بازدید 4575
۱
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

خودروسازی بایداز چارچوب دخالت‌ستقیم دولت خارج‌شود

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن موتور از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداختند.
کد خبر: ۱۰۷۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸ 19 September 2021

خودروسازی باید از چارچوب دخالت مستقیم دولت خارج شود

در این بازدید خط تولید خودرو‌های جدید بهمن موتور از جمله فیدلیتی و برنامه داخلی سازی آن نیز توسط نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی مشاهده و موانع پیش روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.
بهزاد رحیمی همچنین با حضور در شرکت کروز از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداخت.
بهزاد رحیمی نماینده مردم سقز و‌ بانه در حاشیه بازدید از شرکت صنایع تولیدی کروز گفت: وقتی مسیر چرخه تولید در کروز را مشاهده می کنیم به توانمندی جوانان کشورمان پی می بریم.
وی افزود: در شرایطی که کشور تحت شدیدترین تحریم های ظالمانه قرار دارد، مجموعه های توانمندی همچون کروز از این تحریم ها فرصت ساختند و بسیاری از قطعات خودرو را داخلی سازی کردند که موجب افتخار است.
عضو کمیسیون صنایع در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون صنایع معتقد است که صنایعی همچون خودروسازی باید از چارچوب دخالت مستقیم دولت خارج شود، تصریح کرد: رویکرد دولت باید نظارت باشد، اما به جای آنکه حمایت کند بیشتر شاهد ایجاد موانع هستیم.
رحیمی با تاکید بر اینکه بارها به دولتمردان توصیه کردیم تا در عرصه مدیریت صنایعی همچون خودروسازی مستقیم دخالت نکند، اظهارداشت: خودروسازی باید زمینه رضایت مشتری را فراهم کند و بازاری بدور از هرگونه هیجانو تشنج داشته باشد؛ اما برخی رویکرد و تصمیم گیری ها سبب شده همچنان شاهد نارضایتی مشتری باشیم.
عضو کمیسیون صنایع در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با شناخت دقیق تر از ظرفیت های صنایعی همچون کروز امیدواریم بتوانیم به توسعه روز افزون این صنایع قطعه سازی کمک کنیم و ضمن فراهم آوردن انگیره کافی، به جایگاه اصلی خود دست یابند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این حرف درستی است دولت در هرچه وارد شود آن صنعت نابود می شود واردات خودرو هم باید با تعرفه منطقی نه مثل الان آزاد شود بابا ملت از فرغون ساز داخلی بیزار است چهل سال از این فرغون سازها حمایت شد و هشتاد هزار ملیارد تومان بدهی بالا آوردند ده بار ورشکسته اند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان