بازدید 5788
۲

فوت ۱۹ بیمار کرونایی با وجود وضعیت نارنجی در قم

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در ۲۴ ساعت منتهی به سوم مهرماه ۱۴۰۰، ۱۹ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در این استان جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۱۰۷۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰ 25 September 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمدرضا قدیر با اشاره به آخرین وضعیت کووید ۱۹ در قم، افزود: در ۲۴ ساعت منتهی به سوم مهرماه ۱۴۰۰، ۷۸ بیمار با علائم ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های این استان پذیرش شدند.

وی اضافه کرد: از این تعداد، ۶۰ نفر بستری و ۴۷ نفر از افراد مبتلا به کرونا که در روز‌های گذشته بستری شده بودند، ترخیص شدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۵۹۸ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این استان بستری هستند که ۱۹۱ نفرشان بدحال می‌باشند.

قدیر بیان کرد: در ۲۴ ساعت منتهی به سوم مهرماه ۱۴۰۰، یک هزار و ۱۷۵ تست تشخیص کرونا از شهروندان گرفته شده که ۱۸۴ مورد مثبت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۶۸۰ هزار و ۸۴ دُز واکسن کرونا به شهروندان قمی تزریق شده است.

یکی از مسایلی که این روز‌ها تعجب بسیاری از مردم و رسانه‌ها را برانگیخته است، وضعیت نارنجی شهر قم علی رغم فوتی‌های نوسانی است که تقسیم بندی شهر قم را نیز با چالش مواجه کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چنان مینویسه ترخیص شدن انگار از روز اول بهتر شدن بخدا قسم آشنای ما ۲۶ سالشه کرونا گرفت شش ماه قبل و بیمارستان بستری شد و بقول مسوولین بهبود یافته و مرخص شد الان هم هنوز سرفه میکنه اسپری میزنه تو زیه اش بردنش بیمارستان بستری شده گفتند احتمال لخته داره دروغ نگید بهبود بگید حالا حالا ها درگیر است دوما کدام آدم عاقلی از کسی که ویروس از آنجا بوجود آمده واکسن هم از آنجا میگیره بقول حضرت علی (ع)
پدر را میکشند و دست نوازش سر فرزند میکشند چین خودش ویروس رو به جهان داده والان واکسن میده
درصد واکسیناسیون استان ها رو هم اعلام کنید؟ بدانیم کدام بیتشر واکسن می زنن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل