات کرنر معلوم نبود کجا میاد پایین به قول علی آقا بازی امروز علی اکبری بود.
داور کاملا به نفع لبنان سوت میزد وحداقل یک پنالتی به نفع ایران را نگرفت معلوم بود که مغرضانه به بازکنان ایران کارت میداد در مورد گلهای ایران اگر کوچکترین برخوردی اتفاق می افتاد گلهارا قبول نمیکردخوشبختانه گلهای ایران سالمترین گلها بود
در ایران لغتهای انگلیسی رو با بدترین شکل استفاده میکنن و فکر میکنن این نشان بافرهنگی وسواده. در صورتی که این اوج بیفرهنگیه یک جامعه میباشد.
کامبک بهتره یا بازگشت!! فارسی را پاس داریم
تیم ایران در برابر داور بچه گانه رفتار میکند.

دروازه بان ایران غیر حرفه ای گل خورد و یک پاس گل به لبنان داد.

چرا بازیکنان ایران بسمت داور میروند؟ بازی ژاپن را یادتان رفته؟

شما بازیکنی و داور نیستی که قضاوت کنی چی شده، پس الکی برای داور شاخ و شونه نکش.

هنوز مونده حرفه ای بشیم و کسی نیست این اشتباهات رو اصلاح کنه! چرا؟
حالا همه چی به کنار ، بنازم به سرداری که بارها و بارها امتحانشو پس داده
اسکوچیچ مربی بسیار خوبیه. چون بالاخره به بازیکنای ایران یاد داد دقیقه آخر زیر توپ نزن و با پاسکاری کوتاه برن سمت دروازه حریف حتی دقیقه ۹۵...
تو تمام تیم های لیگ این دقیقه که میرسیم میزنن زیر توپ به امید شانس....
این همه کرنر زدند و همه اش را داخل 6 قدم که دروازبان لبنان جمع کرد. قلی زاده و قدوس باید کرنرها را بیرون محوطه 6 قدم ارسال می کردند. نه قدوس ونه قلی زاده خوب نبودند
کامبک ؟؟؟
شما چرا؟
واژه نداشتیم؟
قشنگ معلومه که با غرض علیه اسکوچیچ مینویسید وگرنه کی یه مربی رو با 11 برد و 1 تساوی اخراج میکنه؟
متاسفانه وزش باد تاثیر بدی در روند بازی داشت،متاسفانه هافبک ها فرصت خوبی را با پاس های خوب برای خط حمله بویژه سردار ازمون ایجاد نکردن
اين سرمربي ناكاربلد وناشي داشت دست كار تيم مي داد واقعا ايشان چي فكركرده ودرمورد تاكتيك پذير نبودن بازيكنان تيم ملي اظهار نظر كرده اخه يك نفر نيست به ايشان بگويد تواصلا تاكتيك بلدي ياد بدي اگر تيم نتيجه مي گيره از صدقه سري بازيكناني است كه در اروپا فوتبال روز دنيا را ياد گرفتتند ونتيجه مي گيرند بود ونبود شما تاثيري نداره الان تواين وضعيت خيلي راحت طارمي كنارگذاشته شده كه ايشان به تنهايي مي توانند نتيجه را درزمين رقم بزنند كه متاسفانه دربازي با لبنان كاملا نبود ايشان مشهود بود چون اگر ايشان بودن ملت اين قدر تا دقيقه 90 از باخت حرص نمي خوردند

اقاي اسكوچيچ بهتر است خودشيفته نشويد واز اين اظهار نظرهاي مسخره نكنيد واين بازيكنان مستعد تيم را به حاشيه نبريد بگذاريد بازي خودشان را بكنند وبا رفتن به جام جهاني يك ملت را خوشحال بكنند چون بود ونبود شما درتيم هيچ تاثيري نداره اگر شما براي تيم ملي انتخاب شديد بدليل اينكه پول بيت المال الكي هدر نره وبيخودي به مربي هاي خارجي داده نشه كمتر هزينه بشه انتخاب شديد شما در حد اندازه مربيان اماتور كشورمان هم نيستيد
علیرغم میل باطنی باید بگم که دیگه فوتبال را باید بی خیال بشیم و به معضلات جامعه نگاه کنیم . به جهنم که جام جهانی صعود نکنیم
تابناک خیلی بده که متنتو با اخراج سر مربی شروع کردی . آیا فقط طارمی و بیرانوندباید تو تیم باشه و بمیرانند دوتا اشتباه فردی آماتوری داشت که مستحق هست که تنبیه بشه . تیم برد چون روحیه برد داشت وگر نه نواقص زیاده حتی تو پشتیبانی از تیم.
سلام
تیم در لبنان بازی می‌کرد
در سیستم ۴۴۲ لبنان اکثر مواقع نه نفر تو ۱۸ قدم بودن
مخصوصا در دوتا گلی که زدیم
اسکوچیچ تا الان بهترین نتیجه دوران بعد انقلاب رو گرفته
حالا خیلی ها میگن بازیکن ها بهترین هستند
اما بازیکن حرفه ای همش اعتراض نمیکنه
بازیکن حرفه ای به مربی تمکین میکنه
حد و حدود و شرح وظایف رو حرفه ای ها بلد هستند
به نظر من باید آفرین گفت به این تیم
و در جهت پرستیژ حرفه ای بودن کلاس های رفتاری و اخلاقی برای تیم گذاشت
گلی که خوردیم یک اتفاق نادر بود
یک خطر جدی در ۹۰ دقیقه رو دروازه ما نبود
بله با نه نفر دفاع و بک داور عرب در لبنان و زمین بد بهترین نتیجه رو گرفتیم
اسکوچیچ و کریم باقری باید شخصیت
حرفه ای داشته باشند که دارند
مربی فقط باید ایرانی باشه. پول ملت را دور نریزید
سلام به همه ، اولا تبریک به خاطر برد تیم ملی ، دوما این بحث تاکتیک پذیری رو که بازیکنان ایرانی که ضعف هایی دارند یک حقیقته ،چه خوشمون بیاد و چه نیاد ، ومحرم نوید کیا هم چند روز پیش در مصاحبش گفت و دیگر کارشناس ها هم گفتن ، و به نظرم اسکوچیچ در جایگاه مربی تیم ملی بهتر بود این موضوع رو مطرح نمیکرد ولی طارمی هم در جایگاه بازیکن نباید جواب مربی رو بده ، با این همه امیدواریم مسعله حل بشه و مهدی طارمی برگرده به تیم ملی ، ولی حرف اصلیم با بعضی از مردم و کارشناسان اینه که خواهشا بی انصاف نباشیم و قدر کسانی که برامون خوب کار میکنن رو بدونیم ، درسته اسکوچیچ تجربه ملی نداشته و مربی خیلی خیلی بزرگی نیست ولی مربی بزرگ با شرایطی که ما داشتیم و داریم نمیاد برای ما ، دیگه بیش از این چی میخواین ؟ نباید ادم فراموشکار باشه و با حب و بغض نظر بده
دمتون گرم اسکوچیچ و همه بازیکن ها
گلی که ایران خورد در طول تاریخ فوتبال جهان بی سابقه وباد اور کامل بود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان