بازدید 19968
۳
قهرمانی جهان ۲۰۲۱ به کام شاگردان محمد بنا

کشتی فرنگی هم در اسلو درخشید/ صعود معجزه‌آسای گرایی به فینال در یک ثانیه آخر/ دلخانی، مقتدرانه حریف آذربایجانی را برد و فینالیست شد

کشتی فرنگی ایران که امشب دو شانس کسب مدال طلا در پیش دارد، موفق شد در دو وزن پایانی قهرمانی جهان هم دو فینالیست دیگر رو کند تا همچون آزادکاران نتیجه‌ای عالی توسط شاگردان بنا در نروژ رقم بخورد
کد خبر: ۱۰۸۱۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲ 09 October 2021

کشتی فرنگی ایران در روز پایانی مسابقات قهرمانی جهان در اسلو دو نماینده در فینال خواهد داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، هر دو کشتی گیر راه یافته ایران به نیمه نهایی کشتی فرنگی قهرمانی جهان،  غروب امروز موفق شدند به نبرد نهایی صعود کنند تا شانس قهرمانی تیمی کشورمان همچنان زنده بماند.

کشتی فرنگی هم در اسلو درخشید/ صعود معجزه‌آسای گرایی به فینال در یک ثانیه آخر/ دلخانی، مقتدرانه حریف آذربایجانی را برد و فینالیست شد

کامبک‌های رویایی گرایی در اسلو و صعود به فینال

نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای المپیک با پیروزی در ثانیه پایانی در مرحله نیمه نهایی به فینال قهرمانی جهان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه رقابت های ۳ وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۱ که در اسلو پایتخت نروژ در حال برگزاری است، محمدرضا گرایی نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای المپیک در دیدار نیمه نهایی مقابل راماز زویدزه دارنده مدال های طلای جوانان جهان و نقره زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان به روی تشک رفت و در پایان در حالیکه تا ثانیه پایانی ۶ بر ۴ عقب بود موفق شد حریف را خارج از تشک و در حالی که کشتی گیر گرج قصد فرار داشت خاک کند و ۲ امتیاز بگیرد و با نتیجه ۶ بر ۶ به پیروزی برسد. با رد اعتراض مربیان گرج گرایی یک امتیاز دیگر گرفت و ۷ بر ۶ این مبارزه حساس را با پیروزی به پایان رساند.

۳ دقیقه نخست این مبارزه با نتیجه ۳ بر یک به سود کشتی گیر گرج به پایان رسید.

گرایی پیش از این در دور اول استراحت کرد، وی سپس تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن را ضربه فنی کرد. وی سپس حسرت جعفراف از آذربایجان را با نتیجه ۱۱ بر صفر از پیش‌رو برداشت و به نیمه‌نهایی رسید.

کشتی فرنگی هم در اسلو درخشید/ صعود معجزه‌آسای گرایی به فینال در یک ثانیه آخر/ دلخانی، مقتدرانه حریف آذربایجانی را برد و فینالیست شد

توفان دو دقیقه‌ای دلخانی برای عبور از حریف پرادعای آذری

میثم دلخانی نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم ایران در دیدار نیمه نهایی مقابل طالح ممدوف دارنده مدال های نقره و برنز اروپا از آذربایجان به روی تشک رفت و در پایان در مدت زمان کمتر از ۲ دقیقه با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد.

 دلخانی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۹ بر صفر دنیز منیکسه از آلمان را مغلوب کرد و در دومین مبارزه نیز برابر لنور تمیروف دارنده مدال برنز جهان از اوکراین با نتیجه ۳ بر ۳ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

محمدرضا گرایی نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای المپیک نیز تا دقایقی دیگر در مرحله نیمه نهایی مقابل راماز زویدزه دارنده مدال های طلای جوانان جهان و نقره زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان به روی تشک می رود.

میثم دلخانی فردا شب(یکشنبه) برای کسب مدال طلای جهان به روی تشک می رود.

 

نیم نگاه تیم ایران به جام قهرمانی جهان

پیش از این و در جریان رقابت های ۴ وزن نخست، محمدعلی گرایی در ۷۷ و پژمان پشتام در وزن ۸۲ کیلوگرم صاحب مدال برنز جهان شدند، محمدرضا مختاری در وزن ۷۲ کیلوگرم پنجم شد و سجاد عباس پور در وزن ۵۵ کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفت.

در ۳ وزن دوم این رقابت ها نیز محمدهادی ساروی در ۹۷ و علی اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم راهی فینال شدند و امشب (شنبه) برای کسب مدال طلا به روی تشک می روند اما مهرداد مردانی در وزن ۶۰ کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
با آرزوی قهرمانی جهان برای پهلوانان کشتی فرنگی ایران و کسب 4 مدال طلا
اعصاب مارو داغون کرد صدا و سیما ، اخه اونها که همه دوشیده ان چیو سانسور میکنین ، موقع پخش مدال یه خانم مسن داره مدال میده با کشتی گیر خارجی دست میده سریع سانسور میکنه ، خوبه خانمهای نروژی ام پوشیده ان ، خودتون ندید بدید هستین به مردم توهین نکنین
واقعا جای عبد ولی خالیست
کشتی گیر مثل او ندیدم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار