بازدید 23578

نمره قبولی شهردار تهران در آزمون غیرضروری و خودخواسته!

از بدهی‌های بسیار سنگین و هنگفت تا مشکلات ریز و درشتی که برخی شان دهه‌هاست پابرجاست و حل و فصل نشده (مثل آلودگی هوا یا ترافیک)، هیچ کدام نتوانستند نخستین چالش دوران حضور علیرضا زاکانی در راس هرم مدیریت شهرداری تهران را رقم بزنند بلکه این خود شهردار بود با یک حکم عجیب به استقبال چالش رفت و خود را در معرض آزمونی خودخواسته قرار داد.
کد خبر: ۱۰۸۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸ 28 October 2021
تابناک اجتماعی
شهردار تهران سرانجام توانست از آزمونی که خودش به وجودش آورده بود، سربلند بیرون آید و حتی شروع کننده مسیری جدید در کشورمان شود!
 
به گزارش «تابناک»، از بدهی‌های بسیار سنگین و هنگفت تا مشکلات ریز و درشتی که برخی شان دهه‌هاست پابرجاست و حل و فصل نشده (مثل آلودگی هوا یا ترافیک)، هیچ کدام نتوانستند نخستین چالش دوران حضور علیرضا زاکانی در راس هرم مدیریت شهرداری تهران را رقم بزنند بلکه این خود شهردار بود با یک حکم عجیب به استقبال چالش رفت و خود را در معرض آزمونی خودخواسته قرار داد.

ماجرا از آنجایی شروع شد که خبر رسید شهردار تهران طی حکمی، حسین حیدری یعنی دامادش را به سمتی در شهرداری گمارده است. خبری که در واقعی بودنش تردید‌هایی جدی وجود داشت، چراکه زاکانی به مقابله و مبارزه با فساد شهره است و بار‌ها به مسئولانی که نزدیکانشان را به سمت‌هایی گمارده اند، تاخته و حتی در مسیر مجازات ایشان گام برداشته است.
 
نمره قبولی شهردار تهران در آزمون غیرضروری و خودخواسته!

این تردید زمانی جدی‌تر می‌شد که بسیاری به یاد می‌آوردند که در ایام انتخابات اخیر ریاست جمهوری کشورمان، زاکانی که یکی از کاندیدا‌ها بود، طی خطابه‌ای مفصل، اصول اخلاقی‌ای را مورد تاکید قرار داده بود که از جمله آن‌ها استفاده نکردن از اقوام و نزدیکان در پست‌ها و سمت‌های مختلف بود؛ درست همان کاری که خبر فوق نشان از ارتکابش توسط وی در شهرداری داشت.

البته تردید‌ها زمان زیادی پابرجا نماند و خیلی زود همه فهمیدند که زاکانی «واقعا» برای دامادش حکم صادر کرده است! رفتاری که سوای انتقادات پرشمار مخالفان، اعتراض هم طیفی‌های وی را هم به دنبال داشت تا جایی که خواستار لغو حکم صادر شده به قید فوریت، و لغو این انتصاب در شورای شهر در صورت ممانعت شهردار از اتخاذ این تصمیم شدند.

پاسخ زاکانی به این تقاضا‌های فزاینده، اما بر عجایب ماجرا افزود چراکه تاکید کرد: «آقای مهندس حیدری هیچ رابطه استخدامی با شهرداری و دریافتی از آن نخواهد داشت و صرفا از تجربه و دانش علمی ایشان در حوزه هوشمندسازی تهران استفاده خواهم کرد. این امر غیرقانونی نبوده و این حکم صرفا برای اشراف و نظارت دقیق بنده از طریق ایشان در این پروژه مهم صادر شده است.»
 
نمره قبولی شهردار تهران در آزمون غیرضروری و خودخواسته!

ناگفته پیداست که چنین پاسخی موجب اقناع مخالفان نشد تا جایی که رئیس شورای شهر تهران هم مجاب به اظهار نظر در این خصوص گردید و تاکید کرد که شورا می‌تواند از جایگاه قانونی خود به ماجرا ورود کرده و از شهردار سوال بپرسد یا به وی تذکر دهد. اظهار نظری که نشان می‌داد اقدام شهردار تهران حتی مورد دفاع افراد نزدیک به وی و نصب کنندگانش هم نیست و می‌بایست با اقدامی فوری، وضعیت تغییر کند.

اتفاقی که بالاخره دیروز رخ داد و به انتشار خبری منجر گردید که از لغو حکم صادره خبر می‌داد؛ خبری که به نقل از زاکانی منتشر شده و طی آن شهردار تهران تاکید کرده بود که هوشمندسازی کامل مدیریت شهری یکی از اولویت‌های برنامه وی برای اداره کلانشهر پایتخت است و آنقدر اهمیت دارد که خود وی راسا این امر را عهده دار شده و به دلیل ملاحظات ویژه این کار از جمله «دسترسی به داده‌ها و اطلاعات حساس محرمانه»، نیازمند به کارگیری فردی متخصص و کاملا مورد اعتماد و دارای فهم مشترک در این سمت بوده است.

ویژگی‌هایی که در نهایت وی را مجاب به این انتخاب کرد؛ انتخابی که به تاکید زاکانی، «برای رسمیت بخشیدن و رعایت شفافیت» در آن، به صدور حکم رسمی منجر شد، اما از آنجایی که «این انتصاب به دلیل نسبت فامیلی، موجب شکل‌گیری ابهام و گلایه در برخی دلسوزان انقلاب و دلخوری مردم عزیزتر از جان شد» شهردار تهران تصمیم گرفت حکم صادره برای دامادش را ملغی کند.
 
نمره قبولی شهردار تهران در آزمون غیرضروری و خودخواسته!

رویکردی جالب توجه که به نوعی کم سابقه هم هست، به ویژه وقتی که بدانیم در این روز‌ها و بعد از صدور این حکم جنجالی، اخباری در فضای مجازی دست به دست می‌شد که حکایت از مسبوق به سابقه بودن به کارگیری نزدیکان توسط برخی مسئولان از گذشته تا حال داشت و در انتهای آن فهرست، نام زاکانی به چشم می‌خورد. اسمی که حالا می‌توان روی آن قلم کشید و تاکید کرد که شهردار تهران از مسیری برگشت که بسیاری در آن ماندند و شائبه‌هایی همیشگی آفریدند.

اتفاقی قابل تقدیر که حکم سرافرازی زاکانی در این آزمون جدی و مهم را دارد؛ آزمونی که می‌شد از شکل گیری آن جلوگیری به عمل آورد و اصلا ضرورتی برای شروعش نبود، اما حالا که پیش روی شهردار تهران قرار گرفت، در نهایت به قبولی وی گره خورد و حتی از آن مهم تر، به کمک آن گامی مهم در مسیر برچیدن بساط این عزل و نصب‌های فامیلی برداشته شد. انتصاب‌هایی که احتمالا از این به بعد رخ نخواهد داد یا بعید است دوام چندانی بیابد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴۶
شکری خورده که همه توش موندن و حالا که مجبور شد عقب نشینی کنه دارید تطهیرش میکنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
نظر خانم سلیمانی چیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
اتفاق کاملا توقع داشتیم ، که زاکانی خیلی زود دست به چنین کارهای خلافی بزند

معمولا کسانی که زیاد تطاهر به دینداری میکنند

بیشتر مشکوک هستند و نمونه هایش را در ۴۳ سال گذشته خیلی خیلی زیاد داشتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
ادامه کار زاکانی در شهرداری توهین به ملت است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
زاکانی خودش با خلاف قانون، شهدار شده

و با استخدام دامادش باز خلاف قانون میکند

و بخشیده و تشویق می شود !!!!!!!؟؟؟

همزمان ، یک مرد ۴۴ ساله عیالوار بخاطر سرقت سه

بسته بادام هندی به ۴۰ ضربه شلاق و یکسال زندان

محکوم میشود !!!!؟؟؟

خیلی جالبه نه ؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
فقط استعفا میتواند حسن نیت ایشان را ثابت کند
ناشناس
| Canada |
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
حقیقتش شاید قبولش برای برخی سخت باشد. ولی وضعیت امروز ایران نتیجه اخلاق مدیریتی برخی افراد مانند اقای زاکانی است که خودش دستور العمل و ایین نامه و وعده عدم استفاده از فامیل بازی خودش را زیرپا می گذارد ولی باز هم مورد بازخواست یا حداقل پاسخگویی قرار نمیگیرد. اگر مجلس و دستگاههای نظارتی داشتیم که بر اساس شرح صریج وظایفشان افرادی مانند مدیر جهانی یا روحانی و ظریف را پاسخگو می کردند الان کار به جایی نمیرسید که اقای زاکانی برای تایید عمل ناصواب خود برای استفاده از داماد خود به موارد قبلی و مشابه رجوع کند. مانند برادر مدیر جهانی در بازرسی ریاست جمهوری. یا برادر روحانی در بانکها و برادر جهانگیری و....صدها مورد دیگر اگر نه هزاان مورد دیگر. عمل مهم هست مگر نه همه می توانند حرف و وعده و نمایش اجرا کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
به خدا خجالت و شرم و حیا هم خوب چیزیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
زاکانی باید روزی سزای بد اخلاقی انتخاباتی خود علیه رقبایش را بدهد. کسی که قصدرییس جمهور شدن را نداشت فقط میخواست یک رقیب را به نفع دیگری تخریب کند. ان الله احکم الحاکمین
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
بهتر و درست تر این بود می نوشتی نمره قبولی رسانه ها در آزمون زاکانی.
زاکانی بخشنامه خودش رو زیر پا گذاشت.
دقیقا بر خلاف حرف هایی که زد عمل کرد.
به نظر شما ایشان قبول شده است ؟!!!!!!
بالا برید پایین بیاید و اگر زاکانی را با افکار عمومی در یک دیگ بجوشانید قادر به حل کردنش نیستید.بهای این شهردار برای همه بسیار گران خواهد بود.
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
نگارنده متن ظاهرا فراموش نمودند عمل زاکانی مسبوق به سابقه است وایشان در مرکز پژوهش های مجلس نیز داماد خود را استخدام و در پاسخ معترضین دقیقا این را گفتند:" به کسی ربطی ندارد..ایشان فرد قابلی هستند"!!!!ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
داماد زاکانی کلا از خودش هیچ توانایی نداره؟ همه اش آویزونه انگار
نمره تجدیدی فشار افکار عمومی و حرفهای بزرگ در مناظرات نشان داد پست به فامیل میدن
انتصاب غیر قانونی زاکانی به شهرداری تهران خودش نشان دهنده اوج فساد سیستماتیک بود و حالا با انتصاب های فامیلی فساد همچنان ادامه خواهد داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
اعضای شورای شهر باید محاکمه شوند
نوکری هه هه هه شهردار غیرقانونی؟!!!
معلوم میشه یه روز این سیا بازیا برای چیه

کسی که این کارها رو انجام داده(انتصاب داماد) و دخترش توی غرب تحصیلات خودش رو انجام میده و بچه دارم شده نباید شعار مستضعف گرایی و امثال اون بده

در ضمن اینور رو لاپوشونی کردن اما معلوم نیست بالاخره چطور میخاد از تخصص دامادش استفاده کنه!!
اگرم شهرداری نشد جاهای دیگه خیلی هست
نون قرض دادن جز این دولت شده
چه آزمونی چه کشکی
تهران آلودگی ترافیک حباب ۱۰ برابری مسکن و زباله گرد و هزار مشکل دیگه داره
این هم یک شوی جدید از طرف آقای زاکانی برای کسب محبوبیت
با تک ماده قبول شد!!! جرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟!
جون خودش. اگر قدرت فضای مجازی نبود عمرا لغو میکرد حکم داماد عزیزش رووو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
نگران نباشید این فضای مجازی به زودی از حقوق زاکانی و امثال زاکانی صیانت خواهد کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
خخخه مگه قبلا فضای مجازی در مورد دیگران نبود؟
برو عمو خودتی
حالا غیر مستقیم از طریق یک شرکت واسطه اقای داماد همان پول را به جیب میزند، تابناک زیاد ذوق زده نشو
واقعا خیلی هنر کرد ! میخواستی بعد از اینهمه اعتراض و افشاگری طرف رو عزل نکنه!؟
از زمانی که جناب آقای محسن رضایی پستی را در دولت رئیسی بدست آورده است شما هم محافظه کارتر شده اید و هم کمتر از قبل پیامها را منتشر می کنید. و اما کاری که آقای زاکانی انجام داده حقش نمره قبولی نیست. در حقیقت نوعی شرمندگی است. اگر نبود فضای مجازی ایشان همین کار را ادامه می دادند و کار به جایی می رسید که هفت پشت آنورتشان را هم به پستی نون آبدار منصوب می فرمودند. البته گرفتن پست شهرداری توسط خود او هم جای خود دارد. شما اگر این گونه پیامها را دیگر منتشر نمی کنید ایرادی ندارد اما مردم را احمق فکر نپندارید و سعی نکنید با چنین تترهایی آب پاک روی کارهای زشت و غیر قانونی مسئولین بریزید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
در آینده نزدیک در فضای مجازی از حقوق زاکانی مظلوم و داماد نخبه‌اش صیانت خواهد کرد.
اول اینکه این آقا خودش با تخلف در این جایگاه نشسته و دوما فکر می‌کنید اگر فشار افکار عمومی نبود ایشان به همچین چیزی تن میداد!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
اول برو قوانین شهردار شدن را بخوان و بعد هم دوستان تو که با پررویی افراد خاص را نگه می داشتند
مستانه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
ماده 3 آیین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار:
کسانی را می توان به سمت شهردار انتخاب کرد که دارای شرایط زیر باشند:
چ) حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی مرتبط و سابقه اجرایی به شرح زیر:
نه سال سابقه مدیریت ارشد برای شهرداری های شهرهای با جمعیت بالای یک میلیون نفر
کجا گفته رشته پزشکی با تخصص پزشکی هسته ای و 17 سال نمایندگی مجلس شواری اسلامی؟
اصلا خودت فکر کن شهردار یه کلان شهر لااقل نباید یه مدرک لیسانس مرتبط با مسائل شهری داشته باشه؟ عمران، معماری، مدیریت شهری،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
تبصره های آن را هم بنویس
این مثل اینه که یک نفر دزدی کرده باشه بعد بیاد پس بده بعد انتظار تشکر هم داشته باشه
کار آقای زاکانی قابل تقدیر بود و تفاوت بین یک مدیر انقلابی و غیر انقلابی را نشان داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
همین جور که شما می‌گویید!!!!! خخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی قابل تقدیره!!!!
مجید
| Germany |
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
زاکانی خودتی؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
خخخخخخخخخخخخخخخخخ دلم ترکید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
واژه مدیر انقلابی که دقیقا لیاقت اقای زاکانی هست مثل مجلس انقلابی و طرح صیانت انقلابی و ...
جمع کن بساطتو با این تحلیل آبکی! نمره قبولی؟ ناحسابی اگه مردم و رسانه ها اعتراض نمی کردن که این آدم تا حالا ده تا دیگه از فامیلاشو کارسازی کرده بود! خجالت بکشید با این نمرد دهی کشکی تون.
این ماجرا اسمش هر چه باشد سرفرازی نیست ،
در زمان انتخابات ایشان و دیگر پوششی ها هر چه دلشان خواست به نامزد رقیب تهمت زدند و آخر خودشان جواب خوش خدمتی را با پست و مقام های اهدایی، دریافت کردند ، در این فقره هم ، اگر نبود فضای مجازی که این تشت رسوایی را از بام به زیر بیاندازد ، انتصاب مورد نظر انجام شده بود ، اما امان از اینترنت و شبکه های اجتماعی که خاری است در چشم مدیران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
البته این مشکل فضای مجازی را هم به زودی با طرح صیانت به نفع خود حل می کنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
خخخخه طرح صیانت
آن وقت دکی جون طرح صیانت چی هست؟ حتما فیلتر نه؟ خخخخه
افکارت دست خودت باشد تا سوتی ندهی
تفسیر های تلویزیونی میکنید . اشتباه زاکانی و تلاش برای جبران که نمیشود
سیاهی به روش هست. این مقاله رو یه یک ادب بی ادب نمیتونه پاک کنه تازه خود نویسنده رفتش زیر سوال که چی گرفته اینطور ماله کشی میکنه
اصلا ایشون نباید کار غیرقانونی انجام می داد. حالا تشویقش می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خودش هم غیرقانونی شهردار شده!!!!!!!!!!!!!!
چه تشویقی؟ بهش پاداش هم بدید.
نمره قبولی، یعنی 10
کار زاکانی انتظار نمرات بالای 18،19 داریما
پارتی بازی کرده، مچشو گرفتن،

زور زده، مچشو خوابوندن،

حالا سر ما منت هم میذارین ؟؟!

از موقعی که صاحب امتیازتون رفته تو دولت، خیلی‌ با منظور خبر میذارین و تحلیل می‌کنید ... حزب باد ... اگر نجفی یا حناچی بود حسابی‌ از خجالتشون در میومدین
نمره قبولی چی برادر من!؟ این آقا خودش با تخلف اینجا هست!!!!!
اینا همش نمایشه ..ملت هم این آقا رو می شناسن ...به لطف دوستان اقتدارگراش در طی این سال ها پست داشته....فکر می کنید اگر تو کشور دیگه ای بود امثال فروغی ها ضرغامی ها زاکانی ها رحیم پورها و ........چه کاره بودند؟؟؟ پایانشو مثل فیلم های اصغر فرهادی باز می گذارم تا مردم خودشون جواب بدن ...................
خودتون میرید و میدوزید بخودتون الکی نمره مدید
اینجا چند سؤال مطرح است: (1) اگر کسی رابطه ی استخدامی با یک سازمان ندارد چگونه است که به سری ترین اسرا آن سازمان می تواند دسترسی داشته باشد؟ فردی که رابطه ی استخدامی با یک سازمان ندارد به طریق اولی مسؤولیتی هم در قبال آن نخواهد داشت و داشتن دسترسی به چنین اطلاعات حساسی بدون وجود مسؤولیت بالذات یک کار درستی نیست. برخورداری از چنین جایگاهی بدون مسؤولیت فقط در یک حالت ممکن است و آن این که بالاترین سطح آن سازمان چنین تصمیمی بگیرد، (2) تجربه ی چند ده ساله ثابت کرده است که داشتن فرصت شغلی در سطوح بالا خود رانت زا است و میزان فرصت هایی که به اعتبار چنین مشاغلی برای افراد ایجاد شده اصلاً قابل مقایسه با حقوق و مزایایی نبوده که در صورت وجود رابطه ی استخدامی همان فرد می توانست به دست آورد - حتی عده ی زیادی حاضرند بدون دریافت هیچ حقوق و مزایایی در چنین مشاغلی خدمت نمایند، (3) اصولاً چه نیازی به شروع یک کار اشتباه وجود دارد تا آن که با با عدول از این کار بخواهیم مثلاً کار خوب انجام داده و از این رهگذر برای خود اعتبار اضافی کسب کنیم. جبران اشتباه یک فعل صواب است ولی نباید ثواب داشته باشد و بلکه همان فرد باید به خاطر اقدام اولیه مورد انتقاد قرار گیرد که اصولاً چه لزومی برای برداشتن این گام بوده که بعداً پا پس بکشیم.
نیت شما بر همه آشکار است. بدون مدرک و کار مرتبط بر کرسی نشستی که نباید بشینی و در انتخابات نیز نیت شما از پیش معلوم بود و نشان از قدرت مافیا در رساندن شما به این کرسی ها بوده.
مملکت نیست که ، مزرعه مافیا است....
به رغم ادعای این تلاش مذبوحانه برای ماله کشی خلاف محرز زاکانی، این شهردار که تصرف مسند شهرداری خودش خلاف قانون است، نمره قبولی نگرفت. صرف پشیمانی پس از ارتکاب جرم باعث برائت نمی گردد و ارتکاب جرم زاکانی باید توسط هیأت رسیدگی به تخلفات اداری برای نقض ماده 10 مصوبه مدیریت تعارض منافع در شهرداری تهران (مصوبه 1397) بررسی و به یکی از 8 مورد از تنبیهات منظور شده محکوم گردد. یخصوص اینکه دلیل لغو حکم مجرمانه اش گلایه همفکرانش ذکر شده، نه غیرقانونی بودن استخدام داماد جان.
نمره قبولی!!!!!!!!خخخخخخخخخخخ
این آقای دکتر زاکانی خودش بر خلاف قانون موجود شهردار شده و اگر ایشون فردی خدمت گزار و متعهد بود کاری که در تخصص نیست را نباید قبول می کرد. بنابر این تشت از بلندی افتاد و صداش همجا پیچید و لازم به ماست مالی نیست.
نمره قبولیییییی؟؟؟ن والا از 100 تا تجدید بدتر بود
سربلند؟؟؟!!!این آدم تا زمانی که ناراحتی مردم و رسانه های مجازی بود هیچکاری نکرد و با قلدری توییت زد :هیچ کار غیر قانونی نکردم و زمانی که صدا و سیما به نیابت از مسئولان ارشد بهش تشر زد بدون عذرخواهی و اشاره به غیر قانونی بودن کار و با منت گذاشتن بر سر مردم حکمشو اجبارا لغو کرد بعد شما میگید نمره قبولی؟؟!!
اگه فقط همفکری ومشاوره بود که حکم لازم نداشت
این حقیقت ماهیت زاکانی بود که بالاخره روزی آشکار می شد اینها برای خدمت نیامده اند بدنبال رفاه و قدرت و برتری جویی و سلطه هستند
حلوا حلوا هم میکنید ؟؟!! کدوم نمره قبولی ؟؟!! ایشون با یه رشته غیر مرتبط ،بدون حتی یک روز تجربه کاری ،برخلاف قانون رفته پست شهرداری رو اشغال کرده، بعد نور چشمی خودشو بهش پست ومقام داده، بعد که مسئله لو رفته وصدای همه رو دراورده ،عقب نشینی کرده ،اونوقت شما می گید ،از آزمون سربلند اومده بیرون ؟؟؟؟!!!! واقعا که !!!!
ایشان شهردار زورکی است نه منتخب شورا که مزد پوششی بودنش را از رئیسی گرفت
تابناک عزیز
شما چرا
زاکانی یه اشتباه کرد . زورش به اعتراضات مردم نرسید
تو چرا بیخود حمایت میکنی
خود ایشون قبلا حکمی دادن که هیچ کسی به صورت افتخاری و یا بدون حقوق با شهرداری کار نکنه حالا خودش حکم خودش نقض کرده و میگه بدون حقوق قرار بود کار کنه معنی انقلابی بودنم فهمیدیم
تابناک هم ماله کش شد متاسفم برای رسانه خوبی که از دست رفت...
توصیه می کنیم که با توجه به درگذشت جناح اصلاح طلبی، جناب آقای زاکانی رسما ظهور جناحی جدید با نام "اصلاح پذیر" در آسمان سیاست ایران را اعلام نماییند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
فعلا نماینده جناح سوپر پوششی هستند
این نکته ای که عرض میکنم هیچ وقت فراموشتون نشه:
ما یک تار موی حاج علی را با تمام اصلاح طلبان آمریکایی با تمام غربگرایان ، تکنوکرات‌ها و سکولارها عوض نمی‌کنیم.
والسلام


فاصله زاکانی با غربگرایان و سکولارها فاصله ی عرش تا فرش است.
بعضی از این ها اصلا عددی نیستند و شأنیت این را ندارند که در مورد زاکانی اظهار نظر کنند چون به وطن فروشان هیچ اعتمادی نیست حتی به انتقادشون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
تو دیگه رکورد چاپلوسی رو جابجا کردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
هزینه خوشی دختر زاکانی رو جنابعالی از جیب خودت بده
مردم تهرون به این انگ زدن ها عادت کردند و برای این
حرفا، تره هم خرد نمی کنند
من یکی به سکولار بودنم افتخار می کنم
بهار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
ما یعنی چه کسی ؟؟؟شما فقط من هستی یک نفری بهتره نظرات وتعداد مثبت ومنفی رو بخونی همیشه همیشه کم میارید ومیگید مردم حالا هم که میگی ما
اتفاقی قابل تقدیر که حکم سرافرازی زاکانی در این آزمون جدی و مهم را دارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگر فشار افکار عمومی و رسانه ها نبود هم این جناب این اقدام محیرالعقول البته به زعم نویسنده را انجام میداد ؟ چزا میخواهید قبول نکنید که کاری زشت غیرقانونی و خلاف صورت گرفته و مرتکب فقط باید از مردم عذرخواهی کند نه اینکه لغو حکم داماد را بصورت یک حماسه در ویترین افتخارات آقای زاکانی قزاز بدهید ! تمام این بازیها یک هدف داشت و آنهم عقد قرارداد شهرداری با یک شرکت برای برنامه نظارتی شهرداری در IT البته با لغو حکم آقای داماد این پوسه قطع نشده و دیر یا زود قرارداد آنهم از نوع نجومی منعقد میگردد تا برنامه آقای زاکانی ، برای هوشمندسازی کامل مدیریت شهری که یکی از اولویت‌های برنامه وی برای اداره کلانشهر پایتخت است به منصه ظهور برسد !
واقعا تو مملکت چه خبره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
خبری نیست عزیزم فقط یک عده مملکت ارث پدرشان می‌دانند و هر جور خواستند با رعیتشان رفتار میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
همون خبرهای همیشگی ....رانت خوری واختلاس ...پارتی بازی ....باند بازی ....بی عدالتی.......دروغ ...ریا...تظاهر ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
درود
چه بگویم که ناگفتنم بهتر است
جناب آقای ذاکانی برادر عزیز شما با توجه به تخصص پزشکی اصلح بود در زمینه‌ای که تخصص دارید به جامعه خدمت کنید و نه در جاهای دیگر که نه تخصص و نه تجربه ای دارید. و ضمنا قرار نبود که پارتی بازی کنید که کردید.
من الله توفیق
چه اشکالی دارد کار ایشان ؟ ایشان دیدند تنهایی نمیتوانند نوکری کنند داماذش را اورده تا 2 تایی نوکری بکنند برای مرذم
آقای زاکانی
ما که می دونیم جنابعالی اصلا حقوق نمیگیرید و با مسافر کشی امرار معاش میکنید
بد خواهان میخوان چهره شما رو بد نشون بدن
تو رو خدا یه کم به فکر خانواده زجر کشیده خود باشید اونا چه گناهی کردن
فکر کنم تیتر را اشتباه زدید! منظورتان احتمال این بود که در آزمون خودخواسته تجدید شد؟!
مردم نوکر نمی خواهند ، مدیر متخصص و مجرب و متعهد میخواهند.
شما اگر می خواستی واقعا نوکری مردم رو بکنی نمی بایست همچین مسئولیتی رو که تناسبی با تخصص شما ندارد و هیچ تجربه ای نیز در این زمینه ندارید قبول میکردید.
پس بی خود دست و پا نزن شهردار سفارشی تهران بزرگ !
پزشکی با سهمیه، تخصص با سهمیه، مجله با سهمیه، بین وزارت بهداشت سهمیه‌ای مربوط به مدرک تحصیلی آنچنانی باز هم ایشون میاد تو شهرداری پر پول برای خدمت به مردم عزیز تر از جان . اگر هم اینو چاپ نکنین تعجبی نیست وقتی گزارش بازرسی کل کشور رو ندید میگیرن .بهر حال مردم آگاه هستند از همه چی!
طرف انتصاب خودش غیر قانونی است تازه برای دامادش هم غیر قانونی حکم صادر کرده تازه شده انقلابی ظاهرا معانی و مفاهیم لغات عوض شده
تشنه قدرت هستند تنها کسی که ایشان را خوب میشناخت اقای دکتر همتی بود نامزد سوپر پوششی
یک خبری هست که این آقا قبلا با کلی فشار و رانت جندین قرارداد مهم گرفته ، ممکنه اصالت این خبر و قراردادهای ایشون رو بررسی کنید ؟؟؟!!
آش دیگه داره خیلی شور میشه
خود شهردار فاقد شرایط شهردار شدن است
آیا قرار است که به کسی که از بنیان کارش نادرست بوده است و شخصیت درونی خود را در روزهای مناظره به خوبی نشان داده است؛ نمره قبولی و رد دهید. وی از روز نخست نمره ردی را از مردم گرفته است. باید گفت که چنین شخصی به عنوان چهره ای منفور در میان مردم خواهد بود.
سلام . اداره این سرزمین نیاز به صداقت دارد. به امید خدا
تابناک جون شما هم بخاطر این متن زیبا وماله کشی قشنگ حتما قبول میشی
طرف خودش غیر قانونی شهردار شده بعد غیرقانونی یه حکم زده برا دامادش که اطلاعات به قول خودش محرمانه شهری رو در اختیارش بذاره و هیچ ردپایی هم از مسئولیتش نباشه بعد جالبه از طرف تابناک مورد تقدیر تشکر هم قرار میگیره!!
کدام قبولی
بگویید افتضاح زاکانی با آن ب داماد رانت خوارش
جالبه! این حکم الان هر جای دیگه دنیا بود باعث رسوایی طرف و استعفا میشد و رسانه ها ولش نمیکردن! بعد تو ایران نمره قبولی هم میگیره طرف!
سیستماتیک؟؟ شیب؟؟ جنگل؟؟ اصلا فساد نمندی؟!!
تو در آب اگر ببینی حرکات خویشتن را ؛ به زبان خود بگویی که به حسن بی نظیرم!
تابناک مطلبی می نویسد که حرف واقعی خودش را در قالب نظرات مردمپخش کند.
شهردار تهران ؟
کسی قبول نداره
خیلی مطلب خوبی نوشته بودید. امیدوارم با این طرح صیانت اینترنتی در آینده باقی بمونه تا ما بتونیم بازم از چنین مطالب خوب و بروزی استفاده کنیم. الان اینقد اینترنت در زندگی مردم مهم شده که حتی مبلمان منزل و دکوری و مجسمه دکوکاف و ... رو هم از فروشگاه های انلاین خرید میکنن. خلاصه اینکه دم همه صاحب های سایت های پربازدید مثل شما گرم.
چه مطلب خنده داری
خود گویم و خود خندم، خود مرد هنرمندم.!!!
تولد نوه هم در خارج کشور. یکی از کارهای انقلابی ایشان است ؟ کاری که این آقا کرده بود اشتباه نبود بلکه دانسته خطا گرد ک خطای دیگر این شخص قبول پست شهرداری است و خلاف قانون کسیکه خود قانون گذار بوده است غیر موجه است
کدوم آزمون ؟ کدوم سربلندی؟؟؟ در یک کشور متمدن فقط با استغفای طرف کمی از احساس نفرت مردم تسکین داده میشه..... اینکار که در این سرزمین معنا ندارد.... ولی لااقل قضیه رو وارونه جلوه ندید.... کم مونده از این بابا یه قهرمان هم بسازید..... والا بخدا قدیمای نه خیلی دور ملت کمی خجالت و شرم حیا داشتن.....
جناب مدیر تابناک سلام و خسته نباشید
اون اولا تا خامسا کجاش توهین و افترا بود جز دلایل منطقی و عقلانی که به غیر قابل انتشاری منتقل کردید؟1
آیا این کار شما مصداق رسانه حرفه ایی و امانت دار هست؟
قضاوت را به وجدان خودتان میسپارم
متاسفانه انتصاب ایشان که از نظر قانونی حائز شرایط تصدی شهرداری تهران نیستند، نشان از بی اخلاقی و بی درایتی سیاسی است.
تابی جان شوخی جالبی بود.نمره ی قبولی!!!
حکم صادر کرد بدون حقوق و دریافتی الان احتمالا بر عکس عمل می کنه.
اتفاق کاملا توقع داشتیم ، که زاکانی خیلی زود دست به چنین کارهای خلافی بزند
هنوز اولش است
از قیافه اس معلومه که چقدر صادقه
این که با معدل 7 با استفاده از سهمیه بسیج از مسافرکشی شد "پزشک اتمی"، چرا حالا هم با نمره صفر نشه شهردار تحمیلی؟
اینطور تحلیل ها فقط ماله کشی روی خطاهای هم مسلکی هاست وگرنه اگر از حزب مخالف و یا گروه مخالف بود چقدر مسئول مربوطه را می کوبیدید . البته این جای نگرانی نیست دامادها و پسرها و دخترها و اقوام نزدیک در پستهای مختلف با حقوق های نجومی حتما به کار گرفته خواهند شد .
انتهای رپرتاژ آگهی/
جالب است تابناک بجای محکوم کردن قانون شکنی مشغول جایزه دادن است به شهردار خدا عاقبت به خیرمان کند
هرچه می کشیم ارهمین افراد مدعی میرات انقلاب وانقلابی گریست
حضور زاگانی درشهرداری تهران مغایر قانون مصوب دولت بوده که باحمایت امثال چمران و.......برکرسی شهرداری تهدان نشسته است
وقتی شهردار خودش با روش های خلاف قانون منصوب شده است. چه انتظاری از ایشان هست. در مناظره ها هم اوج بی اخلاقی و بی ... از ایشان را ملاحظه کردید.
هر جای دیگه دنیا بود بلافاصله یا اخراج میشد یا خودش از شرمندگی استعفا میداد...ژاپن بود خودکشی میکرد....حالا یه عده دارن ازش تشکر میکنن اینو کجای دلمون بزاریم؟
هر جای دیگه دنیا بود بلافاصله یا اخراج میشد یا خودش از شرمندگی استعفا میداد...ژاپن بود خودکشی میکرد....حالا یه عده دارن ازش تشکر میکنن اینو کجای دلمون بزاریم؟
جناب ذاکانی بقیه هم برای توجیه همین کارها را می‌کنند، طرف دیپلم هم بزور داره بعد توی حکمش مینویسند با توجه توانایی ، تجربه و تعهد جنابعالی ،،،،،،،،، در این پست توفیق شما را …………
انشالله که تخصص و تعهد ایشان هم مثل شما باشد.
تابناک تو یه سایت خبری هستی و یک سایت علمی باید بدور از هرگونه جانبداری و روابط عمل کند . یک خبرنگار همیشه شرافتمندانه عمل میکند
حتی اگر انتصاب حیدری غلط نبود و الان حیدری در این جایگاه مشغول فعالیت بود بازهم سوالی جدی بوجود داشت
سوال: بدون داشتن رابطه استخدامی و حق امضا و سایر حقوقی که زاکانی از او به عنوان مدیر سلب کرده بود، (حتی با فرض داشتن دانش و تجربه)، حیدری چگونه می توانست مسئولیتی به این مهمی را به انجام رساند؟ (با کدام ابزار مدیریتی؟)
آیا زاکانی کمترین شناختی از اصول بروکراسی و ساز و کار امور اداری دارد؟
آقایان اگر صادق هستند قانون تعارض منافع و شفافیت اموال مدیران را تصویب کنند. آنوقت همه این مسائل قانونی حل میشود و با لغو این انتصابها منتی سر مردم نخواهد بود.
باسلام. هر جای درستی از دنیا بود اگر برحسب اتفاق هم پست می گرفت ) با حداقل دانش و تجربه) همانند آقای زاکانی بلافاصله بعد از افتضاح فورا استعفا میداد. هزینه ایی که افراد ناکارآمد به مردم و جریان انقلاب وارد می‌کنند بسیار سنگین است و ایکاش قوه قضائیه روزی طومار این افراد رو جمع کنه
جبران خطای آقای متظاهر فقط استعفا در جایگاهی است که خلاف قانون در آن نشسته و خلاف می کند
شما هم به توجیه نمی تواند به ایشان حیثیت عطا کنید
و مکرو و مکرالله
چاه نکن بهر کسی اول خودت دومی کسی
نمره قبولی ؟؟؟!!!!!
خوب البته اگر امتحان گیرنده و امتحان دهنده یکی باشند باید هم نمره قبولی بدهید نشریه
بی طرف تابناک !!!
نمره قبولی رو باید مردم بدهند نه شما ، که با همین نظراتی که الان از مردم میبینید قطعا ، هم نمره قبولی شما به دوستتون زاکانی عیارسنجی میشود هم اظهار نظر عادلانه شما !

تابناک ! خیلی دوست دارم بدونم نظر من رو هم میگذارید یا نه ؟
جناب آقای ذاکانی برادر عزیز شما با توجه به تخصص پزشکی اصلح بود در زمینه‌ای که تخصص دارید به جامعه خدمت کنید و نه در جاهای دیگر که نه تخصص و نه تجربه ای دارید. و ضمنا قرار نبود که پارتی بازی کنید که کردید.
من الله توفیق
احتمالا مدرک پزشکی را هم مثل پست شهرداری گرفته اند.
اتفاق کاملا توقع داشتیم ، که زاکانی خیلی زود دست به چنین کارهای خلافی بزند
هنوز اولش است, بدون شایستگی و غیر قانونی پست گرفته،
احتمالا در حکمش نوشته شده نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند شما و توانایی های علمی و تخصصی و تعهد و سابقه ……. در راه خدمت به …….. موفق و‌موید باشید
خدا وکیلی کدام به ایشان میخورد، تعهد نمایندگی رای دهندگان را که ول کرد،بدون شایستگی شهردار شد،بدون کنکور دانشگاه رفت بدون درس خواند مدرک گرفت.یک روز هم کار تخصصی خودش را که هزینه اش از بیت المال بود انجام نداد.
حاج آقا به شعور مردم توهین نکن لطفا
هوشمندسازی کامل مدیریت شهری یکی از اولویت‌های برنامه وی برای اداره کلانشهر پایتخت است و آنقدر اهمیت دارد که خود وی راسا این امر را عهده دار شده و به دلیل ملاحظات ویژه این کار از جمله «دسترسی به داده‌ها و اطلاعات حساس محرمانه»، نیازمند به کارگیری فردی متخصص و کاملا مورد اعتماد و دارای فهم مشترک در این سمت بوده است.
بعنی توی هشتاد میلیون آدم بک نفر مثل ایشان پیدا نمیشه
حالا اگر انتقاد از بعضی مقامات عالیه که طبق قانون نوشته یا نا نوشته انتقادی میشه و تحفظ میکنید و منتشر نمیکنید خب میشه فهمید که بالاخره نمیشه با چاپ یک انتقاد در دکان را تخته کرد ولی شما دیگه از زاکانی هم که حداکثر شهردار است هم یا میترسید و یا چون تو‌تیم شماست و یا شما توی تیم او هستید از نشر هر انتقادی از او امتناع میکنید.
زندگی سیستم با عدالتی دارد. هر بلایی سر هرکه آوردی سرت میاره و بعد میمیری. این همون کارما است.
زاکانی عشق هست عشق...من دیدمش،،خیلی آدم خوبی هست شماها بد میگید در مورد ایشون،چون خودتون بد هستید..قرار نبوده حقوق بگیره دامادش،،فقط قرار بوده کمکش کنه.چقدر بد مردمی شدیم ما ایرانی ها
جبران خطای آقای متظاهر فقط استعفا در جایگاهی است که خلاف قانون در آن نشسته و خلاف می کند
شما هم به توجیه نمی تواند به ایشان حیثیت عطا کنید
تازه اگر رئیس جمهور می‌شد وامصیبت، این ما ملت ایران لیاقت بهتر از اینها را نداریم.
سلام عوام فریبی حدی دارد ایشان شان دادکه تاچه اندازه دربرابرشعارهایی که می داد صادق است.... ؟
کار آقای زاکانی قابل تقدیر بود و تفاوت بین یک مدیر انقلابی و غیر انقلابی را نشان داد
بابا بهش گفتند که آبرو ریزی کردی، خوب بما میگفتی یک‌جای بهتری بهش پست میدادیم که مردم نفهمند، و‌حالا هم مطمعنا در وزارتخانه دیگری مشغول میشود.
کار آقای زاکانی قابل تقدیر بود و تفاوت بین یک مدیر انقلابی و غیر انقلابی را نشان داد
تفاوت در این است که مدیر انقلابی با سهمیه وارد دانشگاه میشود با اعمال نفوذ مدرک می‌گیرد، با رانت پست می‌گیرد و در پایان گند میزند به سازمان و در جای دیگری مشغول به تکرار وظیفه میشود.
روحانی و اسحاق هم همین را می گفتند
از 85 میلیون نفر فقط به برادرمان و دامادمان اعتماد داریم
تنها چیزی که همواره در ارزیابی مدیران مغفول می ماند نتیجه عملکرد ایشان در دوره مسئولیت و میزان تطابق عملکرد با برنامه ها می باشد که مهمترین شاخص برای مخصوصا یک مدیر اجرایی می باشد . متاسفانه فکر مردم درگیر این حواشی شده و از اصل موضوع غافل شدیم البته خود مسئولین با موضع گیری های پوپولیستی در بوجود اوردن چنین فضایی نقش داشته اند. بنده به نوبه خود راضی هستم یک نفر با همه ایل و تبارش در یک منصب قرار بگیرند ولی خروجی ان رفاه اسایش مردم و پیشرفت کشور باشد.
اول تخم مرغ بعد شتر زود استعفا بده که دستت روشد
کار ایشان توهین به مردم است.
این تحلیل ثابت میکنه که برای منافع جناحی خودتون هر توجیهی رو روا می دونید !
انتصاب زاکانی که کاملا عیر قانونیه ، براش هم عذر بدتر از گناه هم میارید !؟
خیلی دور نیست خطابه اتشین شهردار در مناظرات : ما بستگان خود را سرکار نمی آوریم و ...
تو اگر خودت کاربلد بودی نمیگفتی میخوای نوکری کنی مردم نوکر نمیخوان مردم اینقدر مثل تو و امثال تو مغرور نیستند که نوکر بخوان مردم کسی را میخوان که نماینده /انها باشه و براشون کاری انجام بده ... گند زدی حالا میخوای لاپوشونی کنی اگر کار ت قانونی بود حتی یک قدم هم نباید عقب نشینی میکردی و با استناد به بند قانونی حقانیت کار خودت را اثبات میکردی این نشان از فروتنی تو نیست نشان از هوش و ذکاوت مردم است که مجبور به عذر خواهی شدی ... خودت در ان جایگاه بی کفایت هستی چه رسد که به آنهایی که تو بخوایی تاییدشان کنی ... انگار یادتان رفتع که چهره واقعی و ادبیات و منش و قیافه ای که برای مردم میگرفتید را در به اصطلاح مناظرات ریاست جمهوری ............ هر کاری که میکنید فقطططططططططط مردم را کم خرد فرض نکنید .............
با سلام خدارو شکر چقدر این بی قانونی ها برای همه مهم شده قبلا این عکس العمل ها را نمی دیدیم طرف به راحتی تهدید به اعلام جنگ می کرد ولی برای کسی مهم نبود. خدایا شکرت مردم دارن هدایت میشن
دور دور دامادها شده.
داماد سردار محسن رضائي ...داماد قاليبافووووپسر قاليباف وووووو داماد حدادعادلوووووو..داماد زاكاني......

خداوكيلي فاميل بازي در اوج خودش است....
تابناک حذف نکن
آقای زاکانی به جای این همه وقت هدر دادن در شهرداری یه اقدام عملی برای ترافیک و آلودگی هوا و اتوبوس و مینی بوس های فرسوده تهران افزایش خطوط مترو و اتوبوس تند رو جمع آوری این همه بچه زباله جمع کن و .... کن.
خداوكيلي فاميل بازي در اوج خودش است..
متاسفانه در همه جای دنیا و در همه کشور ها این اتفاق می افتد. و استثنایی وجود ندارد.و تنها مختص ایران نیست، کم و زیاد دارد ولی وجود دارد فقط مدلش و اسمش فرق میکند. در بعضی کشورها اسمش را روابط اجتماعی میگذراند. ما فامیل بازی میگذاریم.شاید من و شما هم همین کار را می‌کنیم.
حالا تخصص ای داماد چیه که مشابه نداره و ذاکانی مجبور به استفاده از او شده است، بد نبود تابناک جان تحصیلات و تخصص جناب آقای حیدری داماد محترم ذاکانی را برای تبیین افکار عمومی منتشر کنید، شاید واقعا مشابه ایشان را نداشته باشیم و جناب ذاکانی مجبور به انتخاب ایشان شده بودند.
کدام نمره قبولی؟!وقتی صدای همه درآمد ایشان ملغی کرد..با تبصره هم قبول نشد مجبودرشد ملغی کنه ....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل