بازدید 7535
۳

فرهاد مجیدی: معلوم نشد با کجایش به ما گل زد!

کد خبر: ۱۰۸۵۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳ 05 November 2021

فرهاد مجیدی پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال استقلال مقابل فجرسپاسی شیراز در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم باید تشکر ویژه از حراست و پلیس شیراز داشته باشم که آرامش را به استقلال منتقل کردند. باید از جامعه ورزش و فوتبال به خاطر ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها تشکر کنم، چون امروز شاهد حضور تماشاگران زیادی در ورزشگاه بودیم! از سازمان لیگ و فدراسیون می‌خواهیم قبل از بازی استقلال را در جریان حضور تماشاگران بگذارند تا اگر حضور تماشاگران آزاد شده است تماشاگران ما هم به ورزشگاه بیایند. اگر بحث کرونا و پروتکل‌های بهداشتی تمام شده است به باشگاه استقلال اعلام کنند. خوشحال شدم تماشاگران خونگرم شیرازی در ورزشگاه بودند. به جامعه ورزش تبریک می‌گویم و از تماشاگران استقلال می‌خواهم برای بازی بعدی به ورزشگاه بیایند.

وی افزود: در کل نود دقیقه بازی تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نکردیم. زشت‌ترین گل لیگ را خوردیم و از زننده گل بپرسید نمی‌داند گل را با کجایش زده است! وقتی از موقعیت‌های‌مان استفاده نکنیم، نتیجه‌اش گلی می‌شود که خوردیم. از کیفیت بازی بازیکنان به خصوص در نیمه اول راضی بودم، آنهم در این زمین. گل دقیقه 95 هم جزو اتفاقات بازی است. این بازی دیگر تمام شده است و تمرکزمان را برای بازی بعدی می‌گذاریم.

سرمربی استقلال درباره قضاوت داور در دیدار این تیم مقابل فجر تصریح کرد: ترجیح می‌دهم درباره بازی صحبت نکنم. همه دیدند چه اتفاقی افتاد و محمد نوری‌فر (مدیررسانه‌ای استقلال) در این زمینه صحبت کرد.

مجیدی درباره وضعیت نامطلوب زمین و تعویض‌هایی که در نیمه دوم انجام داد، گفت: تعویض‌های ما خوب بودند. وقتی فجر گل دریافت کرد از بازی بسته خارج شد و فضای بیشتری داد. ما هم سعی کردیم از بازیکنان سرعتی استفاده کنیم. فجر روی ضربات ایستگاهی به گل رسید و نمی‌دانم آنها چند ضربه در چارچوب زدند. ما باید از موقعیت‌های‌مان استفاده می‌کردیم که نکردیم.

وی در مورد عملکرد روی ژستد مهاجم فرانسوی در این دیدار خاطرنشان کرد: ژستد خیلی خوب بازی کرد و از عملکرد او راضی بودم. او در نیمه اول فوق‌العاده بود، اما در نیمه دوم همانطور که گفتم فجر پس از گلی که خورد، از بازی بسته خارج شد و سعی کردیم از بازیکنان سرعتی استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره سالگرد مرحوم منصور پورحیدری گفت: ای کاش منصورخان بود و این روزها کنار استقلال حضور داشت. پدر استقلال سال‌ها کنار تیم نیست، اما یاد و خاطره او برای ما و هواداران زنده است. واقعاً حسرت می‌خورم. کاش منصورخان و ناصرخان (حجازی) بودند و مربیگری شاگردشان را می‌دیدند. اگر این دو عزیز بودند واقعا هیچ غصه‌ای نداشتم. آنها در میان ما نیستند، اما یاد و خاطره‌شان همیشه زنده می‌ماند.

مجیدی در پاسخ به این سؤال که آیا نوید این را می‌دهد که استقلال به دوران اوج خودش باز می‌گردد، گفت: به هواداران قول می‌دهم همه تلاشم را انجام می‌دهم و مطمئن باشند تیم خوبی داریم و از نظر مدیریتی مشکل نداریم. باید از آجورلو تشکر کنم که این مدت سنگ تمام گذاشت. هواداران مطمئن باشند در ادامه فصل نتایج خوبی کسب خواهیم کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
فقط فجر روی ضربات ایستگاهی به گل رسید؟ نکنه استقلال روی یک کار گروهی به گل رسید؟
ای کاش کمی از ادب مربیان روانشادی که نام بردی توشه راه مربیگریت می نمودی وبه بازیکن جوان اینده دار حریف توهین نمی کردی ......
اینکه معلوم نشد بازیکن ممتاز تیم محترم فجر سپاسی شیراز با کجایش به توپ ضربه زده است، اصلاً عجیب نیست، چون از بچه ای که حاشیه پردازی را با بازی فوتبال اشتباهی گرفته است، انتظاری بیشتر از این نیست.
اما ای کاش به جای خبردلارهای حاضر در کنفرانس خبری، تعدادی خبرنگار واقعی هم آنجا بودند و از شما میپرسیدند پنالتی ای که برای استقلال گرفته شد، چی؟! آیا آن معلوم بود؟! و یا پنالتی که برای فجر سپاسی شیراز گرفته نشد، چی؟! آن هم معلوم نبود؟!؟!
شاید هم سهمیه یک پنالتی در هر بازی برای استقلال، جزیی از تعهدات وزیر ورزش برای کسب آرا و تصدی پست وزارت بوده است!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر