بازدید 46051
دو هزار و هشتصد و دهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

واکنش‌های اولیانوف، مذاکره کننده ارشد روسیه به اظهارات امیرعبداللهیان/حمله‌ی یک رسانه به «آیت‌الله صافی» به دلیل درخواست «تعامل گسترده با جهان» /امید احمدی صفا، بوکسور ایرانی به آلمان پناهنده شد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند وزیر بهداشت: واکسیناسیون عمومی کرونا در ایران باعث شگفتی اندیشمندان شد/نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی: آمریکا تحریم را بردارد و عذرخواهی کند /عضو کمیسیون برنامه و بودجه: در بحث دریافت پول‌های ایران، از کره جنوبی تا چین و عراق مشکل داریم و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۸۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲ 28 October 2021

یسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.


وزیر بهداشت: واکسیناسیون عمومی کرونا در ایران باعث شگفتی اندیشمندان شد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه واکسیناسیون عمومی علیه کرونا در کشور باعث شگفتی همه اندیشمندان شد، گفت: در تیرماه فقط پنج میلیون دز واکسن علیه کرونا تزریق شده بود که امروز این رقم به ۷۹ میلیون دز رسیده که رکوردی جهانی است.

حمله‌ی مجدد «رجانیوز» به «آیت‌الله صافی» به دلیل درخواست «تعامل گسترده با جهان»
رجانیوز نوشت: نقد رجانیوز به مواضع حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی حفظه الله در دیدار با رئیس مجلس، واکنش‌های زیادی به همراه داشته است. یکی از این واکنش‌ها مربوط به سخنان آقای علوی بروجردی است که متاسفانه اصل نقد و محتوای آن را به حاشیه برده و در فضایی غیرمنطقی به مساله پرداخته است.آقای علوی بروجردی؛ مساله دقیقا همین است که برخی حضرات علما و مراجع معظم تقلید غیر از زمانی که کسی به دیدارشان نرفته، سخنی برای مردم ندارند.چرا در سال‌های طولانی که پایه‌های استقلال نظام با اقدامات دولت روحانی به لرزه درآمده بود کسی به یاد مردم نبود؟ در آبان ۹۸ و سیل و زلزله چرا کسی به یاد مردم نبود؟ زمان تاراج اموال بیت‌المال توسط نزدیکان دولت روحانی و فروش کشور چرا کسی به یاد مردم نبود؟امروز لباس «حمایت از مردم» به تن کسانی که سقف دغدغه‌شان در اوج غربت نظام اسلامی و خرد شدن استخوان مردم زیر بار تورم و گرانی از «تعطیلی فلان مناسبت» و «جشن‌های نهم ربیع» بالاتر نرفت، کمی زار می‌زند.


سید حسن خمینی: سخنان آیت الله صافی گلپایگانی هیچ ریشه ای در «منیت فردی یا محبت قبیله ای» ندارد
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در صفحه خود در اینستاگرام نوشت: در زمره عالمان بزرگی که در قید حیات اند، دو سه تن هستند که برای من نه تنها از جهت «علم و منزلت والای زعامت»، که از جهتی دیگر ارزشمند اند: «اینکه در حضورشان احساس آرامش می کنی » و حس می کنی که آنچه می گویند، هیچ ریشه ای در «منیت فردی یا محبت قبیله ای» ندارد. و اینکه وقتی از پیش ایشان برمی خیزی، احساس می کنی «به هم ریختگی های وجودی ات» نظام یافته است. هرگز از آنها «دعوت به نفس» نمی بینی. [و به تعبیر ما طلبه ها، سخنانشان «اصلِ مُثبِت» ندارد، یعنی نمی خواهند با لوازم سخن، فضیلتی برای خود ثابت کنند.] و یکی از آنها حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مد ظله العالی است. به جرأت می توان گفت که دین برای ایشان، فقط و فقط«دین خدا»است.

واکنش عباس عبدی به حمله یک رسانه به آيت الله صافی گلپایگانی
عباس عبدی در توییتی نوشت: هدف حمله به آقای صافی؛ نقض استقلال‌خواهی مرجعیت و حوزه است و نشان می‌دهد آن آقایانی که مورد حمله قرار نمی‌گیرند هنوز به استقلال‌خواهی وارد نشده‌اند.

واکنش مرکز مدیریت حوزه های علمیه نسبت به اهانت یک رسانه به آیت الله صافی
مرکز مدیریت حوزه های علمیه طی بیانیه ای تاکید کرد: حوزه های علمیه ضمن دعوت همه نخبگان، سیاستمداران و اهالی رسانه و فرهنگ به همدلی و هم افزایی و تبعیت از تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب در مسیر پرپیچ و خم گذر از مشکلات کشور، هرگونه تعرض به ساحت مرجعیت را محکوم کرده، از مسئولان محترم، و هم ارباب رسانه انتظار دارد زمینه های اینگونه اقدامات را بر طرف نمایند. در این روزها، واکنش ناروا و دور از انصاف نسبت به دیدار یکی از قله های علمی حوزه‌های علمیه و مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی(دامت برکاته) که سابقه ای درخشان و دیرین و پرافتخار در خدمت به اسلام عزیز و حوزه های علمیه و نظام اسلامی و مکتب جعفری داشته اند و از باب خیرخواهی و دلسوزی نسبت به وضعیت اقتصادی و فشارهای کمرشکن به مردم، کارگزاران نظام را به حل مشکلات اقتصادی و راه های آن توصیه کرده اند موجب تاسف و تاثر حوزه های علمیه می باشد.

آیت الله جوادی آملی: ما اگر مشکل داخلی نداشته باشیم، از دشمن خارجی هیچ کاری ساخته نیست
سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با حضور در بیت آیت الله جوادی آملی با او دیدار و گفتگو کرد. آیت الله جوادی آملی در این دیدار اظهار داشت: همه ما موظفیم دین و کشور خود را حفظ کنیم و خداوند مقدمات انجام این وظیفه را فراهم نموده است چرا که اگر مقدمات این مهم فراهم نبود خداوند چنین دستوری به ما نمی داد لذا نه جای ترس و نگرانی است و نه جایی برای عقب نشینی. او ادامه داد: مهم آن است که همگان خود را در خصوص امنیت کشور مسئول بدانند و در این راستا به وظایف خود عمل کنند؛ ما اگر مشکل داخلی نداشته باشیم از دشمن خارجی هیچ کاری ساخته نیست. او با اشاره به ایام هفته وحدت خاطرنشان کردند: هفته وحدت فرصتی برای یادآوری همین نکته است که بایستی با حفظ وحدت خود را در قبال وظایف ملی مسئول بدانیم و بی تفاوت نباشیم تا خداوند بیش از گذشته به ما در این راه توفیق عطا بفرماید. در ابتدای این دیدار سردار جلالی گزارشی از رویکردهای نوین پدافند غیرعامل کشور در راستای مقابله با شیوه های تهاجمی جدید دشمنان به ویژه تهدیدات ترکیبی و سایبری دشمنان، ارائه نمود.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی: آمریکا تحریم را بردارد و عذرخواهی کند
عباس مقتدایی نماینده مجلس یازدهم در گفتگو با «انتخاب» درباره سخنان علی باقری معاون سیاسی وزیر خارجه مبنی بر ضرروت اخذ تضمین از آمریکا، عنوان کرد: «متاسفانه ما در متن برجام تضمینی برای تعهد غربی‌ها نداشتیم و همانطور که پیش‌بینی می‌شد ما هرچه به تعهداتمان عمل کردیم، آنها بد عهدی کردند. ایران هم بر مبنای قانون اقدام راهبردی که در آذر ماه به تصویب مجلس رسید، تعهدات خود را معلق کرد و یک سری کار‌هایی در حوزه تکنولوژی هسته‌ای شروع کرد. الان که ظاهرا طرف مقابل پیش‌قدم برای ادامه مذاکره و توافق شده اما توافقی که تضمینی برای انجام این تعهدات نداشته باشد، ارزشی ندارد که وارد چنین مذاکره‌ای شویم.» وی افزود: «طرف مقابل باید به ما تضمینی دهد و آن تضمین هم اجرای تعهداتشان می‌تواند باشد، تضمین در ترکیب هیئت داوری که باید هیئت مستقل باشد و درباره خسارت‌های ما صحبت شود. تضمین این است که تحریم‌ها را بردارند یعنی بیایند عذرخواهی کنند و بگویند ما قرار بود این تحریم‌ها را چند سال پیش برداریم و این کار را نکردیم اما الان تحریم‌ها را بر می‌داریم. برداشتن تحریم‌ها ولو با تاخیر بهتر از لجاجت و بازی برهم زنی است. به نظر من بهترین تضمین برداشتن تحریم‌ها است.»

عضو کمیسیون برنامه و بودجه: در بحث دریافت پول های ایران، از کره جنوبی تا چین و عراق مشکل داریم
نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس عنوان کرد: «در بحث دریافت درآمد حاصل از فروش نفت‌مان در کشورهای مختلف از کره جنوبی بگیرید تا کشور‌های مختلف مثل عراق و چین مشکل داریم.» احسان ارکانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با «انتخاب» درباره سرنوشت پول‌های بلوکه شده ایران در عراق گفت: «به هر حال ما این مشکل را داریم. در بحث درآمد حاصل از فروش نفت‌مان در کشورهای مختلف از کره جنوبی بگیرید تا کشور‌های مختلف مثل عراق و چین مشکل داریم و به واسطه همین مشکلات ناشی از تحریم‌هایی که امریکا علیرغم اینکه متعهد شده بود در برجام که زمینه دسترسی را برای ایران بوجود بیاورد و خلف وعده کرد، وجود دارد.» این نماینده مجلس در پاسخ به این پرسش که دولت چگونه از طریق دیپلماسی این مشکل را حل کند، عنوان کرد: «دیپلماسی دولت آقای رییسی باید دو مرحله داشته باشد یکی در بحث ادامه مذاکرات و تصمیماتش در این باره و یکی هم حل مشکلاتی مثل تبادلات پول‌های بلوکه شده با کشو‌رهای همسایه از جمله عراق. بدین منظور که بتوانیم از ظرفیت همجواری و ارتباطات نزدیکی که داریم حداقل در کشور‌های همسایه استفاده کنیم.»

امید احمدی صفا، بوکسور ایرانی به آلمان پناهنده شد
بوکسور ایرانی که برای حضور در رقابت‌های جهانی همراه با تیم ملی ایران راهی ایتالیا شده بود، سر از آلمان در آورده و درخواست پناهندگی کرده است. امید احمدی صفا، عضو تیم ملی مشت‌زنی ایران که برای حضور در مسابقات راهی ایتالیا شده بود پس از ورود به این کشور بدون اینکه به اعضای تیم ملی اطلاع دهد ایتالیا را به مقصد آلمان ترک کرد. رسانه‌های داخلی ایران گزارش داده بودند که این بوکسور جواب تلفن مسئولان تیم ملی را هم نمی‌داده است. بعد از مدتی بی‌خبری چهارشنبه ۵ آبان این مشت‌زن تیم ملی در گفتگو با چندین رسانه، خبر حضور خود در آلمان و درخواست پناهندگی از این کشور را تایید کرده است. احمدی صفا می‌گوید بعد از حضور در مسابقات جهانی ایتالیا و صعود به فینال در این مسابقات از حضور در دیدار پایانی امتناع کرده و اردوی تیم ملی را ترک کرده است.

واکنش‌های اولیانوف، مذاکره کننده ارشد روسیه به اظهارات امیرعبداللهیان
میخائیل اولیاوف سفیر روسیه در آژانس بین الملل انرژی اتمی در واکنشی مجدد به اظهارات امیرعبداللهیان گفت مگر مشکل پیش نویس های تهیه شده چیست؟ مذاکره کننده ارشد روسیه در گفتگوهای احیای برجام در توییتر نوشت: پیش نویس های ماه ژوئن، محصول تلاش جمعی است و نمی توان آن را به سطل آشغال پرتاب کرد. وی افزود: البته ایران این حق را دارد که نسبت به مواضعش تجدید نظر کند، اما توضیح هم باید بدهند. مگر مشکل پیش نویس ها [که در شش دور مذاکره تهیه شده] چیست؟ لازم به ذکر است که اولیانوف پیشتر گفته بود: ما به دیدگاه های او (امیرعبداللهیان) احترام می گذاریم، اما به نظر ما، هیچ بن بست در وین در کار نبود.ما باید از عناصر جدید احتمالی در موضع ایران آگاه شویم. گفتنی ست روز گذشته، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران اعلام کرد: ما نمی خواهیم از نقطه بن بست مذاکرات وین، وارد گفتگوها شویم؛ ولی در عین حال فرمتی که در وین شکل گرفته را قبول داریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۱
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۰۵
متاسفانه در کشور ما کار نان به نرخ روز خورها و ...به جایی رسیده که حتی مراجع عظام و علمای دینی حریف این طیف نمی شوند خدا به داد مردم این مملکت برسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
اینها نامه نگاری پیامبر اسلام ص به سران دنیا رو هم زیر سوال می برند؟
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
شماها طیف عباس عبدی و حسن خمینی، از کی تا حالا حرف مراجع رو خدا وکیلی گوش دادید (برای حداقل حفظ وحدت و عدم پراکندگی اذهان مردم در این بلبشوی اقتصادی - سیاسی - امنیتی) که این دفعه دومش باشه؟
سبحان الله! ببین کیا اومدن از مرجعیت صحبت میکنن!؟
حرف دارید بسم الله! من منتظرم دفاعیاتتون رو!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران اعلام کرد: ما نمی خواهیم از نقطه بن بست مذاکرات وین، وارد گفتگوها شویم؛
موافقم...
امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
به لطف بی عرضگی مسئولان جمهوری اسلامی، آمریکا غلط های بسیار کرده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
تمام علط ها را مسولان ناکارامد و آغازاده ها

و جدیدا دامادها یشان به کمک کاسبان تحریم

و تندروهای اصولگرا و جبهه پایداری ها میکنند
افشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
اگه ما بگیم غلط کردیم دیگه میذارید یه لیوان اب خوش از گلومون پایین بره؟
! اگر روحانی تمام‌این‌اتهام هایی را که‌ شما زدید داشت چرا مجلس انقلابی هیچ اقدامی در جهت برکناری ایشان و رفع ظلم نکرد؟ هنوز هم دیر نشده چرا روحانی محاکمه نمی شود؟ پاسخ این این است که اقای روحانی هیچ نقشی در شرایط به وجود امده نداشت. مشکل دقیقاً در تحریم ها و نپذیرفتن اف ای تی اف است و تا زمانی که با دنیا اشتی نکنیم اوضاع روز به روز بد تر خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
بخاطر اینکه اگر محاکمه میکردند مجددا میومدید میگفتید
پس چرا احمدی نژاد رو  محاکمه نکردید
دنیا هم شامل ۱۹۷ کشور
به نظرم اولیانوف سعی دارد فضای روانی را آماده بکند برای اینکه اگر در آینده به قطعنامه های شورای امنیت رای مثبت داد، ایران دیگر نتواند از روسیه گلایه ای کند. به همین دلیل است که این روزها یکسره جواب مقامات ایران را میدهد و به هر بهانه ای ایران را مقصر جلوه میدهد. آقایان تا دیر نشده توپ را از زمین ایران خارج کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
دقیقاً دوران آقای جلیلی دارد تکرار می شود ، تجسم کنید ، مذاکره کننده ما چمدانش را بر میدارد میرود آنجا میگوید شما باید تحریم ها را بردارید و مترجم معلوم نیست چه چیزی را ترجمه می کند مذاکره کننده چند عکس میگیرد و دوباره پس از چند روز چمدانش را بر میدارد و بر میگردد و در فرودگاه تهران میگوید بصورت انقلابی مواضعمان را تشریح کردیم ! برای همین است که دیپلمات های خارجی گیج و سردر گمند !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
جلیلی رو ولش کن اون که معلوم چیزی نمیدونست
ولی روحانی و ظریفی که ۳۰ سال جان کری رو می شناخت  ادعای دانستن زبان دنیا هم رو میکردن و حقوق دان هم تشریف داشتن دیگه چرا.
اینکه واکسن وارد کردید وظیفه ای بوده که باید خیلی زودتر انجام میشد و جفایی بود در حق مردم . حالا شما میفرمایید رکورد و تعجب اندیشمندان منظور کدام کار بوده ؟ دیر وارد کردن و مرگ مردم یا وظیفه ای که دیر انجام شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
بهداشت وظیفه ای نداره
همون جور که آخوندی گفت ساخت مسکن وظیفه ما نیست.
دلیلی ندارد وقتی وزاری خارجه بقیه کشورها ساکتند، نماینده روسیه هر روز جواب وزیر خارجه ایران را بدهد. اینها علائم خوبی نیست و نشان از برنامه هایی در آینده میدهد. این راه را مسئولین ایران قبلا آزمایش کردند و نتیجه خوبی نگرفتند چرا دوباره میخواهند امتحان کنند؟
راستی کلاسهای زبان خوبی برای امیر عبداللهیان سراغ داریم
پاسخ ها
حمزه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
حالا ظریف بلد بود چه گلی به سرمون زد. سر اگه عقل توش باشه چیزی که فراونه مترجمه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
سهمیه داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
کسی که زبانش خوب نباشه باز از 2 تا مترجم می پرسه طرف مقابل چی می گه من نمی فهمم ولی ظریف اگر حالشو نداشت یا متوجهم نمی شد غرورش نمی ذاشت بپرسه یا بررسی کنه می گفت همون برداشتی که توی مخ منه درسته ولا غیر حالا بیا بگو اینی که داری امضا می کنی یه چیز دیگه نوشته مگه قبول می کرد می گفت عالم دروغ می گه و همه نفهمند غیر من که زبانم خوبه
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
برجام دقیقا از وقتی به بن بست خورد که اجازه ی ورود شرکت های آمریکایی که طرف اصلی مذاکرات بود را به ایران نداد( چه کسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟-- پیدا کنید پرتقال فروش را؟/!!)
ظرفیت پزشکی باید 10 برابر شود. وزیر بهداشتی که خودش پزشک است و در اولین کار دامادش را به سمت مشاور خود در می آورد توان این کار را ندارد. (انتصابی مشابه اقدام شهردار تهران).
چرا رسانه ها به حکم وزیر بهداشت برای دامادش آن هم با نام مستعار ( تا مثل شهردار تهران آبروریزی نشود) نمیپردازند؟ این که بسیار زشتتر بود چون استفاده از نام مستعار یعنی کاسه ای زیر نیم کاسه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
وقتی فردی چون با واردات واکسن مخالفت کرده جایزه می‌گیرد ومیشود وزیر باید هم خودش را در وضعی بداند که دامادش و تمام ایل وتبارش را هم وارد وزارت خانه کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
برادر من اینها پنبه چپانده اند توی گوششان تا صدای من وشما را نشنوند وگرنه باید صدای ضجه ملت را می‌شنیدند و واکسن وارد می‌کردند تا به این روز نیفتیم
منتظر برخورد انقلابی آیت ا.. رییسی با انتصاب فامیلی وزیر بهداشتش برای دامادش هستیم. مردم عمل به شعارهای زیبا را در ترازو میسنجند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
رئیسی خیلی وقت دیگه در قوه قضائیه نیست
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
۱۴:۰۵ جان
حالا اون موقع هم که بود کلی پرونده داریم که حق به حقدار نرسید!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
رییسی ایت الله نیست.
نماینده مجلس فرمودند آمریکا باید از ما معذرت خواهی کند. شما منتظر باش تا امریکا بیاید و از شما معذرت خواهی کند. طوری سخن می گوید که انگار تحریم ها روی امریکا تاثیر گذاشته به جای ایران.
سلام اگر همان روزی که کیهان به خود اجازه داد از ایت ا... سیستانی ایراد بگیرد که چرا بافلان شخصیت دیدار می کنند یکی از این اقایان توی ... امروزاین اتفاق نمی افتاد.
مرگ بر روسیه
دنیا که همیشه از دست ایران شگفت زده میشه . مثل جی پی اس در واکسن . تشویق مسولان به نزدن واکسن. عدم واردات واکسن . زندگی مردم با درامد پایین 150 دلار . ...
آره ، اندبشمندان دنیا وقتی می شنوند جمهوری اسلامی بعد از دو سال ، تازه داره واکسن وارد می کنه تا مردم ایران رو واکسینه کنه ، همشون شگفت زده شدن
تابناک جان ما دویدیم ! شما هم کامنت ما را منتشر کن
۱_ ما خودمان هم از روند واکسیناسیون متعجبیم .
۲_ تهدید وتطمیع تقریبا" ۹۹٪ جواب می دهد .
رجانیوز معجزه شون رو جمع کنه بعد حرف بزنه هزار سال ماله بکشه معجزه هزتره سوم بر دامانش نشسته
روسیه فقط دنبال منافع خودش هست .
به نسبت جمعیت فکر میکنم یکی از بیشترین مهاجرت ورزشکارهای ملی در سطح دنیا را داریم و احتمال قریب به یقین رکورد دار!!!!!!
آقای اولیانف درست میگوید که پیش نویس مذاکرات وین را نمیشود دور انداخت، اما روسیه نامرد و دلواپسان داخلی را به راحتی میتوان در سطل آشغال انداخت تا از شر این ها رها شویم.
این یعنی روسیه در صورت رفتن پرونده ایران به شورای امنیت ، رای مثبت خواهد داد .
آیا اهانت به آیت الله صافی گلپایگانی توهین به مرجعیت شیعه نیست؟ چرا قوه قضاییه مدیران رجانیوز را به دادگاه احضار نمیکند؟
واکسیناسیون عمومی باعث شگفتی اندیشمندان شده!!!!! آقای دکتر چیزی که باعث شگفتی ما هم شده اظهارت عجیب حضرتعالی به عنوان یک تحصیل کرده است!!! اندیشمندان!!!!
ظاهرا شما محل درست به کار بردن کلمات را هم نمی‌دانید!!!!! آقای دکترررر کلماتی مانند دانشمند، اندیشمند، روشنفکر، هنرمند، ورزشکار، آشپز و..... اینها هر کدام برای قشر خواصی به کار می‌روند!! اگر لا اقل میگفتی باعث شگفتی مردم دنیا شد خوب فقط باعث خنده ما میشد ولی الان به قول شما باعث شگفت زدگی ما!!! یعنی مثلا نوام چامسکی توی آمریکا انگشت حیرت به دهان گرفته از عملکرد آقای عین الله!!! یا فلان فیلسوف توی آلمان مبحوت حرکات محیرالعقول بهداشت ایران و دارد راجع به این قضیه رساله می‌نویسد!!!!! جل الخالق
عباس مقتدایی: آمریکا تحریم را بردارد و عذرخواهی کند. این ته حرف مسئولین ایرانی است. موبایل آمریکایی، ماشین ژاپنی و جدیدا چینی، لباس پارچه ایتالیایی یا ترک و عطر فرانسوی زده و خطاب به ملت از آمریکا میگویند. مگر اینجا آمریکا است که هی حرف از آمریکا میزنید؟ از چاره مشکلات کشور بگوئید. اینجا ایران است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
مگه عذرخواهی بده
یعنی مرجع تقلید هم حق اظهار نظر نداره؟
خدا وکیلی اگر نصف این حرفها راجع به یک مرجع بزرگ شیعه توسط فلان خارج نشین زده شده بود فردا تمامی حوزه‌های علمیه تعطیل نبود!؟ و سیل کفن پوشان در خیابان‌ها سرازیر نمیشد!؟ اینقدر که در این چند سال توسط کسانی که به ظاهر ادعای شریعت دارند مرجعیت مورد توهین قرار گرفته هیچ منتقدی اینکار را نکرده!!!!
یعنی در مجموعه دستگاه دیپلماسی یک کشور بزرگی مثل ایران یک نفر کارآمدتر از عبداللهیان نیست!؟ ایشان حداکثر در حد یک کارمند جز وزارت امور خارجه می‌توانند باشند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
ایول. نظر اکثر مردم همینه
پناهندگی احمدی صفا به آلمان، پیام روشی برای مسئولین دارد اما افسوس که آنان پنبه به گوش کرده اند.
بنده خبرنگار نیستم
ولی اگر خبرنگار بودم
یک ستون جدید در روزنامه ام اضافه می کردم به نام
کشورداری جهادی خانوادگی
وهر روز ذره بین برمی داشتم
ببینم داماد.برادرداماد.پدر داماد.خواهر داماد.
باجناق.پسرعمو.پسرعمه.پسردایی .
پدربزرگ.مادربزرگ و....
مقامات چه پست های حساسی را گرفتند.
بعضی از دوستان حاضر در دولت مثل عبداللهیان، عین اللهی و بعضی دیگر که معرف حضور همه عزیزان هستند واقعا نیازمند این هستند که یک دوره آموزش زبان فارسی و به کار بردن درست کلمات را بگذرانند!!!
آقا مذاکرات واسه چیه؟؟
مگه برجامو آتش نزدین تو مجلس؟؟ تهش میخواین به چی برسین این همه هزینه میکنین دسته جمعی میرید اروپا گردی؟!
رجانیوز هنوز هم شعار های نخ نمای تاریخ مصرف گذشته رو تکرار می کنه.
وای خدا چقدر من شگفت زده شدم از واکسیناسیون در ایران خیلی خیلی شگفت زده شدم خیلی کار پیچیده ای انجام شده که فقط یک کشور تو مریخ تونسته به رکورد ایران برسه
مخصوصا که هندی ها به یک میلیارد نفر واکسن تزریق کردند اما وزیر بهداشت ایران نه تعجبی ونه شگفت زده شد
روسیه از همه اعضا دیگر برجام مشتاق به جلوگیری از هسته ای شدن ایران هست ! اما این کشور دو رو عددی نیست و ایران ایران روحانی و قاجار نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
!!!!!!!! بشین بابا
مگر مذاکره کنندگان قبلی نماینده ایران نبودند
روزنامه رجانیوز! ادب مرد به ز دولت اوست.
روزنامه رجانیوز! ادب مرد به ز دولت اوست.
اتفاقا من هم امروز داروهام رو گرفتم... با 50 درصد افزایش قیمت.!! خیلی باعث شگفتیم شد جناب وزیر بهداشت
چرا رجا نیوز آن هنگامی که آقای خاوری دولت احمدی نژاد اولین سرقت 3000 میلیاردی را انجام داد فریادش بیرون نیامد. چرا آن زمانی که معاون اول آقای احمدی نژاد انواع فسادها را انجام می داد فریادش بیرون نیامد. چرا رجا نیوز آن زمانی که به علت بی سیاستی و بی تدبیری احمدی نژاد و اطرافیانش انواع تحریمها را در شورای امنیت سازمان ملل و اتحادیه اروپا بر ضد ملت ایران به تصویب رساند فریادش بیرون نیامد. رجا نیوز بسیار بی خود می کند که به مرجع تقلید می تازد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
رجانیوز تنها اینطور نیست همه رسانه ها از این سیاست کثیف را دارند
امیرعبداللهیان و وقت هدر دادن طرف ایرانی شدیداً خسته شده اند. آیا اصلاً معلوم است که آقایان انقلابی ضد برجام چه می خواهند؟ اینها از اول هم با برجام مخالف بودند و هنوز هم هستند، ولی با این مسخره بازی ها میخواهند که طرفهای دیگر میز مذاکره را ترک کنند که بعدش بگن "تقصیر ما نبود". بیایید صادق باشید و همانطور که وقتی بیرون گود بودید علیه برجام و برجامیان داد می کشیدید و آن را آتش میزدید، حالا هم که داخل گودید آتش بزنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
نظرت منو یاد رد صلاحیت ها انداخت که توپ انتشار ردصلاحیت هاشون رو میخواستن بندازن توی زمین شورای
نگهبان.دمش گرم شورای نگهبان که دست این ها رو خوند.
جناب وزیر واکسن ستیز و طومار امضاء کن! چین و هند هر یک بیش از یک میلیارد در عرض چند ماه به شهروندانشان واکسن زده اند و به اندازه تو که نامه ضد خرید واکسن را امضاء کردی گنده گویی و خودستایی نمی کنند. تازه آنها توان طراحی و تولید انبوه واکسن هایی را هم داشتند که تأییدیه سازمان بهداشت جهانی را گرفتند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
درود بر شما
دیگه ثابت شده که حتی مراجع تقلید هم تا زمانی احترام دارند که در خط اقایان باشند و اگر بخواهند مسیرهای درستی را متناسب با شرایط روز اجتماع و دنیا پیشنهاد دهند مورد حمله قرار میگیرند.
از ديگ اين مسيولين كه درد و رنج مردم رو نميفهمن ابي گرم نميشه ، هر روز دريغ از ديروز!
سلام به نظر منم باید ازما عذر خواهی کنه و اگه قبول کنیم شاید فرجام رو ادامه بدیم ، تا اونجا که خبر داریم وضع آمریکا خیلی خراب شده و احتیاج مبرم داره به این معاهده
خوب نگفتی مشت زن پناهنده شده چی گفته؟!! حقیقتی که همه میدونند جز تابناک
روسیه بد مشکوک میزنه این روزا
نمیدونم دولت جدید ایران چه کرده که خواب روس‌ها آشفته شده .
حتی زودتر از آمریکاییها به اظهارات مقامات ایران درباره برجام پاسخ میدن .
شاید هم نماینده اسرائیل در مذاکرات شدند . از روسهای متقلب و دروغگو هیچ چیز بعید نیست .
چرا در مورد بنزین اطلاع رسانی نمی کنید ؟ با به مسئولین اعتماد کردیم و خودرو را خواباندیم . بگید کی قرار است پمپها به وضع عادی برگردد که ما هم قضاوت کنیم که آیا اعتماد ما درست بوده یا نه؟
مذاکراتی که در دوره های متوالی در 5سال انجام شد و امریکا از آن خارج شد چرا مورد انتقاد سیاسیون جهان قرار نگرفت .
واکسیناسیون عمومی علیه کرونا در کشور باعث شگفتی همه اندیشمندان شد: جدی باعث شگفتی من نا اندیشمند هم شد که چرا ورود واکسن ممنوع بود بعد یهو میلیونی وارد شد. بهر حال کاری که از اول می بایست بشه شد
چه جالب فینال جام جهانی هم در مقابل یه زندگی راحت و بی دغدغه براش پشیزی ارزش نداشته
دفعه قبل که برجام اجرا شد عمدتا ما تونستیم نفت بفروشیم و کالای مصرفی وارد کنیم و اقتصاد ما وابسته تر شد. در نتیجه وقتی تحریمها برگشت ضربه شدیدتری خوردیم و قیمت دلار 7 برابر شد! الان هم میخوان همون کار رو تکرار کنند!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
خب این گوی و میدان! از این تحریمها ( نعمات!) استفاده کن
عجب اندیشمندانی!!!! داریم جناب وزیر بهداشت! چشممون روشن!
بسبار جواب منطقی داده اولیانف
تا وقتی ما و آمریکا دشمن هستیم توافق برد برد با آمریکا در حوزه اقتصادی بسیار سخته و آمریکا سعی میکنه از هر توافقی بعنوان یک ابزار برای فریب و ضربه به ایران استفاده کنه.
سلام تابناک پاسخ بدهد، مراجع پاسخ بدهند، که چرا در زمان دولت‌های لیبرال هاشمی و خاتمی و روحانی با غارت بیت المال و رانت فرزندانشان ملت را به خاک سیاه نشاندند صدایی از مراجع در نیامد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
من از شما عذرخواهی میکنم باید مثل قبلی ها اینها رو هم راحت میذاشتن!! ولی شاید انقلابی بودن و اصول گرا بودن این آقایون باعث شده که اونها کم توقعیشون بشه!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
عزیزم ممکنه چند نمونه اختلاس در دولتهای نامبرده را بفرمایید تا ما هم مطلع بشیم !
مبارک آلمان باشه!
هر ساله هزاران نخبه علمی (در واقع برترین نخبه های هر سال) مهاجرت می کنند که هر کدامشان با کمی امکانات می توانند معضلی از مملکت دفع نمایند بکسور و مشتزن می خواهیم چکار؟
ای کاش مسابقات جهانی فحاشی هم برگزار می کردند و عده ای از فحاشان برتر چاله میدون هم به آلمان پناهنده می شدند.
هر کی مجیز بگوید مورد اقبال است اگر با شرایط جامعه بخواهد راه حل اصولی بدهد میشود اخ، احمدی نژاد هشت سال با بیشترین درامد ارزی و صندوق ذخیره مملکت را به فنا داد و برای دولت روحانی جز بدهی و تورم چیزی نگذاشت ولی کسی چیزی نگفت روحانی در بدترین شرایط رئیس جمهور شد و در دولت اول نسبتا" موفق بود ولی در دولت دوم چون می خواستند زمین بزنند شروع به کارشکنی کردند و نهادهای قدرت نگذاشتند کار خودش را ادامه دهد. حالا دولت رئیسی با کابینه نظامی خود هنوز نیامده دارند گرانی را به جامعه تزریق می کنند. اگر رابطه با آمریکا بد است چرا مسئولین فرزندا خود را از امریکا بیرون نمی اورند مگر نه اینکه رفتند با علم روز آشنا بشوند، خوب شدند بیایند در جامعه خدمت کنند. در طول تاریخ بگویید که روسیه به کی خدمت کرده که ما دومیش باشیم. بعد از فرو پاشی شوروی همه کشورهای بلوک شرق به طرف غرب رفتند چون صابون روسیه به تنشان خورده بود و اقتصادشان را داغان کرده بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
باشه شما خوبید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
کدوم کشور زندگی میکنی شما؟؟؟
واکنش‌های اولیانوف، مذاکره کننده ارشد روسیه به اظهارات امیرعبداللهیان؛ میخائیل اولیاوف سفیر روسیه در آژانس بین الملل انرژی اتمی در واکنشی مجدد به اظهارات امیرعبداللهیان گفت مگر مشکل پیش نویس های تهیه شده چیست؟ مذاکره کننده ارشد روسیه در گفتگوهای احیای برجام در توییتر نوشت: پیش نویس های ماه ژوئن، محصول تلاش جمعی است و نمی توان آن را به سطل آشغال پرتاب کرد.
عجیب است بابت بی تعهدی دیگران همه از ایران طلبکارند، یکی نیست به اولیانوف بگوید، آقا اگر پیش نویس ماه ژوئن خوب بود که اجرایش میکردید، اگر هم متنظر دولت جدید ایران ماندید، که باید از اول شروع کنید. دول غربی هر وقت که میخواهند به زیر تعهدی بزنند اول مسئولی که در تعهد بوده را عوض میکنند و بعد براحتی زیر تعهدشان میزنند. وزرای غربی که در توافق برجام بودند، وزیران خارجه آلمان، فرانس، انگلیس بدون اینکه دولتش تغییر کند، به عناوین مختلف کنار رفتند، بعد هم با هماهنگی با ترامپ بعنوان شعبان بی مخشان، زد زیر همه چیز، ... تمام.
ملت روسیه که گرسنگی و فقر نشدند، این ملت ایران بود که فشار سنگین معیشتی را با بدبختی هنوز هم تحمل میکنند. آقای اولیانوف، اقای روحانی به غرب اعتماد کرد و ملت ایران بدبختیش را میکشند، حال رئیس جمهور تازه آمده و باید توافق جدید با هماهنگی با تیم جدید انجام شود. اگر در پیش نویس ماه ژوئن موارد مناسبی برای ملت ایران هست، قطعا تیم مذاکر کننده جدید از آن حمایت میکنند و گرنه همه چیز از نو، و سلام.
اگر این بار غرب دوبار بتواند ملت ایران را دور بزند، دیگر کار ملت ایران تمام است، پس امروز که مقصر صد در صد امریکا است باید حق ملت را باز پس گرفت، اگر هم نمیخواهند ایران باید از ام پی تی خارج شود، امروز یا باید همه چیز برای ملت گرسنگی کشیده ایران باشد یا هیچ چیز برای همه. برد برد دولت روحانی تمام شد، حال فقط برد برای ایران است. نباید به نظریه های کارشناسان مزددور رسانه های معاند توجه کرد هر جند آنها هم به اراجیفی که میگویند اعتقاد ندارند. اسرائیلیها هم اگر نارحت هستند، میتوانند سرشان را به دیوار بکوند، باید به آنها فهماند با پارس کرند کاری از پیش نمیبرند. هر کشوری ناراحت است، فریادش را بسر امریکا بزند. باید کنگر و سنای امریکا هم عهدنامه برجام را تایید کند.
مشکل اصلی ایران که بعید است برطرف شود داخلی است، یعنی فساد، و زد و بند. اگر تحریمهای ترامپ نبود، فساد و زد و بندهای داخلی خودشان را نشان نمیداد. با فساد و مفسد تعارف کنیم "همین آش است همین کاسه". راه موفقیت ایران مبارزه بدون تعارف با فساد است،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
!حالت خوبه برادر من!!!!؟ قرصهات را خوردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
در مورد خار کردن کشور توسط روحانی و دولتش همه مردم اتفاق نظر دارند.مردم یادشان نرفته که چقدر همین کشورها
روحانی و ظریف را معطل خود کردند.ظریف میگفت داریم متن توافق را می نویسیم بعد کاشف به عمل آمد که ار ماه ها قبل تر که طریف گفته توافق متن آماده شده بود.
آیت الله جوادی آملی: ما اگر مشکل داخلی نداشته باشیم، از دشمن خارجی هیچ کاری ساخته نیست:
متاسفانه این سخن تلخ واقعیتی است که باید آنرا بپذیریم. مشکل اصلی داخلی است. مشکل اصلی ایران که بعید است برطرف شود داخلی است، یعنی فساد، و زد و بند. اگر تحریمهای ترامپ نبود، فساد و زد و بندهای داخلی خودشان را نشان نمیداد. چه داخلیها و چه خارجیها باید به آنها فهماند که "خر با تعارف آب نمیخورد". با فساد و مفسد تعارف کنیم "همین آش است همین کاسه". راه موفقیت ایران مبارزه بدون تعارف با فساد است، والا با شعار ملت را از خود میرانید و بس. "با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمیشود". با فساد و مفسد تعارف کنید قافله را برای همیشه باخته اید (برای همیشه).
وزیر بهداشت: واکسیناسیون عمومی کرونا در ایران باعث شگفتی اندیشمندان شد" اتفاقا عدم واردات واکسن و اون همه جبهه و ... علیه واکسن باعث شگفتی جهانیان شد که چطور هنوز مسولان اینچنینی در سال 2021 با این تفکر دارن حکمرانی میکنند!!
سلام لطفا یکی ار حرفای علما دررابطه با گرانی مسکن وغیره را بگویید

حتی نگفتن تا پیگیر بشن

من نمیدانم راجع به مردم چه فکری دارند
دولت و مجلس خیلی ضعیفند
با عذر خواهی از آقا امام زمان (عج) بدلیل هتک حرمت مرجعیت شیعه در سالهای اخیر اعلام میکنیم مسیر حرکت و فکری ما درجهت ارکان و اساس اسلام از جمله مرجعیت خواهد بود.
یا علی مدد
طالبان در تلاشند با دنیا ارتباط بر قرار کنند برخی با ارتباط با دیگران مخالفند
مراجع قم در دولت روحانی چرا به گرانی سه برابری بنزین و. فاجعه آبان 98 و کشته شدن مردم بیگناه اعتراضی نکردند. منظور آقای صافی از تعامل گسترده یعنی ؟ یعنی تعامل با قلدرهای راهزن دنیا مثل. آمریکا انگلیس و فرانسه. که. ماسک های همدیگرو تو اوضاع کرونایی از همدیگه می‌دزدیدند ؟. یا. پرورش داعش. و انداختن آنها به جان مردم خاورمیانه ؟
حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران اعلام کرد: ما نمی خواهیم از نقطه بن بست مذاکرات وین، وارد گفتگوها شویم؛ ولی در عین حال فرمتی که در وین شکل گرفته را قبول داریم؟!
امیر جان وقتی کار بلد نیستی نمیبایستی مسئولیت به این سنگینی را که نان شب مردم به آن وابسته آست قبول میکردی.
میگذاشتی یک فرد قوی که زبان هم بلد است در این جایگاه قرار بگیرد
ایرانیان عزیزی که به زبان عالی اقای ظریف و لهجه آمریکایی ایشون می نازند و اونو مایه برتری ایشون می دونن به یه نکته درشت توجه کنین لطفا . توی مذاکرات آقای ظریف مسبب هر امضایی می شدن اون امضا به پای ملت ایران نوشته می شد . ایشون زبانشون خوب بود، دیدشونم نسبت به طرف مذاکره کننده مقابل خوب بود نتیجه این شد که سر سری یه مطالعه ای کردند متن برجامو و مثبت اعلامش کردن . غرور کاذب خوب بودن زبان ایشون باعث شد که اگر از داخل کسی نقدی به برجام و متنش می کرد ایشون نسبت به اون داخلی اخم می کرد و می گفت تو کاسب تحریمی . اون داخلی عملا به حرفاش انگ زده می شد با اینکه حرفاش راست بود و طرف آمریکایی هم بشکن می زد و در مدح توانایی های زبانی اقای ظریف و زبان دنیا بلد بودن دکتر روحانی پیام می داد . در انتها این غرور کاذب باعث شد ایشون قسم هایی بخورند اون زمون که الان دروغ بودن حرفاشون تایید شده . این زبان انگلیسی به چه درد می خوره خوب اگر زبانش خوب نبود باز از چند مترجم می پرسید این متن توش چی نوشته شده و مخ چند نفر عموما بهتر از مخ یک انسان که سنشون بالاست و وضعیت جسمانی شون اون موقع خوب نبود کار می کرد . این زبان بلد بودن اقای ظریف منجر به امضای قراردادی شد که ترامپ راحت بیرون اومد ازش الانم که ایران توی چاهه ایشون از بیرون نیشخند می زنن که خوب چی شد؟ فقط می تونم بگم ای کاش زبان انگلیسی بلد نبودی که این زبان بلد بودنت ضربه ای بزرگ زد به کشورت
اينكه مرجعيت بخاطر ترس يا وابستگي مالي به حكومت و يا مصلحت تا الان چيزي نگفتن و فقط نظاره گر بودن درست ولي دليل نداره كه بعد از سالها تاخير صداشون در اومد فورا اونارو بكوبيد.
بخدا اين قوم كه همه رو ميكوبن حتي اگه امام زمان هم بياد ميگن پس تا الان كجا بودي و اون رو هم محكوم ميكنن
امید احمدی صفا، بوکسور ایرانی به آلمان پناهنده شد

دمش گرم
این کارش یه حرکتی اعتراضیه
#زنده باد امید احمدی صفا....
قرار بود بازار بورس درست شود چی شد ؟روز به روز بدتر شد ؟ قرار بود ارزونی بیاد چی شد؟ قرار بود رابطه بازی برداشته بشه الان که شده داماد بازی ؟ قرار بود.....
سکته مغزی وقلبی کنن مخالفان صافی گلپایگانی
كسانى كه تا ديروز مراجع را به حساب نمى آوردند حالا شده اند حامى مراجع!؟ از آيت الله صافى مى خواهيم در دوخط مشكلات سياست خارجى را براى مسولان توضيح دهند.!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل