بازدید 6852
تغییر عادلانه نرخ ثبت آگهی املاک برای کاربران حرفه‌ای دیوار

پنل آژانس املاک دیوار؛ یار کمکی دفاتر املاک

کد خبر: ۱۰۸۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲ 10 November 2021

پنل آژانس املاک دیوار؛ یار کمکی دفاتر املاک

گسترش فضای مجازی و فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند چند سالی است به کمک مردم آمده تا در خریدوفروش املاک، خودرو و اجناس نو یا کارکرده بتوانند مسیر آسان‌تر و ارزان‌تری پیش بگیرند. از همین رو سایت دیوار مورد استقبال جمعیت زیادی از مردم در سراسر کشور قرار گرفت. در حالی‌که در ابتدا تنها مردم عادی و مصرف‌کنندگان شخصی بودند که در این سایت به خرید و فروش می‌پرداختند اما بعد از مدتی، این پلتفرم به نسخه مجازی مغازه، فروشگاه و دفتر بسیاری از اصناف تبدیل شد. به طور خاص مشاوران املاک دیگر به جای اینکه هزینه‌های آن‌چنانی برای انتشار آگهی املاکشان به روزنامه‌ها بپردازند، به دیوار آمدند و به راحتی آگهی‌های خود را در معرض دید تعداد بسیار زیادی از مشتری‌های سراسر کشور قرار دادند. در چنین شرایطی اگرچه همچنان آگهی برای شهروندان عادی در دیوار به شکل رایگان منتشر می‌شد اما آن دسته از افرادی که از دیوار به صورت حرفه‌ای استفاده می‌کردند و از سوی دیوار به عنوان یک کسب‌و‌کار شناخته می‌شدند، نیازمند پرداخت هزینه بودند. هزینه‌ای که البته برای همه یکسان نیست و برای اجرای عدالت، بسته به شهر محل آگهی، محله آن و همچنین دسته‌بندی آن در بخش املاک دیوار متفاوت در نظر گرفته می‌شود.

دیوار اما علاوه‌بر این، امکان دیگری هم برای مشاوران املاک در نظر گرفت تا بتوانند با هزینه‌های بهتری آگهی‌های خود را منتشر کنند؛ با راه‌اندازی یک پنل برای مشاوران املاک به آنها این امکان را داد تا با خرید پکیج‌هایی که شامل تعداد مشخصی از آگهی به اضافه تعدادی نردبان یا فوری، بتوانند با هزینه‌ای به مراتب کمتر از انتشار آگهی‌های متعدد، املاک مد نظر خود را در معرض نمایش بگذارند.

تغییر قیمت آگهی‌های خارج از پنل آژانس املاک

اگرچه ثبت‌نام در پنل املاک برای مشاوران هزینه‌ای ندارد و پکیج‌های پنل املاک سبب کاهش هزینه‌های آنها می‌شود اما کاربرانی که برای کسب درآمد در دسته املاک مشغول به فعالیت هستند و از پنل املاک استفاده نمی‌کنند این روزها ممکن است با تغییر قیمت خدمات این بخش از سایت دیوار مواجه شوند. این تغییر قیمت تنها در شهر تهران و شمال کشور اعمال خواهد شد و البته هم‌زمان پکیج های جدید و تخفیف‌های جذاب در پنل املاک ارائه می‌شود.

دلیل تغییر قیمت چیست؟

دلایل متعددی برای این تغییر قیمت وجود دارد. افزایش کیفیت آگهی‌ها و همچنین جلوگیری از ثبت آگهی‌های بی‌کیفیت و تکراری از جمله دلایلی است که دیوار را ناچار به تغییر قیمت آگهی‌ها در دسته‌بندی معمول این سایت کرده است. داده‌های دیوار می‌گویند که بهبود کیفیت آگهی ناشی از تغییر قیمت، منجر به افزایش ۱۲ تا ۳۷ درصدی تماس‌ها با آگهی‌دهندگان شده است. آماری که نشان می‌دهد که اگرچه ممکن است نرخ ارائه خدمات در دیوار در این بخش با افزایش مواجه باشد اما نتیجه آن برای آژانس‌های املاک پربازده‌تر و سودآورتر خواهد بود. از طرفی در طول سال‌های گذشته مردم ایران با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم کرده و البته همچنان می‌کنند. مشکلاتی که در نتیجه آن شاهد دلار چند ده هزار تومانی، چند برابر شدن قیمت مسکن، خودرو و حتی مواد غذایی بوده‌ایم. دیوار هم از این قاعده مستثنی نیست. این سایت هم مانند هر کسب‌وکار دیگری با افزایش سرسام‌آور هزینه‌ها مواجه بوده است؛ هزینه‌هایی که هم مربوط به افزایش هزینه‌های تکنولوژی‌های مورد استفاده این سایت می‌شود و هم نیروهای انسانی مورد استفاده در این کسب‌و‌کار. بنابراین اگرچه دیوار در طول سال‌های گذشته با افزایش تورم تلاش کرده نرخ خدمات خود را متاثر از تورم تغییر ندهد، اما این پلتفرم هم مانند همه کسب‌وکارهای دیگر، برای بهبود کیفیت و تدوام خدمت‌رسانی به کاربران ناچار به تغییر قیمت‌ها است. اما برای جبران این موضوع تخفیف‌ها و پکیج های جدیدی در پنل آژانس‌های املاک در نظر گرفته که هزینه آن به‌مراتب به‌صرفه‌تر است.

این تغییر چگونه اعمال می‌شود؟

تا کنون در برخی محله‌های تهران و شمال کشور، این تغییر قیمت اعمال شده و به‌زودی برای نقاط دیگر تهران هم اعمال خواهد شد. نکته قابل تامل اما اینجا است که دیوار در این حوزه عدالت اجتماعی را رعایت کرده و این تغییر قیمت همچنان به صورت سراسری و به یک میزان ثابت صورت نگرفته و نمی‌گیرد. تغییر قیمت در این مورد هم متناسب با شهر محل آگهی و محله آن متفاوت خواهد بود. در حقیقت طبق الگوریتم در نظر گرفته شده از سوی دیوار، فعال حوزه املاکی که با توجه به شهر یا محله خود درآمد کمتری دارد، هزینه کمتری بابت ثبت آگهی خود در بخش املاک دیوار پرداخت می‌کند که این می‌تواند نگرانی کاربران حرفه‌ای دیوار از تغییر ناعادلانه قیمت‌ها را به طور کلی از بین ببرد.

در این میان سایت دیوار که همواره در حال بهبود کیفیت خود و اضافه کردن قابلیت‌های جدید است، در کنار تغییر قیمت امکاناتی هم به دسته‌بندی املاک اضافه کرده است؛ پیشنهاد آگهی ثبت شده زیر سایر آگهی‌ها، نمایش آگهی‌های مشابه و تغییرات بصری فایل‌های کاربران از جمله این امکانات است. امکاناتی که همگی باعث بهبود تجربه کاربر و بالا رفتن نرخ موفقیت آگهی می‌شود.

چگونه می‌توانیم با هزینه کمتر در دیوار آگهی املاک ثبت کنیم؟

قیمت‌ها در دسته‌بندی املاک در حالی صورت می‌گیرد که هزینه‌های استفاده از پنل املاک دیوار هیچ تغییری نکرده و حتی پکیج‌ها و تخفیف‌های جذابی هم برای آن در نظر گرفته شده است. پکیج‌های جدید در شهرهای شیراز، تبریز، اهواز، کرج، قم، مشهد، اصفهان و شهرهای شمالی ارائه شده است.

پنل آژانس املاک دیوار؛ یار کمکی دفاتر املاک

این پنل امکانات بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ثبت نام رایگان و آسان در پنل املاک، اعتماد بیشتر کاربران به آگهی‌های ثبت شده از طریق پنل، هزینه‌های به مراتب به صرفه‌تر و البته بهتر دیده شدن آگهی‌ها از جمله مزایای استفاده از پنل املاک دیوار است که کاربران حرفه‌ای می‌توانند در دستور کار خود قرار دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان