بازدید 28136
۳

ترامپ: فکرهایم را کرده‌ام، خشنود خواهید شد!

ترامپ بار دیگر از جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا بابت خروج از افغانستان شدیدا انتقاد کرد و اطمینان خاطر داد که «آمریکا دوباره با عظمت خواهد شد.» او به دولت «بی منطق» بایدن بابت چگونگی خاتمه دادن به جنگ بیست‌ساله در افغانستان تاخت.
کد خبر: ۱۰۷۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹ 12 September 2021

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رئیس جمهوری پیشین آمریکا با بیان اینکه برای شرکت کردن یا نکردن در انتخابات ۲۰۲۴ فکرهایش را کرده است، گفت حامیان او احتمالا از تصمیم او خشنود خواهند شد.

 دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه به مناسبت بیستمین سالروز حملات تروریستی یازده سپتامبر با آتش نشان‌ها و نیرو‌های پلیس دیدار داشت و در آن مراسم از او درباره برنامه‌های سیاسی‌اش سوالی پرسیده شد.

ترامپ گفت: این سوال سختی است. در واقع از نظر من این پرسش ساده‌ای است! منظورم این است که خودم میدانم قرار است چه کار کنم، اما قرار نیست ما هنوز درباره آن صحبت کنیم، خصوصا از نقطه نظر قوانین مالی کمپین که صادقانه میگویم مزخرف هستند. فکر میکنم خوشحال خواهید شد، بگذارید اینطور فکر کنم.

صحبت‌های ترامپ در مراسمی به یاد کشته شدگان حملات سال ۲۰۰۱ برگزار شد. او و جیمی کارتر، رئیس جمهوری ۹۶ساله پیشین آمریکا تنها رهبران آمریکا بودند که در مراسم رسمی یادبود در نیویورک، پنسیلوانیا یا در نزدیکی واشنگتن شرکت نکردند.

ترامپ بار دیگر در این مراسم از جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا بابت خروج از افغانستان شدیدا انتقاد کرد و اطمینان خاطر داد که «آمریکا دوباره با عظمت خواهد شد.» او به دولت «بی منطق» بایدن بابت چگونگی خاتمه دادن به جنگ بیست‌ساله در افغانستان تاخت.

دونالد ترامپ گفت: برای مردم کشور ما، امروز روز بسیار غم‌انگیزی است. یازده سپتامبر برای ما یادآور غم سنگینی است. در آن روز خیلی چیز‌ها دیده شد، خصوصا و از همه مهمتر شجاعت نیرو‌های پلیس ما، آتش نشان‌ها و نیرو‌های امدادی. همچنین این یک برهه ناراحت کننده است، چون جنگ ما علیه کسانی که این آسیب را به ما رساندند، به پایان رسید. از دست دادن ۱۳ نظامی فوق العاده و تمام کسانی که زخمی شدند، نباید دوباره اتفاق بیفتد.

به گفته ترامپ، بایدن موجب شد تا ایالات متحده متحمل «شرمساری بسیار بسیار بزرگی» شود.

او گفت: اتفاق وحشتناکی رخ داده است. تصمیمات وحشتناکی به دست این دولت گرفته شده است. اما شما شجاع و فوق العاده هستید و این درست خواهد شد. رهبر کشور ما شبیه یک احمق به نظر می‌رسید و هرگز نمیتوان اجازه تکرار چنین اتفاقی را داد. این بیستمین سالروز جنگ افغانستان است و باید سال پیروزی، افتخار و قدرت میشد. در عوض، جو بایدن و دولت بی‌فکر او با شکست تسلیم شدند. اما ادامه خواهیم داد، اما کشور ما در بلند مدت از آسیب آن رنج خواهد برد. ما برای رهایی از خجالت این بی‌کفایتی تلاش خواهیم کرد. با این حال نترسید، آمریکا دوباره با عظمت خواهد شد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین ایالات متحده، روز شنبه در یک پیام ویدیویی به مناسبت بیستمین سالگرد حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر، رئیس جمهوری کنونی و دولت او را متهم کرد که با خروج نظامی از افغانستان پس از دو دهه جنگ، با شکست تسلیم شدند.

وی با دلیل این وضعیت را «برنامه‌ریزی بد، ضعف غیرقابل باور، رهبرانی که حقیقتا درکی از آنچه رخ می‌دهد نداشتند» دانست.

ترامپ ۱۱ سپتامبر را «یک روز بسیار غم‌انگیز» توصیف کرد و شهامت ماموران پلیس و امداد و فوریت‌های پزشکی را ستود، و گفت که آن روز «همچنین زمان غم‌انگیزی در نحوه پایان نبرد ما علیه آن‌هایی است که چنین خسارت بزرگی را به کشور ما وارد کردند.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۳
حنایتان دیگر رنگی ندارد . القاعده و داعش را خودتان ساختید و خودتان به انان ماموریت دادید و خودتان هواپیما در اختیارشان قرار دادید و خودتان با با طراحی قبلی برج های دو قولو را پایین اوردید تا بتوانید افکار عنومی مردم امریکا را که بویی از سیاست نبرده اند برای غارت منابع افغانستان به اسم مبارزه با تروریسم اماده کنید . شما اکر واقعا برای جنگ با تروریسم امدید پس چرا سردار سلیمانی که دشمن شماره یک تروریستها بود شهید کردید . دروغ میگویید شما برای مبارزه با تروریسم نیامیدید برای تریاک افغانستان امدید
انشالله یه موشک بخوره درست وسط سر ترامپ کل دنیا از دستش راحت بشن
هسته اصلی قدرت طالبان در پاکستان القاعده و داعش است .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر