بازدید 4828
۱

بازار کار آمریکا در محاصره ویروس کرونا

وزارت کار آمریکا اعلام کرد، به علت شیوع بیشتر ویروس کرونا در کشور، فرصت‌های شغلی در ماه آگوست (مرداد- شهریور) برای اولین بار در سال جاری کاهش یافت.
کد خبر: ۱۰۸۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۰ 13 October 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از نشریه هیل، براساس آمار ارائه شده توسط وزارت کار آمریکا، فرصت‌های شغلی در ماه آگوست (مرداد- شهریور) به ۱۰.۴ میلیون نفر رسید که از ۱۱ میلیون رکورد در ماه جولای (تیر) روند کاهشی داشته است.

براساس این گزارش، صنعت گردشگری و رستوران داری شدیدترین افت ایجاد فرصت شغلی را تجربه کرد، زیرا افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا موجب شد تا ضربه جدید به رستوران‌ها وارد شود.

همچنین به علت شیوع کرونا میزان ترک محل کار به دلیل همه گیری در ماه آگوست به رکورد ۲.۹ درصد رسید.

طبق گزارش وزارت کار آمریکا، در مجموع ۶میلیون و یکصد هزار نفر در ماه آگوست محل کار خود را ترک کردند که می‌تواند شامل موارد اخراج، بازنشستگی، مرگ و معلولیت باشد.

به رغم تمام وعده‌های دولت بایدن برای احیای اقتصاد آمریکا پس از واکسیناسیون گسترده در کشور، دولت بایدن تنها توانست ۳۶۶ هزار شغل در ماه آگوست و ۱۹۴ هزار شغل در ماه سپتامبر ایجاد کند.

در حالی که بایدن روز جمعه گذشته مدعی شد که بازار کار آمریکا روند پیشرفت مداوم داشته است، رشد اشتغال نسبت به ماه جولای، قبل از شروع افزایش موارد ابتلا به ویروس دلتا به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شما اطلاعات کافی ندارید تمام امریکا نیروی کار می خواهد و رقابت زیادی شده که برای استخدام حتی حاضر هستن چک بین ۲ تا ۳ هزار دلار پرداخت کنند در روز اول استخدام
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان