بازدید 13101
بسته ویدیویی «تابناک»

حمله هوایی به ناپل / تصاویر بی‌نظیر از نبرد خونین اوکیناوا / چگونه عذرخواهی کنیم؟ / توک توک، تاکسی سه چرخه هندی / جزیره سائومیگل در قاب ۴K

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۰۷۷۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲ 18 September 2021

حمله هوایی به ناپل / تصاویر بی‌نظیر از نبرد خونین اوکیناوا / چگونه عذرخواهی کنیم؟ / توک توک، تاکسی سه چرخه هندی / جزیره سائومیگل در قاب 4K

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 


حمله هوایی به ناپل

تصاویری از حمله هوایی نیرو‌های متفقین به ناپل ایتالیا با استفاده از بمب‌افکن‌های لیبریتور بی-۲۴. از بین شهر‌های ایتالیا بیشترین هدف بمب‌باران متفقین شهر بندری ناپل بود. بین سال‌های ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۴ حدود ۲۰ حمله هوایی روی ناپل انجام شد که بیشتر تاسیسات بندری، انتهای شرقی بندر ناپل و همچنین راه‌آهن را هدف قرار می‌داد. تخمین زده می‌شود تلفات غیرنظامی این حملات چیزی بین ۲۰ تا ۲۵ هزار کشته باشد.

 


تصاویر بی‌نظیر از نبرد خونین اوکیناوا

نبرد سنگین اوکیناوا جزو آخرین نبرد‌های جنگ جهانی دوم بود. ژاپنی‌ها به شدت از این جزیره دفاع کردند، به گونه ای که نزدیک به ۱۵۰ هزار ژاپنی در این نبرد کشته شدند، خودکشی کردند یا مفقود شدند. این نبرد بزرگ‌ترین نبرد آبی خاکی جنگ جهانی دوم بود و در جزایر ریوکیو رخ داد و حملات شامل جهش از جزیره‌ای به جزیره دیگر بود. ارتش ژاپن در این نبرد از ۱۷۸۰ نوجوان ۱۴-۱۷ ساله استفاده کرد و آن‌ها را به خط مقدم جبهه برد. با این که گفته شد، تنها از داوطلبان استفاده می‌شود، مقامات نظامی تقریبا همه دانش‌آموزان را مجبور به داوطلب شدن کرد و تقریبا نیمی از این تعداد در این نبرد کشته شدند. در ژاپن از این نبرد به عنوان باران فولاد یا باد خشن فولاد یاد می‌شود. برآورد می گردد، جمعیت محلی پیش از جنگ در این جزایر ۳۰۰ هزار تن بوده است.



چگونه عذرخواهی کنیم؟

این که مسئولیت‌ کارهایتان چه خوب و چه بد را بپذیرید، بخش بزرگی از یک انسان بالغ بودن است و اگر لازم است به خاطر کارهای بد‌تان عذرخواهی کنید، اما عذرخواهی صرفا این نیست که بگویید ببخشید یا متاسفم، یک عذرخواهی درست اصولی دارد که در این ویدیو آن را می‌بینید.

 

توک توک، تاکسی سه چرخه هندی

موتور سه‌چرخه یا «توک توک / Tuk Tuk» یک وسیله نقلیه جذاب است که در کشورهایی مثل هند، به عنوان تاکسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ترافیک زیاد هند به همراه هزینه نگهداری کمتر توک توک باعث شده است که این سه چرخه به یکی از موفق‌ترین وسایل حمل و نقل در هند تبدیل شود. در این ویدیو مشاهده می‌کنید که یکی از این سه‌چرخ‌ها را به لندن برده‌اند و در لندن با آن چرخیده‌اند که تصاویر جالبی را ایجاد کرده است.

 

جزیره سائومیگل در قاب 4K

جزیره «سائومیگل / Sao Miguel» یکی از نه جزیره آتشفشانی مجمع الجزایر آزور است. مجمع الجزایری در پرتغال که در شمال اقیانوس اطلس واقع شده است. این جزیره از طبیعت فوق العاده‌ای برخوردار است، در قاب 4K تماشا می‌کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار