بازدید 32981
دو هزار و هفتصد و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

روایت مرعشی از جزئیات حضور کروبی در جلسه روضه منزل کرباسچی / پیگیری‌ها برای استرداد «خاوری» به کجا رسید؟ / رهامی: سکوت جریان‌های سیاسی نگران‌کننده است

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: واکنش هشدارآمیز علی لاریجانی به حمله تروریستی افغانستان / واکنش جواد امام به سخنرانی های اخیر سران اصلاحات / شریعتمداری: برجام یک جسد متعفن است / پاسخ وزیر ارتباطات به احتمال قطع دسترسی کاربران ایرانی به اینستاگرام؟ و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۸۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶ 10 October 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

پاسخ وزیر ارتباطات به احتمال قطع دسترسی کاربران ایرانی به اینستاگرام؟

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به احتمال قطع دسترسی به اینستاگرام گفت، این جزو تصمیماتی نیست که در اختیار این وزارتخانه باشد. عیسی زارع پور در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا قصدی برای مسدودسازی دسترسی کاربران به برخی از شبکه های اجتماعی و پیام رسان های غیربومی وجود دارد یا خیر، گفت: ما حتما باید در فضای مجازی شرایطی را فراهم کنیم که از حقوق مردم در این فضا حمایت کنیم. وقتی تمام زندگی مردم با فضای مجازی گره خورده حتما و قطعا باید دولت زیرساخت هایی را در این زمینه فراهم آورد که از حقوق مردم حمایت کند، این به هیچ وجه به معنای مسدودسازی نیست بلکه به معنای قانومند کردن و نظام مند کردن است.

هیات رییسه کمیسیون طرح صیانت مشخص شد

اعضای هیات رییسه کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی مشخص شدند که بر این اساس رضا تقی پورانوری نماینده مردم تهران به عنوان رییس، سیدعلی یزدی خواه دیگر نماینده مردم تهران به عنوان نایب رییس اول و حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان به عنوان نایب رییس دوم انتخاب شدند. همچنین لطف الله سیاه کلی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز به عنوان سخنگو و بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران و مهرداد ویس کرمی نماینده خرم‌آباد و چگنی به ترتیب دبیران اول و دوم این کمیسیون شدند.

دیدار تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی بدون تماشاگر شد

بعد از حدود یک ماه اطلاع رسانی و ابراز امیدواری مسئولان فدراسیون فوتبال برای حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار ایران و کره جنوبی، در فاصله ۴۸ ساعت تا این دیدار، حضور تماشاگران در این دیدار لغو شد. فدراسیون فوتبال دقایقی قبل اعلام کرد: «دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان برابر کره جنوبی از رقابت‌های مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، روز سه شنبه ۲۰ مهرماه، راس ساعت ۱۷ بدون حضورتماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.»

خروج پدر بابک خرمدین از زندان تکذیب شد

باشگاه خبرنگاران وابسته به صداوسیما نوشت: اخیرا خبری مبنی بر بستری شدن اکبر خرمدین در بیمارستان منتشر شده، اما طبق پیگیری‌ها مشخص شد که وی در زندان به سر می‌برد.

مردم برنج خارجی را «پیمانه‌ای» می‌خرند

مشاور انجمن واردکنندگان برنج: پیش از این، فروش برنج خارجی که کیسه آن باز شده باشد، ممنوع بود اما قدرت خرید مردم آن قدر کاهش پیدا کرده که برخی سوپر مارکتی‌ها کیسه برنج‌های خارجی را باز کردند و برنج خارجی را پیمانه‌ای به مردم می‌فروشند./تجارت نیوز

سرافراز: حاضرم به رئیس صداو سیما مشاوره بدهم

رئیس پیشین صداوسیما گفت: بنده مسئولیتی در رسانه ملی نخواهم داشت اما اگر رئیس جدید مشورت بخواهد دریغ نخواهم کرد.محمد سرافراز در توییترش نوشت: بنده مسئولیتی در رسانه ملی نخواهم داشت اما اگر رئیس جدید مشورت بخواهد دریغ نخواهم کرد. چگونه میتوان این رسانه را مستقل، مرجع، الگو، چابک، کارآمد، موثر و فسادستیز کرد، تا ناظری فراقوه ای برای نهادهای حاکمیتی و زبان گویای اقشار مردم و نخبگان شود؟ دشوار اما شدنی است.

رهامی: سکوت جریان‌های سیاسی نگران‌کننده است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب، گفت: سکوت جریان های سیاسی یا به دلیل دادن فرصت به دولت است یا اینکه آنها رصد دولت را به خود مردم واگذار کرده اند. شاید هم از اصلاح شرایط ناامید شده اند که این سکوت نگران کننده است.محسن رهامی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه حاکمیت احزاب لازمه برقراری نظام جمهوریت است، اظهار کرد: هیچ کشوری را نمی توانید بیابید که به معنای واقعی کلمه جمهوری باشد و احزاب در آن نظام ها حرف اول و آخر را نزنند. کشورهای اروپایی و آسیایی از قبیل ژاپن، هند و کره جنوبی بر محوریت احزاب حرکت می کنند.وی در ادامه افزود: در کشور ما احزاب با وجود استقرار نظام مشروطه و جمهوری اسلامی که هر دو مبتنی بر انتخابات و احزاب است، هنوز جا نیفتاده اند و نظام حزبی برقرار نشده است، در نتیجه جریان های سیاسی در انتخابات بدون تابلو از کاندید انتخابات ریاست جمهوری یا لیست انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای شهر حمایت می کنند اما هیچ گاه بابت عملکرد خود در معرفی این افراد به مردم پاسخگو نیستند و همین مساله به اعتماد عمومی آسیب زده است.این فعال سیاسی در تشریح ویژگی های جریان های سیاسی واقعی، خاطرنشان کرد: جریان های سیاسی واقعی دارای جایگاه و عقبه مردمی هستند و در انتخابات می توانند 30 تا 50 درصد مردم را به پای صندوق بیاورند. این جریان ها اساسنامه و مرامنامه مدون و روشن در حوزه های مختلف داشته و مردم می توانند به راحتی از مواضع آنها در مسایل سیاسی ، اقتصادی، اجتمایع و فرهنگی مطلع شوند. همچنین این جریان ها برای حل مشکلات کشور دارای برنامه بوده و شعار سر نمی دهند و مسئولان این جریان ها خود را در برابر مردم مسئول دانسته و نسبت به عملکرد خود پاسخگو هستند.

واکنش جواد امام به سخنرانی های اخیر سران اصلاحات

مدیرعامل بنیاد باران و از چهره‌های نزدیک به خاتمی در مورد سخنرانی های اخیر سران اصلاحات واکنش نشان داد.جواد امام گفت: «به نظر من دو بحث سخنرانی آقای خاتمی و کروبی را باید مستقل از هم دید، چون آقای خاتمی در حصر نیستند. درست است که برای او هم محدودیت‌هایی بوده اما به هرحال حصر نیستند و این دو سخنرانی هم جدای از هم بوده است».وی افزود: «آقای خاتمی در یک جلسه‌ای که به مناسبت بزرگداشت علامه حکیمی برگزار شد، بنا به اصراری که صورت گرفت و بدون برنامه‌ریزی قبلی، سخنانی را مطرح کردند اما اگر بنا به گشایش باشد، لازمه آن این است که ایشان بتوانند رسما در هرجایی که خودشان علاقه داشتند، حضور یافته و جلسات از قبل تعریف شد و سخنرانی‌های از قبل اعلام شده داشته باشند. اگر چنین اتفاقی افتد می‌توان ارزیابی کرد که گشایشی ایجاد شده یا خیر». امام همچنین گفت: «البته ما این را به فال نیک می‎گیریم اما اگر گشایشی شود باید رسما اعلام شود و محدودیت‌ها برداشته شود.»

پیگیری‌ها برای استرداد «خاوری» به کجا رسید؟

رئیس پلیس بین الملل ناجا با تاکید بر ضرورت ایجاد دیپلماسی انتظامی، اظهار کرد: استرداد وابسته به روابط دیپلماتیک و قضایی کشورهاست و برای این مجرم به رغم صدور اعلان قرمز و دستگیری و برگزاری دادگاه حکم استرداد صادر نشده است و همچنان پیگیری‌ها برای استرداد وی ادامه دارد.به گزارش ایسنا، سردار هادی شیرزاد در مورد خدمات پلیس بین الملل گفت: هدف از تشکیل این سازمان این است که اگر جرمی در کشوری رخ داده و مجرم فرار کرده و به خارج از کشور رفته است، بتوان مجرم را در هر کشوری که ساکن شده دستگیر و به کشورش که محل وقوع جرم است استرداد کرد.وی افزود: اینترپل یک سازمان بین المللی است و به اعتقاد کارشناسان اولین سازمان بین المللی از نظر تعداد عضو است و نزدیک به ۱۰۰ سال است که این سازمان فعالیت خود را آغاز کرده است و ایران جزو اولین کشورهایی است که حدود ۶۰ سال با این مجموعه همکاری دارد.سردار شیرزاد در ادامه در مورد نحوه صدور اعلان قرمز برای مجرمان گفت: اعلان قرمز یکی از عملکردهای پلیس اینترپل است که بنا به درخواست پلیس یک کشور به مقر اصلی سازمان در پاریس ارسال می‌شود.رئیس پلیس بین الملل ناجا اظهار کرد: برای صدور اعلان قرمز برای مجرم باید پلیس مدارک، استناد و دلایل موجود مبنی بر مجرم بودن فرد موردنظر را برای دستگیری به سازمان اینترپل ارسال کند و وقتی درخواست به پلیس اینترپل داده می‌شود، سازمان اینترپل، درخواست و مدارک را بررسی کرده و اگر کارشناسان سازمان متبوع مدارک را تأیید کنند، اعلان قرمز در سامانه این پلیس بارگذاری خواهد شد.

روایت مرعشی از جزئیات حضور کروبی در جلسه روضه منزل کرباسچی

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی جزئیاتی از جلسه روضه در منزل دبیرکل این حزب با حضور مهدی کروبی را تشریح کرد.حسین مرعشی در تشریح جزئیات جلسه اخیر در منزل دبیرکل این حزب با حضور مهدی کروبی گفت: از قدیم روالی در منزل آقای کرباسچی برقرار بوده که در ایام ماه صفر در منزلشان روضه‌ داشتند که این جلسات از مجالس جا افتاده در شهر تهران بود.وی افزود: سال قبل این مجالس به خاطر کرونا تشکیل نشد اما امسال ابتکاری به خرج دادند و جو محدودی از جمله آقای کروبی را دعوت کردند که با موافقت مقامات امنیتی نیز همراه شد.

مرعشی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری ایام سالگرد رحلت حضرت محمد (ص) و شهادت امام مجتبی و امام رضا (ع) در منزل غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی به تجدید دیدار جمعی از دوستان با آقای کروبی اشاره و یادآوری کرد که این جلسه اولین مجلسی بود که آقای کروبی در این دوران طولانی حصر در آن شرکت کرده بودند.وی ادامه داد: انشالله به برکت این جلسات مشکلات اقتصادی و سیاسی مردم و حصر شخصیت‌هایی که به نظام و انقلاب وفادار هستند، پایان بپذیرد.سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی همچنین درباره گفته های مهدی کروبی در این جلسه گفت: آقای کروبی مثل سایر دلسوزان ایران و نظام جمهوری اسلامی علاقه‌مند هستند تا کشور در مسیر بهبود و ترقی حرکت کرده و همه با کاهش جدایی‌ها و به هم فشرده شدن صفوف، در خدمت مردم باشند تا مجموعه جمهوری اسلامی بتواند به صورت یک سیستم و دولت کارآمد، سطح رفاه عمومی را افزایش و جایگاه ایران را ارتقا دهد، ایشان نیز در گفته‌های خود در این جلسه به این موارد اشاره و تاکید داشتند.

واکنش هشدارآمیز علی لاریجانی به حمله تروریستی افغانستان

علی لاریجانی در توئیتی با هشدار به سیاست ایران در قبال طالبان و افغانستان نوشت: جنایت قندوز، خیلی زود هویت ساماندهی شرارت‌آمیز جدید در افغانستان را عیان نمود. این صحنه‌آرایی قدرت‌ها، هوشیاری عمیق‌تری در دیپلماسی برای حفظ منافع و ‎امنیت ملی ایران می‌طلبد.

روایت مرعشی از جزئیات حضور کروبی در جلسه روضه منزل کرباسچی / پیگیری‌ها برای استرداد «خاوری» به کجا رسید؟ / رهامی: سکوت جریان‌های سیاسی نگران‌کننده است

 

 

صبحانه عزت‌الله ضرغامی با آذری جهرمی

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، در حساب توییتر خود نوشت: «صبحانه با مهندس جهرمی وزیر جوان سابق! در حوزه‌های مورد علاقه‌ی من ورود دارد. اهل گردشگری، مرمت (دفتر وزیر ارتباطات) و سر و کله زدن با جوانان در دنیای واقعی و مجازی است‌.

روایت مرعشی از جزئیات حضور کروبی در جلسه روضه منزل کرباسچی / پیگیری‌ها برای استرداد «خاوری» به کجا رسید؟ / رهامی: سکوت جریان‌های سیاسی نگران‌کننده است

 

 

شریعتمداری: برجام یک جسد متعفن است

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: برجام یک جسد متعفن است و اگر بخواهیم با همین حال و هوا به آن برگردیم، چیزی به دست نمی‌آوریم!

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان که دیشب در برنامه جهان آرا حاضر شده بود، مدعی شد: در مذاکرات هسته‌ای، بارها شاهد بودیم که مذاکره‌کنندگان ایرانی بدون اینکه به نقطه مطلوبی رسیده باشند، نتیجه را پیشاپیش پذیرفته بودند!

حضرات (مذاکره‌کنندگان ایرانی) عملا دیکته نوشته بودند، نه اینکه بخواهند چیزی از خود به طرف مقابل بقبولانند.مجری جهان آرا: اگر برجام آنقدری که می‌گویند بد است، چرا با روی کار آمدن دولت جدید، باز هم اشتیاق برای بازگشت به آن وجود دارد؟

حسین شریعتمداری: این دولت مثل دولت قبلی همه چیز را به برجام گره نزده است.برجام یک جسد متعفن است و اگر بخواهیم با همین حال و هوا به آن برگردیم، چیزی به دست نمی‌آوریم!

برجام برای آمریکا یک سند طلایی و خروج آمریکا از آن تعجب‌آور بود البته موگرینی گفت، ترامپ زمانی از برجام خارج شد که دولت روحانی اطمینان داده بود هرگز از آن خارج نمی‌شود.

اصلا میز مذاکره‌ای وجود ندارد؛ در وین هم آنها روی حرف‌های خودشان بودند و می‌گفتند فقط تحریم‌های دوران ترامپ را بر می‌داریم، آقای شمخانی به من گفت باز هم اشتباه بود، باید می‌گفتی برخی از آن تحریم‌ها!

انتصاب آقای عراقچی به عنوان دبیر شورای راهبردی روابط خارجی به گفته آقای خرازی، توصیه رهبری بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۳
آقای شریعتمداری متوجه نیست که نگاه ایشالله به برجام به اون شکلی که مختص ادبیات خودشان است .نگاه ها نه جرم است نه گناه . بلکه میتونه اشتباه و خطای محض باشد چنانچه به نظر شخص بنده شریعتمداری در خطای مطلق غوطه ور است
واقعا حرف شریعمتداری انقدر مسخره است که مجری جهان ارا که ضد برجام است تعجب می کند که چرا دولت جدید از ان خارج نمی شود و دنبال ادامه مذاکرات است.
این خود دلیل بر توهین به شعور مردم ایران است و عدم صداقت برخی افراد
یاد عزت اله مهرآوران گرامی ، این روزها سکانس های بازی ایشان در آژانس شیشه ای که می خواست سهم آزادی شان را بدهد یا وقتی با صدای بلند به برادر اسلحه به دست گفت که اگه ما نخواهیم شاهد باشین کیو باید ببینیم ؟ مرتب جلوی چشمم رژه می روند در همان فیلم یک نفر به برادر اسلحه دار که مشغول هدایت زوری مردم به بهشت بود گفت که اگه اون اسلحه دستت نبود کی به حرفت گوش می کرد ؟
آقای شریعتمداری اگه اون اسلحه دست شما نبود کی به حرفت تره خرد می کرد ؟
اصلاح طلب و اصولگرا در کشور دیگری زندگی می کنند و مردم هم در کشور دیگری زندگی می کنند.به طور کلی امروز دیگر هیچ خبر سیاسی چنگی به دل نمی زند زیرا آن کسانی که باید بفهند فهمیدن در این مملکت چه خبر است و آن کسانی هم که نفهمیدن نه اینکه نفهمیدن بلکه خوب هم فهمیدن ولی منافع آنها ایجاب می کند که خود را به نفهمی بزنند.
آقای رهامی اصلا نگران کننده نیست اجازه دهید کشور بروش عالی جاده کمر بند و مقاماتاوا اداره شود شما را به خدا ول کنید
اقای شریعتمدار چند دهه است که در روزنامه کیهان به همه توهین میکند و هر چه دلش میخواهد میگوید و جالب اینکه در هیچ محکمه ای نیز محکوم نشده
آقای رییسی به داد بورس برسید ، بورس شده جولانگاه نوسانگیران ، سرمایه ملت پودر شد ، بورسی که دلار ۴۰ هزار تومان شاخص سازی شده داره سرمایه ملت رو نابود میکنه از پارسال ۶۰۰ میلیون ضرر کردم پول خانه ام نابود شد خدا نگذره از بانی و باعث کسانیکه مردم رو تشویق به بورس کردن
متاسفانه دولت مردان سیزدهم هم روش گفتار درمانی روحانی رو پیش گرفتند ، و با حرف می‌خواهند مملکت داری کنند و بدون امریکا نمی‌توانند ادامه حیات دهند حالا جناب شریعت مداری بفهم که حق با حسن روحانی بود .
جالبه عبداللهیان هم جسارت نداره مستقیم به امریکا بگه تا تحریم رو لغو نکنید حق ورود به برجام رو ندارید ؟؟؟! فقط میگه بزودی برمیگردیم ما رو اذیت نکنید ؟؟ این روش روحانی ۸ ساله جواب نداده جناب وزیر ؟؟! زبان رویارویی با آمریکا فقط مثل خودش هست . طلبکارانه و قلندرانه همچون پهلوانان کشتی مملکت .
امروز رییس برنامه و بودجه صحبت از عدم کسری بودجه کرد
چرا به مردم نمی‌گویید
۱_ درآمد ارزی شما از سال ۹۷ حدود ۱۰ برابر شد با حذف ارز ۴۲۰۰
۲_جلوی واردات خودرو و...کشور رو به کل گرفتید
۳_ با تورم ۳۰۰ درصدی حقوق کارمندان رو ۲۰ درصد بیشتر اضافه نکردین به غیر از نورچشمی ها و اساتید و...
۴_ پول اب و برق و گاز و ...حداقل ۱۰ برابر شد
۵_ یارانه ملت که باید حداقل نفری یک و نیم میلیون باشه رو نمیدین
۶_ یارانه ۲۳ میلیون نفر رو از پارسال قطع کردین
۷_ درآمد فقط مخابرات برای اداره کشور کافیه
پس این مملکت داری شما رو حسن علی بقال هم میتونه اداره کنه با پنیر ۲۴ هزاری و گوشت ۱۵۰ هزاری و..
آقای میرکاظمی دولت شما به قول جهانگیری پولدارترین دولت تاریخ هست ،
البته حق کارمندان و کارگران و معلمان راحت از گلویتان پایین می‌رود. باید هم کسری نداشته باشید .ولی به قول بنده خدایی این نیز بگذرد .
خاوری و زنجانی نور چشم هستند بگذارید عشق و حالشون رو کنند هیچ کس مثل خاوری کارمندان بانک رو پولدار نکرد ؟؟!،
شریعتمداری کیهان گفته ، برجام یک جسد متعفن است !!!!

پس چرا صبر میکنید ؟

جسد متعفن را باید سریعا زیر خاک کرد و خلاص شد !!!

چرا از ابتدا در کار روحانی سنگ اندازی کردید ؟؟؟

اگر واقعا به ضرر کشور و مردم است ، آتشش بزنید !!!

ولی خدا و اکثریت مردم گرفتار از دلتان خبر دارند !!!!
سقوط دلار = سقوط بورس
هر ۱۰۰ دلار معادل ۱۰هزار واحد سقوط یا افزایش شاخص
بازار دست دلالان و نوسانگیران افتاده و مردم عادی دارن نابود می‌شوند، رکود تورمی بدترین سناریویی است که در انتظار مردم هست اقتصاد دستوری ناچار به فناست، آقای وزیر اقتصاد بورس رو نابود خواهد کرد . شاخص تا یک میلیون دویست ممکن است سقوط کند
اقای رهامی! هم مردم و هم جریان های سیاسی نا امید شده‌اند.
نجات هویت اصلاح طلبان در نجات برجام هست تا به مردم بگویند اگر وضعیت اقتصاد خوب شد بخاطر برجام بود نه انتخاب رییسی ، البته ابتکار احیای جهادسازندگی نشان داد دولت جدید اصلا روی برجام حساب باز نکرده و قدرت هسته ای و موشکی رو بازیچه قرار نخواهد داد .به زودی باید تشیع جنازه جسد متعفن صورت گیرد و این در هفته پیش رو صورت می‌گیرد چرا که امریکا فقط هدفش مذاکره فرسایشی میباشد و این حداقل یکسال طول می‌کشد و به سرانجام هم نمی‌رسد.
به عنوان یک هموطن ایرانی ولله قسم حاضرم اینستاگرام فیلتر بشه ، بنیان خانواده ها داره نابود میشه فرزندان هر روز از والدین فاصله میگیرن ، رواج فحشا صورت می‌گیرد. ما مجلس و دولت انقلابی انتخاب کردیم که انقلابی عمل کنه و از هیاهوی دشمنان نترسد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
ریشه فحشا فقر است نه اینستاگرام. پاشو داداش از خونه بیا بیرون ببین دور و برت چه خبره
به داد مردم تو بورس برسید بعد از یکسال بعضی سهام هنوز ۷۰ درصد تو ضرر هستند . سرکوب قیمت فقط جیب دلالان و نوسانگیران رو پر کرده . میخواهید از خانه ۱۵ میلیاردی مالیات بگیرید یادتون باشه این جدول رو هر سال مثل نرخ دیه به روز کنید که با توجه تورم چند سال دیگه کلبه فقر همین قیمت هست ، پدرم با ۴۰ هزار تومان خونه خرید من میتونن تو تا پنیر بخرم ..؟؟
هدف دولت و مجلس انقلابی کشاندن معلمان به مدارس و گرفتن ابلاغ برای سال جدید بود به بهانه رتبه بندی معلمان باسابقه هم از بازنشستگی منصرف شدن تا آموزش و پرورش بدون هیچ چالشی روبرو بشه و رتبه بندی رو تبدیل به جیره بندی .... کردن .
چرا خود شریعتمداری راهکاری برای برون رفت اقتصادی و مبارزه با فساد و ....ارائه نمی‌دهد و وارد گود نمی‌شود الان که دوستانش همه کاره هستند
این آقای شریعت مداری کی دست از سر این ملت بر می داره ؟ جناب آخر عمری مشغول استراحت و استغفار باش
این کشور، با وضعیتی که در آن گرفتار شده و سراشیبی که دارد طی میکند، اینقدر موضوع برای نگرانی دارد که سکوت جناح های سیاسی در مقابل آن بی اهمیت ترین است.
اکثریت قاطع ملت، خسته و سرخورده و مایوس و نا امید، افق سیاه پبش رو را نظاره میکنند.
گاهی سکوت عاقلانه ترین کار یک جریان سیاسی هست چندین دهه دهه بویژه ۸ سال اخیر حرف و نظر سخنرانی وحکمرانی کردید مملکت دهها سال به قهقرا رفت بخاطر خون شهدا حرف نزنید بذارید خادمین انقلاب کار کنند واصلاح کنند
ماشاءاالله وضعتون خوبه برای صبحانه موز میخورین!!
در این 8 سال هم مانند 8 سال دولت محمود خواهیم دید که این مدعیان بصیرت چه افتضاحی درست خواهند کرد
خود مردم خواهند دبد !!!!!!!!!!!!! متاسفانه
آقای مرعشی مملکت را با روایت و داستان سرایی نمی توان اداره کرد
در وضعیت اسفناک اقتصادی فعلی آیا در کشور ایران یک نفر هم پیدا می شود این افاضات آقای شریعت مداری را تایید کند آقای شریعت مداری که روزنامت فقط بدرد شیشه پاک کردن می خورد خودت خسته نشدی والله مردم دیگه الان آگاه شدن چون فقر چنان فشار آورده که پیگر این حرفها به مغزشان نفوذ نمی کند
خاوری ها یکی دوتا نیستند که ماشالله m
دقیقاً یادتون رفته که برنج خارجی رو با ارز 4200 تومن باید می خریدید که ول کردید و چشم را به روی تخلفات بستید! که امثال ورود میز و صندلی (داروی بیماران خاص) را مجاز! :(( ای ننگ بر آن مسوولی که چشم بست و ظلم را چشم پوشی کرد.
فعلا به فکر خودم و رفع تحریم باشند آقایان سیاستمدار چرا که با مردمی فقیر و بدبخت کشور داری کار راحتی نیست
دستگیری خاوری بازی بیش نیست

اگه می خواستین بگیرین به ساعت نمی کشید
مردم برنج را پیمانه ای می خرند! سرتون سلامت در عوض عاغازاده ها در بلاد کفر مشغول خوشگذرانی هستند.
بابا بیخیال اگر اراده ایی برای دستگیری خاوری بود تا حالا صد بار دستگیر و محاکمه و اعدام شده بود میگید نه یه نگاه به دستگیری ریگی در آسمان و روح الله زم در عراق بندازید!!!!!
پیگیری‌ها برای استرداد «خاوری» به کجا رسید؟
---
فقط داستان گویی کردید.
بالاخره کاری انجام شده؟
بالاخره کاری انجام خواهد شد؟
اصلا با وجود اینهمه انسان فهیم و متعهد و متخصص و سیاست مدار چه نیاز به جویا شدن مهره ای است که نه تخصص داره نه تعهد نه و شریعت؛ مدار! چی هست که نشظرش برای این مملکت وسیاست خارجی اهمیت داشته باشه . متعفن!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
بدتر از جسد متعفن، انسان های زنده با تفکرات متعفن هستند
حاج حسین از آن می ترسم که همین جسد متعفن متطهر و قابل قبول شود
وقتی به ایشان تریبون میدهند باید مشتی سخنان بی فایده و بی مبنا تحویل دهد. بعضی ها به دلایل امنیتی حمایت میشوند خودشان هم باور می کنند که مادرزادی در همه رشته ها صاحب نظر هستند.
کشورماتابخواهی متخصص ناکاربلدندونم کار داره اتفاقاسم همینه 
بنده خدا رییس پیشین صدا و سیما همین مشاوره ها را زمانی که بود انجام می داد تا وضعیت ان خراب نشود . الان مشاوره چی می خواهد بدهد؟!!!
این امثال آقای شریعمتداری که اینقدر تخصص وتبحر درمسائل سیاست داخلی وخارجی دارند وهمه چیز رامو شکافانه بررسی و اظهار نظر می کنند خب چرا اینها را در مذاکرات هسته ای و بسیاری از مشکلات سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی بکارگیری نمی کنیم تا ببینیم در عمل چندمرده حلاجن ؟ برجام برجامه چطور بعضی در عین تعفن همچنان می خواهند از آن ارتزاق کنند.
تروخداخبرازکروبی نگذاریداین که شیخ ساده لوح بودحالاکه به نظام هم اعلام وفاداری کردوخیال همه راحت شدولش کنیددوباره نیادبگه من آنم که رستم بودپهلوان وسعی دراغفال یک عده دیگربکند!
خب اینم از تاییدیه پلیس بین الملل ما..اصلا مدارکی جهت ارائه به اینترپل و جلب خاوری به این پلیس ارائه نشده است...!!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار