بازدید 4329

ویسی: حمله کردیم و روی تجربه پرسپولیس ۳تا خوردیم!

کد خبر: ۱۰۸۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹ 22 October 2021

عبدالله ویسی پس از شکست 3 بر یک فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس گفت: بازی از نظر کیفیت فنی، سطح بالایی داشت. تمام آنهایی که بازی را دیدند، لذت بردند به خصوص نیمه دوم که گل هم داشت و سهم پرسپولیس در این گل‌ها بیشتر بود.

وی افزود: پرسپولیس از دو موقعیت ایستگاهی استفاده کرد در حالی که در تمرینات خیلی روی این مسئله به بازیکنان تأکید داشتیم که یارگیری «من تو من» کنند. بعد از اینکه از پرسپولیس گل بخورید، گل زدن سخت می‌شود و بعد از پنالتی شیمبا می‌توانستیم به بازی برگردیم، اما متأسفانه دوباره اسیر تجربه پرسپولیس شدیم، گل سوم را خوردیم و همه چیز از دست رفت. امیدوارم  آینده خوبی داشته باشیم و بتوانیم بازی‌هایی که در آینده داریم با این کیفیت انجام دهیم و برنده شویم. به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم و از هواداران فولاد عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در آینده جبران کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان درباره کیفیت بازی و اینکه شاید در دقایقی از بازی ناهماهنگی وجود داشت، اظهار داشت: کیفیت بازی معلوم بود که تیم رو به جلو است و رو به بالا بازی می‌کند. در دقایقی پرسپولیس را تحت فشار هم قرار دادیم، آن هم در شرایطی که آنها از مسابقات آمده و زخم خورده بودند که می‌توانستیم نهایت استفاده را از این وضعیت ببریم. با این حال تجربه آنها به ما چربید. اینکه بازی هفته اول را ببازید و همه چیز تمام شود نیست. آینده ما درخشان و خوب است و تماشاگران هم باید صبور باشند تا در آینده جبران کنیم. صددرصد بچه‌های ما در تلاش برای جبران هستند و سعی می‌کنیم هفته آینده یک برد خارج از خانه به دست بیاوریم تا این شکست را جبران کنیم.

ویسی با بیان اینکه چند بازیکن این تیم به تیم امید دعوت شده بودند، افزود: عباسی، درخشان‌مهر و شاه‌عباسی کارت بازی‌شان صادر نشد، اما در بازی بعدی با ما هستند.

وی در خصوص اینکه پنجره نقل و انتقالاتی فولاد باز شده و آیا بازیکنی جذب شد یا نه، گفت: پنجره ما موقعی باز شد که همه تیم‌ها بسته شدند، بازیکنان رفته‌اند و بازیکنی بیرون نمانده که به درد فولاد بخورد. چون بازیکنانی هستند که خواهان نداشتند، اما دنبال یک مهاجم خارجی از غرب آسیا هستیم. در حال مذاکره‌ایم که اگر شد به تیم‌مان اضافه شود.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص اینکه برخی در ورزشگاه حضور داشتند که پس از دریافت هر سه گل با لحن بدی نسبت به عملکرد تیم معترض بودند و حتی از کادرفنی قبلی نام می‌بردند، گفت: این سؤال شما تیم را به حاشیه می‌برد. تمام تیم‌ها در دنیا برد و باخت می‌آورند. به هر حال وقتی تیم می‌بازد، حق دارند که اعتراض کنند و اگر از کادرفنی قبلی هم اسم ببرند، مهم نیست. مهم این است ما زنده باشیم و به کارمان ادامه دهیم.

ویسی در خصوص اینکه نفرات معترض افراد اضافه‌ای بودند که در نیمه اول هم حضور داشتند و عده‌ای از آنها از ورزشگاه بیرون شدند، گفت: کسانی که کیفیت بازی را دیدند، می‌دانند هیچ موقع تیم ما تا این اندازه هجومی بازی نمی‌کرد که مقابل پرسپولیس ایجاد خطر کند، موقعیت گل داشته باشد و گل بزند. هرچند وقتی گل خوردیم، تمرکزمان به هم خورد و موقعیت هم به پرسپولیس دادیم که حرفی در این باره نیست. فوتبال روز خوب و بد، برد و باخت دارد، اما پرسپولیس واقعاً برای برد آمده بود و ما در شرایط بدی به آنها خوردیم و ما هم برای نباختن و بردن بازی کردیم که اسیر اتفاقات بد برای خودمان شدیم. این هم فوتبال است که آنها دو ضربه ایستگاهی را وارد دروازه ما کردند.

وی درباره امیدی که به تیمش دارد، اظهار داشت: چشم‌انداز تیم معلوم است. اگر خیلی بد بودیم یا دست و پا بسته می‌شدیم، مردم باید ناراحت باشند، اما شکل تیم طوری است که روزهای خوبی خواهیم داشت. اگر کسی بخواهد خرابکاری کند، باید حواس‌مان جمع باشد و اجازه این کار را ندهیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان