صندوق پالایش یکم در ۲۰ شهریور چقدر ارزش دارد؟

صندوق پالایش یکم، امروز در اولین روز هفته جاری مثبت به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۰.۹۶ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل ۸۳ هزار و ۸۴۰ ریال معامله شد
کد خبر: ۱۰۷۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷ 11 September 2021

به گزارش بورس تابناک، طبق اطلاعیه سازمان بورس ساعت معاملات گروه پالایش از امروز شنبه مورخه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ از ۹ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر به ۹ صبح تا ۳ بعد از ظهر افزایش یافت. در ابتدا شبندر، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشت و در ادامه شبندر، شپنا، شتران، شبریز مثبت و متعادل معامله شدند. در پایان شپنا (پالایش نفت اصفهان) بیشترین خروج پول حقیقی را داشت. شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز ۴۵۰۰ واحد رشد کرد و به عدد یک میلیون و ۵۳۰ هزار واحد رسید باتوجه به روند بازار سرمایه صندوق پالایش نیز با رشد همراه بود، در پایان صندوق پالایش نیز حدود ۰.۹۶ درصد افزایش داشت.
سهامدارانی که بعد از یک سال از فروش هنوز این صندوق را نگهداری کرده اند، الان زیان ۱۶ درصدی را متحمل شده‌اند.
نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با افت ۰.۹ درصدی و نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا) افزایش ۰.۷۲ درصدی و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) با افت ۰.۵۷ درصدی و شبندر (پالایش نفت بندرعباس) با افزایش ۲.۵۴ درصدی امروز را به پایان رساندند.


ارزش پالایشی یکم ۲۰ شهریور ۱۴۰۰

امروز شنبه ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۰.۹۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۳۴۸ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۱۷۴ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۰.۶۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۲۴۷ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

صندوق پالایش یکم در ۲۰ شهریور چقدر ارزش دارد؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها