بازدید 14931
۴

واکنش طارمی بعداز گلزنی به امارات و برد با VAR

کد خبر: ۱۰۸۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰ 08 October 2021

مهدی طارمی زننده گل 3 امتیازی ایران مقابل امارات در نشست خبری اظهار داشت: همانطور که مشاهده کردید موقعیت‌هایی داشتیم که می‌توانستیم به گل تبدیل کنیم. بازی خیلی خوبی بود امارات هم تیم خیلی خوبی بود خیلی خوب حفظ بازی می‌کردند می‌دانستیم که بازی خیلی سختی در پیش داریم. 

واکنش طارمی بعداز گلزنی به امارات و برد با کمک VAR

وی افزود: در نیمه اول شاهد یک بازی متعادل بودیم و به خاطر شرایطی که وجود داشت بازی کردن برای ما سخت بود اما در نیمه دوم توانستیم بهتر بازی کنیم و موقعیت‌های گل بیشتری را خلق کنیم. در کل بازی خیلی خوب و تاکتیکی بود به تیم امارات هم تبریک می‌گویم. چون خیلی خوب بازی کردند من توقع چنین بازی را از آنها نداشتم. ان‌شاءالله در آینده موفق باشیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال طارمی در مورد VAR و برگرداندن کارت قرمز گفت: اگر داور با VAR آن تصمیم را نمی‌گرفت و خلیل‌زاده از میدان اخراج می‌شد شرایط برای ما خیلی سخت می‌شد. آن هم در این شرایط آب و هوایی؛ بازی با یک بازیکن کمتر خیلی سخت است و طبیعی بود که مجبور می‌شدیم عقب‌تر بازی کنیم و دل به ضدحملات ببندیم. این اتفاق برای ما خیلی خوب بود و ما از این ناحیه خوش‌شانس بودیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
وقتی فدراسیون فوتبال اسیا در مورد ایران تصمصی می گیره ؤ هی می گن سیاسیه ة, الان چی
اگر این اتفاق در زمین امارات می افتاد . شدیدا اعتراض و پرخاش میکردیم و داور را متهم می کردیم از دشمن !!!!!!!!!!!!!فرمان میگیرد.بیش از برد رفتار اماراتی ها با ارزش است.ازجامعه جهانی یادبگیریم درکلیه زمینه ها مثل ورزش -سیاست و... حرفه ای باشیم
این حس همه را دشمن پنداشتن خیلی برای ما ضرر دارد.باید تجدید نظر گنیم.دنیا از این مراحل عبور کرده ولی ما مدام همان حرفهای تکراری را می زنیم
رفتار تماشاگران امارات در قبال این موضوع قابل تقدیر بود اگر در ایران بود هر چی ناسزا بود نثار داور می کردیم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر