بازدید 19576
۲

رونالدو قهرمان اولدترافورد شد، یووه با شکست چلسی اعاده حیثیت کرد، بارسلونا ۳گل دیگر خورد!

در دقیقه 95 و با پاس تماشایی و تکنیکی رو به عقب جسی لینگارد، این ستاره باتجربه و پرتغالی در گوشه سمت راست محوطه صاحب فرصت شده و با ضربه ای محکم که تغییر مسیر هم داد، دروازه ویارئال را باز کرد.
کد خبر: ۱۰۷۹۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۱ 30 September 2021

در شبی که رونالدو بار دیگر ناجی و قهرمان اولدترافورد و یونایتدها لقب گرفت، یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان را در خانه مغلوب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، یوونتوسی که در سری آ حال و روز خوبی ندارد، با یک نمایش منسجم و عالی در دفاع و استفاده خوب از ضدحملات، توانست مقابل قهرمان اروپا به برتری برسد تا ثابت کند که همچنان تیمی قدرتمند است. این پیروزی مهم می تواند نقطه عطف فصل تیم الگری باشد. با پیروزی پرگل زنیت، اوضاع برای چلسی کمی نگران کننده شده و توخل باید برای قطعی کردن صعود، حداکثر امتیازات را کسب کند. 

شرح گل

یوونتوس 1-0 چلسی؛ فدریکو کیه زا 46': یوونتوس ده ثانیه پس از شروع نیمه دوم به گل رسید! پاس بلند بونوچی در شروع بیلدآپ، با ضربه سر رابیو همراه شد و توپ به برناردسکی رسید. برناردسکی هم با پاسی خوب، کیه زا را در موقعیت گلزنی قرار داد و ضربه کیه زا به گوشه بالایی دروازه چلسی رفت. 

 

سه امضا پای حکم اخراج کومان از بارسا

بنفیکا و بارسلونا در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار گرفتند. بنفیکا در همان دقیقه 3 از بارسلونا پیش افتاد تا ترس، نیمکت تیم مهمان را فرا بگیرد.

در ادامه اوضاع برای بارسلونا فرقی نکرد و تیم شایسته ژرژ ژسوس نشان داد که بی دلیل صدرنشین بی چون و چرای لیگ پرتغال نیست؛ داروین نونیز بریس کرد و رافا سیلوا هم گلزنی کرد تا بارسلونا به مانند بازی هفته قبل، یک شکست سنگین متحمل شود.

شرح گل‌ها

بنفیکا 1-0 بارسلونا؛ داروین نونیز (3): وایگل با یک پاس بلند، نونیز را راه انداخت. وینگر بنفیکا با یک حرکت در عرض و محو کردن اریک گارسیا، ضربه اش را به تور دروازه بارسلونا چسباند.

بنفیکا 2-0 بارسلونا؛ رافا سیلوا (69): ضربه ژائو ماریو به بازیکنان بارسلونا برخورد کرد و مقابل پای رافا سیلوا افتاد تا او با یک شوت بیرون پا، گلزنی کند.

بنفیکا 3-0 بارسلونا؛ داروین نونیز (79): ضربه سر گیلبرتو در داخل محوطه جریمه به دست سرجینیو دست برخورد کرد و پنالتی اعلام شد. نونیز پنالتی را برای بنفیکا تبديل به گل کرد. 

 

نتایج امشب لیگ قهرمانان اروپا 

 

گروه E:

بایرن مونیخ 5 - دینامو کیف صفر

گل: لواندوفسکی (پنالتی - 12 و 27)، گنابری 68، سانه 74 و چوپوموتینگ 87

بنفیکا 3 - بارسلونا صفر

گل ها: نونز 3 و 79 (پنالتی)، رافا سیلوا 69 

بایرن مونیخ در دیدار اول خود بارسا را در نیوکمپ تحقیر کرده بود و با انگیزه بالا در آلیانس آرنا از دینامو کیف اوکراین پذیرایی می کرد.

روبرت لواندوفسکی ماشین گلزنی باوارایی ها باز هم درخشان ظاهر شد و در نیمه اول دو گل به ثمر رساند. در ادامه باوارایی ها هم باز هم توپ و میدان را در اختیار داشتند و گنابری گل سوم بایرن را به ثمر رساند.

در ادامه لروی سانه گل چهارم بایرن را به ثمر رساند و در نهایت چوپو موتینگ گل پنجم را به ثمر رساند تا شاگردان ناگلزمان برد پرگل دیگری را بدست آورند.

بنفیکا در ورزشگاه خانگی خود میزبان بارسلونا بود. آبی اناری ها در اولین بازی خود در نیوکمپ مقابل بایرن مونیخ تحقیر شده بودند و می خواستند با پیروزی مقابل نماینده پرتغال، شکست هفته اول را فراموش کنند.

گل اول بازی را صدرنشین لیگ فوتبال پرتغال توسط نونز خیلی زود و در دقیقه 3 به ثمر رساند.

در ادامه باز هم این تیم پرتغالی بود که توسط رافا سیلوا در دقیقه 68 گلزنی کرد تا مشخص شود که تیم کومان مشکلات فراوانی در چمپیونزلیگ دارند.

گل سوم تیم پرتغالی از روی نقطه پنالتی باز هم توسط نونز این بار از روی نقطه پنالتی در دقیقه 79 به ثمر رساند تا آبی اناری ها شکست تحقیرآمیزی را در پرتغال متحمل شوند و بدون امتیاز در انتهای جدول قرار داشته باشند.

 

گروه F:

آتالانتا یک - یانگ بویز

گل: پسینا 68

منچستر یونایتد 2 - ویارئال یک

گل ها: پاکو آلکاسر 53 برای ویارئال و الکس تیس در دقیقه 60 و کریس رونالدو 4+90 برای منچستر یونایتد

تیم ایتالیایی دراولین بازی خود مقابل ویارئال به تساوی دو بر دو رسیده بود و امیدوار بود که با پیروزی خانگی به اولین 3 امتیاز برسد. این اتفاق هم رخ داد و شاگردان گاسپرینی مقابل یانگ بویز با یک گل پیروز شدند.

تیم سوئیسی اولین بازی خود مقابل منچستر یونایتد را دو بر یک برده بود و به دنبال رسیدن به صدر جدول و کسب 3 امتیاز بود اما این اتفاق رخ نداد.

شیاطین سرخ در ورزشگاه اولدترافورد میهمان شاگردان اونای امری بودند. رونالدو هم تیمی ها در انتظار پیروزی در این بازی بودند.

گل اول بازی را در آغاز نیمه دوم پاکو آلکاسر برای ویارئال به ثمر رساند اما در ادامه الکس تیس بازی را مساوی کرد.

در شرایطی که بازی رو به پایان بود کریس رونالدو بار دیگر ارزش های خود را نشان داد و در ثانیه های رو به پایان بازی گل برتری منچستر را به ثمر رساند تا شاگردان سولسشر کامبک بزنند و در نهایت دو بر یک پیروز شدند.

رونالدو قهرمان اولدترافورد شد، یووه با شکست چلسی اعاده حیثیت کرد، بارسلونا ۳گل دیگر خورد!

 

منچستریونایتد ۰-۱ ویارئال؛ آلکاسر (۵۳): دونجوما از سمت چپ ارسالی زمینه به دهانه دروازه داشت که آلکاسر خودش را به توپ رساند و با عوض کردن مسیر آن، گل اول بازی را زد.

منچستریونایتد ۱-۱ ویارئال؛ تلس (۶۰): فرناندز روی یک ضربه ایستگاهی تلس را در پشت محوطه جریمه پیدا کرد و والی این مدافع چپ، به زیبایی گل تساوی بخش را رقم زد.

منچستریونایتد ۲-۱ ویارئال؛ رونالدو (۴+۹۰): پس از ارسالی از سمت چپ، توپ در شلوغی های محوطه شش قدم به رونالدو رسید و او هم با ضربه پای راست خود از زاویه ای نه چندان ایده آل، گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند. 

 

گروه G:

سالزبورگ 2 - لیل یک

گل: ادیمی (پنالتی - 35 و 53)، ییلماز 62 برای لیل

ولفسبورگ یک - سویا یک

گل: استفان 48 برای ولفسبورگ و راکیتیچ (پنالتی - 87)

 

گروه H:

یوونتوس یک - چلسی صفر

گل: کیه زا 48

زنیت 4 - مالمو صفر 

گل ها: کلودینهو 9، کوژائف 49، سوتورمین 80، وندل 4+90

زنیت در دیدار مقابل مالمو به برتری پرگل 4 بر صفر دست یافت. در این بازی سردار آزمون مهاجم ایرانی از دقیقه 75 وارد میدان شد و بر روی گل چهارم تیمش اثرگذار بود. شوت محکم او با دفع ناقص دروازه بان مالمو همراه شد و بر روی ریباند وندل دروازه تیم سوئدی را گشود.

زنیت با این پیروزی، اولین 3 امتیاز خود در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد. مالمو هم بدون امتیاز در قعرجدول قرار دارد.

در دیگر دیدار این گروه، یوونتوس در تورین میزبان چلسی بود. دو تیم در اولین بازی خود به برتری رسیده بودند و برای رسیدن به صدر جدول امیدوار به کسب پیروزی بودند.

درنیمه اول چلسی توپ و میدان را در اختیار داشت اما یوونتوسی ها حملات خطرناکی را بر روی دروازه آبی های لندن تدارک دیدند اما در نهایت نیمه اول توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.

در نیمه دوم یوونتوسی ها توسط کیه زا خیلی زود و در دقیقه 46 به گل رسیدند. در نهایت بانوی پیر به پیروزی ارزشمند دست یافت و مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
الحمد لله الذی خلق رونالدو
بهترین بازیکن تاریخ، مابقی سو تفاهمی بیش نیستن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار