بازدید 11203
۱

درگیری مسلحانه پلیس و سه مجرم در بزرگراه همت

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ جزئیات درگیری مسلحانه میان ماموران و مجرمان در بزرگراه همت را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۷۵۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱ 10 September 2021
سرقت پژو ۲۰۷ در بزرگراه شهید همت
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در توضیح دلیل تیراندازی رخ داده در بزرگراه شهید همت که شب گذشته رخ داد، گفت: در ساعات پایانی پنجشنبه شب، ماموران گشت کلانتری باغ فیض در حال گشت زنی در حوه استحفاظی خود در محدوده بزرگراه شهید همت بودند که به یک دستگاه خودروی پژو پارس با سه نفر سرنشین مشکوک و برای بررسی موضوع به خودرو نزدیک شدند.

وی ادامه داد: سرنشینان خودرو به محض مشاهده ماموران، اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند که در این حین ماموران پلیس نیز اقدام متقابل را آغاز کردند و سه متهم پا به فرار گذاشتند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان از خودروی خود پیاده و با زورگیری یک دستگاه سواری پژو ۲۰۷ از یکی از شهروندان از محل متواری شدند، گفت: در جریان تیراندازی رخ داده میان پلیس و مجرمان یک نفر از متهمان زخمی شد همچنین متاسفانه یکی از ماموران پلیس مجروح شد که با انتقال به مرکز درمانی اقدامات درمانی برای وی انجام شد.

موقوقه‌ای با بیان اینکه از خودروی متهمان چهار قبضه سلاح جنگی و هفت تیغه خشاب سلاح کلاشینکف برجای ماند، اظهارکرد: اقدامات برای دستگیری این افراد از سوی پلیس آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱
پرشیا سوار ها اکثراً مشکوک می زنن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار