بازدید 10864
شروع مطالبات از دولت رئیسی

عضو جامعه روحانیت: منتظر اقدامات دولت قوی هستیم / آقای رئیسی مردم تحت فشارند؛ عجله کنید!

حجت‌الاسلام «حسین ابراهیمی» درباره رویکردهای اتخاذ شده از سوی دولت سیزدهم اظهار کرد: در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنم که برای ارائه یک کارنامه کاری از دولت سیزدهم بسیار زود است؛ اما در مجموع آنچه از شکل‌گیری کابینه و سخنان رئیس‌جمهور برآورد می‌شود، نشان از عزم دولتمردان برای رفع مشکلات مردم است.
کد خبر: ۱۰۸۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷ 19 October 2021

عضو جامعه روحانیت: منتظر اقدامات قوی دولت هستیم/ آقای رئیسی مردم تحت فشارند؛ عجله کنید!

سید «ابراهیم رئیسی» در جریان مبارزات انتخاباتی، شعار تشکیل یک دولت قوی و مردمی داد که همه تلاش خود را برای رفع مشکلات عدیده ای که گریبانگیر مردم است، انجام بدهد. تشکیل دولت اولین آزمون رئیس دولت سیزدهم بود و حالا کم کم مردم و سیاسیون در حال طرح مطالبات خود برای رفع مشکلات توسط قوه مجریه هستند.

به گزارش «تابناک»؛ دولت سیزدهم رفته رفته در بخش های مختلف به سمت تکمیل شدن می رود و روزهای منتهی به صد روزگی اش را می گذارند، همین مسائل باعث شده که مردم کم کم وعده های داده شده توسط رئیس جمهور را مطالبه کنند و نخبگان سیاسی از هر دو جناح هم نقطه نظریاتی در خصوص این گونه مسائل دارند که گاه و بیگاه در رسانه ها آن را مطرح می کنند.

منتظر تحقق وعده‌های دولت هستیم

در همین زمینه، یک عضو جامعه روحانیت مبارز به خبرنگار «تابناک» گفت: منتظر تحقق برنامه‌ها و رویکردهای جدی دولت سیزدهم در جهت تحقق مطالبات مردم هستیم.

حجت‌الاسلام «حسین ابراهیمی» درباره رویکردهای اتخاذ شده از سوی دولت سیزدهم اظهار کرد: در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنم که برای ارائه یک کارنامه کاری از دولت سیزدهم بسیار زود است؛ اما در مجموع آنچه از شکل‌گیری کابینه و سخنان رئیس‌جمهور برآورد می‌شود، نشان از عزم دولتمردان برای رفع مشکلات مردم است.

رفع مشکلات بی‌شمار اقتصادی مردم در اولویت باشد

وی افزود: بی گمان آنچه در این مقطع و برهه زمانی برای مردم از اهمیت بسیاری برخوردار است، رفع مشکلات اقتصادی بیشمار آنهاست که دولت باید به فوریت برای حل این مشکل وارد عمل شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه ما منتظر ارائه یک برنامه مشخص از سوی شخص رئیس‌جمهور و تیم اقتصادی وی در راستای برون رفت از وضعیت فعلی هستیم، تصریح کرد: متاسفانه انتقادی که امروز به دولت وجود دارد این است که بدنه اقتصادی کشور هنوز تکمیل نشده که این روند باید هرچه سریع تر اصلاح و گزینه‌ نهادهای مهمی چون بانک مرکزی مشخص شود.

مشکل اقتصاد؛ بزرگترین دغدغه مردم و رهبری

ابراهیمی خاطرنشان کرد: برهمه مسئولین مشخص است که امروز مشکلات اقتصادی بزرگترین دغذغه مردم است؛ از این روی، همان گونه که رهبری نیز بارها تاکید کردند، حل مشکلات معیشتی مردم باید در دستور کار دولتمردان قرار گیرد.

وی تاکید کرد: مردم روزهای سختی را در دولت روحانی به خصوص در دو سال پایانی کار دولت تجربه کردند؛ از این روی، با رای دادن به یک چهره باتجربه و آشنا به دردهایشان، منتظر حل مشکلاتشان از همان روزهای ابتدایی شروع به کار دولت بودند؛ بنابراین، با توجه به اینکه مردم حق بزرگی بر سر دولت و حاکمیت دارند، امیدواریم دولتمردان سیزدهم شتاب بیشتری به برنامه‌های خود بدهند تا از فشاری که بر دوش مردم است کاسته شود.

مشکلات بر جای مانده از دولت روحانی باید حل بشود

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: دولت سیزدهم بدنه و کابینه خوبی متشکل از افراد جوان، باتجربه و متعهد تشکیل داده است که این روند نوید روزهای خوبی برای کشور و ملت است که امیدواریم با تدوین یک برنامه شاخص از سوی رئیس‌جمهور علی‌رغم وجود مشکلات بیشمار به جا مانده از دولت روحانی، شاهد شکوفایی و پیشرفت کشور در درجه اول و درنهایت حل مشکلات اقتصادی مردم باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۲۴
شخصا آقای رئیسی را دوست دارم و ایشان را قبول دارم ولی معتقدم اصولگرایان بی انصاف ایشان را هم قربانی خواهند کرد.
واقعا فکر کردین این دولت با بقیه فرق داره و میتونه مملکت رو درست کنه؟ .
دولت قوی؟؟؟؟؟؟؟
عجله کنند؟؟؟؟؟
باشه، با اسنپ میان
دولت همه تلاش خودش را کرده و تو این مدت اقدامات مثمر ثمری انجام داده و کاملا در جامعه مشهود است و مردم مدام میگن خدا پدر روحانی را بیامرزه چون در دوره روحانی افزایش قیمتها هفتگی بود الان ساعتی شده
رئیس جمهور تنهاست
عجب کابینه ای
دولت‌ باید‌ برخاسته‌ از یک حز ب‌ واقعی‌ باشد‌ مردمی‌ هم‌ که در انتخاب‌ آن شرکت کرده اند‌ از قبل‌ میدونند‌ که منتخبشون‌ چه مشی‌ ی در اداره‌ کشور‌ دنبال‌ خواهد نمود‌ و اگر‌ از آن عدول کرد‌ یقه‌ حزب‌ را خواهند گرفت‌ ولی‌ دولتهای فله ای نه تعهدی به کسی دارند‌ و نه مشی خاص در مدیریت‌ کشور‌ !
عجله نکنید جناب رئیس جمهور در حال مسافرت های استانی هستند تا از نزدیک فلاکت مردم را ببینند. ظاهراً ایشان تا با چشم خودشان چیزی را نبینند باور نمی کنند.
مگه مردم مشکلی هم دارند؟
حالا چه عجله ایه؟ بنشینید اومدیم خودتون رو ببینیم
معجزه ای در کار نیست بزودی خواهید فهمید که انتخاب درستی نکردید
حاجی خیلی امیدوار نباش!!!!!!سالی که نکوست از بهارش پیداست.
باش تا بدمد
تحت فشار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همه دارن له می شن عزیز
تا زماني كه تحريم‌ها برداشته نشود و ايران وارد دوراني همراه با صلح و آرامش با غرب به ويژه امريكا نشود، ترديد نبايد داشت كه مشكلات اقتصادي حل نخواهد شد. بغير از اين هر چه گفته شود شعارهاي بي پشتوانه و بي محتوا و پرخاشگرانه است. كما اين كه در اين سال ها هم به قدر كافي از اين گونه حرفها شنيده ايم
همینکه ما را وارد جنگ نکند ازش باید تشکر کنیم. الباقی مساعل هم که حل شدنی نیست.
به اسامی وزرا و...نگاه کنید فقط محمود هاله ی نوردیده را کم دارد
چیو عجله کنه؟ مگه خم رنگرزیه!؟
اصول اقتصادی باید به صورت علمی اجرا بشه که برای یه سری علم واژه نامفهومیه! تازه انتظار معجزه هم دارن
اقای ابراهیمی الان انتظار نداشته باش ایشون یه اجی مجی لاترجی بخونه مشکلات کشور رو حل کنه
وقتی پول نیست تو مملکت کاری پیش نمی ره خیلی دلت خوش نباشه
مردم تحت فشارند لاستیک را بیشتر گرون بکنید تا پدر مردم در بیاد 30درصد کمه!!!!!چطور روتون میشه 30درصد گرون بکنید!!!!!! لا اقل یه 300درصدی گرون بکنید مردمجزقاله بشن.!!!!!!!!!
فقط آقای رییسی اگر جلوی گرونی را نگیرید فقط در سفرهای استانی شعار مردم مردم بدهید به زودی مردم از دولت فعلی هم مثل روحانی متنفر خواهند شد چون عملا با شعارهای انتخاباتی فاصله گرفتی و برای مردم کار خاصی نکردی و این ناامید کننده است.
آقاي رئيسي برخي از منتصبين جديد در وزارتخانه ها در حالي انتصاب شدند كه شعار همگرايي و توجه به ارزشها و شايسته سالاري سر ميدادند و با كمك و معرفي نيروهاي ارزشي پست گرفته اند ليكن اكنون كه احكام آنها خورده بر خلاف شعارهاي قبلي تغيير رويه داده و در حال انتصاب دوستان و رفقاي زمان تحصيل و همشهريان خود هستند لذا درخواست برخورد جدي با اين موضوع راداريم و الا نيروهاي انقلابي خود دست بكار شده ... . اين موضوع در وزارت نفت بصورت نخ نما در حال انجام ميباشد . يا حق
این اظهارات اصولگرایان خطاب به دولت رئیسی یعنی ماه عسل تموم شد و فصل پاسخگویی رسیده
مشکلات بر جای مانده از دولت روحانی باید حل بشود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شما بخوبی میدانید که تگرار مشکلات دوره روحانی دردی را دوا نمیکند مشکل اصلی جای دیگری است که باید درمان شود
مشکلات بر جای مانده از دولت روحانی باید حل بشود
دولت چهاردهم مشکلات بر جای مانده از دولت رئیسی باید حل بشود
دولت پانزدهم مشکلات بر جای مانده از دولت چهاردهم باید حل بشود
و این داستان همچنان ادامه دارد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل