بازدید 69212
دو هزار و هشتصد و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

روایت نقوی حسینی از تونلی که با گونی برای روحانی می‌ساختند / گاف دوباره کریمی قدوسی / بهترین راه کار برای حل مشکلات کشور از زبان علم الهدی / واکنش علی مطهری درباره مذاکرات ایران و عربستان

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: انتقاد احمدی‌نژاد از نظام تصمیم گیری در کشور / رای قطعی استاد دانشگاه شهید بهشتی صادر شد و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۸۳۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲ 19 October 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

تجمع مردان بدهکار مهریه مقابل مجلس

جمعی از آقایان در مقابل مجلس تجمع کرده و خواستار آن شدند که تعداد پرداخت سکه‌های مهریه که منجر به حبس می‌شود، کاهش یابد. آن‌ها پلاکارد‌هایی در دست داشتند با این جمله که: «قیمت سکه در زمان انعقاد عقد + نرخ تورم سالانه بانک مرکزی» «طبق قانون حمایت از خانواده زن‌ها در عدم تمکین و انحلال کانون خانواده آزادی مطلق دارد»، «قوانین فمنیسم نمی‌خواهیم» «طبق نظر فقها حبس مردان به دلیل عدم پرداخت نفقه و مهریه شرعا جایز نیست.»

 

روایت نقوی حسینی از تونلی که با گونی برای روحانی می‌ساختند

سید حسین نقوی حسینی درباره انتقاد برخی نمایندگان مجلس به سفرهای استانی رییسی گفت: یکی از اقدامات بسیار مهم دولت سیزدهم، سفرهای بی حاشیه و کم هزینه و کم تبلیغات استانی است، چون ما قبلا شاهد بودیم که دولت ها در سفرهای استانی چقدر تبلیغات و هزینه کرده و تشریفات بسیاری را اجرا می کردند. وی ادامه داد: در ادوار گذشته به رغم این هزینه ها و تبلیغات، رییس دولت نه تنها در اجتماعات مردمی حاضر نمی شد که تنها جلسات شورای اداری را تشکیل می داد و تصمیمات بدون پشتوانه و بدون خروجی می گرفت. نماینده ادوار مجلس خاطرنشان کرد: یکی از مدیران دولت قبل می گفت که در سفرهای استانی رییس جمهور سابق به آن ها می گفته تا مسیری را آماده کنید که وی با مردم رو به رو نشوند و تنها مستقیم پشت تریبون برود. برای همین می گفتند تونل هایی را با گونی درست می کردند که ایشان از ماشین پیاده می شد و پشت میکروفن می رفت و از این مسیر دوباره بازمی گشت تا با مردم رو به رو نشود.

انتقاد احمدی‌نژاد از نظام تصمیم گیری در کشور

احمدی نژاد در مصاحبه با کاملیا انتخابی فرد، سردبیر ایندیپندنت فارسی که در حاشیه سفر دوبی انجام شد، با بیان اینکه ما یک اشکال کلی داریم و آن این است که از این منابع درست استفاده نمی کنیم و این منابع نمی تواند به هم گره بخورد و کشور را جلو ببرد، گفت: علت اصلی آن هم این است که نقطه هدف، برای همه کسانی که می خواهند فعالیت کنند روشن نیست، چون روشن نیست، راه های رسیدن به آن هم روشن نیست. هر کس از یک مسیری می رود. یک نفر می خواهد ایران را ژاپن اسلامی کند، یکی می خواهد ایران را آمریکا کند، یکی آلمان و ... و این یعنی پراکندگی منابع. نظام تصمیم گیری هم در کشور ما یک نظام مبتنی بر منطق تصمیم گیری نیست. چون ما برای تصمیم گیری دانش داریم که محصول تجربیات تاریخ است که البته عقلانی هم هست که هر مجموعه تصمیم گیری، باید سلسله مراتبی باشد، توازن اختیار و مسئولیت در آن برقرار و شفاف باشد.

رای قطعی استاد دانشگاه شهید بهشتی صادر شد

وکیل مدافع رضا اسلامی، استاد دانشگاه، از صدور رای قطعی موکلش از سوی شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران به ۵ سال حبس خبر داد.رسول کوهپایه زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: موکلم از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به اتهام همکاری با دولت متخاصم امریکا به تحمل ۷ سال حبس محکوم شده بود که پس از اعتراض و درخواست تجدیدنظر خواهی، پرونده جهت رسیدگی به شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران ارجاع شد و شعبه مذکور هم با صدور رای قطعی مجازات حبس ایشان را از ۷ سال به ۵ سال تقلیل داد.وی افزود: علی رغم صدور رای قطعی به تحمل مجازات ۵ سال حبس، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های قانونی جهت پیگیری و احقاق حقوق موکل وجود دارد و هم به لحاظ درخواست اعاده دادرسی و هم درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری در خصوص آرای خلاف بین شرع و قانون و همینطور درخواست عفو و بخشودگی که در چارچوب ضوابط و قوانین است، نسبت به پیگیری و حقوق موکل اقدامات قانونی انجام خواهد شد.کوهپایه زاده در پایان گفت: با توجه به اینکه نزدیک به ۱۸ ماه از صدور بازداشت موقت و زندانی شدن موکل می گذرد، درخواست قانونی استفاده از مرخصی را به مراجع ذی صلاح تقدیم خواهیم کرد تا ان‌شاءالله موکل بتواند مانند سایر زندانیان از حقوق قانونی خود در بهره مندی از مرخصی استفاده کند.

اشتباه املایی کریمی قدوسی؛ عامر اصلی؟!

جواد کریمی قدوسی نماینده چندین‌دوره‌ی مشهد در مجلس که مدعی‌ است کارشناسی ارشد حقوق دارد در توییتی کوتاه، «آمر اصلی» را «عامر اصلی» نوشته است.چندسال پیش هم این نماینده منتقد برجام، ان‌پی‌تی یا همان معاهده ممنوعیت سلاح‌‌های هسته‌ای را ام‌پی‌تی می‌خواند که به موجی از مزاح و انتقاد دامن زد.

توئیت علی مطهری درباره مذاکرات ایران و عربستان

نماینده تهران در مجلس دهم نوشت: دوستی و همکاری ایران و عربستان، هم افراطی گری در دنیای اسلام را کاهش می دهد، هم کمک به توافق برجام می کند و هم طرح عادی سازی روابط با اسرائیل را به شکست می کشاند.علی مطهری در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: «اعلام پیشرفت مذاکرات ایران و عربستان در هفته وحدت، نوید خوبی برای هر دو کشور و جهان اسلام است. دوستی و همکاری ایران و عربستان، هم افراطی گری در دنیای اسلام را کاهش می دهد، هم کمک به توافق برجام می کند و هم طرح عادی سازی روابط با اسرائیل را به شکست می کشاند.»

تحلیل سایت اصولگرا درباره سفر جنجالی احمدی نژاد

پایگاه تحلیلی جهان نیوز با انتشار تحلیلی درباره چرایی سفر محمود احمدی نژاد با استناد به خبری درباره اخراج عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از امارت نوشت: ساده ترین دلایل برای اخراج محترمانه احمدی نژاد توسط امارات عدم علاقه این کشور برای ادامه حضور او در این کشور بوده است.اماراتی ها نمایشگاه اکسپو را با اهداف اقتصادی و بین المللی برپا کرده اند و حضور احمدی نژاد را حاشیه سازی برای خود دانسته اند. اماراتی ها نیز ظاهرا متوجه شده اند که احمدی نژاد دنبال سیاسی بازی و اقدامات پوپولیستی بوده و به همین دلیل نخواسته اند که نمایشگاه اقتصادی خود را تحت تاثیر حضور او قرار بدهند.

بهترین راه کار برای حل مشکلات کشور از زبان علم الهدی

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نیروهای انقلابی و جهادی شیفتگان خدمت هستند، نه تشنگان قدرت. از این روی استفاده از نیروهای جهادی و بسیجی بهترین راه کار برای حل مشکلات کشور است.آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در آیین تجلیل از جهادگران سلامت در قرارگاه شهید سلیمانی(مبارزه با ویرووس کرونا) اظهار داشت: در دوران کشور تجربه‌ای بزرگ برای جهادگران و مسئولان ما به وجود آمد.وی ضمن تقدیر از تمام اقدامات کادر درمانی و بسیج جامعه پزشکی در جهت مقابله با ویروس کرونا، افزود: آنجایی که جهادگران تنها برای خدا کار کردند، دیدیم که چه برکات به دست آمد، از طرف دیگر جهادگران ما مراقب باشند که شیطان وارد اخلاص آنها نشود و آن نیات خالص که تنها فعالیت در جهت رضای خداست با مسائل دیگر قاطی نشود.آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: امروز کشور با اقدامات روتین اداره نمی‌شود و تنها باید با اقدامات جهادی امورات و مشکلات را حل کنیم. از طرف دیگر همانطور که مقام معظم رهبری(مدظله) به جوانگرایی تاکید دارند، مسئولان ما نیز باید از نیروهای جوان و جهادی استفاده کنند.نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه نیروهای جهادی و بسیجی شاید اندازه ده نیروی معمولی کارایی داشته باشد، گفت: نیروهای انقلابی و جهادی شیفتگان خدمت هستند نه تشنگان قدرت از این رو استفاده از این نیروهای جهادی و بسیجی بهترین راه کار برای حل مشکلات کشور است.وی افزود: بحران کرونا تنها بحرانی نبود که سردار نظری با آن مواجه شد و وی در چندین بحران مانند بحران اقتصادی استان ورود موفقی داشتند و به بهترین شکل بر آن بحران‌ها فائق آمدند.

واکنش احدیان به خبر روزنامه شرق درباره اموال مسئولان

محمدسعید احدیان مشاور رئیس مجلس در توییتر نوشت: اسناد روزنامه رسمی کشور نشان می دهد، این قانون هر فرایندی که طی کرده توسط رئیس مجلس هشتم ابلاغ شده است.روزنامه شرق بار دیگر پای مجلس یازدهم را در محرمانه بودن اموال مسئولان وارد کرد.هدف از تکرار این دروغ، چیزی جز تعریف زمین بازی جدید و به حاشیه بردن مصوبه تاریخ‌ساز تسهیل کسب‌وکار نیست.

مدیرکل آژانس خواستار ملاقات با وزیر خارجه ایران شد

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی خواستار دیدار با وزیر امور خارجه ایران شده است تا درباره موضوعات مربوط به فعالیت های هسته ای ایران با وی رایزنی کند.رافائل گروسی که به واشنگتن سفر کرده است در گفت‌وگو با نشریه فایننشال تایمز گفت: من به این تماس در سطح سیاسی نیاز دارم. این (درخواست) اجتناب ناپذیر است، چون بدون آن نمی‌توانیم یکدیگر را درک کنیم.

خودسوزی مقابل بنیاد شهید

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به ارائه توضیحاتی در خصوص اقدام به خودسوزی یکی از ایثارگران این استان پرداخت.به گزارش ایلنا، سید منصور موسوی در این خصوص گفت: صبح روز جاری سه‌شنبه ۲۷ مهرماه یکی از ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به‌منظور پیگیری درخواست خود به استانداری این استان مراجعه کرده است که مسئولین استانداری این ایثارگر را به اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ارجاع می‌دهند.

وی افزود: این ایثارگر پس از مراجعه به بنیاد شهید و امور ایثارگران برای بار اول خودکشی می‌کند که با تلاش و سرعت عمل همکاران بنیاد از بروز آسیب‌ به این فرد جلوگیری می‌شود اما در ادامه ایثارگر مورد نظر پس از خروج از محوطه ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران مجددا اقدام به خودسوزی کرده است که متأسفانه در پی این اقدام دچار سوختگی شدید می‌شود.مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در انتها گفت: این شخص ایثارگر به‌سرعت به بیمارستان منتقل شده است و در حال حاضر اقدامات درمانی برای وی در حال اجراست که امیدواریم شاهد بهبود و سلامتی وی باشیم.گفتنی است رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در پی بروز این حادثه دستور ویژه‌ای را به منظور پیگیری سریع این موضوع صادر نماینده ویژه‌ای نیز به این منظور به استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام شده است.

پیام عجیب اردوغان روی وب سایت ترامپ
 
رسانه‌ها از هک وب‌سایت رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا توسط یک هکر احتمالا اهل ترکیه خبر دادند. به گزارش نووستی، یک هکر که گمان می‌رود اهل ترکیه باشد، بخشی از وب‌سایت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا را هک و در آن یک ویدئو از «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهور ترکیه منتشر کرد. پایگاه خبری فیس گزارش داد که این هک بر یک حوزه فرعی وب‌سایت تأثیر گذاشته است که توسط کارکنان کمپین تبلیغاتی ترامپ در رابطه با پیشنهادها و یا پرسش و پاسخ استفاده می‌شود.

موج ششم کرونا در آبان قطعی است
 
دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه یادمان اولین سالگرد شهادت شهید مدافع سلامت دکتر محمد زارع جوشقانی که امروز در بیمارستان شهید لبافی نژاد برگزار شد، با بیان اینکه طبق برآورد دانشمندان نه تنها در ایران بلکه در جهان، موج ششم کرونا در آبان ایجاد خواهد شد، گفت: ما این نگرانی را داریم و می‌دانیم که قطعا ایجاد خواهد شد؛ البته ما آمادگی کامل برای مبارزه با بیماری کرونا در موج ششم را داریم. در همین راستا اکنون بیمارستان‌ها از نظر وضعیت دارویی، دستگاه‌های تنفسی در آماده باش هستند تا بتوانیم با این بیماری مبارزه کنیم.

آیا بیماری زاکانی مصلحتی است؟
 
روزنامه اینترنتی فراز نوشت: اکنون چند روزی است شهردار تهران، به دلیل بیماری و یا آن‌چنان که برخی می‌گویند خستگی ناشی از کار شبانه‌روزی-دو شیف و نیم کار به‌عنوان شهردار- روانه بیمارستان شد و نتوانست در جلسه شورای شهر تهران در روز ۲۵ مهرماه شرکت کند. گفتنی است که «غیبت» زاکانی در موارد دیگری نیز اتفاق افتاده است، هم در هنگام تحصیل در دانشگاه، هم در زمان نمایندگی در مجلس. البته بر اساس برخی اخبار، بستری شدن در بیمارستان و در ادامه استراحت در منزل، موقتی است. اما پرسش مهم این است که آیا غیبت زاکانی، واقعا به علت بیماری است یا یک تصمیم مصلحتی، در رابطه با کمپین ایجاد شده در رابطه با «صیانت از قانون»‌ی است که به نفع زاکانی نادیده گرفته شد؟
 
کمپین «صیانت از قانون» توسط محمدصالح مفتاح از فعالان سیاسی نزدیک به محمدباقر قالیباف ایجاد و خبر آن در خبرگزاری فارس من منتشر شد. مفتاح در صفحه اینستاگرام خود به چند مورد اشاره کرده است، از جمله بی توجهی به کمپین سی هزار نفری: «در موضوع انتصاب غیرقانونی آقای زاکانی، بیش از سی هزار نفر کمپین اینترنتی امضا کردند، اما کسی پیدا نشد که علیه این اقدام شکایت به دستگاه قضایی ببرد. چرا راهکار‌های قانونی برای امر به معروف و نهی از منکر در قانون اساسی به کار گرفته نشود؟» از جمله موارد دیگری که مفتاح بدان اشاره کرده، خطر ریزش سرمایه اجتماعی است: «واقعیت آن است که سرمایه اجتماعی نظام روزبه‌روز در حال آب رفتن است و این به دلیل عملکرد‌هایی است که اعتماد مردم را از نهاد‌های رسمی و مسیر‌های قانونی به بن‌بست کشانده است. مردم قوه قضائیه را ملجا و قاطع دعاوی نمی‌دانند و فکر می‌کنند اعتراض رسانه‌ای یا تجمع بیشتر جواب می‌دهد!»

پلیس: موتورسواری بانوان خلاف قانون است و با آن برخورد می‌شود
 
سردار هادیانفر گفت: بانوانی که اقدام به موتورسواری می‌کنند، کار خلاف قانون انجام می‌دهند، چون خانم‌ها گواهینامه ندارند. سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص گواهینامه موتورسیکلت برای خانم‌ها اظهار کرد: در آیین نامه به صراحت قید شده که گواهینامه موتورسیکلت برای آقایان است، ولی در سایر گواهینامه‌ها مانند پایه سوم، دوم و یکم به غیر از موتورسیکلت، قید آقا و خانم وجود ندارد و همه می‌توانند مشمول دریافت گواهینامه شوند. سردار هادیانفر گفت: چون در گواهینامه موتورسیکلت صرفا اسم آقایان مطرح شده است، پس خانم‌ها نمی‌توانند از موتورسیکلت استفاده کنند. این موضوع باید در قانون اصلاح شود و نیروی راهنمایی و رانندگی در این خصوص نمی‌تواند اقدامی انجام دهد؛ بانوانی که اقدام به موتورسواری می‌کنند، خلاف قانون است، زیرا خانم‌ها گواهینامه ندارند و قطعا در صورت مشاهده با متخلفین برخورد می‌شود.

تولید واکسن فخرا متوقف می‌شود
 
احمد کریمی مدیر پروژه واکسن فخرا: در دوم شهریور و همزمان با صدور مجوز کمیته اخلاق برای مطالعه فاز ۳، در پی نامه یکی از معاونان در مجموعه وزارت بهداشت به کمیته اخلاق، مجوز تزریق واکسن فخرا نیز به تعویق افتاد و چالش جدی ایجاد شد. الحمدالله با همکاری کمیته اخلاق و سازمان غذا و دارو این مشکل حل شد. او با اشاره به این‌که مجوز تزریق واکسن فخرا به تعویق افتاد و چالش جدی ایجاد شد، گفت: الحمدالله با همکاری کمیته اخلاق و سازمان غذا و دارو این مشکل حل شد. مدیر پروژه واکسن فخرا افزود: از مرداد تا به حال یک میلیون دوز تولید کرده‌ایم و از آذر نیز ۵ میلیون دوز در ماه تولید خواهیم کرد که برای توسعه ظرفیت نیز با شرکت داروسازی ثامن قرارداد همکاری بسته‌ایم و از هفته گذشته نیز اولین بچ را در این شرکت آماده ارائه به بازار کرده‌ایم؛ بنابراین، همه زیرساخت‌های لازم برای تولید یک محصول کاملا ایرانی را که با همکاری دانشمندان، محققان و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی به ثمر نشسته را در اختیار داریم، اما فعلا در حال برنامه‌ریزی برای توقف تولید هستیم، به این دلیل که تولید کنیم به چه کسی بدهیم؟

جشن تولد وزارت خارجه برای انریکه مورا
 
روزنامه اصولگرای وطن امروز اعلام کرد که وزارت خارجه دولت رئیسی برای انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و فرستاده برجام، جشن تولد تدارک دیده بود. این روزنامه نوشته طبق شنیده ها، این جشن تولد در جریان سفر انریکه مورا به تهران و دیدار با علی باقری، معاون سیاسی وزیر خارجه تدارک دیده شده بود. انریکه مورا اخیرا به تهران سفر و با علی باقری درباره برجام دیدار کرده است.

محسن هاشمی: محرمانه بودن اعلام عمومی اموال مسئولان در مجلس هفتم و به درخواست حدادعادل بود
 
محسن هاشمی: محرمانه بودن ثروت و دارایی مسئولان، ابتدا در مجلس هفتم و در پنجم تیرماه سال ۱۳۸۶ به تصویب رسید، در ماده ۱۴ این طرح که مجلس هفتم تصریح شده است: «صورت دارایی اشخاص موضوع این قانون محرمانه بوده و انتشار آن ممنوع است. دادگاه موظف است پس از صدور رای قطعی محکومیت، اسامی محکومان و خلاصه پرونده آنان را منتشر کرده و در اختیار رسانه‌های عمومی قرار دهد.» ... رییس مجلس هفتم، آقای دکتر حدادعادل، طی نامه‌ای به شورای نگهبان این مصوبه را جهت بررسی ارسال کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۰۶
من اگر جای اقای رٸیسی بودم پدر زن عزیز را معاون خودم می کردم حیف است از فکر ایشان مورد استفاده قرار نگیرد؟
حالا که بنده خدا از سر استیصال اقدام به خودسوزی کرده دستور پیگیری سریع موضوع میدین؟خوب از اول کار مردم رو انجام بدین.
در مورد آقای زاکانی ، قانون توسط وزارت کشور نادیده گرفته شد
اقای نقوی حسینی! روحانی خواسته جلوی فحاشی و کفش پرتاب کردن ادم های شما را بگیرد. همان کاری که با محمد خاتمی کردید.
مجبورین بیسواد ها رو جمع کنید تو مجلس؟
نیروی جهادی که پشت آن علم و دانش و هوشمندی نباشد مثل بار آجری است که بخواهید تک تک آجرها را با دست به طبقه 100 ساختمان 100 طبقه ببرید حالا هزار هم اخلاص داشته باشید و فعال باشید باز هم در مقابل یک تصمیم علمی و هوشمندانه که باعث اختراع بالابر شده ناچیز است
هر موقع شما مردها قبول کردید که زنها هم مثل شما از ارث برابر و دیه برابر برخوردار باشند حق طلاق و تحصیل و اشتغال داشته باشند و روی فرزندانی که خودشون به دنیا میارن ولایت داشته باشند اونوقت میتونید تنها حق قانونی زنان یعنی مهریه رو حذف کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
درود بر شما. احسنت.
نوید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
تو اسلام حق ارث مرد دوبرابر حق زن هست دلایلشو برو بخون هر چند به اسلام شما اعتقاد نداری آن شا الله بعدا اعتقاد درست میکنی بصورت خودکار
عالی بودنظرتان اقای مطهری وبایداضافه کردکه دوستی بین همسایگان همکیش باعث پیشرفت همه مامیشود اگردشمنان بگذارندکه ادامه یابد وپیشرفت کندمتاسفانه بعضی ازخودیها هم ناخواسته بعلت تعصبات بیموردمانع دوستی بینمان میگردند ومشکل مابیشترازخودمانست که باهمدیگرتعامل درست وگذشت نداریم بیائیم مایعنی کشورماآغازگردوستی بین تمام کروه های اسلامی باشد وبحرف‌وتحریکات تفرقه افکنان بی اعتنا البته دوستی بین مامعنی دشمنی بادیگران رانمیدهدبلکه فعلاًاز خودمان یعنی مسلمانان همسایه منطقه شروع کنیم
املای آمر را عامرننویس ، آقا جوات
کریمی‌قدوسی سواد ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
در عوض تا دلتان بخواهدوقاحت وپر رویی دارد
اگر من بخواهم مثل زمان صدر اسلام سوار اسب بشوم چون در قانون اسب سواری رو گواهینامه نمی‌دهند پس اسب سواری منم مخالف قانونه در صورتی که پیامبر یکی از ورزش های با ارزش رو اسب سواری میدونست
(هر چند ایشان اسب سواری رو جنسیتی نکردند اما مسئولان ما با تفکر خود هر چی رو جنسیتی می‌کنند)
وقتی استاد تمام علوم سیاسی دانشگاه تهران (جناب زیباکلام) دو کلمه آجل و عاجل را اشتباه به کار می برد نتیجه اش همین است.
در روایات متعدد آمده از اسلام جز نامی و از قرآن جز پوستی باقی نمی ماند و ظلم همه جا را فرا می‌گیرد
آیا آنچه حضرت مهدی به عنوان دین جدید می بایست برخورد کند همین دینداری الان ما ا نیست!!
در حالی که به ایشان عنوان می‌کنند که دین جدیدی آورده ای


فرق این دین با آن دین چیست که 180 درجه فرق داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
احسنت. قانون عدم افشای اموال مسئولین توهین به اسلام است و باطل است. حالا هر کسی هم تصویب کرده حق نداره قانون مخالف اسلام تصویب کنه.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
سوالی که برای من مطرحه اینه از اون مردمی امروز که زیر خط دولت ساخته فقر زندگی می کنند، چند نفر حاضرند در رکاب ایشان بجنگند؟
چرا در قانون به زنانی که تا کمر در سطل زباله خم می‌شوند ایرادی وارد نیست؟
آها چون از مردا نام نبرده و هر دو گروه میتونند خم شن تو سطل پس ایرادی نداره در ضمن کسی از دیدن این زنها تحریک نمیشه!
چرا روحانی بخاطر عملکرد فوق ضعیفش بخصوص در مورد سومدیریت بر توزیع ومصرف میلیاردها دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی محاکمه نمیشود؟؟؟!!!
بسیاری از دلسوزان نوشتند و گفتند لزومی ندارد این همه نوع واکسن تولید کنید آمریکا ۳ واکسن چین ۲ و روسیه ۱ ایران ۹ نوع واقعا این اتلاف منابع نبود چرا کسی مانع این اصرافکاریها نمی شود در همه زمینه ها همین گونه است بعد می گویند کسر بودجه داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
شما فکر میکنید از ابتدا نمیدونستن اتلاف بودجه است؟با اگاهی قبلی بودجه را میگیرن و کار را انجام نمیدهند.به یه جایی میرسه که میگن کار تعطیل!!!
حمین بیثوادحا برای کشور غانون گزاری حم میکنند! آمل و عامر
برعکس همه دنیا، سواد مردم ما از مسئولانشان بیشتره
در گزارش مربوط به واکسن فخرا یک کلمه سلیس ایرانی دیدم که خیلی ذوق کردم و تو پوست خودم نمی‌گنجیدم. کلمه مورد نظر بچ هست (اولین بچ). خیلی خیلی ممنون از نشریه وزین تابناک که اینقدر زبان فارسی را پاس میدارد.
مهترین راه کار برای حل مشکلات کشور از زبان علم الهدی

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نیروهای انقلابی و جهادی شیفتگان خدمت هستند، نه تشنگان قدرت
جناب علم الهدا اگر واقعاشیفته خدمت بودند کاندید نمی شدند و میگذاشتند نیرو های توانا و با سواد مملکت را اداره کنند و نه با رانت پست های کلیدی را بگیرند و کشور را به این روز در بیاورند.
خودسوزی مقابل بنیاد شهید
قابل توجه مسئولین
موتور سواری بانوان هم ممنوع!! یعنی اگرخانمی باموتورهای برقی واسکوتر که نیازی به گواهینامه ندارند راننگی کند مشکلی نیست ولی برای سایر موتورها ایراد شرعی وجود دارد!! خداااااااااااااااااااااااااا
موتور سواری بانوان هم ممنوع!! یعنی اگرخانمی باموتورهای برقی واسکوتر که نیازی به گواهینامه ندارند راننگی کند مشکلی نیست ولی برای سایر موتورها ایراد شرعی وجود دارد!! خداااااااااااااااااااااااااا
جشن تولد برای یک غربی با هزینه بیت المال
انوقت مدعی مبارزه با فساد هستند
کجاست مجلس انقلابی، کجاست قوه قضائیه
درهرصورت انقدر حالب بوده که رئیس آژانس درخواست ملاقات با وزیر خارجه بوده بلکه براش تولد بگیرن
حالا هدیه چی دادن؟
البته واضح و مشخص است که چرا جناب حداد عادل ، قانون عدم شفافیت دارایی و ثروت مسولان را بوجود اورده اند !!!!!؟؟؟

بالاخره گرفتن زمین رایگان از بنیاد و ساختن دو دبیرستان لاکچری اشرافی برای استفاده آقازاده شون و کسب درامد های نجومی برای خودشان ،
حتما نباید برای مردم فاش میشده است !!!!!!

ولی سوال اینجاست که چرا مجلس انقلابی قالیباف حداقلی و جبهه پایداری ها، کاری برای حذف ان نکرده و اتفاقا دارند تقویت اش میکنند !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
وا اسلاما را الآن باید سر داد.
وقتی قراره علم الهدا برای مشکلات کشور راهکار بده معلومه چه سرنوشتی در انتظار ملت بدبخت ایران خواهد بود
کاش اقای علم الهدی یک تعریف کامل و واضحی از این واژه جهادی ارائه می کردند.
روایت نقوی حسینی از تونلی که با گونی برای روحانی می‌ساختند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جناب آقای نقوی حسینی ، آنزمانی که احمدی نژاد یک روز در میان به سفرهای استانی میرفت و انبوه جمعیت را بدنبال خود میکشید شما کجا بودید ؟ نتیجه آنهمه سفر استانی و مصوبات کیلویی که گاهی از مردم سمت راست استادیوم می پرسید شما چی میخوایییییییییییییین ؟ و جمعیت میگفت : پالایشگاه ! احمدی نژاد هم میگفت بنویسید یک پالایشگاه هم درست کنند ! حالا اونوریها چی میخواییییییییییییییییییییییییییییییییین ؟ و جمعیت آنور میگفت استادیوم ورزشی و احمدی نژاد دستور ساخت یک پالایشگاه را هم میداد !
آقای روحانی اگر بر فرض از داخل تونل هم عبور میکرد نمی خواست چشم در چشم مردم دروغ بگوید کاری که برای دیگران بسیار ساده است !
رای قطعی استاد دانشگاه شهید بهشتی صادر شد) بابا دست از اتیکت زدن و توهم توطئه بردارید همین چندتا نخبه را هم از دست میدهید !
اشتباه املایی کریمی قدوسی؛ عامر اصلی؟!) دستی به هم برآرند فرقی با هم ندارند از مجلس چیزی بیشتر از این بیرون نمی تراود
واکسن فخرا، واکسن نورا، واکسن برکت، واکسن.......
فقط قرار بود یک مقدار پولی از بیت المال این وسط حیف و میل شود و جان عزیزان مردم گرفته شود تا عده ای دنیا به کامشان باشد!!!
مدیرکل آژانس خواستار ملاقات با وزیر خارجه ایران شد) به کاهدون میزنی اینا فقط فرمانبرند
روایت نقوی حسینی از تونلی که با گونی برای روحانی می‌ساختندجناب نقوی مشکل مردم دیدن روی ماه رئیس جمهور نیست ماملت اینقدر گرفتاری ودغدغه معیشت وگرانی واشتغال فرزندانمان را داریم وحتی نمیتوانیم روی فرزندان خودمان را ببینیم چه برسد دیدار ساتانی رئیس جمهور را لذا ایا این سفرها مفید هست؟ اگر مفید هست بفرمائیدسفریک روزه رئیس جمهور به یک استان چقدر میتواند به دردومشکلات مردم باخبر باشد؟ بهترین وباکیفیت ترین سفراستانی رااحمدی نژاد ترتیب داد که حتی جلسات هیئت دولت را هم به استانها میبرد اخرش چه نتیجه ای عاید استانها شد؟ بحث سفر کم هزینه وکم تبلیغات وبا تونل گونی تردد کردن نیست بحث اینکه موج عوام فریبی راه افتاده است این برای مردم درداورهست
اشتباه املایی کریمی قدوسی؛ عامر اصلی؟!البته این تنها قدوسی نیست که بیسواد هست 99درصد مسئولان که دارای مدرک دکترا هستند حتی اول راهنمایی را هم ندارند چه کنیم که سهمیه ونفوذورانت دارند
واکنش احدیان به خبر روزنامه شرق درباره اموال مسئولان حناب احدیان یکی از دادوفریاد رئیس تو یعنی قالیباف همین شفافیت ارا واموال مسولان بود یعنی یک حربه تبلیغاتی حالا که خودش برمسند قدرت بایان تبلیغات نشست هم درمورد شفافیت ارا وهم محرمانه دانستن اموال مسئولان را مدنظر دارد درضمن محرمانه دانستن امال را اقای حداد عادل درمجلس هفتم کلید زد ودستور ایشان بود
خودسوزی مقابل بنیاد شهید
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به ارائه توضیحاتی در خصوص اقدام به خودسوزی یکی از ایثارگران این استان پرداخت.متاسفانه بنیاد شهید به یکسری خانواده هارا تا خرخره میرسد به بعضی ها اصلا نمونه دراستان قزوین من شاهد ان هستم فردی 5سال ازادگی و35درصد جانبازی حتی 1امتیاز اشتغال فرزندان را نتوانست بگیرد یعنی نمیدهند ولی درامل ازاده ای هست همه فرزندان را استخدام دولتی وبا سهمیه به پزشکی فرستاد
موج ششم کرونا در آبان قطعی است جناب دکترررررر ما موج ششم را مدیون زیارت وصواب روحانیان وافراطیون دراربعین میدانیم ا
آیا بیماری زاکانی مصلحتی است؟من اگر جای رئیس جمهور بودم اقای زاکانی را رئیس بنیاد جانبازان استان قم منصوب میکردم چون ایشون لیاقت وشایستگی نمایندگی وشهرداری مثل کلانشهر تهران را ندارد چه کینم باید وفریاد وچش غره مناظرات را بگیردواین بیماری یا میخواهد درصد جانبازی را افزایش دهد یا ناز میکند
تولید واکسن فخرا متوقف می‌شودوقتی هرروز یم روبان تولید واکسن را قیچی میکردید ایا نمیدانستید صرف این همه هزینه و وقت نیروی انسانی دراولید واکسن اول باید بازار مصرف انرا پیدا کنیم بعد تولید متاسفانه مسئولان وقتی واکسن فایزر کشف شد اعلام کردند ما هم به کشف واکسن رسیدیم کووپارس برکت فخراو....... نه تنها حتی یک واکسن کاملا به جمعیت ایارن پاسخگو نبود بلکه هزاران میلیاردتومن صرف تولید واکسنی کردند که درایران هم مردم ازتزریق ان استقبال نکردند این را باید اقای مخبر ومسئولان وزارت دفاع پاسخگو بیت المال وملت ایران باشند چه کنیم درایارن کسی نیست توضیح بخواهد وپاسخگو باشند
حالا اگر این جشن تولد در دولت روحانی برپا شده بود انواع تهمتها مثل خود باختگی و خود تحقیری وحسرت به دلی وغرب پرستی ولبخند به دشمن و...به آنها زده می شد .
جناب نقوی حسینی شما نگران گونی روحانی نباش اگر مردی از گندی که ۸سال در حمایت از احمدی نژاد به این مملکت زدید خاطره تعریف کن فیلم سفر اخیر ایشون به دبی رو که دیدید ؟!!
تمام کسانی که دل مردم را به واکسن تولید داخل دلخوش کردند و نتیجتا مرگ برای مردم به ارمغان آوردند از نظر من در دنیا وآخرت بدهکار این ملت هستند و باید پاسخگو باشند
امثال حداد عادل اگر انصاف میداشتند، چندین شغل را تصاحب نمیکردند.
وزیر بهداشت گفته موج ششم کرونا قطعیست، بله آقا آنموقع که با دوستانتان( زاکانی، الهیان، رئیس زاده و.....) نامه امضا می‌کردید برای جلوگیری از واردات واکسن باید فکر الان را هم میکردید
توی این مملکت چه خبره!!! بنده خدا مشکل داشته میخواسته خودکشی کنه بعد از این که موفق نشده بدون اینکه به اون مشاوره ای بدهند یا به بهش کمک کنند رهاش کردند تا دوباره خودسوزی کند!!!! یک همچین مسئولی چرا نباید محاکمه شود!؟
کسی که بعد از چند دوره نمایندگی مجلس و حتما کلی پست دولتی دیگر هنوز حتی سواد املایی کافی ندارد می‌خواهد برای من وشما تصمیم بگیرد!!! تعجبی نیست، باید هم زندگی ما این شکلی باشد و اگر غیر از این باشد جای تعجب است!!
کسی که برای تحصیل فرزندش مدرسه تاسیس می‌کند!! حتما هم اینقدر ساده زیست هست که بخواهد اموال مسئولین مخفی بماند تا مردم از ساده زیستی مسئولین شان دچار ناراحتی نشوند
حداقل نگذارید بحث رتبه بندی مثل فوق العاده ها کادر بهداشت به همه یکسان تعلق گیرد و کادر بهداشت و پشت میز نشینان ستادی به یک میران بهره مند شوند با اینکه ماهی دارن ۱۵۰ ساعت هم اضافه کار نکرده میگیرن . مثلا سختی کار یک معلم ورزش و معلم ریاضی یا فیزیک یا شیمی یکسان نیست ، حداقل این مورد در طرح تمام وقت مورد نظر باشد.
فرهنگیان شک نکید از این دولت و مجلس انقلابی چیزی به شما نمیرسه ،
فواید برجام
با توجه به متن برجام تنها فایده برجام آزاد شدن پولهای بلوکه کشور به میران ۱۰ میلیارد دلار در کره و ژاپن میباشد و این پولها بدون شک تاثیری در بلند مدت روی زندگی مردم ندارد و حداقل می‌تواند ۶ ماه به اقتصاد ثبات دهد همانطور که در زنان روحانی بعد از برجام دلار ۶ ماه ثبات داشت با آن هم ارزی که توسط انریکا با هواپیما یا از راه‌های دیگر وارد بازار شد و فراموش نکید که دولت روحانی در ۴ سال اول با فروش ۶۰ تن ذخیره طلای کشور توانست تا حدودی تورم رو کنترل و نقدینگی رو جذب کند.
معایب برجام :
۱_ شرطی شدن اقتصاد به طوری با تغییر سیاست در امریکا دوباره اقتصاد طوفان زده خواهد شد
۲_ متن برجام که بحث تعلیق بجای لغو مطرح است
۳_ نبود مکانیسم راستی آزمایی از طرف مقابل بطوری سیف بعد از دوسال از بدجام معتقد بود برجام هیچ دستاوردی نداشت
۴_ نابودی صنعت هسته ای کشور که بخاطر آن ملت سختی ها و خون دلها خورده اند
با توجه به تمام جوانب امید است مسئولین گام‌های اساسی برای رفع نقایص بردارن و تکلیف برجام را هر چه زودتر یکسره کنند یا حتی المکان توافق را بدون امریکا ادامه دهند چون انریکا واقعا شیطان بزرگ است
آقای علم الهدی, گفته شما " نیروهای انقلابی و جهادی شیفتگان خدمت هستند، نه تشنگان قدرت" کپی برداری از گفته های آقای بهشتی در ابتدای پس از انقلاب است که "ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت!" این شعار بیش از 40 سال تجربه مردم را به همراه داشته است!!!!
شهردار منتخب بیرجند هم دقیقا مثل زاکانی پزشک بود که احراز صلاحیت نشد ، زاکانی هم باید برگردد به مجلس.
یک زمانی جهت دکترا داشتن نمره قبولی آزمون زبان انگلیسی ضروری بود ولی با این خیل عظیم دکاتیر شرط سواد خواندن و نشتن زبان فارسی و ترجیحا تایید شده توسط نهضت سوادآموزی ضروری است
مردان بدهکار وقتی میرن دنبال عشق و حال و به زن و بچه خیانت می‌کنند باید فکر میکردن ؟؟ مرد خیانتکار و زن خیانتکار هر دو باید تاوان پس دهند.
آقای رییسی اگه واقعا مدعی کسری بودجه هستید
چرا حقوقهای نجومی رو کاهش نمیدهید
چرا شرکت‌های دولتی که ۸۰ درصد بودجه مملکت رو می‌بلعند رو واگذار نمیکنید
چرا ۵۳ نهاد موازی فرهنگی تو کشور ایجاد گردین
چرا بودجه حوزه علمیه رو مستقل نمیکنید
چرا طی سه ملا ۸۵ درصد به حقوقهای بعضی اضافه کردین واقعا مسئولی که ۵۰ میلیون حقوق میگیره درد سفره خالی مردم رو می‌فهمد ولله قسم دروِ می‌گوید.
نمیشه سیاست یک بام و دو هوا داشت ۹ ساله جامعه فرهنگیان رو دولتها و مجلسها به سخره گرفتن و حالا دارن بجای رتبه بندی جیره بندی می‌کنند
در سال ۸۰ حقوقم با هم سابقه آم در دانشگاه اختلاف ۳۰ درصدی داشت میدونی حالا اختلاف ۶برابری شده یعنی ۶۰۰ درصدی ؟؟؟ این شکاف نشانه بودجه ریزی غلط دولتها و نظام ناعادلانه پرداختها ست ، خدا نگذره از نوبخت که می‌گفت نظام پرداخت مثل لانه زنبور هست نباید به آن دست درازی کرد چون منافع ما به خطر می افتد ، دیگه بحث فاصله طبقاتی نیست بحث گسل مطرح است مواظب باشید این گسل پایه ها رو سست نکند
اقای احمدی نژاد از نظر شکلی و صوری کار اشتباهی نکرده . یعنی در چنین‌مکانهای نمیتواند به شهروندان و حتی ایرانیان امارات امر کند که برای دیدن من حتما لباس و حجاب بر سر کنند . دوم اینکه فشار مطالبات مدنی مردم باعث انشقاق وجدایی بدنه اصکلگرایان شده .‌یعنی مطالبات اکثریت مردم بمرور زمان در طی ۵۰ تا صد سال تحقق پیدا میکند . لیبرال دمکراسی تمام مکاتب سیاسی و فکری و عقیدتی را در خود هضم خواهد کرد ......
تورم وقیمت دلار کم شود مشکلات اتوماتیک حل میشود
تابی ها
وقتی این خبرهارو اینجا گذاشتین، شاکی نشدین ازینکه تو این کشور هستین؟
هر چیزی که با عقل مخالف باشد حرام است .مهریه به شکل کنونی حرام در حرام است چون باعث ترویج طلاق و فساد مطلق است، احتیاج به تفسیر هم ندارد.
گفتیم دولت انقلابی آمد!نگو با شعارش آمد! چرا تولد میگرند در وزارت خارجه؟! اینها همان افرادی بودند که ظریف رو دایم کوبیدند الان دارن به بایدن دهل و تنبک میزنند
بخدا قسم نمی دونم گریه کنم يا بخندم! اسرائیل عضو آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیست و هیچ نظارتی رو هم قبول نمی کند! و در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هم نماینده دارد و علیه ایران افترا هم می زند!و گروسی هم به آنها اعتماد کرده و در حال آزار ایران هست، ولی ایران عضو هست و جاسوسی در غالب بازرسی ساری و جاری هست باز هم ایران رو متهم به انحراف می کنند! خب سیاست مداران ایران عضویت ایران در آژانس چه منفعتی دارد!از ترس حمله نظامی در آژانس ماندید که بیخود کردید تأسیسات هسته‌ای راه انداختید، اگر این تأسیسات را داریم پس اجازه ندهید وسیله ای برای فشار علیه ایران و ملت ایران باشد ، فردا ترکیه و مصر و عربستان و امارات و بحرین همه تأسیسات هسته‌ای راه می اندازند بدون اینکه تاوان آن را بپردازند و ملت آنها تحت تحریم ها باشند،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
برادر گرامی دغدغه مردم ما الان چیز دیگریست!! توجه فرمودید
مهریه چیه دیگه من زیباترین دختر جهانم باشه یه دونه سکه هم نمیدم
جواد کریمی قدوسی نماینده چندین‌دوره‌ی مشهد در مجلس که مدعی‌ است کارشناسی ارشد حقوق دارد در توییتی کوتاه، «آمر اصلی» را «عامر اصلی» نوشته است
لطفا گاف بقیه اساتید را هم بنویسید.
این که زنان نتوانند شهروند عادی باشند و سوار موتور شوند ولی آقایان بتوانند قراردادی را که امضا کرده‌اند، نقض کنند، فمنیسم نیست!
اشتباه املایی کریمی قدوسی؛ عامر اصلی
مدارک سهمیه ای از این بهتر نمی شود
دکتر و مهندس های کیلویی
چرا ایران هیچوقت مالزی و ترکیه نشد؟در حالی که آنها نه نفت داشتند نه گاز
نه اورانیوم
"خودسوزی مقابل بنیاد شهید" چقدر عادی شده و راحت توضیح میده. حداقل اگر به مردم عادی رسیدگی نمی کنید هوای کسانی که باعث بقای شدند را نگهدارید.
چرا ننوشتی این پیام عجیب اردوغان چی بود؟ شام خورده ای؟
مملکن ما با این مدیریت ها هیچگاه به جایی نمیرسد فقط در جا خواهد زد و بس
کریمی نماینده با بصیرته دیگه و یکی از خصایص با بصیرتها بیسوادیست
احسنت به اقای نقوی حسینی که راه رفتن در خفا را خوب درک کرده . البته مخفی کاری های خودش تجربه ارزشمندی را در اختیارش گذاشته ولی نقوی حسینی نمیدونه که برای هر گونه رفتار و کارهای امنیتی رئیس جمهور نمیتونه تصمیم بگیره نقوی حسینی توجه نکرده که روحانی برای دیده نشدن برای اجرای کارهای خلاف اقدام نکرده مثل طرفه رفتن نقوی حسینی با... مربوطه در حین صحبت های تلفنی
از آقای علم الهدی بپرسید چند درصد نیروهایی که الان در مسند امور هستند، جهادی و بسیجی نبوده اند؟!
تولید کنیم به چه کسی بدهیم؟
این سوال را باید قبل از حیف و میل بیت المال مطرح میکردی دوست عزیز . اون بودجه ای که شما و امثال شما صرف کردید از سهم مردم محروم این مملکت فلاکت زده است.
من نوعی که در تهران بیش از 15 سال ساکن و شاغل هستم ولی مستاجر چرا به دلیل داشتن یک واحد آپارتمان در شهر محل تولد خودم که در استانی دیگر است نباید به دلیل قرمز بودن فرم ج در طرح جهش مسکن ثبت نام کنم؟؟؟ فرم ج باید براساس استان محل سکونت و شاغل بودن و مستاجر بودن اصلاح شود و شرایط به نحوی تعدیل شود که تمامی مستاجران بتوانند ثبت نام کنند.
کشور چند سال فرصت احتیاج دارد تا امورات مردم با اقدامات روتین انجام دهد و نیاز به اقدامات صدقه گونه خیرین نداشته باشد؟
موتورسواری خانم ها غیرقانونی است چون گواهینامه ندارند؟ خوب به مردها هم گواهینامه ندهید غیر قانونی میشوند. اما چرا به مردها میدهید و به خانم ها نمیدهید؟ از خانم ها هم امتحان مهارت بگیرید و بدهید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
یکی بگه چطور خانمها ترک موتور میتوانند بنشینند اما خودشان موتور سواری نکنند.فرق این دو در چیست،وضعیت آنها در موتور سواری از ترک موتور نشانشان خیلی بهتر است
دولت آقای رئیسی حرکت به جلو و یا فرار به جلو را انتخاب کرده. گویا فراموش کردند که مردم برای چی به ایشان رای داده اند آن چیزی که مردم را دارد رنج می دهد بی ثباتی اقتصادی و عدم ثبات قیمت اجناس و گرانی ها است که باعث نارضایتی مردم شده است . آقای رئیسی هنوز نیامده گیوه به پا کرده و سفرهای استانی می کنند و انگار فقط جناب روحانی چون تو پاستور می نشستند ایشان باید به مسافرت بروند . برادر برو مشکلات اساسی این مملکت را حل کن که کمر این مردم را خم کرده . اقای رئیسی یادتون باشه 50 درصد این مردم رای ندادند شما دیگر برای دوره های بعد خرابتر نکن و کاری نکن که دیگه مردم به شما و امثال شما و اعتماد و اعتقادی نداشته باشند.
اموال مسئولان علنی باید باشد و از افشا کنندگان اموال مسئولان باید حمایت شود. مسئولی که به صورت قانونی و شرعی مالک دارایی شده است نباید نگران باشد.
آخر سهمیه قبولی دانشگاه و فارغ التحصیل دانشگاههای غیرمعتبر و ... میشود.... عامر !!!! از این نمایندگان و مسئولان کم نیست!
ما مردم مشهد بابت کریمی قدوسی و علمی الهدی و ... شرمنده هستیم
تولید واکسن فخرا متوقف می‌شود. واقعا چرا مسئولین محترم متوجه نمی شوند که با توجه به دیرکرد در تولید واکسن های داخلی امکان بازاریابی و فروش آنها ممکن نحواهد بود و میلیون ها دلار از بیت المال را به باد فنا دادند. اینو همه مردم آگاه می دونسنتد، همه.
احمدی نژاد عشق ملت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
از خودت مایه بگذار!! چکار به ملت دارید مگر تو سخنگوی ملتی!! همین مثبت ومنفیها خودش گواه عشق بی پایان ملت است
مدرک آقای علم الهدی دقیقا" چیه ..فقط مونده درباره سیاه چاله های راه شیری نظر بدهند
بدون تعصب میگم باعث نود درصد تصادف های تهران و ترافیک سنگین پس از آن ، یه طرفش یا هر دو طرفش!!! خانم ها هستند وای به حال اون موقعی موتور سواریشون هم آزاد بشه!! البته آمار چشمی من میگه خوبه راهنمایی و رانندگی رسمی اعلام کنه تا اون موقع شما هم چشمی دقت کنید به حرف من ایمان میارید.مجتبی
حداد عادل عادل
اصل اینه جواد کریمی مثل بعضی از مسئولان یا جاهل نیست او دلسوز مردم و کشور است
(جشن تولد وزارت خارجه برای انریکه مورا)

چقدر دیدنی بود

مجلس انقلابی -سیمای ج.ا.ا -کیهان شریعتمداری- جبهه پایداری -مداحان و کلا تمامی مخالفان

جبهه اصلاحات و روحانی

اگر ا

یک هزارام این اتفاق در دوران روحانی می افتاد

انوقت واقعا دیدنی بودند

بزن ان کف قشنگ رو به افتخار این همه یک دستگی

اسلام انقلابی یعنی همین

وحدت کلمه در زیر سایه یک جناح

علی برکت الله
اشتباه املایی کریمی قدوسی؛ عامر اصلی؟!

خوب طرف کم سوات است.
در ژاپن غیر اسلامی و غیر انقلابی، مسئولین رده بالا قبل و بعد از صدارت و وزارت شان میزان کاملا دقیق اموال منقول و غیر منقول خود را به مردم اعلام میکنند
مملکت شده ملوک الطوایفی البته تریبون دست یه عده خاص در ایزان و یک عده خاص در خارج ...با کارشناسان و دلسوزان ی که همه منزوی شده اند..
اولا فکر نمی کنم این ادعای آقای نقوی حسینی مبنی بر ایجاد تونل برای رئیس جمهور سابق درست باشد. حداقل در دو استان بنده دیدم که این طور نبود.
درثانی: از آنهایی که برای روسای جمهور سابق تضییقاتی ایجاد می کردند تا تدابیر امنیتی را شدید تر کنند،امروزه در سفرهای آقای رئیسی خبری نیست.؟!!!!!!!!!!!!
آقای کریمی قدوسی هرچه بگویید یا بنویسد درست است!!! نه اینکه باید درست بنویسد!!!!
تمام‌ پستهای‌ کوچک‌ و بزرگ‌ ادارات‌ را همین‌ عاشقان‌ خدمت‌ بطور‌ خزیده‌ و چراع‌ خاموش‌ اشغال‌ می کنند‌ ! این‌ شده‌ یک قانون‌ و رویه‌ جا‌ افتاده‌ در این‌ مملکت‌ که پستهای‌ اداری را بدون‌ اطلاع‌ و بطور‌ مخفیانه‌ به‌ افراد‌ جناح‌ خاص‌ میدن‌ !!!!
ایران تنها کشوری که در آن توقف تولید برنامه ریزی میخواد
از بس برای تولید برنامه ریزی نشده، گفتند برای چه برنامه ریزی کنیم!
خودسوزی مقابل بنیاد شهید وای بر کسانی که مردم را وادار به خودکشی می کنند
اگر ایتالله خمینی زند بود و میشنید که یک ایثارگر به دلیل عاصی شدن از دست بنیادی که وظیفه اش پیگیری مطالبمطالبات او است چه میکرد؟
نکته ای درباره قانونِ رسیدگی به اموال مسئولین
در ماده 5 این قانون آمده:
"فهرست دارایی های افراد مشمول و نیز اسناد و اطلاعات مربوط به آن به جز در مواردی که در این قانون..." الی آخر.
با وجود آنکه هیچ موردی در این قانون از قید محرمانگی مستثنی نشده اما در این ماده گفته شده همه ی دارایی ها، به جز آنهایی که در این قانون مستثنی شده اند!! این یعنی چه؟
_____________
سوال: این بخش از جمله"به جز مواردی که در این قانون"، به کدامین ماده، بند و یا بخشِ دیگر از قانون ارجاء میدهد؟ آیا نخبگان کشور در مجلس و مجمع تشخیص مصلحت و بعدتر در قوه قضاییه و طی این روزهایی که دارند درباره این قانون بحث می کنند متوجه این موضوع نشده اند که این قانون در ماده 5 کارگزاران را به جایی داخل خودِ این قانون ارجاء می دهد که اصلا وجود خارجی ندارد.
خودسوزی مقابل بنیاد شهید وای بر کسانی که مردم را وادار به خودکشی می کنند
مسئولین بایستی خون‌گریه کنند، خانواده شهدا و جانبازان بایستی در آرامش کامل زندگی کنند، اینها از بالاترین و با ارزش ترین چیز یک انسان که جان است برای مردم خود از آن گذشتند و جامعه وظیفه دارد که از آنها و بازماندکان آنها نهایت حمایت را بکند.
چرا ایران هیچوقت مالزی و ترکیه نشد؟در حالی که آنها نه نفت داشتند نه گاز
نه اورانیوم
بخاطر مدیران خوب
مدیر این سایت از مسخره کردن کریمی قدوسی چه عایدت میشود.بارها در نوشته های این سایت غلط املایی بوده پس باید بگویند تو ادم بی سوادی هستی.در ضمن درد تو مذاکرات به عقب افتاده رییست حسن روحانی است‌ که رسانهای مزدور در تلاش به راه افتادن آن هستند.
احمدی نژاد که می گوید:ما برای تصمیم گیری دانش داریم که محصول تجربیات تاریخ است که البته عقلانی هم هست ..."، خوب است اینطور ادامه بدهد که "خود من هم البته 8 سال با همین دست فرمون و همین ماشینی که الان دارم
خودش و رانندگانش رو هجو می کنم، رانندگی کردم.
ده سال پس از مرگ قذافی، دیکتاتور سابق لیبیا، اکنون شمار زیادی از مردم این کشور در حسرت ثبات دوران او هستند. سال‌ها جنگ داخلی و زندگی در فقر و تنگدستی مردم این کشور را به بیچارگی کشانده است.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر