بازدید 8095
۲

قیمت دلار در بازار امروز پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰/ افت نرخ دلار در آخرین روز هفته

آخرین روز هفته برای فعالان بازار ارز با افت نسبی دلار در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور همراه بود. این در حالی است که در بانک مرکزی نیز امروز نرخ رسمی انواع ارز اعلام شد که بر این اساس نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که براساس آن نرخ ۹ ارز کاهش و ۲۵ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۲ ارز ثابت ماند.
کد خبر: ۱۰۷۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰ 02 September 2021
آخرین روز هفته برای فعالان بازار ارز با افت نسبی دلار در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور همراه بود. این در حالی است که در بانک مرکزی نیز امروز نرخ رسمی انواع ارز اعلام شد که بر این اساس نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که براساس آن نرخ ۹ ارز کاهش و ۲۵ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۲ ارز ثابت ماند.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ بر این اساس در معاملات امروز (پنجشنبه ۱۱ شهریورماه ۱۴۰۰) بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ ۲۶۱۲۲ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل به قیمت ۲۶۶۵۰ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می‌شود که نسبت به روز چهارشنبه، ۱۱ تومان افت داشته است.

همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی‌ها به قیمت ۳۰۶۳۱ تومان از مردم خریداری و در مقابل با کاهش ۴۸ تومانی نسبت به روز قبل، به نرخ ۳۱۲۵۰ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته شد.

نرخ رسمی انواع ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی امروز (پنج شنبه یازدهم شهریورماه ۱۴۰۰) نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که براساس آن نرخ ۹ ارز کاهش و ۲۵ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۲ ارز ثابت ماند.

امروز هر دلار آمریکا ۴۲ هزار ریال، پوند انگلیس ۵۷ هزار و ۹۲۰ ریال و یورو ۴۹ هزار و ۷۷۶ ریال ارزش‌گذاری شد. بر پایه این گزارش، امروز هر فرانک سوئیس ۴۵ هزار و ۹۳۲ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۸۸۳ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۳۷ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۶۹۴ ریال، روپیه هند ۵۷۶ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۹ هزار و ۶۹۹ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۱۵۲ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۱۷۳ ریال، دلار هنگ‌کنگ پنج‌هزار و ۴۰۲ ریال و ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال ارزش‌گذاری شد.

همچنین، هر دلار کانادا ۳۳ هزار و ۲۹۱ ریال، دلار نیوزیلند ۲۹ هزار و ۶۸۷ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۹۱۹ ریال، لیر ترکیه ۵ هزار و ۵۲ ریال، روبل روسیه ۵۷۶ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۷۹ ریال، لیر سوریه ۳۴ ریال، دلار استرالیا ۳۰ هزار و ۹۴۸ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۴ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۲۶۲ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۲۹۲ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۱۰۶ ریال، کیات میانمار ۲۶ ریال، یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۸۰۵ ریال، یکصد درام ارمنستان ۸  هزار و ۵۳۲ ریال و دینار لیبی ۹ هزار و ۲۹۴ ریال تعیین شد.

امروز در تابلوی بانک مرکزی هر یوان چین ۶ هزار و ۵۰۳ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۰ هزار و ۲۱ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۱۲ ریال، یک‌هزار وون کره‌جنوبی ۳۶ هزار و ۳۲۴ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۸۵۴ ریال، هر لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۵۰۶ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۴۶ ریال، افغانی افغانستان ۵۲۶ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۷۳۵ ریال، منات جمهوری آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۴ هزار و ۹۷ ریال، سومونی تاجیکستان ۳ هزار و ۶۹۷ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۸۸ ریال قیمت خورد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
11 تومان شد اقت ؟
تابناک خوابیا
۵ شنبه نرخ دلار بوده ۲۷۲۰۰
واقعا که
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی