بازدید 11006

حکم دبیر به درستکار؛ اشتباه برای جبران اشتباه

صدرالدین کاظمی*
کد خبر: ۱۰۷۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲ 04 September 2021

علی دبیر در رفاقت با پژمان درستکار سنگ تمام گذاشت و در توجیه انتصاب او دلیل محکمی آورد وادعا کرد؛ اگر من در مباحث فنی ۱۰ باشم درستکار هزار است! به عبارت دیگر پژمان را در زمینه فنی ده برابر شایسته تر از خود معرفی کرد. این فروتنی سیاستمدارانه، یعنی سنگ تمام در عالم رفاقت، هرچند که هیچکس -حتی خود درستکار- این تواضع را برنتابید.

فارغ از اینکه اساسا متر و معیار علی دبیر، تاچه اندازه ، درست، علمی، بیرون آمده از آزمون و خطاهای بسیار، برخاسته از ضوابط ویا حداقل مقبول اهل کشتی هست یا نه وحتی اگر این تحبیب توام با مجامله را فقط پاسخی کوبنده برای منتقدان ندانیم واگر فرض را -فقط فرض-بر صحت ادعای دبیر بگذاریم باید به اشتباه راهبردی دیگر رییس فدراسیون اشاره وسوال کنیم :

اگر پژمان آنقدر خوب، توانمند، مدبر، مدیر، امتحان پس داده واز بوته آزمایش های مختلف، موفق بیرون آمده است که می‌تواند تیمی ورشکسته در المپیک را با سرانگشت تدبیر و تدبر جمع وجور کند، چرا با چنین علم وایمان و اعتقاد و ادعایی، ۲۶ماه پیش و در بدو ورود به فدراسیون کشتی، سکان هدایت تیم ملی را به او نسپرد تا از وقوع وثبت نتایج تحقیر آمیز کشتی در المپیک توکیو جلوگیری کند؟

سوال مهم تر این است؛ غلام محمدی تاوان اشتباه دیگران را با برکناری داد، اما آنان که اشتباهات مهم تری مرتکب شده اند وتیمی ناآماده وبا مربیانی نه به اندازه درستکار کارآمد را به المپیک فرستاده اند، چگونه تاوان اشتباه خود را خواهند پرداخت؟ با اشتباه راهبردی دیگر و یا با نعل وارونه زدن؟

*کارشناس و محقق برجسته کشتی ایران

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
" *کارشناس و محقق برجسته کشتی ایران " انقدر جرات نداره که با اسم صحبت کنه؟؟؟
پاسخ ها
هوشنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
اگر کمی دقت کنید اسم ایشان را می بینید : صدرالدین کاظمی
هزار صد برابر ده است، نه ده برابر!!!
دبیر باید بره همین
آب از سرچشمه گل آلوده
درستکار داماد دبیره میگن شوهر خواهر دبیره
" *کارشناس و محقق برجسته کشتی ایران " انقدر جرات نداره که با اسم صحبت کنه؟؟؟
محسن جان دلبندم
دقت بفرمایید اون بالا اسمشو زده و ستاره زده پایین عنوانشو گفته، ایشون صدرالدین کاظمی هستند، بالا را نگاه کنید.
پاسخ ها
معلول انقلاب
| Sweden |
۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
ایشان کارشناس و محقق برجسته نیستند، بلکه طرفدار باد هستند و هر جا وزید،بطرف آن میروند در دورنگی و جانماز کشیدن لنگه ندارد.
آقای کاظمی بزرگوار ! سالهاست با نوشتار و گفتار شما در مطبوعات سمعی و بصری آشنا و صد البته باز هم آنها را دنبال میکنم، البته با همه احترام و با همین تجربه دراز شما را یک محقق برجسته میدانم نه یک کارشناس برجسته ...
فرمودید غلامرضا محمدی تاوان اشتباه " دیگران " را داد ! چرا و چطور ؟ و اینکه این دیگران کی هستند؟ اگر کشتی های بچه ها را در المپیک دنبال کرده اید میبینید اکثر آنها در تایم دوم از نظر بدنی کم آوردند و این بزرگترین عامل باخت بجه ها بود.
آقای محمدی از پذیرفتن متخصص بدنساز در اردو امتناع کرد و تاوانش را هم داد .دیگران را مقصر جلوه ندهیم ...
آقای دبیر باید با بچه ها بدنساری کار میکرد ؟
جناب کاظمی عزیز، تا اینجا که درستکار خیلی درست کار کرده
کارشناس برررررجسته ! حالا چی میگید؟؟سوم جهان اونم با این تیم جوون شده؟؟ حالا اینو کجای دلت میزاری؟؟
عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد. علیرغم انتقادات شدید علیه اقای دبیر و درستکار خوشبختانه عملکرد عالی تیم در اسلو مشت محکمی بود بر دهان منتقدان بی انصاف و عجول!!!
جناب آقای کاظمی
سلام
الان نظری نداری ؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل