بازدید 4060

پیام حسن نصرالله در آستانه ورود سوخت از ایران

سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان چهارشنبه شب همزمان با ورود سوخت از ایران به کشورش از مردم بعلبک خواست برای حفظ سلامت افراد و تسهیل روند انتقال سوخت از تجمع در این منطقه خودداری کنند.
کد خبر: ۱۰۷۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۳ 16 September 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از تارنمای شبکه خبری "المنار" لبنان، نصرالله در این پیام اعلام کرد: از تمام اعضای شریف و برادران‌مان در حزب‌الله در منطقه "بعلبک الهرمل" می‌خواهیم که از هرگونه تجمع مردمی [به خاطر انتقال کاروان حامل سوخت]خودداری کنند.

در ادامه این پیام آمده است: من از همراهی عظیم و صادقانه مردم شریف‌مان اطلاع دارم و از آن‌ها به دلیل این همراهی که از ده‌ها سال پیش تاکنون ادامه داشته قدردانی می‌کنم.

پیام دبیرکل حزب‌الله لبنان ساعاتی پس از دیدار نماینده این گروه در ایران با وزیر امورخارجه ایران بیان می‌شود.

«عبدالله صفی الدین» امروز چهارشنبه در دیدار با حسین امیر عبداللهیان از ایران بواسطه فروش سوخت مورد نیاز مردم لبنان تشکر و قدردانی کرد.

مسؤول رسانه‌ای حزب‌الله لبنان در منطقه البقاع از رسیدن کامیون‌های حامل سوخت ایران به لبنان در روز پنجشنبه خبر داد.

احمد ریا در منطقه بقاع اعلام کرد که کامیون‌های مازوت ایرانی فردا پنجشنبه از بندر بانیاس سوریه به بعلبک لبنان می‌رسند.

تقاضای دبیرکل حزب‌الله لبنان از عدم تجمع مردمی پس از آن صورت می‌گیرد که ریا اعلام کرد، در ایستگاه اول ورود تانکر‌های سوخت ایران که میان ۲ منطقه العین و اللبوه قرار گرفته است، جشنی مردمی برای استقبال از این کامیون‌ها راس ساعت یک‌ونیم ظهر برگزار خواهد شد.
وی همچنین اعلام کرده بود که در ایستگاه آخر در ورودی بعلبک جنوبی واقع در میدان دورس راس ساعت سه بعد از ظهر نیز جشن دیگری با حضور وزیران، نمایندگان منطقه و روسای شهرداری‌ها و برخی فعالان دیگر برگزار می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل