بازدید 7005
۲

ادعای تل‌آویو درباره برگزاری نشست سه‌جانبه درباره ایران

«الکساندر بن زوی» سفیر رژیم صهیونیستی در روسیه مدعی شد که در این دیدار مسائل سوریه، ایران و منطقه خاورمیانه بررسی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶ 16 October 2021

به گزارش تابناک به نقل از فارس، «الکساندر بن زوی» سفیر رژیم صهیونیستی در روسیه ادعا کرد که تل‌آویو با مسکو و واشنگتن درباره برگزاری یک دیدار سه‌جانبه پیرامون سوریه و ایران در سطح رؤسای شورای امنیت ملی به توافق رسیده است.

 الکساندر بن زوی، امروز (شنبه)، در گفتگو با خبرگزاری «اسپوتنیک» در این خصوص مدعی شد: «تا این لحظه این تنها یک ایده است و زمان و مکان دیدار هنوز مشخص نشده. ما آماده هستیم از هیأت‌ها میزبانی کنیم؛ اما این تصمیم هنوز اتخاذ نشده است».

سفیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعا کرد: «امیدوارم نخست‌وزیر ما اکنون بیاید و در پایان، قادر به تصمیم‌گیری [در این خصوص]شود. در مرحله کنونی، تنها یک توافق و یک تفاهم درباره اینکه این [نشست] برگزار خواهد شد، حاصل شده؛ اما اینکه دقیقا چه زمانی، هنوز در این خصوص توافق نشده است».

بن زوی مدعی شد که این دیدار «مسائل سوریه، ایران و دیگر مسائل منطقه خاورمیانه را در بر خواهد گرفت».

«یایئر لاپید» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی نیز پیشتر به خبرگزاری اسپوتنیک گفته بود که «اسرائیل، روسیه و آمریکا در حال بررسی احتمال از سرگرفته شدن رایزنی‌های سه‌جانبه در سطح رؤسای امنیت ملی هستند و شاید نشست آتی در اکتبر برگزار شود».

این گزارش در حالی منتشر شده است که تل‌آویو اخیرا اعلام کرد که «نفتالی بنت» نخست‌وزیر این رژیم در تاریخ ۲۲ اکتبر (شش روز دیگر) با دعوت رسمی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه برای دیدار با او به سوچی سفر خواهد کرد.

طبق اعلام دفتر نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس‌جمهور روسیه درباره «طیف وسیعی از مسائل سیاسی، امنیتی، اقتصادی و مسائل مهم منطقه‌ای از جمله برنامه هسته‌ای ایران» صحبت خواهند کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
دروغه.خخخ
چرا ایران به روابط روسیه اسرائیل معترض نیست؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر