بازدید 11585

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۳۰ مهر/ ۱۶۵ بیمار دیگر جان باختند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۷۸ میلیون و ۶۶۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۱ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۴۲۲ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۸۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴ 22 October 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۵۰ میلیون و ۳۷۳ هزار و ۴۸۸ دوز اول و ۲۸ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۷۷۷ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده که بر اساس آن، مجموع واکسن‌های تزریق شده به ۷۸ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۲۶۵ دوز رسیده است؛ عددی که از تزریق یک میلیون و ۲۳ هزار و ۹۱۵ دوز واکسن در شبانه روز اخیر در کشورمان حکایت دارد.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۶۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۱۴۷۷ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۵ میلیون و ۸۴۴ هزار و ۵۸۹ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۶۵ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۲۴ هزار و ۹۲۸ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۴۹۶ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۴۴۲۲ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۴ میلیون و ۵۵۱ هزار و ۲۰۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۰۶ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۸ شهر در وضعیت زرد و ۱۰۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۳ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۷ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۲ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
دوستان عزیز چرا ماسک نمیزنید؟ من خیلی افرادی را مشاهده می کنم ماسک نمی زنند علت چیست؟ حتی وکسن هم زده باشی قبلا هم گرفته باشی ماسک هنوز لازمه
این کارها باعث شروع موج دیگری خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
خسته شدیم
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
کسی که ماسک نمیزنه نه شجاعه و نه قوی بلکه فقط یک ادمه خودخواهه
پس کی آمار فوتی زیر 100 میشه ؟
من که یادم نمیاد آخرین کی فوتی ها دو رقمی بود
خدا به خیر بگذرونه
با این که در کارتهای واکسن جایی برای ثبت شماره سریال واکسن گذاشته شده چرا مراکز تزریق از ثبت شماره سریال خودداری می کنند؟ این حق مردم است که اگر عوارضی پیدا کردند بتوانند پیگیری کنند و مشخص شود که عارضه ناشی از کدام واکسن بوده
در خبرها خواندم در برزیل دارند مقدمات شکایت از رئیس جمهور را به دلیل سهل انگاری در مقابل بیماری فراهم می‌آورند فکر می‌کنید روزی ما هم می‌توانیم کسانی را که این وضع را بوجود آوردند به قانون بسپاریم!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
اونم بازی سیاسیه وگرنه خواهی دید هیچ اتفاقی نمیفته
متاسفانه تعطیلات پیش رو میتونه آمارها رو تغییر بده اگه فکری براش نشه،خواهش میکنم راه های شمال بسته بشن و جلوی مسافرت های غیرضروری گرفته بشه تا مقدمات ایجاد موج بعدی خدای نکرده ایجاد نشه. تجربه در کشو ما نشون داده ک با توصیه ی خالی نمیشه بدرستی این بحران رو مدیریت کرد
زهره الهیان از امضا کنندگان نامه معروف مخالفت با واردات واکسن گفته در مجلس طرحی در دست داریم که به کسانی که صاحب فرزند شوند پول وزمین می‌دهیم خواستم به ایشان بگویم اگر برای شما جمعیت مهم بود با این مدیریت عجیب اسباب مرگ این تعداد از هموطنان را فراهم نمی‌کردید!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
نامه مخالفت برای واکسن آمریکایی و انگلیسی بوده که هنوز هم ورود آنها ممنوعه
حالا چقدرم روحانی به این نامه ها اعتنا میکرد
بفرمایید که چند نفر از بستری‌های کرونایی واکسن زده‌اند و چند نفر از اموات واکسن زده بودند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار