بازدید 12088

واکنش عزیزی خادم به استخدام اقوامش در فدراسیون

کد خبر: ۱۰۸۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳ 19 October 2021

یکی از ابهامات مهمی که درباره فدراسیون فوتبال مطرح شده بود، موضوع انتصابات شهاب‌الدین عزیزی‌خادم از میان اقوام و فامیل وی بوده است؛ مهم‌ترین اشاره به انتصاب احسان عزیزی‌خادم در بخش آی‌تی فدراسیون فوتبال بوده که با انتقاد اهالی فوتبال مواجه شده است.

 

اما رئیس فدراسیون فوتبال به این خبر واکنش نشان داد و شب گذشته در گفتگو با برنامه فوتبال برتر، ضمن رد شایعات درباره حضور بستگان دیگرش در فدراسیون درباره انتصاب پسرعموی خود هم توضیحاتی را ارائه کرد.

 

شهاب‌الدین عزیزی‌خادم گفت: من در همین برنامه شما قبلا هم گفته بودم، ایشان دکترای دانشگاه شریف را دارد و دارد به ما در بخش آی‌تی فدراسیون فوتبال کمک می‌کند و این مسئله را من قبلاً هم به صورت واضح گفته بودم.

وی افزود: از اقوام فقط پسر عموی من است و دارد به ما کمک می‌کند و انسان بسیار کارآمدی هم هست و در حوزه آی‌تی جزو نخبگان و نوادر است

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۳
نخبگان و نوادر؟؟!! بازم ژن خوب ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
با کدام شاخصها نبوغ او را سنجیدید؟ مطمئناً با درک فندقی ایت
شما انتطار دیگه ای مگه داشتید...اصولا در ایران مردم تلاش میکنن تا پست مدیریتی بگیرن تا قوم و خویشانشان رو سر سفره بیارن...همه قومای ایشان نخبه و نوادر هستن و دیگران خرفت و کندذهن.
خب آزمون میگیرن تا سیه رو شود هرکه درو غش باشد.
نه اینکه پارتی بازی.
اگه نخبه بود استخدام نمیشد
خدا نسل این نخبگان و نوادر را بر کند تا مگر وضع مملکت خوب شود
توجیه کردن و ماستمالی کردن هنر بزرگیست
از صمیم قلبم خوشحالم که یه نخبه و نابغه به حقش رسید اگه آقای عزیزی خادم رییس فدارسیون نمیشد این نخبه داشت با ماشین مسافر جابجا میکرد. با تشکر از ایشون
وقتی مشاور خوب نداری، وقتی همه چیز را بلدی، حقوقدان خوب نداری، سواد مرتبط نداری، مکاتبه بین المللی تسلط نداری و کلا بی ربطی، نمیدونی که 14 روز قبل از مسابقه با کره جنوبی بایستی با فیفا مکاتیه کنی و بر اساس پروتکل های جهانی کرونا نسبت به دریافت مجوز ورود تماشاگر به استادیوم اقدام کنی! اینجوریه که میزبان را از امتیاز میزبانی بی نصیب میگذاری و شانس میای که نباختیم! لطفا هر کس سر جای خودش باشد تا مردم در آرامش زندگی کنند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
بسیار عالی. احسنت
عملکرد ایشان ومشاور اقتصادی ایشان (مهرعلی) راباید در شرکتهای زیرمجموعه ایرانخودرو وسایپا و...که مدیر عامل بودند بررسی کرد ببینبد چقدر برای مردم دلسوزی کردند !!
چرا هر کس که پست می گیرد ، خانواده اش و جد و آبادش یک شبه جزو نوابغ و نوادر میشن ؟
عجب مملکت نوابغ پروری داریم که هر روز مملکت و بیت المال را به ویرانه و یغما می برند
وی افزود: از اقوام فقط پسر عموی من است و دارد به ما کمک می‌کند و انسان بسیار کارآمدی هم هست و در حوزه آی‌تی جزو نخبگان و نوادر است

فدراسیون فوتبال چه کار مهم و پیچیده ای در حوزه آی تی ددارد که حتما باید از یک نفر که به قول آقای رئیس از نخبگان و نوادر است استفاده نماید؟ اگر هم لازم هست آیا فقط پسر عموی ایشان در این زمینه تخصص دارد و تنها نخبه کشور ایشان است؟
چرا توجیه می کنی آقای خادم ؟!بگو پسرعموم بوده میخواستم مشغول به کار بشه همین
پاسخ ها
بردیا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
عزیزمن خوب دقت کن مثل 22سال پیش جریان فرودگاه امام گفتن شرکت ترکیه ای مال اسراییل است و اخراجش کردن رفت الان هم سیستم وی ای آر شده اسرائیلی،پس یک نخبه آی تی باید بیاد سفره یهنه استین بالا بزنه بعدش هیچی همون سیستم خارجی میاد
در پایگاه اطلاعات پایان‌نامه‌های دانشگاه صنعتی شریف اسمی از ایشان وجود ندارد. تنها در دانشگاه تربیت مدرس در مقطع کارشناسی‌ارشد پایان‌نامه ثبت شده است.
بقیه هم که فامیلاشون رو میارن همین توجیه رو میارن، نتیجش رو هم با اوضاع داغون مملکت داریم میبینیم
يعني شناختاين آقا فقط به پسرعموش ختم ميشه
تابناک جان شما یک تحقیق کوچک و سریعی بکنین و به همه خبر بدین که چنین شخصی در سایت فارغ التحصبلان دانشگاه شریف وجود نداره. همین الان خودتون میتونین چک کنین.
اینها سرنوشت تاج و کفاشیان را با آن قراردادهای ننگین میبنند، تشویق میشن به ادامه باندبازی، سوء استفاده ها و رانتها. واقعا بی صاحبی بد دردیه برای کشور.
خودتم بخشی از نوادر و نخبگانی!!!!
نخبه بوده . ولی نتونسته کار پیدا کنه و شما اوردیش زیر پر و بال خودت !!!!!
والا در دولت انقلابی نباید از این اتفاقها بیافته حتی به قیمت تعطیلی فوتبال. بالاخره مبارزه با فساد بدون هزینه که نمیشه.
دروغ از روز روشن تر آقای عزیزی خادم اینه که ایشان دکترا دارد. با یک سرچ ساده خواهید فهمید ایشان تازه دانشجوی دکترا هست و بکار بردن عنوان دکترا برای کسی که هنوز فارغ التحصیل نشده خلاف مقررات جاری کشور است.
شما اجازه میدادی این نابغه در جاهای مهمتر به درد مملکت برسه. فدراسیون فوتبال با امثال شما و کفاشیان و تاج هم اموراتش میگدره.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار