بازدید 4636

کومان نبود، بارسلونا لوانته را گلباران کرد

کد خبر: ۱۰۷۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸ 26 September 2021

در دومین شب از دیدارهای هفته هفتم لالیگای اسپانیا، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ موفق شد میهمان خود تیم لوانته را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد.

در این بازی ممفیس دپای در دقیقه ششم از روی نقطه پنالتی، لوک دیونگ در دقیقه 14 و آنسو فاتی در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه دوم، برای تیم تحت هدایت رونالد کومان گلزنی کردند تا سومین پیروزی در کارنامه کاتالان‌ها که یک بازی معوقه هم دارند، ثبت شود. این در حالیست که آنها در سه سه بازی دیگر‌شان هم مساوی کرده‌اند. به این ترتیب بارسلونا 12 امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد.

این اولین پیروزی بارسلونا پس از سه بازی بدون برد (شکست مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا و دو تساوی مقابل تیم‌های گرانادا و کادیس در لالیگا) بود و سبب شد که کومان و شاگردان کمی از فشار انتقادات علیه آنها بکاهند. سرمربی هلندی آبی‌و‌اناری‌ها به دلیل محرومیت 2 جلسه‌ای نتوانست در این بازی روی نیمکت بنشیند.

امشب دو بازی همزمان  دیگر از ساعت 20 به وقت تهران در لالیگا برگزار می‌شود که در یکی از آنها رایو وایکانو میزبان کادیس است و در بازی دیگر رئال سوسیه‌داد از الچه پذیرایی می‌کند. از ساعت 22:30 نیز دو بازی همزمان دیگر انجام می‌شود که در آنها رئال بتیس پذیرای ختافه است و سلتاویگو در خانه به مصاف گرانادا می‌رود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار