بازدید 6022

تاثیر میز و مبلمان اداری مدرن در افزایش روند کار

برای بالا بردن راندمان در محل کار و استفاده بهینه از ساعاتی که در فضای کاری قرار دارید، میز و مبلمان اداری مهم ترین عناصر تامین کننده راحتی شما خواهند بود.
کد خبر: ۱۰۸۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 25 October 2021

در چند سال گذشته و بحران های مختلف اقتصادی مجموعه‌ هایی از این تلاطم جان سالم به در برده‌اند که علاوه بر سود و مدیریت مالی، به وجهه و پرستیژ برند خود چه از طرف مشتریان و چه از طرف کارمندان داخلی اهمیت داده اند. برند یک شرکت فقط با بیلبوردها و کمپین های تبلیغاتی معرفی نمی‌ شود. کوچک ترین انتخاب ها مثل انتخاب میز و مبلمان اداری هم تاثیرات به سزایی در چهره‌ برند دارند.

تاثیر میز و مبلمان اداری مدرن در افزایش روند کار

محیط کار، بهتر از خودت، تو را تعریف می کند!

چیدمان محیط کار با میز و مبلمان اداری مدرن از این حیث بسیار مهم و ارزشمند است که در برخورد اول و مواجهه با مشتریان و دیگر شرکت ها، این شما نیستید که اولین اطلاعات را راجع به برند و مجموعه خود می‌دهید. طرز چیدمان، متریال استفاده شده، دیزاین خود وسایل و... همگی مختصر و مفید انتخاب ها، سلایق و ترجیحات شما را نشان می دهند.

به منظور حفظ آراستگی ظاهر و تصویری که مراجعان با آن مواجه می‌شوند، بلند مدت فکر کرده و اولین قدم های برندسازی را با انتخاب میز و مبلمان اداری مرانتی انجام دهید. حتی در مورد پارتیشن بندی و استفاده از پارتیشن شیشه ای یا فلزی هم این قضیه صادق است.

دقت کنید که هر چقدر وسواس و سلیقه بیشتری در انتخاب محیط کار و پیرامون کاری خود به خرج بدهید، تاثیرات آن را طولانی تر و بهتر از مدت زمان تخمینی مشاهده خواهید کرد.

خانه دوم و بعضا اول!

با توجه به ساعات کاری که هر فرد در محل کار خود می‌گذارند، اخیرا ساعاتی که مشغول به کار هستیم از ساعاتی که در خانه و محل استراحت خود به سر می بریم بیشتر است. برای بالا بردن راندمان در محل کار و استفاده بهینه از ساعاتی که در فضای کاری قرار دارید، میز و مبلمان اداری مهم ترین عناصر تامین کننده راحتی شما خواهند بود. اگر ابعاد میزهای مدرن، راحتی صندلی ها و مبلمان اداری قابل قبول نباشند، حضور هر روزه شما در محل کار تبدیل به کابوسی تحمل ناپذیر خواهد شد. اما با انتخاب درست و راحت از میز و مبلمان اداری مرانتی هم تجربه خوبی را برای تمام کارمندان و حاضران در محل کار رقم خواهید زد، و هم با بالا بردن میزان رضایت شغلی، راندمان کاری را نیز افزایش خواهید داد.

تاثیر میز و مبلمان اداری مدرن در افزایش روند کار

راز نامیرایی یک مجموعه، برندینگ

برندینگ یا استراتژی برند سازی از فعالیت های مدیریت برند در یک سازمان یا برای یک شخص است که موجب افزایش آگاهی از برند و تقویت جایگاه برند در ذهن مخاطب خواهد شد.

تقویت این جایگاه دقیقا همان چیزی است که برند و مجموعه را از شرایط بحرانی به سلامت عبور می دهد. یعنی حتی اگر تمام شروط اقتصادی پیرامون هم بر علیه شما باشد جایگاه اجتماعی برند، به شما کمک می‌ کند تا خودتان را نجات دهید.

بر خلاف تصور عموم برندینگ فقط برای مخاطبان و مشتریان معنا نمی گیرد. یک مجموعه موفق به طور همزمان وجهه برند خود را هم نزد مشتریان و هم نزد کارکنانش بهبود می بخشد.

لذا انتخاب اینکه بر هر دوی این مخاطبان تاثیر می گذارد باید بیش از پیش، مورد اهمیت قرار گیرد. یکی از این انتخاب ها مربوط به فضای کاری و اشتراکی است که همه کارمندان و بعضا مشتریان با آن در ارتباطند.

چیدمان و استفاده از این فضا که معمولا به سادگی از کنار آن رد می شویم از اولین و همیشگی ترین عناصر معرف و مهم کاری شماست.

انتخاب هوشمندانه مبلمان اداری

برند و مجموعه‌ ای آینده نگر، با طراحی و دیزاین فضای کاری خود با انواع میز و مبلمان اداری مدرن و از جمله میز منشی مدرن  هم فضای راحتی را برای کارمندان خود مهیا می‌کند و هم پرستیژ برند را با انتخاب های دقیق و با سلیقه به طور کامل حفظ می کند.

در این انتخاب هوشیاری و احاطه شما به کل فضا، انتخاب درست طرح و رنگ، چیدمان منطقی مبلمان اداری و سنخیت هویت برند شما با محیطی که ایجاد می کنید نقشی حیاتی دارد.

توجه کنید که پروسه انتخاب المان‌های فضا، میز و مبلمان اداری مدرن به کمک مرانتی برای شما مشتریان بیشتر و همیشگی، و کارمندانی وفادار به مجموعه، به همراه خواهد آورد.

تاثیر میز و مبلمان اداری مدرن در افزایش روند کار

میز و مبلمان اداری مدرن، انتخابی سخت اما سرنوشت ساز!

به اهمیت میز و مبلمان اداری از چند جهت پرداختیم و متوجه شدیم که این انتخاب پیچیدگی های خاص خودش را دارد. میز و مبلمان اداری در انواع و رنگ های مختلف آن قدر متنوع شده اند تا به راحتی کارفرماها را در انتخاب المان های درست فلج کنند.

برای انتخاب درست ابتدا لازم است پیامی که قصد دارید با میز و مبلمان به مشتریان برسانید را هلاجی و مشخص کنید. این پیام در انتخاب رنگ مبلمان کمک شایانی به شما می کند.

سپس با توجه به شخصیتی که از مجموعه سراغ دارید و می خواهید به بازار عرضه کنید، دنبال فرم مناسب برای میز و مبلمان اداری خود بگردید. در این قسمت می توانید مدل زاویه ها، کیفیت، جنس و... مبلمان را با کمک کوچکی از حوزه روانشناسی فضا تشخیص دهید و انتخاب درست را بکنید.

در مرحله بعد مطمئن شوید تا از عناصر و المان های مکمل مثل انواع پارتیشن ها، پارتیشن فریم لس ، شلف ها، کمدها، ویترین ها، میز های پاسخگویی، میز مدیریت و ... غافل نمی شوید و از هر کدام با توجه به فضای مناسب و سنخیت با میز و مبلمان اداری مدرن خود بهره مند می شوید. این المان های کوچک به پیچیدگی و فکرشدگی فضای کاری کمک بزرگی می کنند.

میز و مبلمان اداری مرانتی

مرانتی با چندین سال تجربه در تولید و توزیع میز و مبلمان اداری در تامین محصولات اداری یارای بسیاری از مجموعه ها بوده و خواهد بود. با انتخاب مرانتی، میز و مبلمان اداری شما با شخصی ترین جزئیات منحصرا برای شما طراحی و چیدمان خواهد شد.

میز و مبلمان اداری مرانتی راحتی و تاثیرگذاری شما را تضمین کرده و در این انتخاب نه چندان ساده با تمام توانایی و تجربه کنار شما خواهد بود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر