بازدید 16425
۱

وزیر کشور وارد گیلان شد

"احمد وحیدی" وزیر کشور امروز پنجشنبه برای حضور در مراسم معرفی و تکریم استانداران جدید و قدیم گیلان وارد این استان شد.
کد خبر: ۱۰۸۴۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۸ 28 October 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز حین ورود به گیلان در فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت مورد استقبال مسئولان استان قرار گرفت.

جلسه شورای اداری گیلان با موضوع تکریم و معارفه استاندار استان با حضور دکتر احمد وحیدی وزیر کشور برگزار می شود، در این جلسه اسدالله عباسی به عنوان استاندار جدید گیلان معرفی خواهد شد.

اسدالله عباسی ۲۸ مهرماه امسال در جلسه هیات دولت به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری، به عنوان استاندار جدید گیلان، انتخاب و از هیات وزیران رای اعتماد گرفت.

استاندار جدید گیلان در سال ۱۳۴۰ در خطه سرسبز گیلان و در روستای هلوکله بخش چابکسر، شهرستان رودسر به دنیا آمد، وی دوران تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در "دوران محله" سپری کرد و برای ادامه تحصیلات متوسطه به دبیرستان شهید بهشتی رفت و موفق به اخذ دیپلم شد. عباسی برای ادامه تحصیل به مرکز تربیت معلم ورامین رفت و از سال ۱۳۶۱ به عنوان معلم در روستاهای اشکورات، گیری، پرندان، لرده و آسیاب دره به آموزش کودکان و نوجوانان پرداخت.

اما وی پس از پنج سال برای ادامه تحصیل رهسپار تهران شد و با طی مراحل تحصیلات دانشگاهی در سال ۱۳۶۸ مدرک کارشناسی علوم تربیتی را دریافت کرد، عباسی با ادامه تحصیلات تکمیلی در سال ۱۳۷۶ موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد فلسفه و تربیت و پس از ۱۲ سال در ۱۳۸۸ دکتری تعلیم و تربیت و برنامه ریزی شد.

مدیریت و تدریس در مراکز آموزشی، مدرس آموزش خانواده استان تهران، مدرس مجتمع‌ های آموزشی ایثارگران و جانبازان استان تهران، تدریس در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا از جمله سوابق کاری استاندار جدید گیلان است، ضمن اینکه عضویت در هیئت امنای دائمی دانشگاه گیلان، شورای راهبردی ستاد تحول بنیادین آموزش و پرورش، شورای راهبردی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، کمیسیون دائمی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور، عضویت در کمیته ملی آموزش و توسعه پایدار کمیسیون ملی یونسکو در ایران را در کارنامه کای خود دارد.

نماینده مردم شهرستان های املش و رودسر در دوره هفتم و هشم مجلس شورای اسلامی و وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی را می توان از دیگر سوابق کاری اسدالله عباسی استاندار جدید استان گیلان نام برد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
دید و بازدید است!؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار