بازدید 15349

حمله به مسئول بسیج دانشگاه علوم پزشکی تهران

روز گذشته بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران و بسیج دانشجویی چند دانشگاه علوم پزشکی دیگر طی نامه ای از رئیس جمهور خواسته بودند که به ماجرای کمبود پزشک در کشور ورود کند
کد خبر: ۱۰۸۴۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶ 26 October 2021

به گزارش تابناک، فارس نوشت: شب گذشته دو موتور سوار با حمله به هادی رضازاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن ضرب و شتم این فعال دانشجویی، تلفن همراه وی را هم به سرقت بردند.

شب گذشته دو موتور سوار با حمله به مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن ضرب و شتم این فعال دانشجویی، تلفن همراه وی را هم به سرقت بردند، برخی معتقدند این حمله به دلیل نامه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی درباره انحصار پزشکی بوده است.

گفتنی است روز گذشته بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران و بسیج دانشجویی چند دانشگاه علوم پزشکی دیگر طی نامه ای از رئیس جمهور خواسته بودند که به ماجرای کمبود پزشک در کشور ورود کند که بعد از انتشار این نامه شاهد هجمه های بسیاری در فضای مجازی به دانشجویان بسیجی و دفاتر بسیج دانشجویی امضا کننده نامه بودیم که موجب پاسخ بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی به این واکنش‌ها هم شد.

در همین راستا مجتبی توانگر نماینده مردم تهران در توئیتی ضمن انتشار خبر حمله به مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی، این اقدام را احتمالا به دلیل ارسال نامه این تشکل به رئیس جمهور برای مقابله با انحصار پزشکی دانسته و از نهادهای انتظامی و امنیتی خواسته موضوع را پیگیری و روشن کنند تا مشخص شود پشت پرده مافیای درمان چه خبر است؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۹
مثل دهها مافیای دیگر
متاسفانه مافیای درمان هم داریم که دامنه فعالیت شان از ابتدای کنکور تا انتهای اخذ مجوز مطب گسترده است
شاید هم سارق بوده اند
از پزشکان زحمت کش کشور باید پرسید در کدام کشور دنیا فقط کارانه پزشک متخصص بالای ۱۰۰ برابر حداقل حقوق کارگر تمام وقت است.
آیا پزشکان کشورهای دیکر درس نخوانده اند؟
آیا پزشکان کشورهای دیگر با جان مردم سر و کار ندارند؟
آیا پزشکان کشورهای دیگر باهوش نیستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
کدام 100 میلیون
بیا استان ها را ببین چه خبره
حالا تمام مملکت و کل امور داخلی رو هزینه میکنن برای پیگیری و دریافت کلی خسارت مادی و معنوی و چندین پست و مقام و منابع مادی بیشتر از جیب مردم برای یک نهاد غیر مردمی خاص. حالا اگر یک رفتگر کتک میخورد یا یک دانشجوی غیر وابسته به نهاد حاکمیت کتک میخورد یا یک سرباز وظیفه از نماینده مجلس سیلی میخورد هیچ اتفاقی خاصی نبود و با سلام و صلوات و یک عذر خواهی نمایشی سر ته موضوع رو حل میکردن. شاید این فرد بصورت خود جوش برخی دانشجویان رو کتک زده باشه مثل حوادث گذشته! خوب لابد جوابشو بصورت خود جوش و آتش به اختیار با کتک دریافت کرده.
من به همراه گروهى از دوستان و بزشكان متبحر ايرانى مشغول به كار در آلمان پيشنهاد تاسيس بيمارستانى با پزشكانى آلمانى و اروپايى پروازى در تهران را مطرح كرديم. مافياى پزشكى چنان برآشفت كه اگر اختيار قضايى داشتند ما را به دليل چنين پيشنهاد انحصارشكنانه ى بى شرمانه اى درجا اعدام صحرايى مى كردند. مردم باور كنيد پزشك فوق تخصص ارتوپدى در آلمان و انگليس با تعهد كامل و كار شبانه روزى دلسوزانه، كسرى از درآمد رسمى پزشكان كم تخصص و خود برتر بين ايرانى را دريافت مى كنند. حقوق متخصص ارتوپدى مجرب در بيمارستانهاى آلمان بعد از ماليات به پنج هزار يورو در ماه هم نمى رسد!
البته مافیای پزشکی در عوض ارایه خدمات خاص و سوپر ویژه به برخی افراد خاص کل بازار و تصمیمات حوزه بهداشت و درمان را بصورت نانوشته در انحصار گروه خاصی درآورده..... مردم مظلوم از هرگونه دریافت خدمات معمولی، کم بهره و یا بی احترامی دریافت میکنن. نگاه بندازین به بیمارستانهای دولتی و تامین اجتماعی، برای دریافت نوبت متخصص با کلی پشت خط موندن و کلی با ظرفیت این پزشک پر است مواجه شدن، اگر بعد چندین روز تلاش بی وقفه برای ثبت درخواست تازه پزشک چند ثانیه یا حداکثر یکی دو دقیقه بدون معاینه درست درمون برات وقت صرف میکنه در حالی که چند نفر هم بیمار تو اتاق پزشک حضور دارن تا بلافاصله بعد تو ویزیت شن. اگرم بخواهی سوال یا توضیحی از پزشک بخواهی پزشک با بی حوصلگی جواب میده داروتو نوشتم برو بیرون برو نفر بعدی بیاد و منشی و بقیه بیماران با نگاه چپ میفهمونن که بسته برو بیرون.
این مسئولین چه میفهمن از درد مردم؟ حالا اگر برای فرزند یا همسرت وقت ویزیت بخواهی که باید با شرمندگی تمام به چهره معصوم بچت و همسرت نگاه کنی ....
افرين اقاى ناشناس حتما همين طور بوده ولا غير
حالا تمام مملکت و کل امور داخلی رو هزینه میکنن برای پیگیری و دریافت کلی خسارت مادی و معنوی و چندین پست و مقام و منابع مادی بیشتر از جیب مردم برای یک نهاد غیر مردمی خاص. حالا اگر یک رفتگر کتک میخورد یا یک دانشجوی غیر وابسته به نهاد حاکمیت کتک میخورد یا یک سرباز وظیفه از نماینده مجلس سیلی میخورد هیچ اتفاقی خاصی نبود و با سلام و صلوات و یک عذر خواهی نمایشی سر ته موضوع رو حل میکردن. شاید این فرد بصورت خود جوش برخی دانشجویان رو کتک زده باشه مثل حوادث گذشته! خوب لابد جوابشو بصورت خود جوش و آتش به اختیار با کتک دریافت کرده.

احسنت تبارک الله
اگه می خوان تعداد پذیریش بیشتر
تنها راه از طریق کنکور و انتخاب شایسته هاست
نه سهمیه خاص دادن برای ورود عده ای بی سواد جالبه نمایندگان مجلس طرح بدن نظام پزشکی اسلامی درست کنن و شرط ورود طلبه بودن ...بوده
شاید هم صحنه سازی هست برای رسیدن به خواسته هاشون
این همه خفت گیری و کیف قاپی و دزدی داره تو کشور اتفاق میفته و اگه جستجو کنید فیلمهای زیادی از این دست وقایع در فضای مجازی پیدا میشه.حالا این بار قرعه به نام این آقا افتاده .چرا زمین و زمان رو به هم میبافید1111
تهران و سایر شهرستان ها پر از زورگیر و سارق مسلح شده اند. بجای اینکه این مسئله را سیاسی بکنیم باید فکری به حال امنیت مردم عادی کرد چرا که مردم عادی تریبونی برای اعلام سرقت ها ندارند و بدلیل طولانی بودن شکایت و ... حتی از گزارش سرقت ها به کلانتری هم خودداری می کنند.
این همه سرقت‌ انجام‌میشه اینا سریع مورد خودشون رو‌می چسبونن به مافیا و سرقت عمدی.
دوستان افتادن به جون هم. از سیلی شروع شد
برای خیلیها تو شهر این اتفاق میفته ولی کسی هم خبر دار نمیشه
بنده ی به عنوان متخصص ارتوپدی با 40 سال سابقه طبابت توان خرید یک اپارتمان را ندارم مگر همه متخصصین در امد بالا دارند
ای بابا قاعده بازی رو بهم ریختن همیشه بسیج باید با چماق حمله می کرد اینبار برعکس شده
کدوم مخالفی موبایل می‌دزده؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی