بازدید 4081

۸بازیکن حریف تیم ملی امید در لیگ قهرمانان مقابل پرسپولیس بازی کردند!

کد خبر: ۱۰۸۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷ 27 October 2021

 مهدی مهدوی‌کیا درباره دیدار فردای تیم امید ایران مقابل لبنان اظهار داشت: بازی اول را پشت سر گذاشتیم و برای بازی با لبنان آماده می‌شویم. بازی قبلی این تیم مقابل تاجیکستان را دیدیم و می‌دانیم که تیم خوبی است. این تیم اکثراً بازیکنان باتجربه را آورده و این برخلاف تیم ماست که بازیکنان جوان داریم. لبنان مقابل تاجیکستان دفاعی کار کرد و چشم به ضدحملات داشت. ما نیز با توجه به تدافعی بودن حریف کار سختی داریم. ما لبنان را آنالیز کردیم و امیدواریم این بازی را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی درباره اینکه چند نفر از بازیکنان کنونی به بازی‌های آسیایی پیش رو و المپیک بعدی خواهند رسید، عنوان کرد: بچه‌هایی که متولد سال 2001 به بعد هستند می‌توانند در المپیک هم بازی کنند، ولی من فکر می‌کنم تاجیکستان و لبنان در ترکیب اصلی بیشتر از بازیکنان متولد سال‌های 1999 و 2000 استفاده کرده‌اند. نگاه ما به آینده است و می‌خواهیم برنامه المپیک بازیکنان به ما کمک کنند. امیدواریم بعد از صعود از این مرحله برنامه‌ریزی را ادامه دهیم و با بازی‌های دوستانه به هماهنگی بیشتری برسیم. خیلی از بازیکنان در این مسابقات برای اولین بار کنار هم بازی کرده‌اند. بازیکنان باکیفیتی داریم و امیدواریم صعود کنیم. بعد از آن برنامه هشت ماهه داریم که باید اجرا کنیم.

سرمربی تیم امید درباره تعامل باشگاه‌ها با تیم امید، عنوان کرد: قطعاً با شرایطی که باشگاه‌ها در شروع لیگ داشتند سعی کردیم از هیچ باشگاهی تعداد زیادی بازیکن نداشته باشیم. خیلی دوست داریم تعامل وجود داشته باشد تا نه تیم امید ضرر کند و نه باشگاه‌ها.

مهدوی‌کیا درباره پیشنهادی که به AFC داده بود، عنوان کرد: بازی‌ها خارج از فیفادی برگزار می‌شود و این کار ما را سخت می‌کند. اگر مسابقات در فیفادی باشد خیلی راحت‌تر می‌توانیم تیم را آماده کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار