بازدید 14586

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۸ مهر/ ۱۶۲ بیمار دیگر جان باختند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۷۶ میلیون و ۵۱۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۱ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۵۵۹ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۸۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ 20 October 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۴۹ میلیون و ۷۱۱ هزار و ۴۰۷ دوز اول و ۲۶ میلیون و ۸۰۶ هزار و ۳۷۴ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده که بر اساس آن، مجموع واکسن‌های تزریق شده به ۷۶ میلیون و ۵۱۷ هزار و ۷۸۱ دوز رسیده است؛ عددی که از تزریق یک میلیون و ۱۳۷ هزار و ۴۶۴ دوز واکسن در شبانه روز اخیر در کشورمان حکایت دارد.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۷۷۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۱۷۹۸ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۵ میلیون و ۸۲۱ هزار و ۷۳۷ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۶۲ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۲۴ هزار و ۵۸۵ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۳۶۱ هزار و ۱۶۹ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۴۵۵۹ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۴ میلیون و ۳۳۳ هزار و ۵۱۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۰۶ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۸ شهر در وضعیت زرد و ۱۰۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۳ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۷ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۲ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
چرا قاضات محترم ناراحت شدند
بقول خود شما بعد از 40 سال کار + 20 سالگی استخدام = 60 سال، چه ضرورتی دارد قاضی 60 ساله وکالت هم بکند.
چرا باید جای یک فارغ التحصیل حقوق و یا وکالت را هم بگیرد

همیشه باید قوانینی تصویب کرد که به هیچ کس بر نخورد و ناراحت نشود. همین جوری کار کردیم که وضع مملکت الان اینه
وزیر بهداشت بدانند که ما هنوز داخل موج پنجم هستیم

و با داشتن بیش از ۱۶۰ قربانی روزانه طبق امار رسمی !!!

چرا میفرمایند که ما داریم وارد موج ششم میشویم ؟؟؟
چند روز اخیر اتوبوس بی آر تی مسیر چهارراه پارک وی به راه آهن و همینطور برعکس خیلی شلوغ شده. جناب سهردار جدید چند تا اتوبوس بخره بندازه توی این خط که مردم موفع سوار شدن توی حلق هم نباشند!
الحمدالله امار داره کمتر و کمتر می شود.خدا را شکر.دست مسئولین عزیز درد نکنه.انشاالله واردات واکسن بیشتر بشود.یا علی مدد خدانگهدار.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
واقعاااااا دست مسئولین درد نکند خخخخخخخخخ
دیروز عین الله گفته بود کشورهای دیگه شگفت زده شده اند از سرعت واکسیناسیون ما، ظاهرا هر کسی وزیر بهداشت می‌شود یا خودش نمکی است یا آدم با نمکی است. برادر من الان نزدیک به نه ماه نتونستین بیشتر از سی درصد مردم را واکسیناسیون کامل کنید!!! بعد این ادعاها را هم دارید! این حرفها فقط و فقط باعث خنده مردم دنیاست و بس!!
پیک پنجم تمام نشده صحبت از شروع پیک ششم است!! فکر میکنم ما در این زمینه هم رکورد شکن هستیم الحمدالله!! چرا در حالی که کشوری مثل امارات پایان بیماری را اعلام کرده و کشوری مثل آلمان مشغول تزریق دز چهارم به مردمش است ما باید هنوز درگیر دز اول و پیک ششم و هفتم باشیم!!؟
خوب خدا را شکر واکسن فخرا هم به نتیجه رسید؟!! ظاهرا این تولید واکسن سفره پر برکتی بوده!! شاید به همین خاطر است که اسم واکسن را هم برکت گذاشته اند!؟
جالبه ملت ماسک نمیزنن مدام هم در حال انتقادات هستند شما اول ماسک بزن بعد انتقاد کن بعد غر بزن همه هم کارشناس همه هم شروع موج ششم را تشخیص دادن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
تو احتمالا با مسعود خاتمی نسبت دارید چون که ادبیات شما ها بسیار شبیه هم است اون میگفت مردم ناز و کرشمه دارند!! تو هم می‌گویی مردم غر می‌زنند!! و هر دو از ادبیات فاخر در مورد مردم استفاده می‌کنید!! به هر ترتیب مایه خوشحالیست که انسانهای فرهیخته ای چون شما ما را نصیحت میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
نه قربون من مسعود خاتمی را نمیشناسم ماسک نزدن شما عزیزان را دارم میبینم
یا سایر کارهای خطرناکی که می کنید
به مسئولین پیشنهاد میکنم رشته ای به نام ساندیس شناسی یا ساندیس خور شناسی( با توجه به نظر کارشناسان) در دانشگاها تاسیس کنند چون قبلا شما فقط با یک گونه ساندیس خور طرف بودید ولی الان خیلی متکثر شده و شما در طول روز با گونه‌های متفاوتی روبرو میشوی به طور مثال شما صبح که از منزل خارج میشوی ابتدا با ساندیس خور اقتصادی بعد با ساندیس خور هسته ای بعد با ساندیس خور بهداشتی و........ برای روشن شدن ضمیر ما که بنا به گفته ایشان کارشناس هم نیستیم و بیخود اظهار نظر میکنیم فکر میکنم پیشنهاد مناسبی باشد!! یا حق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
خطاب به نظر دهنده بالا
جالبه، امروز ایران 162 نفر تلفات داشته، انگلیس با جمعیت زیر 70 میلیون و واکسیناسیون بالای 70درصد یک دز و 66 درصد، دو دز، 179 نفر!!! (کل تلفاتشان با جمعیت کمتر، 140 هزار نفر، ایران 125 هزارنفر؛ البته می دانید که انگلیس از اول، سیاستش برعکس ایران، این بوده که آمار واقعی تلفات را اعلام نکند)
البته شاید توضیح ساده اش اینست که ما داریم از موج پایین می آییم، آنها دارند بالا می روند.
اما با این وجود، وضعیت بد انگلیس حتی باوجودآنکه تولید کننده واکسن بوده، و هم زودتر، و هم درصد بیشتری را واکسن زده، بسیار عجیب است.
قابل توجه کسانیکه ادعا می کنند، اگر ما هم زودتر واکسن می زدیم، اینهمه نمی مردند (لابد مثل انگلیس!!!)
البته اینرا قبول دارم، که اگر ماهم مثل چین یا نیوزیلند، یا حتی در حد ترکیه، کنترلهای سختگیرانه تری می کردیم، اینهمه تلفات نمی دادیم. منتهی کسی اینرا نمی گوید؛ عجیبست!
در ترکیه، تلفات حدود نصف ایران بوده، نه چندان بخاطر زودتر واکسن زدن، بلکه بیشتر بخاطر کنترلهای نسبتا بهتر (البته نه در حد چین). شاهد مثالش همین که، باوجود آنکه درصد واکسن بیشتری زده، چون کنترلهایش کم شده، دیروز 214 نفر تلفات داشته.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل