بازدید 5155
۱

المیادین: مذاکرات وین به زودی برگزار می‌شود

شبکه خبری المیادین جمعه شب به نقل از یک مقام بلندپایه ایرانی مدعی شد: بازگشت به مذاکرات وین به زودی و طی چند روز یا چند هفته آتی صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۰۷۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸ 24 September 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، این مقام ایرانی که به نامش اشاره‌ای نشده است، در نیویورک به المیادین گفته است: منتظر اقدامات عملی از سوی دولت بایدن درباره لغو تحریم‌ها و آزاد شدن اموال مسدود شده ایران هستیم.

به گزارش المیادین، این مسؤول ایرانی گفته است: با توجه به اینکه نشانه‌های عملی که سخنان دولت بایدن را تأیید کند دیده نمی‌شود، از این رو درباره تمایل دولت آمریکا برای بازگشت به توافق هسته‌ای تردید داریم.

وی تصریح کرد که تهران هرگز آینده خود را به توافق هسته‌ای گره نخواهد زد و ما تا ابد منتظر نخواهیم ماند.

وی در خصوص گفتگو‌ها با عربستان هم اظهار داشت: گفتگو‌ها با کشور‌های منطقه و در راس آن‌ها عربستان، به صورت بسیار خوبی در جریان است.

این مقام ایرانی در باره تروریست‌های داعش تصریح کرد، آن‌ها در حال حاضر به سوی افغانستان روانه شده‌اند و ایران تحرکات آن‌ها را زیر نظر دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان به موضوع فروش سوخت به لبنان اشاره و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم لبنان به سوخت نیاز داشته باشند، ما به تأمین نیاز آن‌ها ادامه می‌دهیم.

براساس گزارش المیادین به نقل از این مقام کشورمان، ایران آمادگی خود را برای ساخت ۲ نیروگاه برای تامین برق مورد نیاز لبنان اعلام کرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
المیادین باید بیشتر از مردم ایران و حتی رسانه های داخلی اطلاع داشته باشه!!!
کشور عجایب
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر