بازدید 5129

تداوم آمار بالای فوتی‌های کرونا در روسیه

روسیه روز جمعه رکورد جدیدی در فوتی‌های کرونا را به ثبت رساند و بر اساس آمار دولت این کشور در ۲۴ ساعت گذشته ۸۸۷ نفر در این کشور به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.
کد خبر: ۱۰۷۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۱ 02 October 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از "خبرگزاری فرانسه"، این بالاترین آمار قربانیان روزانه کرونا در روسیه از ماه جولای تاکنون است. همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ هزار و ۵۲۲ مورد جدید ابتلا به کرونا در روسیه به ثبت رسیده است.
تاکنون بیش از ۲۰۸ هزار و ۱۴۲ نفر در روسیه به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند و بیش از هفت میلیون و ۵۰۰ هزار نفر نیز به این ویروس مبتلا شده‌اند.
آمار روزانه کرونا در روسیه از ماه اوت تاکنون روندی صعودی داشته است.
در حالی که روسیه با کمبود واکسن کرونا مواجه نیست، اما نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند بیش از نیمی از جمعیت این کشور نمی‌خواهند خود را در مقابل کرونا واکسینه کنند.
بر اساس داده‌های منتشر شده، تا روز جمعه تنها ۲۹ درصد از جمعیت روسیه واکسینه شده‌اند.
در اوایل فصل بهار روسیه کد‌های مخصوص سلامتی معرفی کرد تا افرادی که واکسینه شده‌اند بتوانند در فضا‌های عمومی مانند رستوران‌ها حضور داشته باشند.
داشتن این کد‌ها بار دیگر در چندین منطقه روسیه ضروری شده است.
در مسکو و بسیاری شهر‌های دیگر تدابیر برای پیشگیری از همه گیری کرونا همچنان رعایت می‌شود به عنوان مثال در پایتخت روسیه در اماکن عمومی ماموران پلیس بخاطر خودداری از استفاده از ماسک طبی، افراد را جریمه می‌کنند.
این در حالی است که تاتیانا گولیکووا معاون نخست وزیر و رئیس ستاد مقابله با کرونا در روسیه اعلام کرد دوره سخت و دشوارتر کرونا در این کشور در راه است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار