بازدید 5396

افزایش چشمگیر بستری بیماران کرونایی در اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.
کد خبر: ۱۰۸۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹ 28 October 2021

به گزارش «تابناک»، شهرام حبیب‌زاده پنجم آبان ماه در جمع خبرنگاران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

وی افزود: مجموع واکسن تزریق شده در استان اردبیل در دو نوبت اول و دوم نیز یک میلیون ۳۲۷ هزار و ۹۵۳ واکسن بوده است که از این تعداد ۸۲۹ هزار و ۷۵ واکسن مربوط به نوبت اول و ۴۹۸ هزار و ۸۷۸ واکسن مربوط به نوبت دوم می‌باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱۲ بیمار تحت نظر هستند، ادامه داد: همچنین ۲۹ بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب‌زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل ۱۹۰ نفر است که از این تعداد ۴۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه ICU قرار دارند.

به گفته وی، هم‌اکنون شهرستان پارس‌آباد، مشگین‌شهر، اردبیل، نمین، سرعین، کوثر و خلخال در وضعیت زرد و شهرستان‌های بیله‌سوار، اصلاندوز، گرمی و نیر در وضعیت آبی قرار دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر