بازدید 12604
۲

بازگشایی دبیرستان‌های خوزستان

مدارس متوسطه نوبت اول و دوم از روز ۱۵ آبان ماه بازگشایی می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۸۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۵ 06 November 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز خوزستان، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: براساس شیوه نامه بازگشایی مدارس که مصوبه ستاد ملی کرونا است، مدارس نوبت اول و دوم از نیمه دوم آبان ماه بازگشایی می شوند.

کوروش مودت افزود: این بازگشایی ها مستلزم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، ماسک زدن، واکسیناسیون، انجام فاصله گذاری اجتماعی است.

وی ادامه داد: همچنین مسئولان مدرسه فرمی به نام فرم ۰۶ که آمادگی برای بازگشایی است را باید تکمیل و به منطقه و ناحیه تحویل دهند و با اخذ مجوز مدرسه می تواند بازگشایی شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: چگونگی حضور و آموزش دانش آموزان نیز براساس تراکم مدرسه و برنامه ترکیبی -تلفیقی حضوری و مجازی بر بستر شبکه شاد می باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: همچنین مدارس ابتدایی نیز از اول آذرماه بازگشایی خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲
وزارت بهداشت در مقابل واکسن های دریافتی متعهد به گزارش اثر بخشی واکسن ها میباشد به کشور سازنده واکسن خب حالا باید چکار کند اگر بخاطر حفظ جان مردم قرنطینه با هزینه مالی را ادامه بدهد نمیتواند آمار دقیقی داشته باشد و بهترین راه تجمع سازی است مثل بازگشایی مدارس است همین خوزستان حدود ۳۷ درصد دانش آموزان هنوز واکسن نزده اند یعنی آزمایشگاهی خوب برای تست نتیچه واکسن ها
قسم پزشکیم آرزوست
چه پولی برای تست موش آزمایشگاهی شدن مردم میگیرند
با سلام.
بنابه دلایل زیر قطعا فرزندم را به مدرسه نمی فرستم:
1- طی دو سال اخیر موارد ابتلا به سرماخوردگی و آنفلونزا در بین دانش آموزان کاهش بسیار چشمگیری داشته که ناشی از مراقبت های مضاعف والدین و در خانه ماندن بچه هاست. تعجیل در بازگشایی مدارس به شیوع بیماری های فصلی ناشی از برودت هوا بین بچه ها - که زیاد هم اهل رعایت شیوه نامه ها نیستند - دامن زده و می تواند مراجعات به درمانگاهها و بیمارستان ها را که هنوز تحت تاثیر حضور بیماران کرونایی هستند افزایش دهد و این یعنی احتمال افزایش قطعی شیوع موج های بعدی کرونا.

2- عادی سازی نسبی شرایط طبق نظر تمامی متخصصین داخلی و خارجی موکول به ایمنی سازی حدود 75 الی 80 درصد جامعه از طریق دریافت هر دو دوز واکسن است. طبق آمار رسمی تا روز جاری تنها نزدیک به 40 درصد مردم هر دو دوز را دریافت کرده اند.

3- در برخی خانواده ها بیماری های زمینه های وجود دارد. مثلا من خودم جانباز از ناحیه ریه هستم و بدلیل اینکه در معرض گاز خردل قرار گرفته بودم 15 درصد از ریه ام درگیر است. همسرم هم مبتلا دیابت با تزریق انسولین هستند. انصاف حکم می کند برای خانواده های پرریسک بازگشایی را اجباری نکنند.

4- در بسیاری از کشورهای پیشرفته از جمله انگلیس که آمارش را روز جاری در یکی از پایگاههای معتبر خبری می خواندم، علیرغم همه تمهیدات، آمار ابتلای روزانه بیش از 46 هزار نفر و مرگ و میر روزانه 197 نفر اعلام شده. این درحالیست که مراکز درمانی آنها در معرض تحریم های ظالمانه استکبار نیستند که فی المثل یک روز دارو نداشته باشند یک روز سرم و یک روز کمبود اکسیژن . لذا کپی برداری از این کشورها در مقوله بازگشایی مدارس امر درستی نیست. آنها بسیاری از مشکلات ما را که ندارند هیچ، میزان رعایت شیوه نامه ها هم در آن کشورها بسیار بسیار سخت گیرانه است.

5- به گفته سازمان بهداشت جهانی احتمال درگیری جهانی با موج های جدید و سویه های جدید کرونا در ماه دسامبر (آذرماه خودمان) بسیار محتمل است.

از خبرگزاری محترم تابناک استدعا دارم عرایض بنده را که تلاشی برای آگاهی دهی نسبی به هموطنان است منتشر فرمایند.
با احترام یک معلم دانشگاه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار