بازدید 8301
یحیی ورق را با تعویض‌هایش برگرداند، فولاد نتیجه تخلیه ستاره‌ها را دید

فولاد یک- پرسپولیس ۳ | جبران شکست ۳گله با سه گل

پرسپولیس که با شکست سنگین مقابل الهلال، چند روز پیش از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده بود، در این بازی تلافی کرد و با نمایشی عالی نیمه دوم و گلزنی دو بازیکن جدیدش،  در لیگ تجدید قوا کرد تا برای ششمین قهرمانی پیاپی اعلام آمادگی کند.
کد خبر: ۱۰۸۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶ 22 October 2021

قهرمان پنج دوره پیاپی لیگ برتر ایران، فصل بیست و یکم را با پیروزی پرگل بیرون خانه مقابل قهرمان جام حذفی شروع کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس که با شکست سنگین مقابل الهلال، چند روز پیش از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده بود، در این بازی تلافی کرد و با نمایشی عالی نیمه دوم و گلزنی دو بازیکن جدیدش،  در لیگ تجدید قوا کرد تا برای ششمین قهرمانی پیاپی اعلام آمادگی کند.

فولاد یک- پرسپولیس ۳ | جبران شکست ۳گله با سه گل

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس در نخستین دیدار خود در لیگ بیست‌و‌یکم، از ساعت 18 امروز (جمعه) در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی 3 بر یک شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

رضا اسدی در دقیقه 61، حامد پاکدل در دقیقه 72 و عیسی آل‌کثیر در دقیقه 83 گل‌های تیم پرسپولیس در این بازی را به ثمر رساندند و در ادامه لوسیانو پریرا در دقیقه 77 و از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های خورده را برای فولادی‌ها جبران کرد.

تیم پرسپولیس که هفته گذشته با سه گل از الهلال شکست خورده و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده بود، حالا با پیروزی 3 بر صفر مقابل فولاد شکست هفته گذشته را به دست فراموشی سپرد تا مدافع عنوان قهرمانی با برد فصل بیست‌و‌یکم را استارت بزند.

فولاد خوزستان که با هدایت جواد نکونام و ستاره های پرانگیزه فصل قبل، فاتح جام حذفی شده بود و نماینده ایران در لیگ فصل آتی قهرمانان آسیا محسوب می‌شود، نتیجه حراج خروج ستاره‌ها و تغییر مدیرعامل را در همین ابتدای لیگ دید و تیمی که از سال ۹۸ در اهواز نباخته بود، سه گل از پرسپولیس خورد.

فولاد یک- پرسپولیس ۳ | جبران شکست ۳گله با سه گل

ترکیب فولاد خوزستان: احسان مرادیان، صالح حردانی (87 - مجتبی نجاریان)، مهران موسوی، موسی کولیبالی، وحید حیدریه، محمد آبشک (86 - محمد میری)، میلاد بدرقه،‌ محمد قاسمی‌نژاد (46 - صابر حردانی)، ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی و لوسیانو پریرا.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، مهدی شیری، وحید امیری، میلاد سرلک، رضا اسدی، احسان پهلوان (65 - حامد پاکدل)، مهدی ترابی، امید عالیشاه (88 - سعید آقایی) و مهدی عبدی (65 - عیسی‌آل‌کثیر).

داور: محمد حسین ترابیان

 

شرح‌گل


فولاد۰ پرسپولیس۱(دقیقه ۶۰ : رضا اسدی) پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر از سمت راست شد و سانترامید عالیشاه روی سر رضا اسدی سوار شد و او دروازه مرادیان را باز کرد.

 

فولاد ۰ پرسپولیس۲(دقیقه ۷۱ : حامد پاکدل): ضربه ایستگاهی پرسپولیس را مهدی ترابی سانتر کرد و حامد پاکدل مهاجم تعویضی پرسپولیس با پشت سر گل زد تا برای دومین بار دروازه مرادیان فرو بریزد.

 

فولاد ۱ پرسپولیس ۲(دقیه ۷۷: لوسیانو پریرا): پنالتی فولاد را شیمبا به وسط دروازه زد تا اختلاف به حداقل برسد و لک در گرفتن توپ ناکام بماند.

 

فولاد ۱ پرسپولیس ۳( دقیقه ۸۳: عیسی آل کثیر): حرکت ترکیبی پرسپولیس از سمت چپ منجر به پاس در عمق وحید امیری به ال کثیر شد و این بازیکن در موقعیت تک به تک گل سوم میهمان را زد.

فولاد یک- پرسپولیس ۳ | جبران شکست ۳گله با سه گل

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
تابناک باخت به الهلال چه ربطی به بازی با فولاد داره آخه طرفداری چقدر و تا کجا ؟ تیم فولاد تیم ایرانی است آن وقت باخت به تیم عربستانی را با برد در مقابل تیم ایرانی جبران کرد؟ ضمنا جوجه ها آخر پاییز میشمارند
جبران سه گل رو به عربستان باید میزدن نه اینجا که ایرانی هستن
اگه گل نمیخوردند حرف شما درست بود
چرا مدیر عامل شرکت فولاد پای حبیب رضایی کسی که در دوران مدیریتش در باشگاه فولاد رو نابود کرد دوباره به تیم باز کرد ؟؟؟ ویسی در حد فولاد نیست فقط هارت و پورت الکی
بالا برید پایین بیاید قهرمانی ششم در راهه. میخوام حالا که وزیر ورزش رفته ببینم تیم های دره پیت درجه 3 دیگه چه بهانه ای برای اقتدار پرسپولیس دارن
تیم حکومتی لنگی زورش فقط درایران کاربردداردولی درعربستان سه تاسه تامیخوردوآبروی چهل وسه ساله ی ازدست رفته ایرانی هارادوباره می برد....
مگر سر فولاد بتونه تلافی کنه و گرنه ....
کار کار بابا مسعود بود
ولیکن این کجا و آن کجا!
تیم حکومتی بیت المال خور
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر