بازدید 6674

خرید و قیمت روز لوله و اتصالات در ایلیاشیل

لوله و اتصالات از مهم ترین بخش های پروژه های ساختمانی هستند و خرید اینترنتی آن ها برای پیمانکاران و کسانی که در این حوزه فعالیت دارند باعث شده تا بتوانند به راحتی تنوع گسترده این محصولات دسترسی داشته باشند و از قیمت روز آن ها و خرید عمده بهره مند شوند. در این مطلب ما شما را با انواع لوله و اتصالات آشنا خواهیم کرد و فروشگاه اینترنتی معتبر را که در عرضه انواع لوله و اتصالات فعالیت دارد یعنی شرکت ایلیاشیل معرفی می کنیم.
کد خبر: ۱۰۷۵۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴ 11 September 2021

خرید و قیمت روز لوله و اتصالات در ایلیاشیل

عرضه انواع لوله و اتصالات

  • لوله پی وی سی

لوله پی وی سی بهترین و کاربردی ترین لوله پلیمری است که در صنایع مختلف استفاده می شود. این نوع لوله که به پلیکا نیز شناخته می شود استحکام بسیار بالایی دارند و به دلیل سبک وزن بودن حمل و نقل آن ها بسیار آسان است. لوله پی وی سی در شبکه های آب رسانی، شبکه انتقال فاضلاب خانگی، پوشش کابل های برق و کابل های مخابراتی کاربرد دارند. از مزایای این لوله می توان به انعطاف پذیری بالا، مقاومت در برابر ساییدگی و ضرب، مقاومت در برابر حرارت و شعله، وزن سبک و استحکام زیاد، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و قیمت مقرون به صرفه اشاره کرد. لوله پی وی سی جزو محصولات پتروشیمی است که قیمت آن در بورس کالا توسط شرت های پتروشیمی تعیین می شود و قیمت ثابت ندارد و قیمت خرید لوله پی وی سی روزانه نرخ گذاری می شود.

  • لوله 5 لایه

لوله ها 5 لایه یکی از مدرن ترین تجهیزات در ساختمان سازی و لوله کشی ساختمان ها می باشند. این نوع لوله دارای استحکام و دوام طولانی است و در ساخت آن ها استاندارد های بهداشتی کاملا رعایت شده است. نصب آسان و سریعی دارد و قیمت آن ها نیز بسیار مناسب می باشد. از لوله 5 لایه در سیستم های آب رسانی گرم و سرد، انتقال آب آشامیدنی، رادیاتور ها و در سیستم گرمایشی از کف استفاده می شود. ویژگی هایی مثل قیمت مناسب تر نسبت به لوله های فلزی، مقاومت در برابر خورندگی، استحکام بالا در زلزله و رانش زمین و طول عمر زیاد باعث شده تا از این لوله در صنعت ساختمان سازی استفاده ی زیادی شود. قیمت لوله 5 لایه به دلیل این که در پالایشگاه ها عرضه می شوند ثابت نمی باشد و مصرف کنندگان باید روزانه از قیمت آن ها اطلاع پیدا کنند.

  • لوله پوش فیت

پوش فیت یکی از سیستم های مدرن لوله کشی است که در شبکه فاضلاب ساختمان ها استفاده می شود. پوش فیت در لغت به معنای چفت شدن توسط فشار است که این همان ویژگی مهم پوش فیت ها می باشد. این لوله ها به دلیل استحکام بالا، عمر طولانی دارند و در برابر حرارت و ضرب و مواد شیمیایی بسیار مقاوم اند. لوله پوش فیت بسیار وزن سبکی دارد و نصب آن بسیار راحت است. این سیستم لوله کشی را می توان به سیستم های لوله کشی قدیمی نیز متصل نمود. یکی از مزایای لوله های پوش فیت وجود اورینگ ها و عدم نیاز به چسب و جوش برای اتصال آن ها می باشد. لوله های فاضلاب پوش فیت آب بندی بسیار خوبی دارند و احتمال نشتی در آن ها بسیار کم است. پوش فیت­ ها تنوع بالایی در سایز و شکل نیز دارند. قیمت لوله پوش فیت بستگی به مواد اولیه و کارخانه تولید کننده و قطر و فشار لوله دارد و قیمت روز آن ها در بورس کالا تعیین می شود.

  • لوله پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن کاربرد های متنوعی در صنعت ساختمان سازی دارند. این لوله ها بر اساس مواد تشکیل دهنده ی آن ها انواع مختلفی دارند. لوله های پلی اتیلن درجه 2 که مواد ضایعاتی در آن ها به کار رفته است و کیفیت نا مرغوبی دارند. از این نوع لوله در انتقال کابل برق و فیبر نوری در کشاورزی و لوله جمع آوری کننده آب های زیر زمینی استفاده می شود. لوله های پلی اتیلن تک جداره برای انتقال فاضلاب و سیالات با فشار کم قوی کاربرد دارند. لوله ها ی پلی اتیلن دو جداره نیز برای انتقال فاضلاب و سیالات با فشار کم استفاده می شوند. قیمت لوله پلی اتیلن متغیر است و بستگی به مواد اولیه ی آن دارد. برای اطلاع از قیمت این لوله ها می توانید به سایت ایلیاشیل مراجعه نمایید.

بهترین برندهای لوله و اتصالات

انتخاب و تهیه ی محصول باکیفیت در هر زمینه­ همیشه از مهم­ترین اصول برای دستیابی به نتیجه مطلوب به حساب می­آید. این نکته در مورد انتخاب لوله ­و اتصالات مناسب در صنعت تأسیسات و ساختمان نیز صدق می­کند. انتخاب لوله و اتصالات با کیفیت و مناسب برای سیستم­های فاضلاب، یکی از مهم­ترین فاکتور ها در حین ساخت یک ساختمان و فراهم کردن تأسیسات آن است. امروزه  به دلیل پیشرفت و گسترش روز به روز صنعت، رقابت بین محصولات با کاربرد یکسان اما کیفیت متفاوت زیادتر شده است و برای همین باید در انتخاب آن ها دقت نمود و بهترین برند را تهیه کرد.

بهترین برندهای لوله و اتصالات

بهترین برند های لوله و اتصالات را می توانید از شرکت ایلیاشیل تهیه نمایید. این مجموعه بهترین برند پوش فیت یعنی شهراب و نیوفلکس را در اختیار دارد. پوش فیت شهراب بسیار کیفیت خوبی دارد و از مرغوب ترین مواد تشکیل شده و سازگار با هر نوع شرایط آب و هوایی است. پوش فیت نیوفلکس نیز مقاومت زیادی در برابر هر گونه فشار و ضربه دارد و با شرایط هوای کوهستانی و شرجی نیز سازگار است. هر دو برند از بهترین لوله های پوش فیت در ایران هستند که مقاوت شیمیایی و فیزیکی بسیار بالایی دارند.
بهترین برند لوله 5 لایه پویا پایپ، نیک بسپار و تبریز می باشد که می توانید قیمت انواع لوله و اتصالات و برند های برتر لوله پی وی سی و لوله های پلی اتیلن را نیز از ایلیاشیل دریافت نمایید.

مرکز فروش لوله و اتصالات

گروه صنعتی ایلیاشیل مرکز فروش لوله و اتصالات از جمله اتصالات پی وی سی، پوش فیت، 5 لایه و پلی اتیلن می باشد. گروه صنعتی ایلیاشیل با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تولید و عرضه لوله و اتصالات پی وی سی و سایر اتصالات دارد که پروژه های بزرگی را در زمینه ساختمانی و عمرانی با همکاری سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی انجام داده است. و دارای شما می توانید قیمت روز لوله و اتصالات را از سایت این مجموعه روزانه مشاهده نمایید.

مرکز فروش لوله و اتصالات

با خرید اینترنتی لوله و اتصالات از گروه ایلیاشیل به طیف وسیعی از این محصولات دسترسی خواهید داشت. این مجموعه از کارشناسان مجرب و حرفه ای بهره می گیرد که می توانند شما را در انتخاب بهترین و با کیفیت ترین محصولات ساختمانی راهنمایی کنند و توانایی همکاری و تامین کالای پروژه های ساختمانی را نیز دارند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی