بازدید 7442
۱
هت تریک کریم برای صدرنشینی مادرید

کامبک رئال با گلباران سلتا درشب بازگشت به برنابئو

عملکرد استثنایی تیم کارلو آنچلوتی در نیمه دوم، ضعف های دفاعی تیم در نیمه اول را که به شکست 2-1 منجر شده بود را به دست فراموشی سپرد
کد خبر: ۱۰۷۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵ 13 September 2021

در آخرین بازی شب سوم از هفته چهارم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال رئال مادرید میهمانش سلتاویگو را با نتیجه 5 بر 2 در هم کوبید و به لطف این پیروزی قاطع صدرنشین جدول رده‌بندی شد.

سلتاویگو با گلزنی سانتی مینا در دقیقه 4 خیلی زود میزبان نامدارش را غافلگیر کرد. رئالی‌ها با گلزنی کریم بنزما در دقیقه 24  به بازی برگشتند، اما تنها هفت دقیقه بعد برای دومین بار دروازه‌شان توسط فرانکو سروی بازی شد. به این ترتیب تیم میهمان برنده به رختکن رفت.

در نیمه دوم اما ورق کاملاً به سود تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی برگشت و این تیم با گلزنی دوباره کریم بنزما در همان دقیقه نخست، بازی را مساوی کرد. گل دقیقه 55 وینیسیوس جونیور برای اولین بار کهکشانی‌ها را در این بازی پیش انداخت. پس از او پای ادواردو کاماوینگا بازیکن جدید رئالی‌ها هم به گلزنی باز شد و او اولین گلش برای این تیم را در دقیقه 72 به ثمر رساند. گل حسن ختم پیروزی خانگی تیم پایتخت اسپانیا را هم مهاجم فرانسوی‌اش کریم بنزما رقم زد وقتی که با گلزنی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 88 هت‌تریک کرد.

این بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد، ورزشگاهی که طی ماه‌های اخیر مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته بود و به همین خاطر دیدارهای رئال در ورزشگاه کوچک آلفردو دی استفانو در کمپ والدبباس برگزار می‌شد.

در آخرین بازی باقیمانده از هفته چهارم لالیگا (به استثنای دو بازی لغو شده سویا - بارسلونا و ویارئال - آلاوس) امشب تیم فوتبال ختافه از الچه پذیرایی می‌کند.

کامبک رئال با گلباران سلتا درشب بازگشت به برنابئو

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام.کامبک همان بازگشت است؟ شما را به خدا تابناک دیگر فارسی را محترم بدارد.کودکان و نوجوانان و جوانان ما شب و روز از در و دیوار در معرض وازگان بیگانه و تخریب زبان ملی مان هستند.شما دیگر رعایت کنید.بازگشت که ابداعی فرهنگستان نیست تا تزیینی شود.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل