بازدید 4600

فیفا: آمریکا برای ایران دردسر درست کرد!

کد خبر: ۱۰۷۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴ 18 September 2021

تیم ملی فوتسال ایران شب گذشته (جمعه) در دومین دیدار خود در جام جهانی فوتسال 2021 لیتوانی، با نتیجه 4 بر 2 از سد آمریکا گذشت و به جمع 16 تیم پایانی مسابقات رسید.

سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) درخصوص این مسابقه نوشت: ایران به همان شیوه بازی سرسختی که پنج سال پیش در جام جهانی کلمبیا بازی می‌کرد، اصرار دارد. این تیم در سال 2016 بیشتر از هر تیم یعنی 13 کارت زرد گرفت و در نهایت به مقام سوم مسابقات رسید. ایران در این دوره از رقابت‌ها هم تنها در دو مسابقه، پنج کارت زرد و دو کارت قرمز دریافت کرده است.

علیرضا صمیمی در کمتر از دو دقیقه از آغاز مسابقه از زمین اخراج شد و لوسیانو گونزالز، دو گل نخست آمریکا را در جام جهانی به ثمر رساند. با این حال توپ تنها چیزی نبود که تیم ملی ایران در کنج دروازه آمریکا قرار داد و در یک صحنه، کفش علی اصغر حسن‌زاده به‌جای توپ وارد دروازه آمریکا شد. نماینده آسیا از یک آغاز کابوس‌وار و لحظاتی عصبی، به صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی و حفظ امیدهای خود برای قهرمانی پیش رفت.»

شاگردان محمد ناظم‌الشریعه دوشنبه شب در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی لیتوانی، به مصاف مدافع عنوان قهرمانی مسابقات یعنی آرژانتین خواهد رفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر