بازدید 7683
با واردات نخستین محموله واکسن در آبان ماه

مجموع واکسن وارداتی کرونا از ۱۲۶ میلیون دوز فراتر رفت

نکته قابل تامل، سهم بالای چین از این واردات است، به گونه‌ای که بالغ بر ۸۸ درصد واکسن وارداتی به کشورمان، سینوفارم هستند؛ این موضوع زمانی بهتر خودنمایی می‌کند که بدانیم از ۱۲۶ میلیون دوز واکسن وارد شده تا به امروز، نزدیک ۱۱۲ میلیون دوز آن سینوفارم بوده و سهم دیگر واکسن‌های وارداتی، کمی بیش از ۱۴ میلیون دوز است.
کد خبر: ۱۰۸۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳ 24 October 2021
تابناک اجتماعی
با واردات نخستین محموله واکسن در ماه جدید و جاری، مجموع واردات واکسن کرونا به کشورمان از ۱۲۶ میلیون دوز فراتر رفت.

به گزارش «تابناک»، صبح امروز محموله جدیدی از واکسن کووید ۱۹ از چین به کشورمان رسید که به مانند محموله‌های قبلی از این مبدا، شامل ۶ میلیون دوز واکسن سینوفارم است؛ واکسنی که پیشتر به دو شیوه با کمی تفاوت، در ووهان و پکن ساخته می‌شد و سینوفارم-ووهان و سینوفارم-پکن نام داشت و حالا همه خطوط تولیدش یکسان شده و با نام کلی «سینوفارم» تولید می‌شود.

مجموع واکسن وارداتی کرونا از ۱۲۶ میلیون دوز فراتر رفتاین محموله هم به مانند اغلب محموله‌های اخیرِ این واکسن، به واسطه جمعیت هلال احمر کشورمان وارد شده و با واردات آن، مجموع واکسن وارداتی کووید۱۹ به کشورمان به ۱۲۶ میلیون و ۴۶۸ هزار و ۲۰۶ دوز رسید. وارداتی که عمده آن در دو ماه اخیر رقم خورده، به گونه‌ای که بالغ بر ۷۴ درصد واکسن وارداتی به کشورمان در دو ماه گذشته، یعنی شهریور و مهر وارد شده است.

نکته قابل تامل در این میان، سهم بالای چین از این واردات است، به گونه‌ای که بالغ بر ۸۸ درصد واکسن وارداتی به کشورمان، سینوفارم هستند؛ این موضوع زمانی بهتر خودنمایی می‌کند که بدانیم از ۱۲۶ میلیون دوز واکسن وارد شده تا به امروز، نزدیک ۱۱۲ میلیون دوز آن سینوفارم بوده و سهم دیگر واکسن‌های وارداتی کمی بیش از ۱۴ میلیون دوز است.
 
مجموع واکسن وارداتی کرونا از ۱۲۶ میلیون دوز فراتر رفت
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
حاصل تبلیغات دروغین و ریخت و پاش های بسیار تولید واکسن داخلی واردات انبوه واکسن خارجی ست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
بخدا قسم همین تو زمانی که نبود داد میزدید چرا نیست داریم میمیریم شماها چند شخصیت شدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
شماها عقدتون خالی نشده هنوز؟
این همه واکسن اومد خب دوز سوم هم بزنید دیگه
هربار خبر واکسن منتشر میشه حتما جماعت عقده ای باید صف بکشن و در مورد واکسن داخلی عقده گشایی کنن. عوام الناس بی سواد عقب افتاده فکر میکنن مثلا آمریکا با سینی طلا پر از فایزر دم مرز وایساده بوده فقط منتظر بود ما اجازه بدیم تا واکسن بفرسته ایران و ما به خاطر واکسن های داخلی بهش اجازه ندادیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
از خودتان خجالت بکشید با این ادبیات زشت البته از امتال تو انتظار بیشتر از این هم نمی‌رود شما ظاهرا متوجه نیستید که مردم در جریان این افتضاحی که شما وامثال شما بوجود آوردند عزیزانشان را از دست داده اند لااقل با این ادبیات نمک بر زخم مردم نپاشیددوستی چند سال پیش به یکی از دوستان شما گفت ادب مرد به ز دولت اوست من هم همان را تکرار میکنم
ناشناس
| France |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
عوام الناس عقب افتاده بیسواد ودر ضمن بی ادب ،خودت هستی ،اول برو درست صحبت کردن رو یاد بگیر بعد بیا اینجا اظهار فضل کن ،، در ضمن تهیه واکسن وظیفه دولت وحاکمیت هست ،اون هم بهترین نوع واکسن،بنابراین منتش رو به سر مردم نذارید ،دوم اینکه همونهایی که پز ِدستگاه مستعان و صادر کردن واکسن به آمریکا رو میدادن باید بیان توضیح بدن بابت این
ها چقدر از پول مردم رفت
مردم را دلخوش به واکسن‌های گونا گون کردن ونگذاشتند همان ابتدا واکسن وارد شود یکی میگفت واکسن استنشاقی تولید میکنیم یکی میگفت بدو برادر برکت بدم به زندگیت یکی میخواست نورا تولید کند کلی پول و زندگی مردم تلف شد آخرش هم واردات واکسن!! حالا با خوشحالی صحبت از واردات واکسن و شکستن رکورد می‌کنند!!
واقعا باند نمکی می خواست این همه واکسن را تولید کند خانم مینو محرز و جهانگیری و غیره کجاهستند تا این تاریخ که خبری از محموله بزرگ برکت و کوپارس؟و فخرا و نورا و ایکس و ایگرگ نیست خدا باز هم برکت را به واکسن چینی بدهد کیمیا این هست نه آنچه تو در پی آنی
اگر بجاي واكسن سينوفارم كه ٥/٦درصد مصونيت دارد واكسن استرازنكا كه ٣٩درصد مصونيت دارد أورده ميشد بهتر نبود *واگر بجاي استرازنكا ٣٩درصد فايزر بامصونيت ٩١در صد چطور (ازقديم گفتن هرچقدر پول بدهي همانقدر إش ميخوري )
پاسخ ها
رضا
| United States of America |
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
کل مردم چین سینوفارم زدن با حساب ۵....۶. درصد کارایی ادعایی شما باید الان کرونا بیداد کنه در چین.
ساعت خواب یا شاید آخر دروغگویی
این ۵....۶. درصد رو از کجا در اوردی
مستعان، واکسن نورا، واکسن برکت، واکسن... واکسن....!!!! پس کجاست اینهمه ادعا!؟ فقط می‌خواستید مردم به عذا بنشینند!!
مخبر چند روز پیش گفته بود که واردات واکسن دارد به خوبی پیش می‌رود!!!! خدا وکیلی به نظر شما دیگر حرفی برای آدم می‌ماند!؟
دنیا در مرحله تولید قرصهای درمان کننده بیماری کرونا است بعد ما هنوز منتظریم تا مخبر و دوستانشان برای ما واکسن تولید کنند!!! موفق باشید!!!
پاسخ ها
رضا
| United States of America |
۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
شما و امثال شما یه مشت بچه نغ نغو هستید . بهانه گیر
قرار بود صادر کننده واکسن بشویم و حالا وارد کننده عمده شده ایم خدا رحمت کند کسانی را که بخاطر عدم ورود واکسن به دیار باقی رفتند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر