بازدید 9072

دریافت درگاه پرداخت اینترنتی/ بدون مجوز!

بر فرض وجود تمام این شرایط، دریافت مجوزها بسیار زمان‌بر و پردردسر خواهد بود و حداقل یک الی دو ماه طول می‌کشد تا درگاه ارائه شود. در نتیجه باید راه دیگری وجود داشته باشد. درگاه پرداخت اینترنتی واسط راه حل این موضوع است.
کد خبر: ۱۰۸۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸ 27 October 2021

دریافت درگاه پرداخت اینترنتی/ بدون مجوز!

یکی از اصلی‌ترین موانع در مسیر رشد کسب و کارهای کوچک، مجوزها و سلسله مراتب طولانی اداری در جهت دریافت درگاه پرداخت اینترنتی است. بسیاری از کسب و کارها تنها به این دلیل که مدارک و اسناد تعریف شده برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی از جانب شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت (PSP) را ندارند، از رشد مالی و افزایش نرخ فروش برخوردار نمی‌شوند.

با پیشرفت تجارت آنلاین، هزینه طراحی یک سایت معمولی برای یک کسب و کار، تا حد زیادی کاهش یافته و داشتن سایت برای کسب و کارهایی که برای فروش اینترنتی هدف‌گذاری کرده‌اند، راحت شده است. اما سایت بدون درگاه پرداخت اینترنتی، درآمدزایی نخواهد داشت.

ضمن معرفی انواع درگاه‌‌های پرداخت اینترنتی، شرایط و موانع دریافت آن‌ها بررسی کرده و راه خلاصی از این مجوزها را به آگاهی صاحبان کسب و کار می‌رساند. 

دریافت درگاه پرداخت اینترنتی/ بدون مجوز!

انواع درگاه پرداخت اینترنتی

درگاه پرداخت اینترنتی مستقیم

یکی از کانال‌هایی که کسب و کارها می‌توانند درگاه پرداخت آنلاین دریافت کنند، PSPها (شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت) هستند. این شرکت‌ها زیر نظر بانک مرکزی، اولین ارائه‌دهندگان درگاه پرداخت آنلاین هستند که تحت شرایطی خاص، با امکاناتی محدود و با دریافت هزینه اولیه درگاه پرداخت اینترنتی ارائه می‌دهند. مانند به پرداخت ملت، سداد، ایران کیش، بانک پاسارگاد، بانک آینده و … .

برخی از این شرایط به شرح زیر است:

  • اینماد (نماد اعتماد الکترونیک)
  • اصل قرارداد مهر و امضاشده
  • تصویر روزنامه رسمی و آگهی تاسیس
  • گواهی امضا برای امضاگنندگان قرارداد
  • نماد اعتماد از وزارت صمت
  • حساب معرفی شده حقوقی
  • جواز کسب
  • کد مالیاتی
  • نداشتن منع قانونی فعالیت از نظر نظام بانکی کشور
  • و … .

بدیهی است که بر فرض وجود تمام این شرایط، دریافت مجوزها بسیار زمان‌بر و پردردسر خواهد بود و حداقل یک الی دو ماه طول می‌کشد تا درگاه ارائه شود. در نتیجه باید راه دیگری وجود داشته باشد. درگاه پرداخت اینترنتی واسط راه حل این موضوع است.

درگاه پرداخت اینترنتی واسط

این نوع درگاه، توسط شرکت‌های پرداخت یار، که مورد تایید بانک مرکزی هستند، ارائه می‌شود. کاربرانی که از پرداخت یارها درگاه پرداخت اینترنتی دریافت می‌کنند، علاوه بر درگاه، از پشتیبانی حرفه‌ای و سرویس های پیشرفته پرداختی و امکانات جانبی بسیاری برخوردار می‌شوند.

در جدول پیش رو سرویس ها و امکانات درگاه پرداخت مستقیم بانکی و درگاه پرداخت واسط با هم مقایسه شده‌اند.

گفتنی است تمام پرداخت یارها توانایی ارائه تمام این سرویس ها و امکانات را در سطح مطلوب و پیشرفته ندارند و تنها برخی از آن ها مانند شرکت راهکارنوین زیبال در ارائه این خدمات، تجربه کاربری قابل قبولی را رقم زده‌اند.

بدین وسیله کسب و کارهای نوپا بدون ارائه اینماد و سایر مجوزهای کسب و کار، می‌توانند بدون پرداخت هزینه اولیه، درگاه پرداخت آنلاین دریافت کنند که سرویس‌ها و امکانات مهم و کاربردی را در اختیارشان قرار دهد و در زمان مورد نیاز، پشتیبانی مسائل و مشکلات شما را انجام دهد. یکی از پرداخت یارهای مورد تایید بانک مرکزی که در سال های اخیر جایگاه ویژه‌ای میان صاحبان کسب و کار پیدا کرده، شرکت راهکار نوین زیبال است.

تیم پشتیبانی حرفه‌ای این پرداخت یار، از طریق چت آنلاین، مشاوره تلفنی و تیکت با تمام کاربران خود در ارتباط بوده و با برخورداری از دانش فنی بالای خود پاسخگوی تمام مشکلات و سوال‌های شما خواهد بود.

دریافت درگاه پرداخت اینترنتی/ بدون مجوز!

زیبال با ارائه راهکارهای نوآورانه پرداختی و ساده‌سازی فرآیند دریافت و نصب درگاه پرداخت، باعث رشد و پیشرفت کسب و کارهای نوپا شده و در بین شرکت‌های بزرگی که در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت دارند، بسیار محبوب واقع شده است.

درگاه پرداخت اینترنتی اختصاصی زیبال، به عنوان یکی از سرویس‌های ویژه این شرکت معرفی شده است. با دریافت این درگاه پرداخت، نام و لوگوی کسب و کار شما در صفحه پرداخت نمایش داده می‌شود که این امر، افزایش فروش و ایجاد اعتماد در مشتری را در پی خواهد داشت.

به نقل از این پرداخت یار، متقاضیان دریافت درگاه پرداخت اینترنتی، می‌توانند با مراجعه به سایت زیبال و دریافت مشاوره از پشتیبانان حرفه ای و فنی این سایت، به مدت 15 روز از تست رایگان درگاه پرداخت اینترنتی استفاده کرده و در صورت رضایت از سرویس‌دهی، ثبت نام خود را دائمی کند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها