بازدید 5157
۱

لغو دورکاری کارکنان اداره‌ها در سمنان

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: دورکاری در سطح اداره های کلیه شهرهای استان با توجه به روند کاهشی شیوع کرونا لغو شد.
کد خبر: ۱۰۸۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ 10 October 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، فاطمه منصوری شامگاه شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها گفت: طی چند هفته گذشته روند کاهشی ابتلا به کرونا در تمامی هشت شهرستان استان سمنان در شاخص ابتلا، بستری و مرگ و میر را شاهد بودیم که این امر ناشی از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و سرعت بخشی واکسیناسیون در سطح استان است.

وی اظهار داشت: بر اساس ابلاغیه جدید ستاد کرونا، تمام کارمندان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی و بانک‌ها باید از امروز یکشنبه ۱۸ مهرماه در محل کار خود حاضر شوند و هیچ رده شغلی در اداره‌های استان سمنان برنامه دورکاری ندارد.

منصوری تصریح کرد: از تلاش تمامی کارکنان دولت در شرایط سخت کرونایی تشکر می‌کنیم و بر ضرورت رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک در سطح ادارات و دستگاههای دولتی تا پایان همه گیری کووید ۱۹ تاکید داریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
پس کرونا تمام شد؟خداروشکر جشن کرونا را بگیریم...ما که در استان کرمانشاه دیروز 17 ام مهر از صداو سیما شنیدیم هشت فوتی کرونایی داشتیم جالب است که بنده خودم از جلوی غسال خانه کرونا یک قبرستان مربوط به خود شهر کرمانشاه در یک مقطع مشخص زمانی شاید در حدود یک دقیقه عبور کردم بیش از 10 امبولانس حامل جنازه بندگان خدا فوت شده کرونا بودند برای انجام غسل...توجه کنید کرمانشاه 14 شهرستان دارد و بیش از 4000 هزار روستا که هر کدام از این شهرها و روستاها قبرستان مختص به خود را دارند و حتما در ان شهرها و روستاها نیز تلفات کرونایی داشتیم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر