بازدید 24197

آخرین آمار کرونا در ایران تا چهارم مهر/ واکسن‌های تزریق شده در مرز ۵۱ میلیون دوز

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۵۰ میلیون و ۹۵۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۳ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۳۲۰ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۷۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸ 26 September 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۳۵ میلیون و ۴۹۱ هزار و ۷۲۷ دوز اول و ۱۵ میلیون و ۴۶۷ هزار و ۲۵۵ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده که بر اساس آن، مجموع واکسن‌های تزریق شده به ۵۰ میلیون و ۹۵۸ هزار و ۹۸۲ دوز رسیده است؛ عددی که از تزریق یک میلیون و ۱۶۹ هزار و ۴۷۸ دوز واکسن در شبانه روز اخیر در کشورمان حکایت دارد.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۷۹۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۱۹۲۶ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۵ میلیون و ۵۳۳ هزار و ۵۲۰ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۲۸۸ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۱۹ هزار و ۳۶۰ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۴ میلیون و ۹۴۴ هزار و ۸۷ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۶۳۲۰ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۱ میلیون و ۷۵۶ هزار و ۹۹۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۲۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۶۵ شهر در وضعیت زرد و ۳۰ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۵ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۵ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۲ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

لیست مراکز واکسیناسیون روی نقشه بلد قابل مشاهده است. افراد واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت نقشه بلد یا نصب اپلیکیشن بلد، از وضعیت مراکز اطراف خود مطلع شوند و با توجه به نوع واکسن و میزان خلوتی مراکز، برای تزریق واکسن اقدام کنند.

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۴ مهر/

 

 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
حجم سفرهای بین شهری و درون شهری افزایش شدید داشته
اگر رعایت نکنیم موج ششم را تجربه خواهیم کرد

بهانه به دست ویروس ندهیم
با رعایت کردن اصول بهداشتی در سلامتی هموطنان تا نابودی و ریشه کن شدن کرونا سهیم باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
پس از بازگشت زائران اربعین از عراق

منتظر اوج بزرگ و کشتار کرونا و موج ششم باشیم
در کشوری زندگی میکنیم که کافی است کسی ادعا واهی ساخت چیزی را بکند همه مسولین بدون تحقیق از ان جمایت میکنند . مثل ساختن خودرو که 2 کارخانه سازنده ادعا میکنند خودروی ملی میسازند ولی وقتی تحریم شدیم حتی پراید را نتوانستن منتاز کنند .و ماشین که هیچ جای دنیا سوار نمیشوند با قیمت خیلی بالا به مردم میدهند یا کسی ادعا ساختن واکس کرد و مسولین ان را پیش خرید باقیمت بالا کردند و با گرفتن پول بیت المال شکست خوردن فقط جان مردم گرفته شد
تورا بخدا این جمله را اصلاح کنید یکسال است کپی پیست میکنید خجالت داره ... وضعیت بمراتب بهتر ...چند مرتبه بهتر است؟ چند دهم درصد... امار بلد نیستید یا عناد دارید....

"بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۵ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۵ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۲ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد."
خير. علاقه اي به اصلاح نرخ مرگ در اين خبر نداري؟ خوب نداري ديگه. چيکارت کنم. البته از يه نظرم بد نيست که مردم با خوندن اين خبر يکم به خودشون بيان. ....... که اونم بعيده آخه يه عده توي راه شمالند يه عده توي راه انتاليا يه عده هم دم مرز شلمچه دارن اقناع ميشن يا شايدم دارن اقناع مي کنن.
يه عده هم دم مرز هوايي ايستاده اند تا به صورت چشمي مبتلايان به کرونا را تشخيص دهند.
به نظرم کارت درسته يعني نرخ مرگ از اينم بالاتره با اين اوضاع ومديريت
ولش کن بزار همين بمونه
ظاهرا واکسن سینوفارم کشکی بیش نیست
پاسخ ها
عبداله
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
اکبر خان. تو فکر کن کشکی دوغی بیش نیست. ولی تو همین چین این واکسن رو ٢ میلیارد دز تزریق کردند و اثری از کرونا نیست. تو امریکاتون فایزر و مدرنا که تو زرد درومدن با روزی 1000 تا کشته
صدها هزار کشته روی دست مردم مانده برای دعوای سیاسی بین جناحها و وسیله‌ای برای ابراز وجود و خود خواهی بعضی ها
اینهمه تاخیر در واردات واکسن را نه می‌بخشیم ونه فراموش میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
در تاریخ ثبت شده

و بد نامی ان تا ابد خواهد ماند
در پاسخ دوست ارجمندی که واکسن سینوفارم را کشک دانسته اند من فقط و فقط از مشاهدات خودم در اقوام و دوست و آشنا که بودن کسانی که هر دو دوز واکسن راتزریق کرده اند و در خانواده خود فردی مبتلا به نوع دلتای شدید شده ولی ایشان مصون ماند ه اند با توجه به سن بالا و انواع بیماری .
هنوز یک چهارم جمعیت بیشتر واکسینه نشدند ............
بازهم یکشنبه و بازهم بالارفتن نسبی آمار نسبت به پنجشنبه، جمعه و شنبه.
چرا آمار واکسیناسیون به ۲ میلیون در اول مهر نرسید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
ملت نمی روند بزنن
با سلام، میخواستم بگم این موضوع واکسن فایزر چیه؟ مگر نگفتن این آمریکایی و مورد اطمینان نیست و رهبر انقلاب هم تایید نکردن، و موضاعاتی از قبیل تعریف کد گذاری در واکسن آمریکایی و انگلیسی مطره بود ، حالا وارد کردن اون از کشورهای دیگر اصل قضیه رو تغییر نمیده این که گول زدن خودمونه، اگر چیزی نیست پس چرا حرف در میارین، اگر چیزی هست پس چرا میخواین وارد کنین، این وسط حرف رهبر چی میشه، تکلیف مردمو و خودتون رو روشن کنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
. با سواد کی بودی تو!!!"مجید جام،"مطرح" نه مطره
واکسن ووهان اوردند فکرکردینه واکسن پکنه مادرمو با واکسن سینوفارم ازدست دادم ننگ بروزیربهداشت که ازمایش بالینی ووهان وروی پیرزن پیرمردهای مااتجام داد امیدوارم خون به ناحق ریخته شده مادرم که گلوشو پاره کردند تا خواب مصنوعی بره گریبانشونو بگیره چندنفرکه همزمان با مادرم خردداد واکس زدند بعدازنوبت دوم مردند خدا جوابشونومیده خدا رسواشون میکنه که مردم موش ازمایشگاهی چین شدند ....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار