بازدید 3421

ال کلاسیکو رکورد تماشاگر فوتبال بعد از کرونا را شکست

کد خبر: ۱۰۸۴۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳ 26 October 2021

ال کلاسیکوی روز یکشنبه تا این لحظه رکورد بیشترین تماشاگر حاضر در ورزشگاه از زمان آغاز پاندمی ویروس کرونا را در اختیار گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از اشپوکس نیوز، بارسلونا و رئال مادرید روز یکشنبه اولین ال کلاسیکوی فصل را در ورزشگاه نیوکمپ برگزار کردند. این دیدار در نهایت با نتیجه 2-1 به سود مادریدی ها به پایان رسید اما یک رکورد ویژه به نام تماشاگران آن ثبت شد. این ال کلاسیکو در حضور 86422 تماشاگر برگزار شد و این یعنی بیشترین تعداد حضور تماشاگران در یک بازی فوتبال از زمان آغاز پاندمی کرونا در مارس 2020 و ممنوعیت حضور هواداران در ورزشگاه ها. با توجه به صدور اجازه از سوی وزارت بهداشت اسپانیا و دولت کاتالونیا، بارسلونا برای دومین بار طی 20 ماه گذشته اجازه داشت از 100 درصد ظرفیت نیوکمپ استفاده کند؛ دیدار اول هفته گذشته مقابل والنسیا برگزار شد و تنها 47317 تماشاگر آن را از نزدیک تماشا کردند (47 درصد از ظرفیت 99354 نفری نیوکمپ). برای ال کلاسیکو اما 87 درصد ظرفیت نیوکمپ پر شد که نشان دهنده اهمیت فراوان این بازی برای هواداران بود، آن هم با وجود تمام افت کیفیت هایی بارسلونا و رئال مادرید نسبت به دوران اوج سال های گذشته شان تجربه می کنند. 

6 بازی از 7 بازی پرتماشاگر پسا کرونا به میزبانی استادیوم اولدترافورد (76000 نفر ظرفیت) برگزار شده است؛ انگلیسی ها از ابتدای فصل اجازه داشته اند از تمام ظرفیت استادیوم هایشان استفاده کنند. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان