بازدید 7161

بیانیه کانون مربیان فوتبال ایران درپاسخ به ادعای افشاریان

کد خبر: ۱۰۸۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷ 20 October 2021

روز دوشنبه هفته جاری خداداد افشاریان عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال و داور بازنشسته کشور، در بخشی از مصاحبه خود عملکرد مربیان را زیر سئوال برده بود که باعث ناراحتی مربیان سرشناس ایران شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، حالا کانون مربیان فوتبال ایران در واکنش به صحبت های افشاریان پاسخی در جواب صحبت های ایشان برای تابناک  ارسال کرده که عینا منتشر می‌شود. 

بیانیه کانون مربیان فوتبال ایران درپاسخ به ادعای افشاریان

متن بیانیه کانون مربیان فوتبال ایران 

سخن گفتن به عنوان یکی از امور مهم زندگی در بدو نظر بسیار آسان و بی تکلف تلقی می گردد؛ اما همگان می‌دانند به کارگیری این نعمت بی بدیل دارای آداب و رسوم خاصی است.
بخش هایی از آداب سخنوری که زمینه تفاهم بهتر را فراهم و ما را از لغزش های احتمالی ایمن خواهد ساخت رعایت سطح درک مخاطبان و سنجیده گویی است چراکه بیهوده گویی جامعه را به بیراهه کشانده و تبعات بی شماری به همراه خواهد داشت.

در سالهای اخیر مکررا شاهد اظهارنظرهای نسنجیده و شبه کارشناسانه و به تبع آن پیامد ها و جو روانی منفی در ورزش و بویژه فوتبال کشور بوده ایم و گویی نمی توان پایانی نیز برای اینگونه اظهار فضل های زیان بار متصور بود. روز گذشته رئیس محترم کمیته داوران فدراسیون فوتبال در اظهارنظری عجیب از عدم توانایی برخی مربیان (که دستمزد بالا دریافت می کنند) در آموزش بازیکنان سخن گفت که طبیعتا باید پاسخگوی برخی سئوالات مرتبط نیز باشند:

- با چه میزان و چه مدلی از تحقیقات شما مدعی عدم توانایی برخی مربیان در آموزش بازیکنان هستید؟

- کدام بند در اساسنامه و آئین نامه های داوری اجازه کنکاش در مسائل فنی و یا قراردادهای مربیان را به رئیس کمیته داوران داده است؟

- آیا تمام مشکلات جامعه شریف داوری را در این مدت حل نموده اید که الان به خود اجازه می دهید به امور مربیان وارد شوید؟

- بعنوان عضو محترم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال چه اقدامی برای رفع مشکل مورد نظر داشته اید؟ در استان تحت مدیریت خود( استان کهگیلویه و بویراحمد)چطور؟

کانون مربیان فوتبال ایران ضمن اذعان به وجود برخی کاستی ها در ساختار فنی فوتبال کشور (علیرغم اشتیاق جامعه شریف مربیان و داوران) همگان را به سنجیده گویی و رعایت اصول حرفه ای دعوت می نماید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل