بازدید 6371

اعتراف هولناک پسر عمه به قتل

کد خبر: ۱۰۷۷۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹ 18 September 2021

همزمان با کشف جسد پسر 11 ساله پارس آبادی در یک چاله نزدیکی خانه شان پسر عمه وی به اتهام قتل اعتراف کرد.

به ‌گزارش ایران، روز جمعه ۱۹ شهریور عرفان 11 ساله به همراه پسرعمه ۱۸ ساله خود برای ماهیگیری به کانال آب فتحعلی قشلاقی از توابع شهرستان پارس آباد رفتند اما ساعتی بعد پسرعمه عرفان در حالی که بشدت مضطرب بود به خانواده او اطلاع داد که عرفان در کانال آب غرق شده است.

بدین ترتیب عملیات جست‌و‌جو برای یافتن پسر نوجوان آغاز شد اما تلاش‌های شبانه روزی بی‌نتیجه ماند.

سیدعبدالله طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در تشریح جزئیات مرگ پسر نوجوان ۱۱ ساله شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: بعد از اعلام خبر غرق شدگی پسر نوجوان اهل شهرستان پارس‌آباد در کانال آب محلی جست‌و‌جو برای یافتن جسد توسط نیروهای غریق نجات و جمعیت هلال احمر استان و شهرستان تا روز چهارشنبه بمدت ۶ روز ادامه داشت تا اینکه روز ۲۴ شهریور با اعلام خبر کشف جسد نوجوان ناپدید شده در یک چاله در نزدیکی خانه پدری عرفان به همراه پلیس جنایی و بازپرس پرونده در محل کشف جسد حضور یافتیم.

وی افزود: جسد عرفان درخشان که در یک چاله مخفی شده بود بعد از چند روز توسط حیوانات وحشی بیرون کشیده و توسط پدر وی کشف و به بازپرس پرونده و دادستان استان اطلاع داده شد که پس از بررسی‌های انجام گرفته در اقدامات اولیه سوءقصد و ارتکاب جنایت در این پرونده قطعی شد.

پس از این حادثه پسر عمه عرفان به‌عنوان تنها مظنون این جنایت دستگیر شد و به قتل پسر دایی خود اعتراف کرد. جسد برای بررسی بیشتر و کالبد شکافی و مشخص شدن علت تامه به مرکز پزشکی قانونی استان منتقل شده است.

وی علت قتل را اختلاف خانوادگی و کرکری بین جوانان و نوجوانان دانست و اظهار کرد: تا مشخص شدن علت دقیق جنایت و انگیزه قاتل از سوءقصد و ارتکاب قتل بازجویی به‌صورت دقیق ادامه خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها